PDA

View Full Version : Tyrone Spong in antwerpen



killerboy
11-02-2009, 19:58
ik was afgelopen weekend op t gala in antwerpen , waar tyrone spong ruzie kreeg in t publiek en er een vechtpartij van begon , kon niet alles goed volgen , maar dit had ik niet verwacht van zo een grote sportman

Slome
11-02-2009, 20:01
ik was afgelopen weekend op t gala in antwerpen , waar tyrone spong ruzie kreeg in t publiek en er een vechtpartij van begon , kon niet alles goed volgen , maar dit had ik niet verwacht van zo een grote sportman

ik was er niet, maar heb gehoord dat er veel vechtpartijtjes waren in het publiek. En de sfeer daardoor niet prettig was!

rafi
11-02-2009, 20:10
In de rijnhal toen kreeg hij ook ruzie met de beveiliging van de vip.toen duwde hij beveliging zo weg. Omdat hij geen vip band had en hem niet kende.

pwie
11-02-2009, 20:13
Ik vind tyrone ook best wel arogant overkomen weet niet of die het is maar goed. apart verhaal dit hoe is het afgelopen?

bryan
11-02-2009, 20:19
hmmm slim een vechtpartij met spong beginnen...

De man van 14K
11-02-2009, 21:01
ach hij is tenslotte de selfproclaimed king of the ring ;)
In 2h2h begon zat de vader van Balrak voor me waar iemand mee begon te fucken.
Moest wel lachen toen die Balrak zelf verhaal kwam halen, die gasten rende bijna de tribune af.

Richelieu
11-02-2009, 21:02
ach hij is tenslotte de selfproclaimed king of the ring ;)
In 2h2h begon zat de vader van Balrak voor me waar iemand mee begon te fucken.
Moest wel lachen toen die Balrak zelf verhaal kwam halen, die gasten rende bijna de tribune af.

Haha, don't fuck with Bally

Wheelie
11-02-2009, 21:18
Ik vind tyrone ook best wel arogant overkomen weet niet of die het is maar goed. apart verhaal dit hoe is het afgelopen?


Ik vind hem echt een van de meest relaxte vechters, altijd tijd voor een praatje of een foto en goede reclame voor de sport.

Mocht hij echt betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij dan lijkt het mij sterk dat Tyrone deze begonnen is

FMACH
11-02-2009, 21:33
hmmm slim een vechtpartij met spong beginnen...

+1 - you may lose ;-)

Illest
11-02-2009, 21:38
lang terug zat ik een keer bij de kapper en toen hoorde ik een verhaal dat ie een paar beveiligers in Suriname had afgetuigd omdat ie z'n pet ergens moest afdoen en dat niet wilde hahaahahah (weet niet of het klopt) verder nooit iets negatiefs over hem gehoord ofzo..

over Bally:

Badr noemde hem een keer 'een licht verteerbaar hapje' waarop ie persoonlijk verhaal ging halen bij Badr....die toen opeens niet zo'n grote mond meer had....kent iemand dat verhaal?

Triker
11-02-2009, 21:56
storm in een glas water verhaal dus ;)

PigDog
11-02-2009, 22:07
Ik vind hem echt een van de meest relaxte vechters, altijd tijd voor een praatje of een foto en goede reclame voor de sport.

Mocht hij echt betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij dan lijkt het mij sterk dat Tyrone deze begonnen is

100% true....

chief108
11-02-2009, 22:33
Tyrone is Da Man...

ZakKa!
12-02-2009, 00:10
lang terug zat ik een keer bij de kapper en toen hoorde ik een verhaal dat ie een paar beveiligers in Suriname had afgetuigd omdat ie z'n pet ergens moest afdoen en dat niet wilde hahaahahah (weet niet of het klopt) verder nooit iets negatiefs over hem gehoord ofzo..

over Bally:

Badr noemde hem een keer 'een licht verteerbaar hapje' waarop ie persoonlijk verhaal ging halen bij Badr....die toen opeens niet zo'n grote mond meer had....kent iemand dat verhaal?

Roddels...

"licht verteerbaar hapje?" Komop man zo praat Badr echt niet!

weks
12-02-2009, 00:10
komt op mij echt alles behalve arrogant over maar goed bullshit verhaal dus ook
mixfight goes boulevard

Illest
12-02-2009, 00:52
Roddels...

"licht verteerbaar hapje?" Komop man zo praat Badr echt niet!


hahahah jammer dat er niemand is die dit kan beamen....Badr zou dit echt gezegd hebben....en Bally was op z'n zachtst gezegd 'not amused'..


schijnt echt gebeurd te zijn! no shit


ff gegoogled en kon dit terug vinden (ja, het komt van kickbox.nl hahah):


Sha***a is inderdaad een helecomplete vechter en vocht vanaf ronde 1 op hoog tempo, hij was zaterdag gewoon de veel beter vechter.
En je kon aan Bally zien dat hij toch wel moe was hoor na de 3de ronde, terwijl die Rus maar lekker bleef bewegen.
Tsja helaas voor Bally waren in mijn ogen alle rondes voor Sha***a.

Tegen Mes zal het weer een hele andere partij worden denk ik zo.

En Badr zei ik weet niet hoe Balrak van plan is zwaarder te worden, maar het wordt een licht verteerbaar hapje voor mij.....http://www.kickbox.nl/forums/archive/images/smilies/wink.gif



Badr zei dat hij Balrak niet kende, maakte een opmerking over z'n huidige gewicht en daarop volgend dat hij Balrak ook slechts een lichtverteerbaar hapje vond.

Maar deze topic ging over Balrak.
Op 2 oplevingen na kon hij weinig inbrengen tegen Shakouta. (een hele goeie vechter overigens, Mes was geen lucky).
Shakouta heeft hem waarschijnlijk goed bestudeerd. Ondanks dat hij de aanvallende partij was zorgde hij ervoor dat Balrak hem niet (vol) kon raken met z'n harde trappen( laat staan knieen), door goed te bewegen. Hij stond werkelijk geen moment stil. Nou, dan moet je wel van goede huize komen om als aanvallende partij niet op counters te lopen. En zeker tegen zo iemand als Balrak.
Balrak heeft blijkbaar veel moeite tegen bewegelijke vechters, dat was net zo als tegen Rayen Simson.

******
Je hoeft niet perse met een gescheurde neus en 3 gebroken benen thuis te komen om te zeggen om afgedroogd te zijn. Het feit blijft dat hij weinig inbreng/antwoord had op Shakouta. Jij hebt het over bally's 'eigen zwakte' . Daar doe je Shakouta heel erg tekort mee. Als het klopt wat jij zegt is, dan had bally de energie van de laatste ronde en van de korte opleving eind 2e ronde, liever in de 1e ronde kunnen gebruiken, dan was hij de winnaar! Maar ik geloof niet dat hij hij daar ooit de kans voor kreeg. Of ligt dat ook aan hemzelf?
Overigens het had niet veel gescheeld. Het rechteroog van Shakouta was echt dicht. Hij had er erg last van. Saved by de bell??

Maroclove
Balrak is een professional en weet dus wat hij doet. Dit is niet de eerste keer. Vele kilo's afvallen voor een wedstrijd moet/mag dus niets uitmaken.

Hoceimaboy
Larech ging neer op een knie op de heup! Die kreeg hij vele malen van die thai. Een of 2 ronden daarvoor ging hij ook al neer op een een knie op de heup.

jerome-lebanner
12-02-2009, 02:21
lang terug zat ik een keer bij de kapper en toen hoorde ik een verhaal dat ie een paar beveiligers in Suriname had afgetuigd omdat ie z'n pet ergens moest afdoen en dat niet wilde hahaahahah (weet niet of het klopt) verder nooit iets negatiefs over hem gehoord ofzo..

over Bally:

Badr noemde hem een keer 'een licht verteerbaar hapje' waarop ie persoonlijk verhaal ging halen bij Badr....die toen opeens niet zo'n grote mond meer had....kent iemand dat verhaal?



hahaha grappe maker... denk je nou echt dat badr aan de kant gaat voor iemand... hahaha ik ken hem deze man zou hem direkt op zn kaak plaatsen

Wiseguy
12-02-2009, 02:50
Denk idd niet dat Badr snel onder de indruk zou zijn.

jan sensei kyokushin
12-02-2009, 09:07
Ik vind hem echt een van de meest relaxte vechters, altijd tijd voor een praatje of een foto en goede reclame voor de sport.

Mocht hij echt betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij dan lijkt het mij sterk dat Tyrone deze begonnen isOsu juist volkomen mee eens Wheelie hij was de 1februari nog in grunn en praat met iedereen :)
zal wel weer afgunst en jalosie voor gevallen zijn .
Respect !! voor Tyrone.
osu

Illest
12-02-2009, 09:58
hahaha grappe maker... denk je nou echt dat badr aan de kant gaat voor iemand... hahaha ik ken hem deze man zou hem direkt op zn kaak plaatsen

ik had toen gelezen dat Bally verhaal ging halen en dat Badr het afdeed als een geintje...ik zeg niet dat Badr bang was ofzo..

niemand weet er iets van so I give up..:fp:

phranq
12-02-2009, 10:18
Als er iemand niet arrogant is is het Tyrone, juist een hele relaxte jongen.

Illest
12-02-2009, 10:28
Als er iemand niet arrogant is is het Tyrone, juist een hele relaxte jongen.

zo proberen 'm gewoon te verbadr-en...:mad:

De man van 14K
12-02-2009, 10:30
Dit topic begint een hoog kickbox.nl gehalte te krijgen.
of zou dat komen door het copy pasten van die posts...

Wheelie
12-02-2009, 10:35
TYRONE IS THE KING OF THE RING

*TOPIC LOCKED* ;)