PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: Frank Mir vs. Brock Lesnar 2 to be ’similar to the first’



RayOmac
11-02-2009, 14:23
UFC Quick Quote: Frank Mir vs. Brock Lesnar 2 to be ’similar to the first’
By: MMAmania

http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/02/ufc81-frankmir.jpg

“Technically, Lesnar has the ‘real’ belt and he can claim that, I’m not bothered. But I have accomplished more than him on the road to the title…. I see the rematch being a similar fight to the first. He will look to overwhelm me quickly but it’s hard to win fights by just overpowering someone. He has the size and his strength is immense but his technical ability is nowhere near mine.”

-- Interim heavyweight champion Frank Mir tells Mirror.co.uk that he expects his rematch against Brock Lesnar at UFC 98 to end in similar fashion — with his hand raised in victory after a submission. Mir tapped Lesnar with a kneebar back at UFC 81: “Breaking Point” in Feb. 2008. Lesnar went on to stop Randy Couture later that same year to capture the division title. Meanwhile, Mir scored a technical knockout win over Antonio Rodrigo “Minotauro” Nogueira at UFC 92 in December to claim the interim title. The two will square off to declare an undisputed champion on the next big blockbuster show for the promotion in May.

http://www.shareasale.com/image/mir_468.gif

Sendur
11-02-2009, 14:37
Hmm ik vind dat Mir gewoon zijn grote mond moet houden en lekker bescheiden moet blijven.

Ook Brock boekt progress en is niet meer hetzelfde als in het 1e gevecht.
Tegen Randy deed hij het goed en die overwelmde hij ook niet, hij deed het rustig aan en wachten af tot hij het af kon maken.

Ik denk dat Mir wel zwaar goede kansen maakt maar ik geef de wedstrijd een 50/50.

Ondanks alles wordt het zeker een vette match:thup:

Sendur
11-02-2009, 15:17
Hoop dat Mir van cockzwaard wint...


hehe, ja ik gun het Mir ook wel na alles wat hij heeft meegemaakt en wat hij heeft gedaan om weer bovenaan te komen.

Tony
11-02-2009, 15:40
Ik vind Mir toch echt wel meer Cocky dan Lesnar...
eigenlijk gun ik het beiden niet :p

wordt tijd dat Hardonk de nieuwe HW champ wordt... (wishfull thiking, niet?)

Sendur
12-02-2009, 10:03
MIR wint van NOG en zijn bescheidenheid is gelijk weg, Lesnar, loopt gewoon door hem heen!
vergis je niet die gast maakt ook gewoon progressie.


ja en dan nog het feit dat Nog echt op een opa leek in dat gevecht.

Het was net of hij niet wilde vechten, was echt teleurgesteld in zijn performance :crying:

rai
12-02-2009, 12:33
commercieel gezien is het voor de UFC gunstig dat Lesnar the champ is. popi-jopi pro wrestling vechter. En anders is Mir een goede substitute kunnen die yankees ook wel waarderen. Maar Kongo een title shot geven vind wel fair. En ik hoop en verwacht ook wel dat de winnaar Kongo vs Hardonck een titleshot krijgt. :mad:

Tony
12-02-2009, 13:00
Winnaar Hardonk-Kongo verdiend zeker een title shot in mijn ogen.

rai
12-02-2009, 13:03
Maken ze een reeele kans tegen Lesnar?
Ik vind ze beide betere vechters, maar wint techniek van het gewicht en brute kracht van Lesnar?

rai
12-02-2009, 13:11
Ik hoop van wel btw

nicolas the red
12-02-2009, 13:42
een goeie kickbokser met takedown defense zou lesnar wel eens serieuze problemen kunnen geven... eerst wat shoots tegen houden en dan lowkicks beginnen afvuren

Sendur
12-02-2009, 16:45
Kongo is al langer in the run voor een title shot,maar als dana en de zijnen er geen zin hebben gebeurt er ook niks.
Das 1 van de nadelen aan de UFC, ze hebben geen rankngsysteem. de ene krijgt na 2 partijen al een title shot een ander pas als ie 17x ongeslagen is.


Dat wordt dus ook het geval met Machida vrees ik.

Ik vind dat hij een title shot moet krijgen maar ik vrees dat Rampage hem weer krijgt na de winst op Jardine :(

sikkwitttet
13-02-2009, 02:16
hardonck moet op engels les, om of een echt fout accent te nemen zoals arnold.
of echt keurig te gaan spreken, veel van die americanen spreekt dat meer aan dat wat hij nu brabbelt, niks persoonlijk tegen hem. heb het er over wat hij moet doen om title shot te kunnen krijgen. te krijgen betekend dat dana weet dat er money in zit.

leren grond vechten, doet ie goed. maar moet ook tegen top kunnen overleven, en van worstelaars de shoot kunnen stoppen.

en nog een mooie ko maken, tot nu toe leuke partijen, en die lowkick vs the sherman was leuk maar niet echt spectaculair. die ko zul je niet in veel highlights van ufc terug zien. dus mooie spectaculaire ko. uit het niets opeens boem. dat iedereen zegt ooh fuck. shit die gast is kapot, zoals gonzaga vs crocop.

dan zie ik em wel door dana gebelt worden.

maar brock gaat voor uit. hij traint niet niet zoals bob sapp dat deed. ik ben big dus fuck it. nee hij zal echt wel alle hulp van ufc krijgen. hij mag bijna niet verliezen, dus ze hype em. en ondertussen laten ze hem wel trainen door beste trainers die ufc kan krijgen. ga ik van uit dan

Mule-Kick
13-02-2009, 09:42
Ben bang voor Mir dat de 2e partij toch wat anders zal lopen, hij heeft zeker goede kans om te winnen maar zo snel als in de 1e partij zal ie Brock niet meer pakken denk ik. Zelfs als ie wint zal ie waarschijnlijk een behoorlijk pak slaag krijgen vantevoren.

Sendur
13-02-2009, 09:53
hardonck moet op engels les, om of een echt fout accent te nemen zoals arnold.
of echt keurig te gaan spreken, veel van die americanen spreekt dat meer aan dat wat hij nu brabbelt, niks persoonlijk tegen hem. heb het er over wat hij moet doen om title shot te kunnen krijgen. te krijgen betekend dat dana weet dat er money in zit.

leren grond vechten, doet ie goed. maar moet ook tegen top kunnen overleven, en van worstelaars de shoot kunnen stoppen.

en nog een mooie ko maken, tot nu toe leuke partijen, en die lowkick vs the sherman was leuk maar niet echt spectaculair. die ko zul je niet in veel highlights van ufc terug zien. dus mooie spectaculaire ko. uit het niets opeens boem. dat iedereen zegt ooh fuck. shit die gast is kapot, zoals gonzaga vs crocop.

dan zie ik em wel door dana gebelt worden.

maar brock gaat voor uit. hij traint niet niet zoals bob sapp dat deed. ik ben big dus fuck it. nee hij zal echt wel alle hulp van ufc krijgen. hij mag bijna niet verliezen, dus ze hype em. en ondertussen laten ze hem wel trainen door beste trainers die ufc kan krijgen. ga ik van uit dan


Over dat Engelse les ben ik met je eens.

Maar een K.O schudt je niet zomaar uit je mouw vriend, helemaal niet tegen die grote mannen.

Maar tegen Colin Robinson en Eddie Sanchez heeft hij best redelijke finishers gehad hoor.


het mooie van Hardonk is dat hij zon dood normale gast is:thup:

Ik vind het toppie, K.O of geen K.O het blijft gewoon cool dat een Nederlander het zo goed doet in de UFC en dat het ook gewoon een casual dude is.

sikkwitttet
13-02-2009, 12:46
Over dat Engelse les ben ik met je eens.

Maar een K.O schudt je niet zomaar uit je mouw vriend, helemaal niet tegen die grote mannen.

Maar tegen Colin Robinson en Eddie Sanchez heeft hij best redelijke finishers gehad hoor.


het mooie van Hardonk is dat hij zon dood normale gast is:thup:

Ik vind het toppie, K.O of geen K.O het blijft gewoon cool dat een Nederlander het zo goed doet in de UFC en dat het ook gewoon een casual dude is.


dude i agree, maar gaat niet om wat wij nl'ers vinden(die illigaal via internet kijken en dus geen gelf opleveren voor ufc)

maar gaat om wat dana vind. en ik denk dat hij meer kans maakt op iets moois, als hij gewoon zo brute ko laat zien. kijk zijn kos zijn vet. maar zijn opgezet, bewerkt. een echte fan begrijpt dat en geniet daar van. maar de mainstream kijker wil meer zien. punches over en weer. gebrawl en dan boem, eentje neer en dan hammerpunches er op. en de zin IT IS ALL OVER:thup:. dan doe je het goed in ufc

Emilio
13-02-2009, 14:19
Als Brock niet zo onbehouden is pakt hij Mir denk ik.

fedor
16-02-2009, 17:03
Ik hoop dat ze elkaar simultaan KO'en