PDA

View Full Version : Weer een PRide HL



MilfhunterMMA
14-02-2009, 11:38
ik vind hem gaaf

http://www.dailymotion.com/search/ufc%252Bhl/video/x8bh59_pride-fc-best-hl-2009_sport

Garcia
14-02-2009, 12:56
Ik vind hem ook gaaf :D

nick
14-02-2009, 17:48
ik vindt hem top

Sendur
14-02-2009, 18:00
Nice.

Pride blijft altijd vet:thup:

PD_EC
14-02-2009, 18:26
mooie highlight volgens mij waren rua en silva niet te verslaan die tijd

renamer
14-02-2009, 19:38
mooie highlight volgens mij waren rua en silva niet te verslaan die tijd


dan henderson dacht daar anders over...

maar damn.. ik word altijd blij als ik pride beelden zie...

ik krijg bij ufc ed meer een verdorven gevoel.. metal muziek, donkere ruimtes, afliction shirts, een publiek van ongeloofelijk domme amerikanen die allemaal meteen staan te flexen als er een camera in de buurt is en waardeloos comentaar (ik mag joe rogan wel.. maar ik vond het bij pride velen malen beter)...

PD_EC
14-02-2009, 22:11
dan henderson dacht daar anders over...

maar damn.. ik word altijd blij als ik pride beelden zie...

ik krijg bij ufc ed meer een verdorven gevoel.. metal muziek, donkere ruimtes, afliction shirts, een publiek van ongeloofelijk domme amerikanen die allemaal meteen staan te flexen als er een camera in de buurt is en waardeloos comentaar (ik mag joe rogan wel.. maar ik vond het bij pride velen malen beter)...

op henderson na dan heb net nog even gecheckt haha
ik vind ufc wel vet en dat kijk ik sinds UFC 71 en pride heb ik niet echt veel gezien . alleen maar filmpjes op youtube en HL op mixfight

Tsuki
15-02-2009, 10:30
Pride is dood mannen accepteer het nu eens en blijf niet in het verleden hangen........................ het leven gaat door , nu jullie nog

MilfhunterMMA
15-02-2009, 18:53
Pride is dood mannen accepteer het nu eens en blijf niet in het verleden hangen........................ het leven gaat door , nu jullie nog

daarom mag je het verleden nog wel waarderen. Overigens is de toekomst een optelsom van het verleden, dus wie weet staan er soortgelijke organisaties op.

Il Loco
15-02-2009, 20:18
De muziek in deze HL pas echt prachtig bij het beeld materiaal.

Het gene waar het de UFC aan onbreekt is het drama, het achter de schermen filmen, reactie's na de gevechten, de onderlinge grapjes enz..

Mischien een tip voor Strikeforce of Affliction om te gebruiken. Drama maakt de vechters nog menselijker, dat trekt veel mensen aan..

chief108
16-02-2009, 07:57
Pride is dood
:eek:

mooie HL trouwens