PDA

View Full Version : Strikeforce wants Melvin Manhoef !!



Jani
13-02-2009, 00:52
Strikeforce CEO Scott Coker on Sunday told MMAWeekly.com he was eyeing Dutch terror Melvin Manhoef for a spot on one of the 10 Showtime cards expected for the San Jose-based organization in 2009.

Heavy-handed former EliteXC middleweight champion Robbie Lawler was a front-runner as an opponent, and manager Monte Cox said on Tuesday that there had been “discussions” about a possible bout in April and May, Strikeforce’s first shows planned for the premium cable network.

“I mean, wouldn’t that be a great fight?” Coker said from Los Angeles.

However, Simon Rutz, Manhoef’s manager, said his client's schedule ruled out an appearance on the spring/summer cards. Manhoef’s next commitment was a possible appearance in a K-1 fight against Gohkan Saki on March 28 in Japan, followed by a Showtime-broadcast fight at the Amsterdam Arena against Stephan Leko on May 16.

Rutz was open to an offer from Strikeforce, but the numbers would have to be right.

“Melvin is one and a half years into three-year contract (with K-1),” said Rutz. “But I have some escape clauses in the contract. Maybe I could do something. But one thing is for sure: he earns a lot of money in Japan, and the problem in the United States, is that you must pay a lot of tax there.”

Rutz said Manhoef’s purse for K-1 Dynamite! USA, while reported to the California State Athletic Commission at $50,000, was a higher sum paid through Japanese investors behind the show.

If Strikeforce could do that same, he said they would have his attention.

Rutz said he didn’t know who Lawler was – “I’m not so into MMA from the United States,” he laughed – but that would make no difference should they meet.

The first order of business was getting confirmation from K-1 on the March fight, a difficult task in itself for the notorious late-notice promotion.

“I can speak with (Strikeforce) about that, but first, I must know what their offer is for Melvin,” said Rutz.


Tegen Lawler of Cung le zijn partijen die ik heel graag zou willen zien.

ben benieuwd ??

MilfhunterMMA
13-02-2009, 00:57
rutz weet niet wie lawler is??

A.F.
13-02-2009, 00:58
Cool....

Maar cung lee maakt ie dood!! En robbie lawler zal ook niet veel in te brengen hebben staand!!! Maar melvin in de kooi is altijd top!!

YoMarK
13-02-2009, 01:14
Cung le gaat voorlopig niet meer vechten, dus dat zit er niet in vrees ik.

Robbie Lawler is echt een behoorlijk test voor Manhoef, goede striker en goede conditie. Die combinatie maakt het gevaarlijk voor Manhoef, aangezien Manhoef met zijn explosies gewoon eerder moe is mocht hij hem niet kunnen KO-en binnen 5 minuten.
Manhoef kan echter van iedereen winnen, want hij is gewoon de beste striker op 185.

Jani
13-02-2009, 01:30
Lawler is ook een hele sterke worstelaar,dus ik denk dat hij Melvin wel op zijn rug krijgt.

staand heeft lawler alleen een puncher chance,als je het mij vraagt..

en Lawler staat ook hoog in alle rankings lijsten,en is zeer bekend in de U.S

zou dus een mooie kans zijn voor Melvin om in Amerika wat naambekendheid te krijgen !

sikkwitttet
13-02-2009, 02:05
ja klopt, vs cung le is het afgelopen voor cung(die ik overigens echt een leuke fighter vind).
tegen lawler jah dat word intressant. maar dat rutz hem niet kent, oke kan. kan ook ff contract diplomacy zijn:evil:

adenane
13-02-2009, 03:31
Dus Manhoef staat tegenover Saki in Japan op 28 maart? Of lees ik dat niet goed? Als ik 't wel goed lees: Arme, arme, arme Saki..

chief108
13-02-2009, 09:18
Cung le gaat voorlopig niet meer vechten
:eek:
niet?

why?

De man van 14K
13-02-2009, 09:25
Het maakt Rutz geen reet uit tegen wie Manhoef staat, wie betaald bepaald zullen we maar zeggen.

Sendur
13-02-2009, 09:58
Toppie:thup:

Manhoef sloopt Saki in het aankomende gevecht!

Hopen dat hij daarna lekker in de kooi te zien is.

Ik vind Manhoef in mma altijd bruter met zijn lijpe hammerfists.

Mule-Kick
13-02-2009, 10:02
Manhoef vs Lawler zou vette partij kunnen worden. Nu maar hopen dat Lawler dom genoeg is om Manhoef eerst staand te willen testen.

Wheelie
13-02-2009, 10:46
"Ruthless" Robbie Lawler is een geweldige vechter, dat kan echt een vette brawl worden

Voor Simon :

YouTube - Ruthless Robbie Lawler Hl (http://www.youtube.com/watch?v=cEl7U-X--Jo)

54321
13-02-2009, 10:58
saki vs manhoef eindigt 100% in een ko. wat ik me afvraag is, komt de arena dan niet te snel voor saki of manhoef? verder is lawler vs manhoef een vette pot! kan weer een oorlog worden net als tegen cyborg.

Illest
13-02-2009, 11:08
:cool2:

Echt jammer van die wurgcontracten van de UFC...:fp:

Stel je voor 'Melvin - Anderson' (om maar iets geks te noemen)


Manhoef is toch een vechter die je in beide disciplines aan het werk wilt zien....verdomme...hij is eigenlijk ook de enige die actief is en uitblinkt in beiden....vette shit eigenlijk wel..

remco pardoel
13-02-2009, 11:23
Lawler zal niet veel partij voor Melvin zijn.
UFC kan ook een single fight regelen, als zij het graag willen....
Maar ja, zou jij je kampioen in stukken geslagen zien worden??

Die partij komt echt niet binnen de UFC, Anderson Silva ligt precies in het straatje voor Melvin

K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn

dirk5
13-02-2009, 11:26
K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn

Dat zou echt extreem zijn.

adenane
13-02-2009, 11:34
K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn

Dat zou inderdaad super zijn! Maar even wat kanttekeningen.. Stel er komt een toernooi, dan zou het zo maar kunnen dat Saki en Spong elkaar al op 28 maart tegen komen. En ze moeten al in de Arena tegen elkaar dus denk niet dat It's Showtime, Blacklabel en GG daarmee akkoord gaan. Verder, waarom zou er dan een toernooi plaats vinden? Strijden ze dan om een titel of om een geld bedrag? Ik denk niet voor plaatsing bij de laatste 16 want daar zitten Saki en Karaev sowieso al bij omdat ze vorig jaar bij de laatste 8 zaten..Of gaat de K-1 haar regelementen dusdanig veranderen in 2009???

Dus nu je post even gerelativeerd te hebben, zou het een mooi streven zijn maar denk ik zelf niet dat dat gebeurt.

ZakKa!
13-02-2009, 11:47
Cung le maakt hij kapot. Ik vind cung le wel een heerlijke vechter, hoezo vecht hij voorlopig niet? Blessure?

En Simon Rutz is een goede zakenman, als Manhoef naar Amerika gaat, zal het echt om dikke bedragen gaan.

Jani
13-02-2009, 12:12
Cung le maakt hij kapot. Ik vind cung le wel een heerlijke vechter, hoezo vecht hij voorlopig niet? Blessure?

in 2008 was hij bezig met een acteer carriere,op inside mma zei hij dat hij dit jaar weer zal knokken.

chief108
13-02-2009, 12:40
hoop het wel ja...
geweldige vechter die Cung

sikkwitttet
13-02-2009, 12:43
woa een 4 mans toernooi. lijkt mij leuk. gewoon omdat k-1 wat moet doen denk ik. ze moeten nieuwe markten aan boren.

ik zie k-1 eigelijk zo:
ouwe k-1 was bruut, vette ko's. grootheden tegen elkaar en je wist nooit wie ging winnen. wel dat ze alle 2 kapot gingen.

k-1 nu: jaah. saaie toernooien door hele wereld. met allemaal lokale vechters, met als promoter het goed weet te regelen, vette super fights(dus wel de grote namen). dan een vet toernooi met nieuwe verrassing van dat jaar(zoals saki 2008). met daar weer super fights om bv aerts of bonjasky te laten draaien.
dan komt laatste 16, echt vet zolang het echt super 16 zijn, niet 12 goeien en 4 freaks.
dan laatste 8. en dat is altijd vet, anything can happen. als sem niet mee doet

k-1 heeft 4 mans toernooien nodig, om dat oude harde gehalte terug te halen, imho.
en k-1 heeft manhoef nodig, om dat harde beuk gehalte er in te houden, je hebt een pitbull nodig.

MB667
13-02-2009, 12:56
K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn
----------------------------------

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMNED! Erg vet!!! Saki vs manhoef en Spong vs Karaev?

Echt bruut.

rene37
13-02-2009, 13:31
Tjonge tjonge...weet die gast geneens wie Robbie Lawler is..:D
Ik zou toch graag een manager hebben die wel goed belezen is in zijn vak, maargoed...:wacko:

Emilio
13-02-2009, 13:43
Ik denk dat Lawler een flinke test zal zijn voor Manhoef. Staand pakt hij hem wel, alleen Lawler komt van miletich kamp en die kan aardig worstelen.

Wheelie
13-02-2009, 13:47
Lawler zal niet veel partij voor Melvin zijn.


Ben ik niet met je eens, Lawler vind ik juist een hele mooie partij voor Melvin.

oliebol
13-02-2009, 15:44
mij maakt het allemaal niet zo veel uit. als ik manhoef maar zie vechten en het liefst veel:p

anonymous001
13-02-2009, 16:02
Manhoef is toch een vechter die je in beide disciplines aan het werk wilt zien....verdomme...hij is eigenlijk ook de enige die actief is en uitblinkt in beiden....vette shit eigenlijk wel..

Daar zeg je me wat! In het verleden natuurlijk CC, die in beiden ook wel nog een stuk verder is gekomen.

En verder had je Goodridge. En zijn er Sem en Alistair. En nu dus Mousasi.

En daar houdt het wel zo'n beetje op, denk ik...


Tjonge tjonge...weet die gast geneens wie Robbie Lawler is..:D
Ik zou toch graag een manager hebben die wel goed belezen is in zijn vak, maargoed...:wacko:

x2

Eigenlijk best wel schokkend, als je kijkt om welke bedragen het gaat...

ZakKa!
13-02-2009, 16:39
in 2008 was hij bezig met een acteer carriere,op inside mma zei hij dat hij dit jaar weer zal knokken.

Owja dat had ik gehoord ja. Bedankt.

dirk5
13-02-2009, 16:50
Eigenlijk best wel schokkend, als je kijkt om welke bedragen het gaat...

[Rutz aan de lijn met iemand van Affliction]
Wie.....? Fedor zeg je? Nog nooit van gehoord.... laat maar komen.... Melvin slaat hem wel in elkaar.

maartenjackie
13-02-2009, 17:15
Robbie Lawler is overrated,

761217186
13-02-2009, 18:21
Cung le vs Melvin Manhoef

(leuk, maar Cung le zal dit denk ik gaan verliezen)

Insider
13-02-2009, 19:33
Ik denk dat Lawler van Manhoef wint, hij is echt een goede worstelaar.

Nopain85
13-02-2009, 19:37
Lawler zal niet veel partij voor Melvin zijn.
UFC kan ook een single fight regelen, als zij het graag willen....
Maar ja, zou jij je kampioen in stukken geslagen zien worden??

Die partij komt echt niet binnen de UFC, Anderson Silva ligt precies in het straatje voor Melvin

K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn

Ik denk dat lawler het manhoef toch aardig moeilijk kan maken , staand en op de grond , op de grond zie ik lawler het winnen en staand heeft lawler toch ook knockout in ze handen en een aardige kin.

Ik denk dat lawler dit wint.

Nopain85
13-02-2009, 19:38
Robbie Lawler is overrated,

Lawler is juist underrated in amerika , hij hoort meer credit te krijgen .

Cave
13-02-2009, 22:58
Ik denk dat lawler het manhoef toch aardig moeilijk kan maken , staand en op de grond , op de grond zie ik lawler het winnen en staand heeft lawler toch ook knockout in ze handen en een aardige kin.

Ik denk dat lawler dit wint.

Wat die kin betreft, heeft u ooit van ene Mark Hunt gehoord?

kooivechter
13-02-2009, 23:14
Lawler zal niet veel partij voor Melvin zijn.
UFC kan ook een single fight regelen, als zij het graag willen....
Maar ja, zou jij je kampioen in stukken geslagen zien worden??

Die partij komt echt niet binnen de UFC, Anderson Silva ligt precies in het straatje voor Melvin

K-1: Ik heb gehoord dat er een 4 mans toernooi komt in maart
Manhoef, Saki, Spong, Karaev
Dat zou wel heel heel heel heel veel vet zijn

lawler zal niet teveel partij voor hem zijn?! Ik denk niet dat je dat te hard moet roepen. Lawler is op 10 misschien wel top 5 van de wereld in zijn gewichtsklasse. Qua worstelen en als het naar de grond gaat, is manhoef kansloos

MilfhunterMMA
13-02-2009, 23:21
ik vind het een goede vechter. als hij manhoef naar de grond brengt dan is het snel gebeurt denk ik maar hij moet het neit staand willen houden.

M Double You
13-02-2009, 23:27
Melvin wil zeker vechten in Amerika,

Kijken of Simon Rutz het toe laat.

maartenjackie
15-02-2009, 11:46
Ik denk dat lawler het manhoef toch aardig moeilijk kan maken , staand en op de grond , op de grond zie ik lawler het winnen en staand heeft lawler toch ook knockout in ze handen en een aardige kin.

Ik denk dat lawler dit wint.

kijk zn gevecht tegen Nick Diaz, hij heeft geen kin