PDA

View Full Version : Interview Badr Hari in de Panorama



adenane
13-02-2009, 09:10
Op de persconferentie van It’s Showtime was ook Panorama aanwezig. Mylène de la Haye had daar een interview met Badr Hari. Ik wilde eerst het artikel scannen maar dan gaat de kwaliteit daarvan verloren en zal het zo’n onduidelijk geheel worden, dus type ik het maar over.

K1 fighter Badr Hari (24) maakt een diepe buiging voor Peter Aerts als hij hem verslaat tijdens de K1 finale. Remy Bonjasky daarentegen krijgt van hem een trap na als hij op de grond ligt. Badr Hari legt uit waarom hij Aerts wel en Bonjasky niet respecteert.

Men heeft me gewaarschuwd dat je een gruwelijke hekel hebt aan journalisten. Waarom is dat?
Het gaat weleens mis tussen journalisten en mij. Ik ben emotioneel. Flap dingen eruit, doe niet aan mediatraining. Dat kan soms heel raar overkomen bij journalisten. (Stilte) Weet je? Eigenlijk vind ik journalisten gewoon een stelletje sensatiebakken.

Dat ben jij toch ook?
Ja, dat klopt. En dat is ook niet erg. Want dat willen mensen graag zien en lezen. Maar het moet niet altijd ten koste gaan van iemand. Ik ben een paar keer heel negatief in het nieuws geweest dus het is logisch dat ik voorzichtiger ben geworden met journalisten.

Je bent zeer populair in Japan. Heeft K1 een ‘bad guy` nodig?
Natuurlijk. Maar journalisten ook. Anders hebben jullie toch niets leuks te schrijven over dat hele kickboksgebeuren? Niemand wil een Remy Bonjasky tegen een Sem Schilt zien. Maar iedereen wil een Badr tegen Sem zien. Hoe zou dat nou komen?

Voel je je de opvolger van Franse enfant terrible Jerome le Banner? Dat was ook zo’n showboot.
Zoiets. Jerome begrijpt heel goed waar de mensen voor komen.

Maar bij Jerome zit onder al dat uiterlijk vertoon een klein hartje.
Ik ben ook helemaal geen slechte gozer, in mijn hart. Ik hou van de sport en ik heb er alles voor over om de sport hoog te houden en alles te geven in de ring. Maar meestal word ik afgeslacht. Straks zal ik in de Arena wel weer op een enorm fluitconcert kunnen rekenen na het Bonjasky-incident. Ze doen maar.

Ja, waarom ging je in de finale respectvol op je knieën voor Peter Aerts nadat je van hem won en werd Remy Bonjasky getrakteerd op een vuist en een trap na terwijl hij op de grond lag?
Omdat de één een echte knokker is de ander gewoon niet. Remy is wel een vechter. Maar hij is geen knokker.

Heet dat niet een tactische vechter?
Nou, ze hebben hem leren vechten, begrijp je wat ik bedoel? Ik hou daar niet van. Ik hou van jongens die vechten vanuit hun hart. Zoals Peter Aerts. Voordat hij opgeeft is hij al drie keer naar de hel en terug geweest. Van zo iemand vind ik het ook niet erg om te verliezen. Remy heeft alles in een boek gelezen. Je moet vies durven worden, ook buiten durven spelen als er modder op de grond ligt.

Zijn er twee soorten vechters? Vechters die een puntenoverwinning bijna net zo eervol vinden als een knock-out? Zoals Remy Bonjasky en Ernesto Hoost? En vechters zoals jij die punten aan hun laars lappen en altijd voor ‘the kill’ gaan?
Ja. Je hebt tactische jongens, alhoewel ik vind dat Ernesto dan nog wel wat meer karakter heeft dan Remy, en de echte knokkers. Wat niet wil zeggen dat wij minder tactisch zijn. Wij durven alleen wat meer, willen meer laten zien. Ik wil sensatie tijdens een gevecht. Ik wil dat de mensen op het puntje van hun stoel zitten. Dat doen ze pas als het kwartje beide kanten op kan vallen.

Uit wat voor soort emotie kwam dat natrappen eigenlijk voort?
Joh, ik ben op zo’n moment gewoon geladen. Als ik de ring in ga ben ik vol woestheid. Ik loop in een storm, begrijp je?

Je gaat op 16 mei tegen Sem Schilt vechten in de Amsterdamse Arena. Wat voor cijfer geef je hem?
Hij krijgt van mij een zes-en-een-half.

De drievoudig wereldkampioen?
Mijn cijfer heeft niets met zijn prestaties te maken. Als ik hem puur op zijn vechtprestaties moet beoordelen krijgt hij een tien. Maar die zes-en-een-half drukt uit wat ik hem waard vind voor zijn publiek. En dan is het nog aan de hoge kant. Ik denk dat het Nederlandse publiek hem niet eens een drie geeft. Want Sem is geen sensationele vechter. Niet leuk om naar te kijken. Hij is wel een doorzetter. Er is veel kritiek op zijn vechtstijl, ook ik doe er nu aan mee trouwens. Hij staat constant voor het vuurpeloton maar hij knokt gewoon door. Ieder ander was gaan voetballen of gaan tennissen. Sem niet, Dat is te waarderen.

Zie je jezelf als voorbeeld?
Voor wie in godsnaam?

Voor de losgeslagen Marokkaanse jeugd bijvoorbeeld?
Echt niet. Ik wil geen voorbeeld zijn. Ik wil mezelf zijn. What you see is what you get.

Is dat bad-guy-image een rol?
Als ik een rol zou willen spelen, was ik acteur geworden. Ik ben mezelf. Maar ik word soms als slecht afgeschilderd terwijl ik alleen maar schuldig ben aan een eigen wil. Ik doe gewoon niet wat mensen me vertellen.

Heb jij nooit spijt van een onbezonnen actie?
Jawel, natuurlijk. Ik zeg altijd: spijt is verstand dat te laat komt. Daar blijf ik niet te lang bij hangen.

Wat was jij voor een jongetje?
Ik was eigenlijk een heel lief gozertje.

Ha, ha. Yeah right…
Oké. Ik was een klein rebelletje. Maar ik moest luisteren naar mijn moeder. Ik ben van huis uit goed opgevoed. Als ik iets fout doe, weet ik van mezelf wel dat het fout was.

Wist je dat na die actie bij Remy ook?
Ja. Ik vond het correct dat ik naar de hoek werd geslingerd door de scheidsrechter en dat ik flink op mijn kop kreeg. Dat kon ik allemaal begrijpen. Maar op een gegeven moment ging Remy misbruik maken van de situatie…Toen ik in mijn hoek stond te wachten, hoorde ik de mensen om Remy zeggen: blijf liggen Remy, blijf liggen. Dat was voor mij het keerpunt. Toen begon ik een beetje woest te worden. Ik vond dat hij mij dat niet kon aandoen en dat hij dat het publiek niet kon aandoen. Kijk, vanuit hun oogpunt, financieel gezien, snap ik het. Maar als ik mijn geld zo moet verdienen dan hoeft het niet.

Uiteindelijk heb jij hem de gelegenheid gegeven om het zo te spelen.
Ik ben begonnen, zonder meer waar. Ik gaf hem die trap. Stom. Dat kun je niet meer veranderen. Maar als ik die trap had gekregen, was ik opgestaan. Dan had hij tien seconden later een elleboog van me gehad. Dan hadden we quitte gestaan en was het daarna één grote matpartij geworden. Beter voor het publiek, beter voor ons.

Heb je hem nog gesproken daarna?
Ik heb zijn trainer Ivan Hippolyte later gesproken en hij zei dat Remy gebroken was na dat incident, hij had het vreselijk gevonden. Hippolyte zei letterlijk: Remy is geen knokker die op zo’n moment opstaat en met jou samen door een hel gaat. Zo zit hij niet in elkaar. Daarom heb ik Remy aangeraden om te blijven liggen. Nou, ik ben het er nog steeds niet mee eens.

Remy zelf heb je niet meer gesproken?
Nee. Maar ik denk zelf dat hij achteraf wel spijt heeft gehad. Hij heeft zijn 400.000 dollar verdiend maar diep in zijn hart weet hij dat hij het beter anders had kunnen spelen. Hij heeft er geen respect mee verdiend en door bepaalde mensen wordt hij daarom afgeslacht.

Door jou ook?
Ja, ik ook. Maar hij is er écht overheen gegaan. Hij heeft het uitgebuit en de mensen zijn niet blind. Die hebben dat gezien. En als hij zo kampioen wil worden: hij liever dan ik. Ik heb dan meer respect voor Sem. Die jankt nooit, zeikt nooit en die knokt gewoon door.

Heb je hem daarom uitgedaagd voor je volgende gevecht in de Arena?
Ja. Ik wil heel graag tegen een echte knokker vechten. Sem is écht sterk en die vecht altijd voor wat hij waard is.

chief108
13-02-2009, 09:19
thnx man...
reps voor het overtypen

Bobson
13-02-2009, 09:41
Leuk stukje. En Badr heeft natuurlijk af en toe acties die je af kunt keuren, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me wel aanspreekt. Over het Remy-incidentje is alles al geschreven, maar ik vind dat Badr volledig gelijk heeft als hij zegt dat een vechter zo niet wil winnen. En Hippolyte heeft gelijk dat hij, Remy kennende, dat advies geeft. Maar ik weet zeker dat hij er zich niet prettig bij voelde. Want hij was wel opgestaan...
En ik sluit me volledig aan bij zijn mening over Peter en Sem.
Het publiek zou er goed aan doen een fluitconcert richting Badr achterwege te laten. Ik wens hem in elk geval alle succes.

Sendur
13-02-2009, 09:42
Toch heb ik echt een hekel aan Badr gekregen na dit incident.

Maar hij heeft wel gelijk, die trap was zo hard nog niet en als je echt wil knokken was Remy wel opgestaan.

Ik vind Remy altijd mooi om te zien vechten, pure techniek.
Maar hij had wel gewoon op kunnen staan en laten zien wat hij waard is.

Remy zwakt een beetje af, ik wil hem weer door de ring zien vliegen net als vroeger.

Ondanks dat blijf ik Remy supporten, hoop alleen dat hij weer een beetje de oude word qua vechten.

Pimp-Daddy
13-02-2009, 09:52
Badr is de baas!!!!!

chief108
13-02-2009, 09:57
Toch heb ik echt een hekel aan Badr gekregen na dit incident.

http://i40.tinypic.com/2n1dn2u.gif

vond de actie schadelijker voor Remy als voor Badr eigenlijk en ik moet zeggen dat als ik dit stuk zo lees ik eigenlijk alleen maar meer waardering voor Badr heb gekregen...

Sendur
13-02-2009, 10:04
http://i40.tinypic.com/2n1dn2u.gif

vond de actie schadelijker voor Remy als voor Badr eigenlijk en ik moet zeggen dat als ik dit stuk zo lees ik eigenlijk alleen maar meer waardering voor Badr heb gekregen...


Ja tuurlijk dat is het ook, verder in mijn comment maak i kdat ook duidelijk.

Na dit intervieuw zijn mijn ogen wat meer gaan open staan om het zo maar even te noemen.:eek:

Strange Cutbean
13-02-2009, 10:04
Geeft wel een beetje weer hoe ik er ook over denk, vooral over dat rolmodel zijn. Daar heeft hij niet voor gekozen, dat wordt hem ook maar opgedrongen. Maar zo zit die jongen gewoon niet in elkaar. Wat hij in de finale deed was stom, moet wel afgestraft worden maar ik begrijp het wél een beetje. En dat iedereen een mening over Badr heeft en boos is omdat hij 'hun' finale verziekt zou hebben. Ik baalde ook maar 'in the end' haal mijn schouder op, ga naar bed en slaap er geen minuut minder om. Het kostte hem (in eerste instantie, misschien blijkt hij achteraf wel nog meer waardevol voor de K-1, een soort Sapp die wél kan knokken) voorlopig een hoop geld en zijn titel. Ik had by the way trouwens zelf het idee dat het gevecht aan het kantelen was naar Badr's voordeel maar daar zullen velen het wel niet mee eens zijn.

Durfal
13-02-2009, 10:07
Toch heb ik echt een hekel aan Badr gekregen na dit incident.

Maar hij heeft wel gelijk, die trap was zo hard nog niet en als je echt wil knokken was Remy wel opgestaan.

Ik vind Remy altijd mooi om te zien vechten, pure techniek.
Maar hij had wel gewoon op kunnen staan en laten zien wat hij waard is.

Remy zwakt een beetje af, ik wil hem weer door de ring zien vliegen net als vroeger.

Ondanks dat blijf ik Remy supporten, hoop alleen dat hij weer een beetje de oude word qua vechten.

Je hebt mijn inziens gelijk, maar hari vergeet dat ie ook duidelijk eerst ook nog 2 x nasloeg op de grond en daarna pas trapte...
Remy bewees ondubbelzinnig tegen Saki dat ie nog steeds iemand knock out kan trappen!!
Badr vergeet ook te vertellen dat ie al 8 seconden aan zn broek gekregen had van Remy.
Tussen ronde 1 en 2 riep Badr duidelijk nog iets beledigends naar Remy, dus dat ie pas woest werd toen Remy bleef liggen...?? tja.....
Feit is en blijft dat Hari er hoogst persoonlijk voor gezorgd heeft dat voor de K1 organisatie en voor miljoenen kijkers de finale uitging als een nachtkaarsje... en dat is onverteerbaar!!
Maar daar is al genoeg over gezegd....
Feit is wel dat Remy geen knokker is daar heeft Hari wel gelijk in,maar wat is er tegen een intelligente vechter die met zn verstand vecht??
Remy zal later niet punchdrunk half vergeetachtig door het leven moeten, en dat is gewoon wijs van Remy en al die andere slimme vechters......

Illest
13-02-2009, 10:37
:cool2:

tja, wat moet je hier nou van zeggen...

hij is een echte knokker, hij geeft het publiek waar voor hun geld bla bla bla....gast is volgens mij net zo vaak neergegaan als dat ie z'n tegenstanders k.o. sloeg...but hey! hij geeft wel 200%....toch?

hij moet begrijpen dat sommige mensen wel kunnen genieten van tactische vechters...en om nou maar ff de vergelijking met Le Banner te maken..
Wat heeft Jerome nou uit z'n carriere gehaald? (qua K1 titels)...precies..
Een dikke vette gage is niet mis, maar het rendement is nou niet echt optimaal...

en over het natrap-incident is er nu ook duidelijkheid...hij was gewoon geladen....logisch toch

wel goed om te lezen dat ie geen rol speelt maar gewoon zichzelf is....dat hoorde ik weleens...'Badr speelt een rol, die jappen zijn dol op die show en daarom hij loopt vet binnen'

Ach ja, you love him or you don't....

Jammer dat er niks in dat interview staat over Dynamite....;)

ps:
het pussy-gehalte van Remy lijkt steeds hoger te worden en dat is echt jammer...

Stallion
13-02-2009, 10:42
Je hebt mijn inziens gelijk, maar hari vergeet dat ie ook duidelijk eerst ook nog 2 x nasloeg op de grond en daarna pas trapte...
Remy bewees ondubbelzinnig tegen Saki dat ie nog steeds iemand knock out kan trappen!!
Badr vergeet ook te vertellen dat ie al 8 seconden aan zn broek gekregen had van Remy.
Tussen ronde 1 en 2 riep Badr duidelijk nog iets beledigends naar Remy, dus dat ie pas woest werd toen Remy bleef liggen...?? tja.....
Feit is en blijft dat Hari er hoogst persoonlijk voor gezorgd heeft dat voor de K1 organisatie en voor miljoenen kijkers de finale uitging als een nachtkaarsje... en dat is onverteerbaar!!
Maar daar is al genoeg over gezegd....
Feit is wel dat Remy geen knokker is daar heeft Hari wel gelijk in,maar wat is er tegen een intelligente vechter die met zn verstand vecht??
Remy zal later niet punchdrunk half vergeetachtig door het leven moeten, en dat is gewoon wijs van Remy en al die andere slimme vechters......

x2. Verder zou ik het niet terrecht hebben gevonden als Badr de 4 ton had gekregen omdat hij had gewonnen wanneer ze door waren gegeaan.

ZakKa!
13-02-2009, 10:45
Meeste is al gezegd, maar toch een vet interview.

Illest
13-02-2009, 10:47
Meeste is al gezegd, maar toch een vet interview.

dat vind ik eigenlijk ook...

gast zegt wat ie denkt, zoekt geen excuses ofzo...

dat moet je 'm wel weer nageven

Richelieu
13-02-2009, 10:59
ps:
het pussy-gehalte van Remy lijkt steeds hoger te worden en dat is echt jammer...

Is iedereen de partij van Remy versus Melvin Manhoef alweer vergeten? ;)

Illest
13-02-2009, 11:09
Is iedereen de partij van Remy versus Melvin Manhoef alweer vergeten? ;)

heb je helemaal gelijk in, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat door die actie van Badr, Remy nu op een lafaard lijkt..

die woorden van Hippo (als ie dat echt gezegd zou hebben) komen niet echt lekker uit de verf

MMAFAN-1122
13-02-2009, 11:13
Bedankt!!!

sikkwitttet
13-02-2009, 11:37
vreemd dat nu over komt als of remy een pussy is. als of remy geen vechter is. als of hij de gene die fout was, en dat wat badr deed ''natuurlijk'' is. gewoon omdat hij zo is???? nee toch. nou als badr zo is, en niemand daar moeite mee heeft, dan zeg ik zo is remy. boeiend. remy heeft titel. badr is les wijzer. hup verder.

payap
13-02-2009, 11:49
Over dat Badr gedoe is ondertussen wel genoeg gezegd.

Maar vindt het te gek voor woorden dat Remy nu zo wordt afgeschilderd. Hij heeft toch drie keer de K-1 gewonnen. Alsof je dat met toneelspelen bewerkstellig. En wat Harmen al zeg kijk bv naar zn beuk partij met Manhoef.

MB667
13-02-2009, 11:49
thnx!

BJJrajawali
13-02-2009, 11:50
Heeft Badr dan stiekem toch wel media training gehad????

Van de minst gewaardeerde K1 vechter en dan zeg ik het nog mild.
Ineens naar de begrepen jongen.....

Ik moet eerlijk zeggen dat na het lezen van het stuk ik ook wel meer begrip cq waardering heb gekregen voor hem.. Maar dan komt mijn verstand wat later en dan heb ik er al weer spijt van.

Dan zie ik zijn hoofd weer en hoor hem zeggen , Tjah op de straat fietsen mag ook niet. De volgende keer schiet ik hem gewoon.
MMA is hugging, K1 is the real fight

:twak:


Hij fopt ons gewoon .......
Badr is gewoon een boefje:thup:

Pepe the Ice-Murderer
13-02-2009, 11:52
in het remy accidentje zou geld mee gemoeid zijn gaat de laatste tijd de ronde...

anonymous001
13-02-2009, 11:52
Ik moet eerlijk zeggen dat na het lezen van het stuk ik ook wel meer begrip cq waardering heb gekregen voor hem.. Maar dan komt mijn verstand wat later en dan heb ik er al weer spijt van.


:lol:

rafi
13-02-2009, 11:55
badr zegt gewoon wat hij denkt.

Wiseguy
13-02-2009, 11:58
Wat me trouwens ook irriteert is dat huppelkutje van Bonjasky. Vind het allemaal zo overdreven. Zelfde geld voor Overeem en zn vriendin bij dynamite. Wat een vertoning.

A-team
13-02-2009, 11:58
Ik ik ik ik dat is het enigste wat ik lees!

BJJrajawali
13-02-2009, 11:59
badr zegt gewoon wat hij denkt.


Dat klopt. dat doet die zeker. Alleen zoals die het zelf zegt komt zijn verstand op sommige momenten wat later voorbij. En dat is soms jammer..

BJJrajawali
13-02-2009, 12:00
Ik ik ik ik dat is het enigste wat ik lees!


Ja kan hier slechts ook voor jou gaan posten?
Dat moe je toch echt zelf doen ;)

BJJrajawali
13-02-2009, 12:02
Wat me trouwens ook irriteert is dat huppelkutje van Bonjasky. Vind het allemaal zo overdreven. Zelfde geld voor Overeem en zn vriendin bij dynamite. Wat een vertoning.


En wat vond je van het huppeltje van alistair zelf toen de naar zijn hoek moest ?

Wiseguy
13-02-2009, 12:03
Dat was grappig maar dat gedroogneuk van haar in de ring toen hij won vond ik ordinair.

BJJrajawali
13-02-2009, 12:05
Dat was grappig maar dat gedroogneuk van haar in de ring toen hij won vond ik ordinair.


Mee eens hahah dat had voor mij ook niet gehoeven.

anonymous001
13-02-2009, 12:06
Ik ruik...





Snif, snif... :brow:





















Jaloezie! :thup:

BJJrajawali
13-02-2009, 12:07
OKeej vooruit dan..... klein beetje wel :blush:

Illest
13-02-2009, 12:12
Ik ruik...





Snif, snif... :brow:





















Jaloezie! :thup:

lmao! hahaha

lekkere wijven man....mag wat mij betreft wat vaker in beeld....vooral die van Remy....

http://i100.photobucket.com/albums/m28/black348/Quagmire.jpg


AAAAAAALLLRIGHHHHHHHHHHHHHTTTTT!!

pavani
13-02-2009, 12:16
Even gekopieerd uit een ander topic Manhoef en Strikerforce.

Melvin is one and a half years into three-year contract (with K-1),” said Rutz. “But I have some escape clauses in the contract. Maybe I could do something. But one thing is for sure: he earns a lot of money in Japan, and the problem in the United States, is that you must pay a lot of tax there.”

En uit de woorden van Simon kunnen we opmaken dat ook voor hun het grote geld wel degelijk belangrijk is.

Dan denk ik bij mezelf, wees eerlijk en zeg gewoon dat je baalt dat je die 400.000 bent misgelopen door een stomme actie van jezelf, en ga niet zeuren over het feit dat Remy niet verder zou willen.

The O2 men
13-02-2009, 12:18
Badr leert snel!
Hij is/wordt een groot kampioen!
Let op mijn woorden!
Tijd zal het bewijzen!

Illest
13-02-2009, 12:19
wow...die volg ik ff niet

pavani?

De dikke nudist
13-02-2009, 12:21
Vet interview.

Dadr4PREZ!

De man van 14K
13-02-2009, 12:28
Is iedereen de partij van Remy versus Melvin Manhoef alweer vergeten? ;)


x2.. sommige mensen.

Moest wel lachen om zijn opmerking;
Voel je je een voorbeeld?
""Voor wie in godsnaam?"

Nee idd, voor wie in godsnaam...

pavani
13-02-2009, 12:31
wow...die volg ik ff niet

pavani?


Remy wordt verweten dt hij laf was om na het natrappen te blijven liggen, en volgens het intervieuw adviseerde Hippo hem om niet op te staan zodat hij de partij gewonnen had.
Kortom men koos voor de easy way, en daar is niks mis mee.
Het is zakelijke topsport waarbij de belangen zo groot zijn, en het geld niet stinkt.

Kan je me zo misschien iets beter volgen.

Illest
13-02-2009, 12:31
x2.. sommige mensen.

Moest wel lachen om zijn opmerking;
Voel je je een voorbeeld?
""Voor wie in godsnaam?"

Nee idd, voor wie in godsnaam...

:lol:

@ Pavani:

yup..ik vat 'm..

Wheelie
13-02-2009, 12:43
Dat Badr een geweldige vechter is zijn we het allemaal wel eens en hij en Spong gaan de K-1 domineren.
Goed interview, thanx Adenane.

chief108
13-02-2009, 12:45
hij en Spong gaan de K-1 domineren.
denk ik ook wel ja....

rafi
13-02-2009, 12:46
Even gekopieerd uit een ander topic Manhoef en Strikerforce.

Melvin is one and a half years into three-year contract (with K-1),” said Rutz. “But I have some escape clauses in the contract. Maybe I could do something. But one thing is for sure: he earns a lot of money in Japan, and the problem in the United States, is that you must pay a lot of tax there.”

En uit de woorden van Simon kunnen we opmaken dat ook voor hun het grote geld wel degelijk belangrijk is.

Dan denk ik bij mezelf, wees eerlijk en zeg gewoon dat je baalt dat je die 400.000 bent misgelopen door een stomme actie van jezelf, en ga niet zeuren over het feit dat Remy niet verder zou willen.
ik vat hem ook niet dat is toch gewoon zaken doen. maar wat bonjasky deed kun je toch niet vergelijken.en appel kun je toch niet vegelijken met een peer.

Guillermo
13-02-2009, 12:49
LOL @ Badr. Enige wat ik lees is Badr die zich in een slachtoffer rol probeert te wurmen, zijn natrap techniek probeert goed te praten en Bonjasky probeert af te schilderen als een pussy.
Badr blijft zichzelf tegenspreken in het interview, en dat doet hij in bijna elk interview.

Heeft hij over Sem zijn vechtershart en dat Sem doorgaat zonder te zeiken. Wat doe Badrtje altijd? Juist ja, blijven zeiken over Bonjasky zijn irritante vechtstijl en dat hij niet doorgaat bla bla. Als je een echt groot kampioen bent dan ga jij samen met je team een plan beramen om de stijl van Bonjasky te penetreren en hem te verslaan, punt, then your a real Champ! En niet blijven bitchen jongen!

Remy is mijn favoriet nooit geweest en zal dat ook nooit worden ( onterecht winnen van the true champ, Hoostooo!!:thup:) maar je moet respect geven als het verdiend wordt. En volgens mij is het Remy die Manhoef een tand uit zijn bek wist te knieen.:whistling:

pavani
13-02-2009, 12:54
ik vat hem ook niet dat is toch gewoon zaken doen. maar wat bonjasky deed kun je toch niet vergelijken.en appel kun je toch niet vegelijken met een peer.


Remy en Hippo wisten dat als hij zou blijven liggen, hij de grand prix final op zijn naam zou schrijven, inclusief de winstpremie.

Misschien had Remy wel verder kunnen vechten, maar stel dat hij dan alsnog verloren had, danhad hij dit allemaal mis gelopen, kortom een zakelijke beslissing.

M.I. is het geen appels met peren vergelijken, maar zijn het beide zakelijke beslissingen.

rafi
13-02-2009, 13:01
nu zeg je het correct. maar je kunt het niet vergelijken met wat simon doet. simon probeert gewoon duidelijk te zijn tegen strikeforse. als ze melvin willen dat ze gewoon genoeg moeten betalen. en niet minder dan japan.

pavani
13-02-2009, 13:09
@ Rafi, daar ik een manager ook voor, om de belangen van zijn pupil te verdedigen en dat doet Hippo ook in dit geval.

Ach het gezeur omtrent de match Badr-Remy zal nooit ophouden, en dat is jammer omdat er toch niks veranderd, de feiten zijn zo en blijven zo.

rafi
13-02-2009, 13:26
hippo is geen manager maar een trainer. bonjasky komt ook niet uit voor vos. maar team bonjasky.

pavani
13-02-2009, 13:35
hippo is geen manager maar een trainer. bonjasky komt ook niet uit voor vos. maar team bonjasky.

Ik denk dat Hippo wel degelijk inspraak heeft, maar goed dat kan ik natuurlijk niet bewijzen.
Anyway Money rules in de K1

adenane
13-02-2009, 13:40
Ach het gezeur omtrent de match Badr-Remy zal nooit ophouden, en dat is jammer omdat er toch niks veranderd, de feiten zijn zo en blijven zo.

Het gezeur gaat pas echt ophouden als ze dit jaar weer tegenover elkaar hebben gestaan en uit die partij een winnaar komt. Wat dat betreft is de K1 net als alle andere sporten, je bent zo goed of slecht als je laatste wedstrijd!

pavani
13-02-2009, 13:48
Het gezeur gaat pas echt ophouden als ze dit jaar weer tegenover elkaar hebben gestaan en uit die partij een winnaar komt. Wat dat betreft is de K1 net als alle andere sporten, je bent zo goed of slecht als je laatste wedstrijd!
x2

Aarti
13-02-2009, 14:08
Door dit intervieuw (thks voor het overtypen) is het beetje respect wat ik nog had, niet echt ten goede gekomen. Badr heeft het alleen over zichzelf, probeert alles goed te praten en spreekt zichzelf alleen maar tegen ('ik was opgestaan"), dat deed hij tegen Karaev ook niet! Waarschijnlijk was hij ook zo beledigd dat Remy won en hij niet tegen Karaev wegens "natrappen"! Ze hebben een beetje hetzelfde spelletje in de ring (vaak wat afwachtend opstellen en dan knallen, blijven liggen na natrappen) alleen trekt Remy aan het langste eind....

Dragon Tail
13-02-2009, 14:34
Over dat Badr gedoe is ondertussen wel genoeg gezegd.

Maar vindt het te gek voor woorden dat Remy nu zo wordt afgeschilderd. Hij heeft toch drie keer de K-1 gewonnen. Alsof je dat met toneelspelen bewerkstellig. En wat Harmen al zeg kijk bv naar zn beuk partij met Manhoef.

En vergeten dat in de partij Bonjasky vs Leko (2006) dat Bonjasky tot 2x toe keihard in zijn kruis werd getrapt en de partij moest onderbreken, maar later toch terugkwam om de partij af te maken......ondanks de enorme pijn....????

sikkwitttet
13-02-2009, 15:23
En vergeten dat in de partij Bonjasky vs Leko (2006) dat Bonjasky tot 2x toe keihard in zijn kruis werd getrapt en de partij moest onderbreken, maar later toch terugkwam om de partij af te maken......ondanks de enorme pijn....????


shit die was ik vergeten jah, maar klopt. bonjasky kwam terug. en hard. en badr bleef ook liggen toen tegen ruslan. dus kom op.:twak::twak::twak:

kappen met dit gedoe. remy winnaar. badr bestraft. hij pakt die titel nog wel. of niet , en jah dan lijkt hij nog meer op lebanner(vond ie toch cool?):fp:

ZakKa!
13-02-2009, 15:24
Door dit intervieuw (thks voor het overtypen) is het beetje respect wat ik nog had, niet echt ten goede gekomen. Badr heeft het alleen over zichzelf, probeert alles goed te praten en spreekt zichzelf alleen maar tegen ('ik was opgestaan"), dat deed hij tegen Karaev ook niet! Waarschijnlijk was hij ook zo beledigd dat Remy won en hij niet tegen Karaev wegens "natrappen"! Ze hebben een beetje hetzelfde spelletje in de ring (vaak wat afwachtend opstellen en dan knallen, blijven liggen na natrappen) alleen trekt Remy aan het langste eind....

Tegen Karaev stond hji wel degelijk op. Precies op de 10e tel.

marcelt
13-02-2009, 17:01
Badr was gewoon al kwaad dat Remy zijn vriendje Melvin zo keihard had aangepakt. Remy had dat vechtboekje toch wel goed gelezen, want iedereen ook Badr, zal beamen dat Manhoef een van de meest te vrezen vechters in de business is.
Badr had zich voorgenomen Remy eens flink aan te pakken en zijn vriendje te wreken. En wat denk je, al een down gehad en ronde verloren en het lukt hem maar weinig om Remy goed te raken en hij dreigt ook ronde twee te verliezen. De frustraties komen uit al zijn lichaamsopeningen en de rest is geschiedenis...........
En ik vind inderdaad met velen dat Badr die finale verpestte. Iedereen, alle fans ter wereld, inclusief het Badr en Remy kamp had ze gewoon het liefst zonder dit drie rondes zien vechten. En dan denk ik dat gebleken zou zijn dat Remy ook deze keer het vechtboekje weer goed bestudeerd had.

Wiseguy
13-02-2009, 17:09
Badr was gewoon al kwaad dat Remy zijn vriendje Melvin zo keihard had aangepakt. Remy had dat vechtboekje toch wel goed gelezen, want iedereen ook Badr, zal beamen dat Manhoef een van de meest te vrezen vechters in de business is.
Badr had zich voorgenomen Remy eens flink aan te pakken en zijn vriendje te wreken. En wat denk je, al een down gehad en ronde verloren en het lukt hem maar weinig om Remy goed te raken en hij dreigt ook ronde twee te verliezen. De frustraties komen uit al zijn lichaamsopeningen en de rest is geschiedenis...........
En ik vind inderdaad met velen dat Badr die finale verpestte. Iedereen, alle fans ter wereld, inclusief het Badr en Remy kamp had ze gewoon het liefst zonder dit drie rondes zien vechten. En dan denk ik dat gebleken zou zijn dat Remy ook deze keer het vechtboekje weer goed bestudeerd had.

Volgens mij hebben we een andere partij gekeken. Hij dreigte helemaal niet de 2e ronde te verliezen.

Jeru
13-02-2009, 17:11
Bedankt man! Interessant stuk.

PD_EC
13-02-2009, 17:52
bedankt voor dit interview

DennK
13-02-2009, 18:03
Goed dat hij zo eerlijk is. Iedereen heeft zijn eigen mening erover. Hij had misschien wel door kunnen gaan maar Badr had deze actie gewoon niet moeten maken. En indd, beetje verrot als mensen zeggen dat Remy een pussy is. Hij verslaat in kwartfinale Jerome en in de halve finale Saki. Dat zijn ook geen slechte vechters. En in de arena Melvin, dus een pussy is die niet.

ol4a
13-02-2009, 20:53
Tegen Karaev stond hji wel degelijk op. Precies op de 10e tel.

Precies 2 tellen te laat dus...

Defan
13-02-2009, 21:02
Hoe dan ook Badr krijgt ook z'n portie publicitieit.Hij wordt met de dag verstandiger.
Ik zie hem graag vechten.

Remy is zeker geen pussy is ie ook nooit geweest.

Illest
14-02-2009, 06:41
Ik heb het stukje nog eens ff gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat deze jongen zichzelf enorm overschat..

al dat gezeik over Remy en dat hijzelf wel een echte vechter is..

leg de feiten cq prestaties er eens naast...

Remy heeft tegen bijna alle toppers gestaan, een startlijst van hier tot letterlijk Tokio..(een kleine greep: Abidi, Iggy, Botha, Musashi, Hoost, Schilt, Aerts, Leko, Le Banner en ga zo maar door)

Badr ging zitten tegen de oh zo gevaarlijke, next big thing 'Peter Graham', bleef bewust zitten tegen Karaev (de pot verwijt de ketel;)), lag weet ik veel hoe lang op canvas na een acherwaartse van Leko....en heeft verloren van de man met super veel K1 ervaring....eigenlijk een begrip binnen de K1....Allistair Overeem...

saillant detail is wel dat er bad blood/disrespect was tussen hem en bovengenoemde vechters...waarbij Leko na z'n overwinning zo woest was dat ie naar hem spuugde...ik bedoel van....hoe zwaar moet iemand je gebashed hebben als je na de overwinning letterlijk naar hem spuugt ipv te genieten van de winst...

En of het hem zo boeit waar de k1 fans voor komen, betwijfel ik....heb immers nog nooit een K1 vechter zo vaak horen praten over geld..maar goed....das lastig te beoordelen..

De 'laffe' Remy krijgt een medaille van Job Cohen wegens heldhaftig gedrag en Badr ziet de cel van binnenuit....om het contrast maar eens ff te weergeven...

tis leuk dat zo eerlijk en openhartig praat, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout....zouden meer mensen moeten doen...om te kunnen zeggen wat hij allemaal zegt, moet je recht van spreken hebben en dat heeft hij eigenlijk niet...

De dikke nudist
14-02-2009, 07:43
Weet je wat ik denk dat overschat wordt? De waarde die Badr hecht aan jullie "respect".

Serieus, ik denk niet dat hij een fuck geeft of hij jullie "respect" heeft verloren.

I'm cereal, het leidt tot niks, spaar je keyboard.

Aarti
14-02-2009, 10:15
Ik heb het stukje nog eens ff gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat deze jongen zichzelf enorm overschat..

al dat gezeik over Remy en dat hijzelf wel een echte vechter is..

leg de feiten cq prestaties er eens naast...

Remy heeft tegen bijna alle toppers gestaan, een startlijst van hier tot letterlijk Tokio..(een kleine greep: Abidi, Iggy, Botha, Musashi, Hoost, Schilt, Aerts, Leko, Le Banner en ga zo maar door)

Badr ging zitten tegen de oh zo gevaarlijke, next big thing 'Peter Graham', bleef bewust zitten tegen Karaev (de pot verwijt de ketel;)), lag weet ik veel hoe lang op canvas na een acherwaartse van Leko....en heeft verloren van de man met super veel K1 ervaring....eigenlijk een begrip binnen de K1....Allistair Overeem...

saillant detail is wel dat er bad blood/disrespect was tussen hem en bovengenoemde vechters...waarbij Leko na z'n overwinning zo woest was dat ie naar hem spuugde...ik bedoel van....hoe zwaar moet iemand je gebashed hebben als je na de overwinning letterlijk naar hem spuugt ipv te genieten van de winst...

En of het hem zo boeit waar de k1 fans voor komen, betwijfel ik....heb immers nog nooit een K1 vechter zo vaak horen praten over geld..maar goed....das lastig te beoordelen..

De 'laffe' Remy krijgt een medaille van Job Cohen wegens heldhaftig gedrag en Badr ziet de cel van binnenuit....om het contrast maar eens ff te weergeven...

tis leuk dat zo eerlijk en openhartig praat, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout....zouden meer mensen moeten doen...om te kunnen zeggen wat hij allemaal zegt, moet je recht van spreken hebben en dat heeft hij eigenlijk niet...

x2

TOON
14-02-2009, 11:00
Ik heb het stukje nog eens ff gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat deze jongen zichzelf enorm overschat..

al dat gezeik over Remy en dat hijzelf wel een echte vechter is..

leg de feiten cq prestaties er eens naast...

Remy heeft tegen bijna alle toppers gestaan, een startlijst van hier tot letterlijk Tokio..(een kleine greep: Abidi, Iggy, Botha, Musashi, Hoost, Schilt, Aerts, Leko, Le Banner en ga zo maar door)

Badr ging zitten tegen de oh zo gevaarlijke, next big thing 'Peter Graham', bleef bewust zitten tegen Karaev (de pot verwijt de ketel;)), lag weet ik veel hoe lang op canvas na een acherwaartse van Leko....en heeft verloren van de man met super veel K1 ervaring....eigenlijk een begrip binnen de K1....Allistair Overeem...

saillant detail is wel dat er bad blood/disrespect was tussen hem en bovengenoemde vechters...waarbij Leko na z'n overwinning zo woest was dat ie naar hem spuugde...ik bedoel van....hoe zwaar moet iemand je gebashed hebben als je na de overwinning letterlijk naar hem spuugt ipv te genieten van de winst...

En of het hem zo boeit waar de k1 fans voor komen, betwijfel ik....heb immers nog nooit een K1 vechter zo vaak horen praten over geld..maar goed....das lastig te beoordelen..

De 'laffe' Remy krijgt een medaille van Job Cohen wegens heldhaftig gedrag en Badr ziet de cel van binnenuit....om het contrast maar eens ff te weergeven...

tis leuk dat zo eerlijk en openhartig praat, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout....zouden meer mensen moeten doen...om te kunnen zeggen wat hij allemaal zegt, moet je recht van spreken hebben en dat heeft hij eigenlijk niet...

x2! leuk interview maar toch vooral een interview waar iemand iets wat krom is recht probeert te praten....hij heeft alleen respect voor 'echte' knokkers en niet voor intelligente vechters die doen wat ze geleerd hebben, winnen, ik wil alleen tegen sem vechten want dat is een echte knokker (hey pssst en eigenlijk wil ik niet tegen remy vechten want daar kan ik niet van winnen psssst)

remy wint 3x de K1, he's the champ!!

adenane
14-02-2009, 11:05
Ik heb het stukje nog eens ff gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat deze jongen zichzelf enorm overschat..

al dat gezeik over Remy en dat hijzelf wel een echte vechter is..

leg de feiten cq prestaties er eens naast...

Remy heeft tegen bijna alle toppers gestaan, een startlijst van hier tot letterlijk Tokio..(een kleine greep: Abidi, Iggy, Botha, Musashi, Hoost, Schilt, Aerts, Leko, Le Banner en ga zo maar door)

Badr ging zitten tegen de oh zo gevaarlijke, next big thing 'Peter Graham', bleef bewust zitten tegen Karaev (de pot verwijt de ketel;)), lag weet ik veel hoe lang op canvas na een acherwaartse van Leko....en heeft verloren van de man met super veel K1 ervaring....eigenlijk een begrip binnen de K1....Allistair Overeem...

saillant detail is wel dat er bad blood/disrespect was tussen hem en bovengenoemde vechters...waarbij Leko na z'n overwinning zo woest was dat ie naar hem spuugde...ik bedoel van....hoe zwaar moet iemand je gebashed hebben als je na de overwinning letterlijk naar hem spuugt ipv te genieten van de winst...

En of het hem zo boeit waar de k1 fans voor komen, betwijfel ik....heb immers nog nooit een K1 vechter zo vaak horen praten over geld..maar goed....das lastig te beoordelen..

De 'laffe' Remy krijgt een medaille van Job Cohen wegens heldhaftig gedrag en Badr ziet de cel van binnenuit....om het contrast maar eens ff te weergeven...

tis leuk dat zo eerlijk en openhartig praat, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout....zouden meer mensen moeten doen...om te kunnen zeggen wat hij allemaal zegt, moet je recht van spreken hebben en dat heeft hij eigenlijk niet...


Nou, nou...Das wel een heel selectief stukje van je.
Voor het gemak vergeet je de toppers tegen wie Badr Hari afgelopen jaar tegenover heeft gestaan. Hij deklasseerde gewoonweg Sefo, Feitosa en hoe sympathiek ik hem ook vind ook Aerts! Verder won hij zijn partij tegen Zimmerman. Dan heb ik het niet eens over zijn partijen tegen Ostojic en Hong Man Choi omdat dat in mijn ogen niet echte toppers zijn. Maar hij stond er wel tegenover en won.

Verder heb je het over zijn partij tegen Graham, Karaev en Leko die hij verloren heeft. Je zet er niet bij dat hij ze allemaal in een rematch wel heeft gewonnen en volgens mij herinnert Leko zich die pot ook nog wel ;).

Tegen Bonjasky heeft ie in 2007 op punten verloren, waar ik een extra ronde geen overbodige luxe vond en in 2008 zullen we nooit weten wie die pot echt zou winnen na de dwaze actie van Hari. Maar dat ie hem duidelijk zou verliezen, dat geloof ik niet!

Badr is nog maar 24, je ziet dat hij gewoon wat volwassener aan het worden is. Dat hij dingen heeft gedaan in het verleden die niet door de beugel kunnen, daar is hij zich ook wel van bewust.

Illest
14-02-2009, 11:14
Badr is nog maar 24, je ziet dat hij gewoon wat volwassener aan het worden is. Dat hij dingen heeft gedaan in het verleden die niet door de beugel kunnen, daar is hij zich ook wel van bewust.

haha zie jij dat echt?

en je kunt er lang en breed over discussieren...maar dat hij Remy geen knokker noemt, is eigenlijk een beetje grappig.

Fr3ddy
14-02-2009, 12:14
Je moet vies durven worden, ook buiten durven spelen als er modder op de grond ligt. :D

Mike
14-02-2009, 12:26
ieder kaartje is waar voor je centje..................


hij blijft een fantastische ambassadeur voor de sport :D

Wiseguy
14-02-2009, 12:45
3 voudig kampioen of niet. Ik hecht weinig waarde aan 2 toernooioverwinningen waar hij tegen musashi in de finale staat.

Aarti
14-02-2009, 12:58
3 voudig kampioen of niet. Ik hecht weinig waarde aan 2 toernooioverwinningen waar hij tegen musashi in de finale staat.

En de mensen waar hij tegen stond voor hij de finale haalde tellen dan ook niet mee??????
Dus een Hari die tegen een bv. Musahi in de finale staat, maar eerst bv. Aerts heeft uitgeschakeld, maakt allemaal niets uit?

TOON
14-02-2009, 13:03
En de mensen waar hij tegen stond voor hij de finale haalde tellen dan ook niet mee??????
Dus een Hari die tegen een bv. Musahi in de finale staat, maar eerst bv. Aerts heeft uitgeschakeld, maakt allemaal niets uit?

hehehehe en het gevecht tegen de japanse jury...zn tweede titel...15 rondes he...
zoals Fred altijd zegt...ga der maar aan staat!

adenane
14-02-2009, 13:37
hehehehe en het gevecht tegen de japanse jury...zn tweede titel...15 rondes he...
zoals Fred altijd zegt...ga der maar aan staat!


http://i40.tinypic.com/sqqoh2.gif ;)

BiCkOnE
14-02-2009, 13:42
http://i40.tinypic.com/2n1dn2u.gif

vond de actie schadelijker voor Remy als voor Badr eigenlijk en ik moet zeggen dat als ik dit stuk zo lees ik eigenlijk alleen maar meer waardering voor Badr heb gekregen...


I.d.d. X2!

ZakKa!
14-02-2009, 14:09
Volgens mij hebben we een andere partij gekeken. Hij dreigte helemaal niet de 2e ronde te verliezen.

Klopt, de 2e ronde was helemaal voor badr. Dat Badr Manhoef wilde wreken is ook gespeculeer wat nergens op slaat.

El Bambino
14-02-2009, 15:02
Uit dit interwiew kan ik concluderen dat BAdr niks geleerd heeft van zijn fouten en hij zal ook niet willen veranderen. Maar om het op iemand anders af te schuiven vind ik erg laf. Bojanski is gewoon een totaal ander persoon dan Badr en het feit dat BAdr dat niet kan respecteren zegt genoeg over zijn karakter. Goede talent die Badr maar lijkt erg veel op een tyson qua mentaliteit!

blackadder
14-02-2009, 15:02
Zie je jezelf als voorbeeld?
Voor wie in godsnaam?

Voor de losgeslagen Marokkaanse jeugd bijvoorbeeld?
Echt niet. Ik wil geen voorbeeld zijn. Ik wil mezelf zijn. What you see is what you get.

Is dat bad-guy-image een rol?
Als ik een rol zou willen spelen, was ik acteur geworden. Ik ben mezelf. Maar ik word soms als slecht afgeschilderd terwijl ik alleen maar schuldig ben aan een eigen wil. Ik doe gewoon niet wat mensen me vertellen.

Dat zei ik altijd al. Maar er zijn altijd mensen die dat maar niet willen geloven. Goed dat hij het nu zelf ook nog even bevestigt. Hmm. Ik koop eigenlijk nooit de Panorama. Laat staan omdat er iets over Badr Hari in staat. Maar deze keer maak ik denk ik een uitzondering.
Ik hoop dat Sem hem helemaal aan tyfus slaat.:pimp:

marrilia
14-02-2009, 19:33
Ik hoop dat Sem hem helemaal aan tyfus slaat.:pimp:
X2!

marcelt
14-02-2009, 21:16
X3

PigDog
15-02-2009, 02:08
Ik heb het stukje nog eens ff gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat deze jongen zichzelf enorm overschat..

al dat gezeik over Remy en dat hijzelf wel een echte vechter is..

leg de feiten cq prestaties er eens naast...

Remy heeft tegen bijna alle toppers gestaan, een startlijst van hier tot letterlijk Tokio..(een kleine greep: Abidi, Iggy, Botha, Musashi, Hoost, Schilt, Aerts, Leko, Le Banner en ga zo maar door)

Badr ging zitten tegen de oh zo gevaarlijke, next big thing 'Peter Graham', bleef bewust zitten tegen Karaev (de pot verwijt de ketel;)), lag weet ik veel hoe lang op canvas na een acherwaartse van Leko....en heeft verloren van de man met super veel K1 ervaring....eigenlijk een begrip binnen de K1....Allistair Overeem...

saillant detail is wel dat er bad blood/disrespect was tussen hem en bovengenoemde vechters...waarbij Leko na z'n overwinning zo woest was dat ie naar hem spuugde...ik bedoel van....hoe zwaar moet iemand je gebashed hebben als je na de overwinning letterlijk naar hem spuugt ipv te genieten van de winst...

En of het hem zo boeit waar de k1 fans voor komen, betwijfel ik....heb immers nog nooit een K1 vechter zo vaak horen praten over geld..maar goed....das lastig te beoordelen..

De 'laffe' Remy krijgt een medaille van Job Cohen wegens heldhaftig gedrag en Badr ziet de cel van binnenuit....om het contrast maar eens ff te weergeven...

tis leuk dat zo eerlijk en openhartig praat, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout....zouden meer mensen moeten doen...om te kunnen zeggen wat hij allemaal zegt, moet je recht van spreken hebben en dat heeft hij eigenlijk niet...

Valt eigenlijk niks op af te dingen........


@ Wiseguy: Ik respecteer je adoratie, maar soms ontneemt het je realiteitszin.... Maar weet je: over een jaar weet niemand meer iets van deze partij, en dan heeft Remy alweer een halve ton aan rente getrokken van zijn finalegeld......
Dus wie is hier de wiseguy?

blackadder
15-02-2009, 05:02
stel ik rijd iemand aan of dood, ja, het was emotie, weet je wel:twak::whistling:
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, he?;)

Hans Vos
15-02-2009, 14:07
de manier waarop badr zich uit in het interview is denk ik voor een kampioen cq aankomend kampioen in mijn ogen de enige echte .
hij is stom geweest tegen remy ,heeft zijn excuus gemaakt naar zowel remy -de K1 en het publiek en daar is de kous mee af .
je kan nu moeilijk verwachten dat hij zich als pussy gaat opstellen toch??
nee hoor hij mag arogant zijn en wat vechten aan gaat een beetje hooghartig ,dat hoort bij hem en die houding neemt hij ook mee naar de ring .en dat is nou precies wat hem tot winnaar maakt .badr is badr , je vind hem geweldig of je vind hem niets .
iedereen sprak vroeger over het gedrag van tyson maar we zaten vroeger toch ook met zijn allen voor de tv om naar die sloper te kijken ??? en de volgende dag de grootste verhalen hoe goed hij weer was ??? en die deed wel ergere dingen als badr .
ik vind badr geweldig en zie de nieuwe K1 champ in hem ,want knokken kan hij !!
verder is er maar 1 vechter waar ik hem tegen zou willen zien en dat is tyrone spong . en de uitslag van dit gevecht ????? ik zou het niet durven voorspellen . groet hans