PDA

View Full Version : Schilt vs. Bonjasky ..........



Jamila
11-02-2009, 13:45
Na mij post van gister is er nogal veel commotie ontstaan, het ging hierbij om de weigering van Bonjasky tegen Schilt. ( Oude kampioen vs. nieuwe kampioen ) Ik wilde hiermee een punt maken dat echte vechters geen partijen weigeren. Vandaag heb ik vernomen dat de patrij misschien toch nog tot stand komt. Mocht Bonjasky accepteren zal ik mij woorden terug nemen. Maar mocht het niet zo zijn, denk dat hij verder moet gaan met zijn acteercarriere.

Gr, Jamila:thup:

Justinian
11-02-2009, 13:58
Het valt me op dat men de topics van Jamila constant aangrijpt om offtopic te gaan. Je kunt het eens zijn met Jamila of niet. Je kunt je er aan storen of niet. Het is hoe dan ook geen reden om iedere topic af te kappen of offtopic te gaan. Dit geldt voor iedereen. Vanaf nu wordt er strenger opgetreden en offtopic posts worden verwijderd.

Voor de goede orde nog wel even het volgende. Kevin heeft ook vanuit het Golden Glory kamp vernomen dat Bonjasky de partij niet wilde aannemen. Jamila zit wat dat betreft kennelijk dicht bij het vuur. De partij is volgens het Golden Glory kamp door de K-1 aan Schilt aangeboden; Golden Glory heeft ja gezegd. Hierna heeft de K-1 tegen Golden Glory gezegd dat Bonjasky de partij niet wilde aannemen.

Mark105
11-02-2009, 14:07
Ik vind het respectloos van jou om iemand die 3 keer de K1 heeft gewonnen een acteur te noemen. Helemaal omdat jij de reden helemaal niet weet waarom Bonjasky die eventuele partij tegen Schilt niet aan heeft aangenomen.

Slome
11-02-2009, 14:13
Het valt me op dat men de topics van Jamila constant aangrijpt om offtopic te gaan. Je kunt het eens zijn met Jamila of niet. Je kunt je er aan storen of niet. Het is hoe dan ook geen reden om iedere topic af te kappen of offtopic te gaan. Dit geldt voor iedereen. Vanaf nu wordt er strenger opgetreden en offtopic posts worden verwijderd.

Voor de goede orde nog wel even het volgende. Kevin heeft ook vanuit het Golden Glory kamp vernomen dat Bonjasky de partij niet wilde aannemen. Jamila zit wat dat betreft kennelijk dicht bij het vuur. De partij is door de K-1 aan Schilt aangeboden; Golden Glory heeft ja gezegd. Hierna heeft de K-1 tegen Golden Glory gezegd dat Bonjasky de partij niet wilde aannemen.

Duidelijk...

Toch blijft het een aparte manier van topics openen, zoals Jamila dat doet... maar dats mijn mening...

Duidelijk...

aapnootmies
11-02-2009, 14:13
Ik vind het respectloos van jou om iemand die 3 keer de K1 heeft gewonnen een acteur te noemen. Helemaal omdat jij de reden helemaal niet weet waarom Bonjasky die eventuele partij tegen Schilt niet aan heeft aangenomen.

x2

simtekf1
11-02-2009, 14:27
Jamila brengt het altijd wel erg irritant en het is vrijwel altijd TEGEN vechters die niet van GG komen.
Maarr, ik heb bij Bonjasky ook niet altijd het idee dat hij echt tegen iedereen wil of durft.
En hij heeft al 2 keer kansloos van Schilt verloren dus dit verbaast me niet echt eigenlijk.

Durfal
11-02-2009, 14:44
Jamila brengt het altijd wel erg irritant en het is vrijwel altijd TEGEN vechters die niet van GG komen.
Maarr, ik heb bij Bonjasky ook niet altijd het idee dat hij echt tegen iedereen wil of durft.
En hij heeft al 2 keer kansloos van Schilt verloren dus dit verbaast me niet echt eigenlijk.

Tja daar zit wel een kern van waarheid in Schilt is duidelijk de angstgegner van Bonjasky.
En laten we wel zijn met alle respect voor Remy die ik echt een prachtige welbespraakte
ambassadeur voor de sport vindt, maar tegen Sem kan Remy normaliter niet op.
Waarom?? omdat de enige reële kans die iedere vechter heeft tegen Semmy, boksen is!!
Je schopt nu eenmaal iemand van 2.12 hoog niet zo makkelijk neer.
Peter Aerts zei me ooit persoonlijk na een training bij Kops Gym dat ie een ladder nodig heeft om Sem voor zn hoofd te kunnen trappen.....
En nogmaals met alle respect, boksen is nu juist het zwakke gedeelte in de vechtkunsten van Remy!!!!
Dus winnen van Sem door hem a la Peter met boksen konstant onder druk te zetten.... dat zie ik symphatieke Remy nog niet doen.....

Insider
11-02-2009, 14:49
Tja daar zit wel een kern van waarheid in Schilt is duidelijk de angstgegner van Bonjasky.
En laten we wel zijn met alle respect voor Remy die ik echt een prachtige welbespraakte
ambassadeur voor de sport vindt, maar tegen Sem kan Remy normaliter niet op.
Waarom?? omdat de enige reële kans die iedere vechter heeft tegen Semmy, boksen is!!
Je schopt nu eenmaal iemand van 2.12 hoog niet zo makkelijk neer.
Peter Aerts zei me ooit persoonlijk na een training bij Kops Gym dat ie een ladder nodig heeft om Sem voor zn hoofd te kunnen trappen.....
En nogmaals met alle respect, boksen is nu juist het zwakke gedeelte in de vechtkunsten van Remy!!!!
Dus winnen van Sem door hem a la Peter met boksen konstant onder druk te zetten.... dat zie ik symphatieke Remy nog niet doen.....

Zo had ik het niet bekeken en je hebt gelijk. Ik denk dat Semmy de moeilijkst te bevechten vechter in het K-1 is.
Ik ben geen fan van zijn stijl maar effectief is het wel, toch hoop ik dat hij weer MMA gaatdoen.

Solar
11-02-2009, 14:49
Tja daar zit wel een kern van waarheid in Schilt is duidelijk de angstgegner van Bonjasky.
En laten we wel zijn met alle respect voor Remy die ik echt een prachtige welbespraakte
ambassadeur voor de sport vindt, maar tegen Sem kan Remy normaliter niet op.
Waarom?? omdat de enige reële kans die iedere vechter heeft tegen Semmy, boksen is!!
Je schopt nu eenmaal iemand van 2.12 hoog niet zo makkelijk neer.
Peter Aerts zei me ooit persoonlijk na een training bij Kops Gym dat ie een ladder nodig heeft om Sem voor zn hoofd te kunnen trappen.....
En nogmaals met alle respect, boksen is nu juist het zwakke gedeelte in de vechtkunsten van Remy!!!!
Dus winnen van Sem door hem a la Peter met boksen konstant onder druk te zetten.... dat zie ik symphatieke Remy nog niet doen.....

Inderdaad.
En zijn befaamde defence is waarschijnlijk ook niet echt bestand tegen de knieën van Sem.
Toch zou Remy wel van Sem kunnen winnen, maar dat hangt dan een beetje af van de vorm waarin beide vechters verkeren.

A.F.
11-02-2009, 15:02
Jamila brengt het altijd wel erg irritant en het is vrijwel altijd TEGEN vechters die niet van GG komen.
Maarr, ik heb bij Bonjasky ook niet altijd het idee dat hij echt tegen iedereen wil of durft.
En hij heeft al 2 keer kansloos van Schilt verloren dus dit verbaast me niet echt eigenlijk.

precies

Durfal
11-02-2009, 15:13
Inderdaad.
En zijn befaamde defence is waarschijnlijk ook niet echt bestand tegen de knieën van Sem.
Toch zou Remy wel van Sem kunnen winnen, maar dat hangt dan een beetje af van de vorm waarin beide vechters verkeren.

Als Remy in and out zou gaan vechten misschien maar daar heb je wel een zware effectieve stoot voor nodig, en die ontbeert Remy nu eenmaal
Het kleven wat Peter deed ( de enige echte juiste taktiek tegen Semmy) is niet aan Remy besteed.
Remy laat graag zn tegenstander komen in de hoop dat ze zich vermoeid maken op zn perfecte dekking, maar idd die dekking werkt niet tegen de alles verwoestende knieën van Sem!!!

Kameleon
11-02-2009, 15:16
Zou echt een mooie partij zijn voor 28 maart....

ZakKa!
11-02-2009, 16:02
Al dat geroddel is nergens goed voor. Toch vind ik wel dat als het waar is, het wil minder van Remy is.

Tsuki
11-02-2009, 16:07
tja ik heb een hekel aan die posts van jamila maar er zit een hele grote kern van waarheid in .................

Bobson
11-02-2009, 16:16
Ik kan me niet voorstellen dat deze partij komt. Dit gaat Bonjaski niet doen. Als de partij al wordt aangenomen, gebeurt er tegen die tijd wel iets vaags wat een reden tot afzegging wordt.

Mastajc
11-02-2009, 16:22
Volgens mij is het niet alleen Remy die niet tegen Schilt op kan. Volgens mij heeft Schilt maar 2 keer verloren. Tegen HongMan en Aerts. Bij beiden partijen kan je je vraagtekens zetten. Schilt is op k-1 regels heel moeilijk te verslaan is gebleken. Kijk maar hoe de k-1 organistaie hem op slinkse wijze heeft weg gemoffeld vorig jaar. Geeneens een reserve partij. Dus ze hebben ook gezien dat Schilt voor bijna iedereen een maatje te groot is/was. Dat Badr het in de Arena gaat proberen getuigd van lef, maar ik vraag me af of je op latere leeftijd veel aan lef hebt wanneer je je eigen naam niet meer kan schrijven door al die keren dat je ko bent gegaan....Ik zou Schilt wel eens tegen Alister Overeem op k-1 regels willen zien vechten of tijdens een DREAM event. Alister heeft aardig wat gewicht aangezet en zn stootkracht lijkt mij een wel goed om het tegen Schilt te proberen. Maar goed, Schilt blijft een blok beton waar maar weinig mensen op k-1 regels van hebben kunnen winnen. Niet altijd even leuk om naar te kijken maar wel uiterst effectief. Hoe zit het trouwens, kan een vechter een partij weigeren of gebeurt dat door het management? Of gebeurt dat in onderling overleg?

dirk5
11-02-2009, 16:30
Een gevecht weigeren is waarschijnlijk werkweigering en dus contractbreuk.

maarja, ontslaan doen ze hem toch niet.

connect
11-02-2009, 17:27
schilt heeft 2x van aerts , hong man choi, ignashov verloren dus 4x in totaal.

pavani
11-02-2009, 17:41
Jammer dat Remy als een lafaard neergezet wordt, ik geloof niet dat Remy bang is om tegen Sem te knokken,er zal vast een andere rede achter de nee zitten.

Misschien heeft hij last van een blessure en kan zich in dat geval niet optimaal voorbereiden op Sem.
En om Sem te verslaan moet je in topvorm en blessure vrij zijn.

De tijd zal het leren.

En de posts van Jamilla, tsja het is algemeen bekend dat ze onder een GG dekbed slaapt.

Justinian
11-02-2009, 17:48
Wellicht gaat het Remy niet per se om de partij tegen Sem, maar om een partij in het algemeen waar hij op dit moment niet klaar voor is (zoals al geopperd bv. vanwege een blessure of iets dergelijks). Misschien dat de kampen van GG of Team Bonjasky hier iets over kunnen zeggen, of het specifiek gaat om een partij tegen Sem of dat welke partij dan ook nu even niet gelegen komt.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.

oliebol
11-02-2009, 18:21
ja ik vind ook niet dat je nu kan gaan roepen dat remy bang is ofzo, misschien zit hij wel met een blessure of iets anders.
Hij gaf in een interview ook al eens aan dat hij zo weinig mogelijk partijen in het jaar draaide, ik weet niet meer waarom maar misschien heeft dat er ook wel wat mee te maken.

Maar ik zou natuurlijk het liefst wel de partij zien :D

PD_EC
11-02-2009, 18:26
Schilt vs bonjasky zal een mooie partij zijn
een echte kampioen vecht tegen iedereen

sikkwitttet
11-02-2009, 18:31
lekker boeiend. ik vind dat gg gehug maar kut. das 1.
wat remy doet, boeiend. hij wint k-1. en staat op nr1 in top 25 van ringsport, als dat wat waard is dan. dus hij doet het goed. go remy, en go sem. so opgelost

TOON
11-02-2009, 18:35
Het valt me op dat men de topics van Jamila constant aangrijpt om offtopic te gaan. Je kunt het eens zijn met Jamila of niet. Je kunt je er aan storen of niet. Het is hoe dan ook geen reden om iedere topic af te kappen of offtopic te gaan. Dit geldt voor iedereen. Vanaf nu wordt er strenger opgetreden en offtopic posts worden verwijderd.



het probleem in deze is vooral dat de 'nieuwtjes' van Jamila voornamelijk gebruikt worden om OF alles wat gerelateerd is aan GG te verheerlijken OF om alles wat niet met GG te maken heeft zwart te maken....structureel zeg maar....

maar dit even geheel terzijde....bonjasky is een kampioen! hij heeft al tegen iedereen gevochten en we weten simpelweg niet waarom hij zo'n partij weigert...

dirk5
11-02-2009, 19:03
Wie de sterkste wil zijn, moet tegen de sterkste vechten!

Remy en Semmy...

meet Mariusz Pudzianowski

http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/2008/08/mariusz-pudzianowski.jpg

de sterkste man op aarde :D

El Bambino
11-02-2009, 20:11
Na mij post van gister is er nogal veel commotie ontstaan, het ging hierbij om de weigering van Bonjasky tegen Schilt. ( Oude kampioen vs. nieuwe kampioen ) Ik wilde hiermee een punt maken dat echte vechters geen partijen weigeren. Vandaag heb ik vernomen dat de patrij misschien toch nog tot stand komt. Mocht Bonjasky accepteren zal ik mij woorden terug nemen. Maar mocht het niet zo zijn, denk dat hij verder moet gaan met zijn acteercarriere.

Gr, Jamila:thup:

Laat ik het zo zeggen Jamila,

Mensen die er negatief reageren op jouw post zijn mensen die arrogant zijn die denken de sport MMA of Kikcboksen uitgevonden te hebben of die lopen al een tijdje op dit forum en denken alles beter te weten achter de PC, of het zijn kleine kinderen die de mening van anderen niet kunnen respecteren. Trek je er niks aan van dit soort figuren zou ik zeggen en blijf gewoon je ding doen!:thup:

Aarti
11-02-2009, 21:00
Remy had ook eerst de partij aan kunnen nemen en later terugtrekken.....maar ik ben een grote fan van Remy, maar zoals eerder geschreven, je moet tegen iedereen kunnen en wilen vechten, ook tegen 3 voudig wereldkampioen. Alleen, we weten de reden niet, dus misschien kan teambonjasky hier ons meer over vertellen!

anonymous001
12-02-2009, 01:04
of het zijn kleine kinderen die de mening van anderen niet kunnen respecteren.

:hugegrin:

Idd, luister liever naar "El Bambino"... :D

O shit, sorry. Nu nog snel effe iets ontopic melden... Kan me inderdaad voorstellen dat Remy Schilt probeert te ontwijken... Maar eerlijk gezegd boeit dat me niet heel erg. Als ze allebei doen wat ze moeten doen, komen ze elkaar in december toch wel tegen... Dat is het mooie aan K1...

jerome-lebanner
12-02-2009, 02:00
Ik vind het respectloos van jou om iemand die 3 keer de K1 heeft gewonnen een acteur te noemen. Helemaal omdat jij de reden helemaal niet weet waarom Bonjasky die eventuele partij tegen Schilt niet aan heeft aangenomen.


sorry maar bonjasky is degelijk wel een acteur... en hij heeft in een film gespeeld

jerome-lebanner
12-02-2009, 02:11
Jammer dat Remy als een lafaard neergezet wordt, ik geloof niet dat Remy bang is om tegen Sem te knokken,er zal vast een andere rede achter de nee zitten.

Misschien heeft hij last van een blessure en kan zich in dat geval niet optimaal voorbereiden op Sem.
En om Sem te verslaan moet je in topvorm en blessure vrij zijn.

De tijd zal het leren.

En de posts van Jamilla, tsja het is algemeen bekend dat ze onder een GG dekbed slaapt.





nou ik denk dat het niks te maken heeft met gg of wat dan ook ik ben geen fan van beiden niet dus niet voor remy of schilt maar.. laten we eerlijk zijn die remy heeft een paar jaar geleden echt lopen acteren bij de k1 halfe finale of kwart finale zowel tegen leko heletijd liggen en tegen schilt ook gaf tie het op terwijl je duidelijk kon zien dat hij zeer zeker door kon gaan, en natuurlijk de laatste k1 duidelijk geacteerd hij ging voor het geld in plaats van de publiek een onvergetelijke finale te geven dat zegt genoeg over hem voor mij is hij geen vechtershart hij zal het nooit worden ook je bent het of je bent het niet. maar mischien heeft hij het van zijn acteer baan geleerd want sinds een paar jaar dat hij films maakt vind ik hem ook een paar jaar acteren... mensen no hart feelings het is mij meening

mazzel:thup:

simtekf1
12-02-2009, 10:19
Jerome LeBanner = Jamila?!??

Hoe kun je nou ooit zeggen dat Remy acteerde tegen Leko??
Hij won de partij en daarna ging hij niet verder in het toernooi omdat hij er zo last van had, hoe de fuck wil je dat verklaren?
Als hij zich had aangesteld had hij de volgende pot ook gewoon kunnen vechten.

pavani
12-02-2009, 11:00
nou ik denk dat het niks te maken heeft met gg of wat dan ook ik ben geen fan van beiden niet dus niet voor remy of schilt maar.. laten we eerlijk zijn die remy heeft een paar jaar geleden echt lopen acteren bij de k1 halfe finale of kwart finale zowel tegen leko heletijd liggen en tegen schilt ook gaf tie het op terwijl je duidelijk kon zien dat hij zeer zeker door kon gaan, en natuurlijk de laatste k1 duidelijk geacteerd hij ging voor het geld in plaats van de publiek een onvergetelijke finale te geven dat zegt genoeg over hem voor mij is hij geen vechtershart hij zal het nooit worden ook je bent het of je bent het niet. maar mischien heeft hij het van zijn acteer baan geleerd want sinds een paar jaar dat hij films maakt vind ik hem ook een paar jaar acteren... mensen no hart feelings het is mij meening

mazzel:thup:

Vreemd omdat:
je het hebt over laten WE eerlijk zijn, en eindigt met het is mijn mening, eea strookt niet met elkaar.

Remy is heus niet bang, daar geloof ik niks van, Remy zal wel inzien dat Sem een sterke tegenstander is.
Maar iemand meet angst is niet geschikt voor de K1.

dirk5
12-02-2009, 11:12
Jerome LeBanner = Jamila?!??



Dat idee had ik ook al.

Verder heeft Remy nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een acteer carriere ambieerd na zijn vechtcarriere. Lees zijn boek maar eens.

Verder doet een winaar alles om te winnen. Wanneer dat een beetje toneelspelen is om een gevolg te veroorzaken waar hij toch al recht op heeft is hier niks mis mee. Ook heb ik geen idee dat hij bang is voor Sem, ze zullen elkaar waarschijnlijk toch nog vaak genoeg tegen komen in de ring.

Illest
12-02-2009, 11:18
Als ze allebei doen wat ze moeten doen, komen ze elkaar in december toch wel tegen... Dat is het mooie aan K1...

Dat vind ik dus ook. Ik verbaas me over de kritiek op Remy (dat ie zoveel acteert ofzo)

man, man, man....meerdere malen een achterwaarste van Leko in je kruis,
Badr's hiel op je kop terwijl je op de grond ligt...

ik krijg al pijn bij de gedachte aan die shit

adenane
12-02-2009, 11:38
Remy is niet de enige die een acteercarriere ambieert :) Sem Schilt deed al mee aan Transporter 3 en Jerome le Banner was te zien in Babylon A.D met Vin Diesel, en nog een handje vol franse films. Dus waarom zou Remy niet gaan acteren. Wel jammer dat ie dat, volgens sommige mensen, niet pas in Hollywood doet maar er al tijdens zijn actieve K-1 carriere mee is begonnen.

Verder weet ik niet hoe het zit met een gevecht weigeren maar als je onder contract staat bij de K1, kan dat toch niet zomaar? Of is hier dan geen sprake van contractbreuk? Het zal wel een dusdanig dikbetaald, vet contract zijn, dus mogen zij als organisatie toch wel wat terug verwachten? Tenzij je natuurlijk geblesseerd bent of een andere goede reden hebt.

royal orchid
12-02-2009, 11:49
-Laat Jamilla lekker onder dr GG dekbedje blijven liggen.......(lijkt mij ook wel cosy...:sleep1::thup:).
en van mij mag ze ook lekker doorgaan met dr mening geven......
Leven en laten leven,zeg ik altijd!
en iedereen mag zijn mening geven of reactie,dochwel,sommige uitspraken kan men beter laten.....en dit bedoel ik in het algemeen.
Ik vind alles prima.............respect voor iedereen
BTW.....kan ik ook zo'n dekbedje bestellen??

rai
12-02-2009, 12:45
We don't know shit. roddels, geruchten, en een hoop geneuzel.

MB667
12-02-2009, 12:47
met alle respect voor bonjansky, maar denk dat hij opgegeten gaat worden door schilt.

pavani
12-02-2009, 14:19
met alle respect voor bonjansky, maar denk dat hij opgegeten gaat worden door schilt.


Het lijkt me sterk dat als je 3x de K1 wint, dat je er dan sprake zou zijn van opgegeten worden, dat je geen fan bent van Remy is duidelijk, maar hij is natuurlijk tegen niemand kansloos.

rafi
12-02-2009, 14:34
http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/2008/08/mariusz-pudzianowski.jpg
heeft crocop voor een ander sport gekozen:D

rai
12-02-2009, 14:35
Hij is wel verbazingwekkend goed hersteld van die knie operatie hoor:eek:

sikkwitttet
12-02-2009, 15:02
ali was een goed acteur. die zorge altijd dat zijn tegenstanders dachten dat ie gek was, check maar ali vs liston fight. dat ie zo vreem boven em blijft staan. dus champs zijn goede acteurs. en fuck it. remy is cool

MJOKKIE
12-02-2009, 15:51
Laat team Bonjasky ff reageren. Als er iets leuks over remy te vertellen valt zijn ze er ook altijd in no time bij

Bud S
12-02-2009, 16:17
Laat team Bonjasky ff reageren. Als er iets leuks over remy te vertellen valt zijn ze er ook altijd in no time bij

ik denk dat ze het te druk hebben met de voorbereiding op de oscars

marcelt
12-02-2009, 19:39
Tja daar zit wel een kern van waarheid in Schilt is duidelijk de angstgegner van Bonjasky.
En laten we wel zijn met alle respect voor Remy die ik echt een prachtige welbespraakte
ambassadeur voor de sport vindt, maar tegen Sem kan Remy normaliter niet op.
Waarom?? omdat de enige reële kans die iedere vechter heeft tegen Semmy, boksen is!!
Je schopt nu eenmaal iemand van 2.12 hoog niet zo makkelijk neer.
Peter Aerts zei me ooit persoonlijk na een training bij Kops Gym dat ie een ladder nodig heeft om Sem voor zn hoofd te kunnen trappen.....
En nogmaals met alle respect, boksen is nu juist het zwakke gedeelte in de vechtkunsten van Remy!!!!
Dus winnen van Sem door hem a la Peter met boksen konstant onder druk te zetten.... dat zie ik symphatieke Remy nog niet doen.....

Dus logisch als hij die partij niet doet als het niet hoeft in het toernooi.

marcelt
12-02-2009, 19:42
Het valt me op dat men de topics van Jamila constant aangrijpt om offtopic te gaan. Je kunt het eens zijn met Jamila of niet. Je kunt je er aan storen of niet. Het is hoe dan ook geen reden om iedere topic af te kappen of offtopic te gaan. Dit geldt voor iedereen. Vanaf nu wordt er strenger opgetreden en offtopic posts worden verwijderd.
.

Wel een goed punt. Ik erger me ook wel aan dingen van haar, maar op een forum mag je je mening geven. Jamila krijgt echter geen kans. als ze iets schrijft gaan er een hoop mensen tegen haar tekeer.

ZanZaiZuk
12-02-2009, 20:14
Wel een goed punt. Ik erger me ook wel aan dingen van haar, maar op een forum mag je je mening geven. Jamila krijgt echter geen kans. als ze iets schrijft gaan er een hoop mensen tegen haar tekeer.

Dat heb ik ook al gemerkt dat sommige mensen een pispaal zijn op mixfight.nl. Jammer en kinderachtig, reageer dan gewoon niet als het jullie zo ergert vind ik spendeer er dan geen aandacht aan.
Voor de rest is dit forum top.

chief108
12-02-2009, 20:19
met alle respect voor bonjansky, maar denk dat hij opgegeten gaat worden door schilt.
denk ik ook... blijft een Drent die Schilt
ook al izzie GG :)

Mephisto
12-02-2009, 20:22
... of er nou een kern van waarheid in zit of niet, je kunt je afvragen wat Remy er beter van wordt om weer tegen Sem te vechten.

Verliest Remy weer (de tegenstander ligt hem duidelijk niet en ik moet om een of andere reden ook denken aan de discussie Spong - Zeyada ergens anders op dit topic)) krijg je direct dat gelul van "... als Sem had meegedaan, dan....) Ik zou als manager van , of als Remy zelf ook niet blij zijn met dit zakelijk voorstel.

@Justi... Je hebt gelijk, maar iemand roept dit toch over zichzelf af door de manier van communiceren. Nagenoeg iedere post bevat feiten vermengd met negatieve uitingen over vechters anders dan GG vechters. Ik waardeer de nieuwtjes vanuit het GG front maar houdt dan de persoonlijke mening hiervan gescheiden. Ik ben er van overtuigd dat een volwassen manier van communiceren ook volwassen reacties geeft, actie is immers reactie

rai
12-02-2009, 20:24
Tuurlijk wordt Remy er beter van!!! Financieel in ieder geval wel. Maar een Bonjasky in vorm, kan Schilt wel degelijk verslaan. Het zal een interessante match worden

Mephisto
12-02-2009, 20:28
Tuurlijk wordt Remy er beter van!!! Financieel in ieder geval wel. Maar een Bonjasky in vorm, kan Schilt wel degelijk verslaan. Het zal een interessante match worden

Tja, dat financieel er beter van worden levert respect op, gezien de reacties op het laatste gevecht (nou ja...) van Arlovski.

Ik ben er zelf van overtuigd dat deze pot alle kanten op zou kunnen, maar waarom zou je voor de derde keer tegen iemand vechten als je elkaar in leven en welzijn in december toch weer treft? Voor mij hoeft het in ieder geval niet...

Shytown
12-02-2009, 21:51
Iemand al op het idee gekomen dat Remy wellicht van zijn makkelijk veridiende, bij elkaar geacteerde geld verdient van een welverdiende vakantie? Of dat door het winnen zijn startgage wellicht bijgeschroefd is en hier discussie over is met de K1?
Zo maar twee opties....en niet dat hij niet durft.

sikkwitttet
13-02-2009, 02:09
shytown could be right

jerome-lebanner
13-02-2009, 02:33
Jerome LeBanner = Jamila?!??

Hoe kun je nou ooit zeggen dat Remy acteerde tegen Leko??
Hij won de partij en daarna ging hij niet verder in het toernooi omdat hij er zo last van had, hoe de fuck wil je dat verklaren?
Als hij zich had aangesteld had hij de volgende pot ook gewoon kunnen vechten.



hoe the fuck ben jij dat ik iets moet verklaren kneusje. jerome lebanner is jamila.. nee ik ben je moeder!?!? nou goed.. hoe kun je nou zo een onzin hier uitkramen dus omdat ik het niet eens ben met jou ben ik jamila. jij bent echt een slimme gast met hersens van een visstick

pavani
13-02-2009, 12:26
hoe the fuck ben jij dat ik iets moet verklaren kneusje. jerome lebanner is jamila.. nee ik ben je moeder!?!? nou goed.. hoe kun je nou zo een onzin hier uitkramen dus omdat ik het niet eens ben met jou ben ik jamila. jij bent echt een slimme gast met hersens van een visstick

Over onzin gesproken.

Een fijn weekend alvast.

Richelieu
13-02-2009, 12:29
Heren heren...ontopic please..;)