PDA

View Full Version : Mixfight.nl vernieuwd



Wheelie
13-02-2009, 19:09
NIEUW OP MIXFIGHT!

UITGEBREIDE PORTAL


Mixfight.nl bestaat ruim vier jaar. In die vier jaar heeft de site de nodige ontwikkelingen doorgemaakt. Zo zijn we bijvoorbeeld overgestapt op het VBulletin forum, zijn de bezoekersaantallen enorm gestegen en worden bezoekers tegenwoordig vrijwel wekelijks voorzien van uitgebreide fotoverslagen van evenementen. Voor ons een reden om de volgende stap te zetten; een portal!

Wat de bezoekers van het eerste uur zich waarschijnlijk nog kunnen herinneren is het feit dat Mixfight.nl al eens eerder een portal heeft gehad. Hier zijn we na een korte periode vanaf gestapt, vanwege een aantal redenen. Belangrijkste reden was het vullen van de portal met content. Dit nam erg veel tijd in beslag en de taak kwam bovendien op de schouders van enkelen terecht. Niet zo gek natuurlijk, want de crew was toen nog niet van het formaat dat het nu is. Het kan verkeren zullen we maar zeggen, want de crew is aanzienlijk gegroeid zowel kwantitatief als kwalitatief. Daar waar onze fotografen vroeger met de huis-, tuin- en keukenfototoestellen aan de ring stonden, staat een aantal van hen tegenwoordig aan de ring met toestellen waarop de gemiddelde persfotograaf jaloers mag zijn!

De belangrijkste bezwaren tegen een portal bestaan niet meer en dus hebben we besloten de stap te zetten. Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, want als we het doen dan doen we het ook goed. Via Fabrice Deters zijn we terecht gekomen bij Ben Gross. Ben staat bekend om (en garant voor) vernieuwing op het gebied van webdesign en grafische vormgeving. Zo is Ben ondermeer verantwoordelijk voor de vroegere Royal Rumble uitgaven en fraaie vechtsportposters (Slamm!!, Glory en Beast of the East). Fabrice en Ben hebben aangegeven graag mee te willen werken aan de vernieuwing van Mixfight.nl. Voor de techniek achter de nieuwe portal hebben we een beroep gedaan op Terra-IT (Robert). Het resultaat van deze samenwerking is vanaf nu te bewonderen op Mixfight.nl. Er zal de komende tijd uiteraard nog wel het een en ander veranderen en voor op- en aanmerkingen staan we open.

Op de nieuwe site zullen we ondermeer videospecials gaan aanbieden. De laatste nieuwtjes worden op de portal gepost, er is een overzichtelijke fotogalerie te vinden van onze fotografen en zoals het er nu naar uitziet behoort ook een maandelijkse column tot de mogelijkheden. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn over de vernieuwde site als wij en we wensen jullie veel lees-, luister- en kijkplezier!

Kevin Chin
Roy van der Wal
Michel Vos

Wheelie
13-02-2009, 19:10
Ververs jullie browser en surf naar : Mixfight.nl - Wie is de Baas? (http://www.mixfight.nl)

We zijn heel erg benieuwd naar jullie reactie's

PD_EC
13-02-2009, 19:10
kevin,roy en michel ziet er goed uit:thup:

AP
13-02-2009, 19:13
Hey top!
Ziet er goed uit!:thup:

dietrik
13-02-2009, 19:21
Links op de handschoen klikken dus. Duurde even voordat ik dat zag.

Site ziet er verder top uit!

Biiyen
13-02-2009, 19:26
Mooi! Mixfight uitgegroeid van Forum tot Multimedia oase. Wellicht ook weer net als vroegah een sectie beschikbaar stellen voor members die graag hun wallpapers, highlights en alle andere moois willen delen.

RocknRolla
13-02-2009, 19:27
Super vet. Heel overzichtelijk. Ook niet traag in ieder geval.

Dus toppie mannen.

Ronald
13-02-2009, 19:28
Ziet er echt super uit mannen. Gefeliciteerd! :thup:

Insider
13-02-2009, 19:30
I'm Impressed, ziet er inderdaad super uit.

Wheelie
13-02-2009, 19:31
We zullen uiteraard het forum ook z.s.m. aanpassen aan de nieuwe layout ;)

Sissing
13-02-2009, 19:32
Ik ben nu aan t kijken in de portal...ziet er echt heel goed uit!!!

The Bulldog
13-02-2009, 19:37
Ik had al wat geruchten gehoord...maar echt werelds dit.....vreselijk mooi en weer een stap vooruit in de wereld van de vechtsportsites....

top


MIXFIGHT IS DE BAAS!!!!!

Stallion
13-02-2009, 19:39
Ziet er echt goed uit. Overzichtelijk en mooie kleuren.

Garcia
13-02-2009, 19:39
Super zeg dit!!! Mijn complimenten.

Tony
13-02-2009, 19:41
Idd beetje zoeken in het begin naar de juiste knoppen... Maar het oogt lekker fris.

Het nieuwsgedeelte:
Denk dat de meerwaarde ervan in het begin veel te maken zal hebben met diehard-mixfight aanhang vs. reguliere bezoekers.

De echte dieharders onder ons zullen naar alle waarschijnlijkheid toch in het forum blijven hangen.. Hier is voor "ons" namelijk alles te vinden dat we willen.

Voor een meer incidentele bezoeker is dat weer een ideale uitkomst. Als nieuweling kan het ff duren voor je je weg binnen een forum/community gevonden hebt.
Met de nieuwe portal hebben ook hun direct toegang tot de belangrijkste nieuwtjes.

Ook het fotogedeelte is erg fijn voor hun. Ipv zoeken op een forum wordt nu alles centraal gehouden. toch? Of is het fotogedeelte op de portal bedoeld voor andere foto's (en dus niet de event reports?)

Ik ga vanavond eens op mijn gemak verder kijken. Het begin is er...

Mixfight is de baas..

joost
13-02-2009, 19:45
Ik vind het erg mooi geworden! mijn complimenten

Eric P
13-02-2009, 20:09
Mooi hoor!

Justinian
13-02-2009, 20:12
Mooi! Mixfight uitgegroeid van Forum tot Multimedia oase. Wellicht ook weer net als vroegah een sectie beschikbaar stellen voor members die graag hun wallpapers, highlights en alle andere moois willen delen.
Goed idee! We staan overigens open voor dit soort dingen. We zijn heel erg druk geweest met de site. Kevin en ik zijn er al sinds afgelopen jaar november/december mee bezig als ik het goed heb. Nu is het dan eindelijk zover en zijn we 'live'. Ik ben er heel erg tevreden over.

Aarti
13-02-2009, 20:16
Echt mooi! Netjes, duidelijk en zeer overzichtelijk! Erg goed gedaan!

leo oldenburger
13-02-2009, 20:28
Dat ziet er erg goed uit. En daar baal ik van. Betekent dat ik nóg vaker een bezoek zal brengen aan MixFight.nl.
Complimenten. Ook wij van SBS6 zijn bezig onze website 'op te kloten', maar het is overduidelijk wie de baas is!

Justinian
13-02-2009, 20:29
Dat ziet er erg goed uit. En daar baal ik van. Betekent dat ik nóg vaker een bezoek zal brengen aan MixFight.nl.
Complimenten. Ook wij van SBS6 zijn bezig onze website 'op te kloten', maar het is overduidelijk wie de baas is!
Haha bedankt voor het compliment Leo, maar met het vaker bezoek van de site is niks mis ;)

Jeru
13-02-2009, 20:32
Links op de handschoen klikken dus. Duurde even voordat ik dat zag.

Site ziet er verder top uit!

LOL... dat duurde bij mij echt héél erg lang :D

Mag wel wat duidelijker. Bovendien is het forum mijn homepage dus er mag maar beter echt een toegevoegde waarde zitten in de Portal ;)

Ziet er wel erg goed uit!! (nu nog het onderhoud)

Justinian
13-02-2009, 20:34
LOL... dat duurde bij mij echt héél erg lang :D
Goed punt, we zullen kijken of we dit kunnen aanpassen.

Jeru
13-02-2009, 20:36
Het grappige is dat het me nu meteen opvalt, maar net was ik echt gefocused op het midden en op zoek naar een uitgang :D

chief108
13-02-2009, 20:54
LOL @ Leo....

Justinian
13-02-2009, 20:56
Het grappige is dat het me nu meteen opvalt, maar net was ik echt gefocused op het midden en op zoek naar een uitgang :D
Het staat nu ook zo ingesteld dat je na 10 sec. automatisch wordt doorgestuurd naar het forum (voor de diehards ;)).

mama
13-02-2009, 21:17
"we" zijn goed bezig.
Ziet er top uit.
Zal kijken of ik het nu door heb hoe ik de foto's online kan zetten. Dan kan Heat maandag mooi via de vernieuwde site online komen

Wheelie
13-02-2009, 21:18
Ook wij van SBS6 zijn bezig onze website 'op te kloten', maar het is overduidelijk wie de baas is!
Prachtige reactie :thup:

DennK
13-02-2009, 21:20
Ziet er nice uit!

Vitor Belfort
13-02-2009, 21:21
Erg gaaf dat mixfight zo aan het groeien is, tezamen met de sport natuurlijk!
Ziet er zeer netjes uit!

adenane
13-02-2009, 21:23
Mooie site, jongens! Keep up the good work!!!

Effective
13-02-2009, 21:28
Heel gaaf!!!:thup:

Insider
13-02-2009, 21:43
Ik had op een andere site vermeld dat jullie een nieuwe kick ass site hadden maar dat werd daar verwijderd. Ben blij dat er tenminste nog een relaxte site is.

Jeru
13-02-2009, 21:53
Bugje: als je iets gezocht hebt via de zoekmachine dan kun je niet op de resultaten klikken. Tenminste, dat kan wel maar er gebeurt niets (I.E. 7) ;)

$un$hine
13-02-2009, 21:53
:thup: very proud

Wheelie
13-02-2009, 21:55
Bugje: als je iets gezocht hebt via de zoekmachine dan kun je niet op de resultaten klikken. Tenminste, dat kan wel maar er gebeurt niets (I.E. 7) ;)

Gaan we oplossen, thanx :cool2:
Met Mozilla Firefox geen probleem in ieder geval.

Justinian
13-02-2009, 21:56
Bugje: als je iets gezocht hebt via de zoekmachine dan kun je niet op de resultaten klikken. Tenminste, dat kan wel maar er gebeurt niets (I.E. 7) ;)
Ok, met Firefox en IE 8 werkt alles normaal Zal het in ieder geval even doorgeven, bedankt.

chief108
13-02-2009, 21:57
Ik had op een andere site vermeld dat jullie een nieuwe kick ass site hadden maar dat werd daar verwijderd. Ben blij dat er tenminste nog een relaxte site is.
we hebben het wel gezien ;)

Mike
13-02-2009, 23:03
ziet er gaaf uit

krijg beetje deja vu gevoel

vroeger bij shoto had je eerst ook een portal en daaraan hing dan t forum

ik vind het een toffe aanvulling op mixfight

very Naaaaaice!

Khanom Thom
13-02-2009, 23:14
Mooi, mooi, mooi...

Richelieu
13-02-2009, 23:44
LOL... dat duurde bij mij echt héél erg lang :D

Mag wel wat duidelijker. Bovendien is het forum mijn homepage dus er mag maar beter echt een toegevoegde waarde zitten in de Portal ;)

Ziet er wel erg goed uit!! (nu nog het onderhoud)

Dat gaat wel goedkomen Jeroen..;) Ben één van de mensen die het gaat bijhouden.

Vooral voor de bezoeker die niet een diehard Mixfighter forum bezoeker is heeft de portaal een overduidelijke meerwaarde. Vaak krijg ik te horen dat men de foto's of een verslag niet meer kan vinden, drie dagen na een event, door de enorme vernieuwing van de content van het forum. Op de nieuwssectie komen de links te staan van de verslagen van het weekend zodat het overzicht word behouden met natuurlijk een inleiding om het aantrekkelijker te maken. Zodoende kunnen de reporters het e.e.a. beter catagoriseren. In de fotosectie staan nog een aantal startmappen, maar daar zullen de zes meest recente fotoverslagen komen zodat in één menu de foto's van de afgelopen maand komen te staan zonder dat daar eerst op het forum gezocht naar moet worden.

De vormgeving is superstrak, het is overzichtelijk en dat moet ook zeker zo blijven. Het ademt zeker Mixfight uit, duidelijk herkenbare huistijl in een nieuwe sausje. Ik zie het als een nieuwe uitdaging om met de rest van de crew ook het portaal uit te laten groeien tot het beste wat er op vechtsportgebied in Nederland en omstreken is!

oliebol
14-02-2009, 00:00
very nais men:p

Slome
14-02-2009, 00:05
toppertje:thup:

marcelt
14-02-2009, 00:10
Vette shit. ziet er top uit een echte nieuwssite zo. Het is idd. makkelijker voor minder bekende bezoekers om allerlei nieuws, foto's en filmpjes mee te pakken!

Slome
14-02-2009, 00:23
{offtopic]he, marcel gooi je oude PM 's er ff uit, je inbox zit vol, ik kan je niets sturen....[/offtopic]

Ontopic:

Vraagje:

als ik op het forum zit - zoals nu, hoe kan ik makkelijk terug naar de portal / of / beginscherm..... misschien ideetje om het GROTE MIXFIGHT LOGO, te linken naar de home-page... ik ben maar een Noob wat dat betreft.... maar wilde t ff vrage...

Want ik kan wel gewoon F5'e natuurlijk, maar ja, dat wil ik niet als ik een live evenement zit te volgen natuulijk... tog?! Dan moet ik telkens weer richting forum, thread aanklikke.. ipv gewoon in die thread `vernieuwen`..

ZakKa!
14-02-2009, 00:51
Echt geweldig!

Ik heb wel 1 tip. Zorg ervoor dat je niet meer automatisch wordt doorgestuurd naar het forum. Het duurt namelijk even voordat je de knoppen forum en portal ziet. Komt omdat de gemiddele bezoeker denk ik eerst even op Spong gaat geilen en naar de poster kijkt:p

Wiseguy
14-02-2009, 03:48
Ziet er erg mooi uit.

Een kleine suggestie... het lijkt mij beter als je gelijk bij de portal uitkomt en dat je bij de portal een link van het forum neerzet.

Slome
14-02-2009, 06:22
Ziet er erg mooi uit.

Een kleine suggestie... het lijkt mij beter als je gelijk bij de portal uitkomt en dat je bij de portal een link van het forum neerzet.

die heb ik gezien:D:D

Justinian
14-02-2009, 09:44
Ziet er erg mooi uit.

Een kleine suggestie... het lijkt mij beter als je gelijk bij de portal uitkomt en dat je bij de portal een link van het forum neerzet.
Goed punt, daar hebben we over nagedacht. We wilden voorkomen dat mensen echt moesten 'zoeken' naar het forum, want dat is toch (nog) wel de kern van Mixfight.nl. Misschien dat we dit over een tijdje nog wel aanpassen, zodra de mensen zijn gewend aan de portal.

@Slome: ook een goed punt, daar gaan we ook aan werken.

marcelt
14-02-2009, 09:53
Ja je moet id. gelijk bij het portal uitkomen. Anders komen nieuwe bezoekers er nooit.

Jeru
14-02-2009, 10:25
Mijn homepage staat nog steeds op het forum dus plemp in het forum ook effe een linkie van de portal anders kom ik er ook nooit ;)

Mickey
14-02-2009, 10:26
Allemaal goeie feedback. We zullen dit soort verzoekjes zeker gaan oppakken.
Maar we wilden in eerste instantie gewoon graag ASAP live.

dietrik
14-02-2009, 11:28
Ja je moet id. gelijk bij het portal uitkomen. Anders komen nieuwe bezoekers er nooit.

Idd gewoon eerst de portal, van daar uit is de link naar het forum niet te missen.

Jessica
14-02-2009, 11:38
errug mooi zeg !!!

TOON
14-02-2009, 11:44
portal ziet er goed uit zeg!!!

Kingster
14-02-2009, 11:50
Ziet er inderdaad gelikt uit! Congratz!

adenane
14-02-2009, 12:09
Leuke, vernieuwde site! Maar hoe zit het als je met je mobiel inlogt? Dan kom ik alleen uit bij forum. Ik word niet doorgelinkt naar de nieuwe site. Komt dat nog of kan je er alleen maar met een laptop of pc in (dus een vaste verbinding)? Ben wel nieuwsgierig daarnaar...

Justinian
14-02-2009, 12:13
Leuke, vernieuwde site! Maar hoe zit het als je met je mobiel inlogt? Dan kom ik alleen uit bij forum. Ik word niet doorgelinkt naar de nieuwe site. Komt dat nog of kan je er alleen maar met een laptop of pc in (dus een vaste verbinding)? Ben wel nieuwsgierig daarnaar...
De directe link is Mixfight.nl Portal (http://www.mixfight.nl/portal)

Met mijn Blackberry kom ik er overigens ook in via de frontpage. Als je niet binnen 10 sec. een keuze hebt gemaakt ga je automatisch door naar het forum. Dit gaan we t.z.t. nog wel aanpassen, nadat mensen zijn gewend aan de portal.

MMA Davy
14-02-2009, 14:33
Ziet er goed uit jongens! Toppie!

Missy
14-02-2009, 15:08
kijk dat is nou heerlijk om naar te kijken
ik kom op MF en zie Mr.Spong yihiiiiiiiiiiiii;)


Good job guys!!!

ZakKa!
14-02-2009, 15:18
Goed punt, daar hebben we over nagedacht. We wilden voorkomen dat mensen echt moesten 'zoeken' naar het forum, want dat is toch (nog) wel de kern van Mixfight.nl. Misschien dat we dit over een tijdje nog wel aanpassen, zodra de mensen zijn gewend aan de portal.

@Slome: ook een goed punt, daar gaan we ook aan werken.

en mijn punt, niet goed?:crying:

chief108
14-02-2009, 15:43
kijk dat is nou heerlijk om naar te kijken
ik kom op MF en zie Mr.Spong yihiiiiiiiiiiiii;)


Good job guys!!!
LOL...
dat je het nog tot aan het forum gered hebt...
dacht dat je zo van je stoel gegleden was... :lol:

JeMalleMoer
14-02-2009, 15:51
Denk dat als je de stap neemt het echt ook gewoon moet doen. Het lijkt me idd echt verstandiger als je uitgaat vanuit de portal en het forum daar een onderdeel van is.

Misschien is het handig om in de stats terug te zoeken wat de resoluties zijn van de mensen die het forum bezoeken. Je kan nog best veel informatie links en rechts kwijt.

Ik zou persoonlijk die tracker van het forum linksboven plaatsen ipv een passieve link naar het forum. Zo wordt het forum meer een onderdeel van het forum. Als je namelijk passieve informatie zoals banners bovenaan laat staan gaan mensen die ruimtes op een gegeven moment automatisch overslaan bij het scannen. Nu heb je namelijk de complete linker en rechter balk vol met reclame staan. Maak nou een een berekening van het percentage ruimte die ingenomen wordt door reclame. Dat is op dit moment echt godganse veel.
De nieuwsposts kunnen ook een onderdeel van het forum worden. Je zou nav een nieuwpost een directe link met het forum kunnen maken waar een evt discussie gehouden kan worden. OF misschien eent tracker van het forum onderaan een newpost.

dit waren mijn eerste suggiesties tot zover :ehhh: :lol: succes met de portal!

Missy
14-02-2009, 18:24
LOL...
dat je het nog tot aan het forum gered hebt...
dacht dat je zo van je stoel gegleden was... :lol:

ja chief met moeite hoor ghhehehehe...

nee moest wel ff een shout out geven....


fijn weekend verder allen

Slome
14-02-2009, 18:26
haha,,, dank u dank u


o en neem er zelf ook 1

Justinian
14-02-2009, 18:47
en mijn punt, niet goed?:crying:
Je maakte hetzelfde punt, dus goed punt ;)

Slome
14-02-2009, 18:52
Toppie, F5 werkt:thup:

761217186
14-02-2009, 19:16
ik moet toegeven, knap werk dit.. het ziet er werkelijk gelikt uit!

Karel
15-02-2009, 13:55
mooi, leek me idd al wel een goed idee

Wheelie
15-02-2009, 22:33
De nieuwsposts kunnen ook een onderdeel van het forum worden. Je zou nav een nieuwpost een directe link met het forum kunnen maken waar een evt discussie gehouden kan worden.

Dit is iets wat we zeker gaan doen

wrestler_nl
15-02-2009, 22:49
mixfight potral is erg mooi!!
Keep up the good work!!!

chief108
16-02-2009, 09:00
mixfight portal ligt eruit....


This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.wat natuurlijk alleen maar betekent dat de bezoek enorm onderschat was... :p
ga d'r vanuit dat het snel gefixed wordt vanochtend door de admins

jan sensei kyokushin
16-02-2009, 09:04
Osu mooi topwerk complimenten :)voor de technieche staf van mixfightt.nl
respect !!!

osu

Justinian
16-02-2009, 09:28
mixfight portal ligt eruit....
wat natuurlijk alleen maar betekent dat de bezoek enorm onderschat was... :p
ga d'r vanuit dat het snel gefixed wordt vanochtend door de admins
Net gebeld met de host; hij ging er niet vanuit dat het zoveel verkeer zou trekken en heeft het pakket te laag ingeschat. Met een uurtje zijn we als het goed is weer van de partij ;)

chief108
16-02-2009, 09:37
hij ging er niet vanuit dat het zoveel verkeer zou trekken en heeft het pakket te laag ingeschat.
hahaha...
wat een prutser

of hadden jullie niet gezegd dat Mixfight De Baas was? :rolleyes:

Wheelie
16-02-2009, 11:26
We zijn weer online

De man van 14K
17-02-2009, 12:21
Ja je moet id. gelijk bij het portal uitkomen. Anders komen nieuwe bezoekers er nooit.


x2.
Zowieso ontgaat het nut van de portal mij in zijn geheel.
Is dit een poging om te concurreren met Fighttalk?
What's next, een wellness in Thailand?
Even voor de goede orde; FT en KB.nl zijn geen echte concurrenten.
Te weinig bezoekers en te weinig invloed.
In mijn optiek en wat ik zo rondom me hoor wordt Mixfight als het meest serieuse forum gezien, dat kan je beter uitbuiten dan een portal eraan knopen om maar te laten zien dat je dat net zo goed als Fighttalk kan.

Los van de keuze heeft een portal ook mogeljikheden, alleen dan moet je het wel goed doen.
Waarom gaat er iemand naar de portal?
>Om iets te lezen wat nog niet op het forum staat.
Dus: fotoreportages en verslagen moeten voortaan op de portal.
Wat doen wij hier?
>Reageren en commentaar geven (vooral het laatste) dus een directe link naar het forum of een andere geintegreerde mogelijkheid aan commentaar te leveren op de verslagen.

chief108
17-02-2009, 12:39
goeie post Rosso...

IMHO moet het ook een beetje gaan "swingen"
een mooie interactie tussen nieuws shit op de portal en meteen ook d'r op reageren op het forum
en dan op het portalgedeelte ook kunnen zien hoeveel mensen er wel niet online, kunnen inloggen en ook registreren natuurlijk (voor mensen die anders nooit op forumgedeelte uitkomen)
ook qua knoppen en layout kan het nog wel meer 1 geheel worden
zodat het uiteindelijk niet uitmaakt of je op portal of op het forum zit

maar gewoon op mixfight.nl :)

A.F.
17-02-2009, 12:41
een Portal????

waar ? toevallig naar het 4e era universum?

De man van 14K
17-02-2009, 13:13
http://www.bustatoons.com/blog_images/blog_darkspy.jpg

Justinian
17-02-2009, 13:30
@Rosso:

We proberen met Mixfight ons eigen ding te doen. Lang geleden hebben we al eens een portal gehad, maar doordat we toen de capaciteit niet hadden om het bij te houden hebben we dat afgeschaft. Nu hebben we betere capaciteit en is het de verwachting dat we het bij kunnen houden. Het nut van een portal is voor de harde kern van forumbezoekers niet zo groot, dat ben ik met je eens. Er zijn echter ook veel mensen die alleen maar lezen en hier komen voor de nieuwtjes. Om het de mensen makkelijk te maken, willen we belangrijke nieuwtjes op de portal posten. Geldt ook voor filmpjes die we in het videoarchief plaatsen.

Wat betreft de nieuwtjes is het inderdaad wel de bedoeling een koppeling te maken met het forum; in het nieuwsbericht verwijzen naar een topic waar gediscussieerd kan worden. Zoals Chief ook al aangaf zullen portal en forum op den duur meer met elkaar worden verweven, althans dat is de bedoeling. De fotoverslagen blijven in principe gewoon te zien op het forum, terwijl op de portal een kort nieuwitempje wordt gemaakt met verwijzing naar het fotoverslag (zie bijv. verslag Heat FC en Noord Gestoord).

De portal wordt in ieder geval goed bezocht, want sinds de start zijn we al genoodzaakt over te stappen op een zwaarder hostingpakket.

Tony
17-02-2009, 13:54
Rosso, zie het als volgt:

Nieuwe portal op mixfight is absoluut van toegevoegde waarde voor minder frequente bezoekers... Als dankzij de portal de bezoekersaantallen nog meer kunnen stijgen, dan stijgt ook de marktwaarde va mixfight. Zo stijgen ook de advertentiekosten. Het is immers een behoorlijk verschil of je in een periode 1000, 5000 of 20.000 bezoekers trekt.

Dus hogere avertentie inkomsten voor mixfight... = meer budget voor mixfight = meer extra's voor de leden.

Dus kom maar op met die extra prijsvragen waarmee we event tickets en vip tickets kunnen winnen :D

De man van 14K
17-02-2009, 13:57
Goh.. dat had ik nou nog niet bedacht ;)
Ik bekijk het alleen evenuit mijn eigen perspectief en ik zie voor mezelf geen toegevoegde waarde.
Als dat er voor mij niet is dan is dat er voor jullie ook niet. :)

Het is leuk om fighttalk erbij te halen aangezien die een portal heeft en ik nog steeds het gevoel heb dat de eigenaren van Mixfight er graag mee concurreren..

Paganstars
17-02-2009, 13:59
:stupid:... Soeieso... imho is dit wel een gruwelijke stap vooruit! Maar ja de diehards komen toch alleen maar in de dungeon en de pit.... hoe moet je anders chief in halen qua posts?

chief108
17-02-2009, 14:00
hoe moet je anders chief in halen qua posts?
you don´t
that´s how....

Paganstars
17-02-2009, 14:03
Hey at least it's worth the effort ;)

chief108
17-02-2009, 14:06
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/01/1161390378236.jpg

Mickey
17-02-2009, 19:09
Ik denk dat Tony het goed verwoord..

Wat mij betreft hebben we Mixfight.nl nu laagdrempeliger beschikbaar gesteld aan een breder publiek. Fora zijn een fantastisch medium, maar kunnen voor de minder techsaffy gebruik soms wat lastig in het gebruik zijn. Door de zelfde nieuwtjes in een ander format aan te bieden kunnen we die mensen nu ook voorzien van de laatste informatie in vechtsportland.

Daarnaast gaat het platform als uitvalsbasis dienen voor een aantal additionele diensten die we al enige tijd op stapel hebben staan. Deze diensten kosten echter een schrikbarende hoeveelheid aan bandbreedte en de extra revenuen moeten deze gaan bekostigen.

Dus onder de streep gaat de reguliere bezoeker hier inderdaad veel profijt van hebben :D

De man van 14K
17-02-2009, 19:56
Wat heb je dan allemaal op stapel staan Mickey?

anonymous001
17-02-2009, 20:02
Wat heb je dan allemaal op stapel staan Mickey?

Ticketsales?
Promotie van (kleinschalige) vechtsportevenementen?
Webwinkel?
Datingsite?

Biiyen
17-02-2009, 20:11
Het voordeel van een portal is dat nieuws niet zo snel weer verdwijnt, uitslagen langer prominent een plek hebben en interessante content zoals foto's en verslagen duidelijk een plek hebben.

Ik merkte bv tijdens mijn vakantie dat ik de uitslagen van de UFC snel wilde vinden. Ik probeerde het via Mixfight maar kwam er niet echt wijs uit. Ten eerste was er een pbp waardoor er eigenlijk geen snel overzicht was en ten tweede was er verder niets...

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo dus altijd het internet ervaren. Snel iets willen weten, het niet 1-2-3 kunnen vinden.Bij zichzelf denken "kut site, heb ik ook geen flikker aan". en weer terugklikken naar google en verder zoeken naar een een site die direct antwoord bied.

Met een portal hebben dat soort mensen snel info en misschien daaruit volgend een snelle link naar extra informatie. Dit is de goede volgorde voor snelzoekvolk.

Mickey
17-02-2009, 21:34
Wat heb je dan allemaal op stapel staan Mickey?

Ik wil een paar dingetjes nog even een verassing houden, maar we zijn voornemens een aantal zaken met video en audio op te pakken! En die zaken kosten bandbreedte.. :D

chief108
17-02-2009, 21:36
en een trainingsresort in Thailand

De man van 14K
17-02-2009, 21:42
en een trainingsresort in Thailand
:D;)

anonymous001
17-02-2009, 21:43
Of een mf bordeel in Thailand...

Is maar een suggestie...

Tony
17-02-2009, 21:57
Ik wil een paar dingetjes nog even een verassing houden, maar we zijn voornemens een aantal zaken met video en audio op te pakken! En die zaken kosten bandbreedte.. :D

De Micha 2009 Karaoke serie op Mp3?

De man van 14K
17-02-2009, 22:00
De Chris Cocker Micha Blog? LEAVE BRITNEY ALONE!

edit: LEAVE GOLDEN GLORY ALONE!!

Mickey
17-02-2009, 22:08
Verdomme boys! Zo kunnen we ook niets geheim houden.

chief108
17-02-2009, 22:15
waar ben je bang voor dan?

dat de concurrentie met de plannen aan de haal gaat?
we hebben geen concurrentie dude

THIS IS MIXFIGHTTTTT!!!!!!!

http://img340.imageshack.us/img340/7201/spartace6.jpg

De man van 14K
17-02-2009, 23:22
that's the spirit!!!