PDA

View Full Version : VIDEO Tyrone interview n.av. Saki gevecht



marcelt
10-02-2009, 21:44
Leuk stukje interview:

http://www.myvideo.be/watch/5887792

PD_EC
10-02-2009, 22:43
bedankt voor het video interview
wordt een knaller saki vs spong

The Bulldog
10-02-2009, 22:47
top intervieuw...

Bobson
10-02-2009, 22:57
Ja, leuk. Spong is goed bezig.

Wiseguy
10-02-2009, 23:27
Toen hij zei niemand had van mij kunnen winnen. Had de interviewer moeten zeggen "en Zeyada dan".

Voor de rest een leuk interview

Marchant
10-02-2009, 23:47
Toen hij zei niemand had van mij kunnen winnen. Had de interviewer moeten zeggen "en Zeyada dan".

Voor de rest een leuk interview


Yep hij is toch 2x gaan zitten op 76 kg tegen Amir :eek:
En 1x tegen Ryuji Goto.:whistling:

Voor de rest was Spong natuurlijk de beste in die klasse en ook op dit gewicht een super talent alleen jammer dat hij dit soort kleine dingen als verliespartijen schijnt te vergeten.
Denk dat je meer leert van 1 verlies partij dan van 10 overwinningen

gieloe
11-02-2009, 00:02
We kunnen lang of kort over de Zeyada gevechten praten maar als ze Tyrone honderd keer tegen Zeyada zet wint hij hem gewoon zeker 95 keer. Het was een lucky punch meer niet Tyrone overklasde hem gewoon zwaar. Jammer dat mensen dat vergeten!

Marchant
11-02-2009, 00:47
We kunnen lang of kort over de Zeyada gevechten praten maar als ze Tyrone honderd keer tegen Zeyada zet wint hij hem gewoon zeker 95 keer. Het was een lucky punch meer niet Tyrone overklasde hem gewoon zwaar. Jammer dat mensen dat vergeten!


Maar ze hebben ze niet honderd keer tegen elkaar gezet maar 2x maal.
waarvan Amir 2 x won.:whistling: just facts
Dan gaat het mij er niet om om te roepen dat Amir beter zou zijn dan Tyrone.
Want ik denk dat Tyrone veel verder is dan Amir maar dat hij in Amir een Angstgegner heeft.
En vindt dat als je 2x door 1 persoon bent verslagen in een bepaalde klasse dat je sommige dingen niet moet roepen.
En lucky punch:eek: tja geluk dwing je af ;)

ZakKa!
11-02-2009, 01:27
Geluk dwing je inderdaad af. Zeyada heeft gewoon verdiend gewonnen klaar.

Weet iemand hoeveel Spong nu weegt?

gieloe
11-02-2009, 02:05
@ Zakka en Marchant, Zullen we even een datumpje prikken om een staatslot te kopen en dan het geluk met zijn drieen proberen af te dwingen. Samen staan we sterker dan 1. haha

Marchant
11-02-2009, 02:27
@ Zakka en Marchant, Zullen we even een datumpje prikken om een staatslot te kopen en dan het geluk met zijn drieen proberen af te dwingen. Samen staan we sterker dan 1. haha

Als je met 3 personen 1 lot koopt heb je even veel kans als je hem alleen koopt, heeft dus geen nut
maar als je ieder een lot koopt en de winst deelt heb je inderdaad 3x meer kans!
Geluk dwing je dus af:whistling:

gieloe
11-02-2009, 04:03
ik wil wel dertig loten kopen voor ons als jij me kan garanderen dat je het geluk kan afdwingen dat de hoofdprijs op 1 van onze loten zal vallen. En als je dan toch lekker bezig bent met afdwingen, dwing dan op die andere 29 loten ook wat hoge bedragen. Dat is pas geluk afdwingen!

Durfal
11-02-2009, 08:09
Geluk dwing je inderdaad af. Zeyada heeft gewoon verdiend gewonnen klaar.

Weet iemand hoeveel Spong nu weegt?

Klopt Zeyada gewoon 2 x eerlijk en fair gewonnen, dus spong,niet alleen bij de heavy weights ga je na 1 goede stoot meteen zitten......

Durfal
11-02-2009, 08:19
Ja, leuk. Spong is goed bezig.

Hoop wel van ganser harte dat Ty de heavy weight champ in de K1 wordt.
Hij is een prachtige complete vechter, met een geniale trainer in zn hoek.
En ondanks dat Ty zn partijen tegen Amir "even vergeten" is, kun je van Spong wel zeggen dat ie altijd respect toont!!
Gewoon een waardige ambassadeur voor de sport!!!

kooivechter
11-02-2009, 08:37
spong was ook de beste in die klasse. omdat hij een keer heeft verloren in die klasse. Dan kun je nog wel de aller beste zijn, en dat was hij ook. Ik begrijp dat hij een nieuwe uitdaging wilde aangaan. Hij speelde met iedereen in die klasse. ben echt benieuwd hoe hij het tegen saki gaat doen. Hij maakt wel een goede kans de denk ik. Aan zelfvertrouwen ligt het bij hem in ieder geval niet.

chief108
11-02-2009, 08:37
leuk filmpje
thnx

Illest
11-02-2009, 09:30
:cool2:

Wat een slap gelul zeg om over die partij tegen Zeyada te beginnen...pffff...

Tyrone heeft hem een paar ronden lang simpelweg mishandeld...daarna verloor ie z'n cool, wilde Zeyada vernederen en ging zwaar neer...een wijze les voor hem...verders pffff....Zeyada ain't got shit on him and u know it!

Simson heeft tegen de allerbesten gestaan (Thais, Hippo, Dekkers) maar verloor 3x van Mes...

Dekkers sloeg de ene naar de andere Thai ko en had z'n handen vol aan Ballentine...

big deal!!

De man van 14K
11-02-2009, 09:32
Maar ze hebben ze niet honderd keer tegen elkaar gezet maar 2x maal.
waarvan Amir 2 x won.:whistling: just facts
Dan gaat het mij er niet om om te roepen dat Amir beter zou zijn dan Tyrone.
Want ik denk dat Tyrone veel verder is dan Amir maar dat hij in Amir een Angstgegner heeft.
En vindt dat als je 2x door 1 persoon bent verslagen in een bepaalde klasse dat je sommige dingen niet moet roepen.
En lucky punch:eek: tja geluk dwing je af ;)

statistisch gezien was het onmogelijk ;)
Los daarvan, Zeyada is een goede knokker maar Spong wilde het de tweede keer gewoon mooi doen en liep erop.
Denk dat hij zich niet nog zo'n fout zal permiteren, bij niemand.
Als hij zijn kop op orde houdt is hij onverslaanbaar

rai
11-02-2009, 09:36
Eerst maar ff afwachten, hoe die partij tegen Saki gaat verlopen. Ik vind die wedstrijd een echte testcase voor Spong.

oliebol
11-02-2009, 17:12
dit lijkt me zeker een leuke partij worden, hoop echt dat het wat word met Tyrone bij de heavyweights :D

marcelt
12-02-2009, 18:46
Tyrone gaat kont schoppen, let maar op!

ZanZaiZuk
12-02-2009, 19:03
Wat een topmentaliteit