PDA

View Full Version : 10 jaar Golden Glory Line up tot nu toe



marcelt
14-02-2009, 22:12
Ik heb de diverse topics even doorgenomen om de info over het GG 10 jaar gala bijeen te garen .

PTA ( Passengers Terminal Amsterdam )
17 oktober 2009

-57kg Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (Golden Glory, NL) Krista zal hier haar wereldtitel -57kg verdedigen tegen Titiana.

Vincent Latoel (Team Golden Glory ) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada ( Team Golden Glory ) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East ) World Titel Shooto ????

Fatih Kockamis ( Team Golden Glory ) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro ) 3 maal is scheepsrechts.

Paul Cahoon ( Team Golden Glory ) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Verder zoeken we nog tegenstanders voor:

G. Saki, N. Holzken, M. Coenen, T. "eightcount" Depret, A. Karaktas, D. Staring, S. Schilt, V. Overeem en A. Overeem.

marcelt
14-02-2009, 22:13
Ik wil hier zeker heen!

Jeru
14-02-2009, 22:39
Je mist gewoon de meest recente ;)

Bjorn Breggy vs. Errol Zimmerman.

TOON
14-02-2009, 22:48
kan hier geen 'sticky' van gemaakt worden?

PD_EC
14-02-2009, 23:01
super gala wordt dit hoop dat ik er bij kan zijn

marcelt
14-02-2009, 23:22
Je mist gewoon de meest recente ;)

Bjorn Breggy vs. Errol Zimmerman.

Die had ik er wel bij. Iets mis gegaan met knippen/ plakken :blush:

Maar bedankt voor de aanvulling!

PD_EC
14-02-2009, 23:31
vecht knaap ook op dit evenement?

MB667
15-02-2009, 16:46
in de rings van december gaf alistair overeem toch ook aan dat glory amsterdam geschikt zou zijn voor yvel vs a overeem

fightingfist
15-02-2009, 17:06
Tommy Depret vs Wim De Putter lijkt me dan een goede optie !

jesselaar
15-02-2009, 20:33
ik moet eerst nog maar zien of alistair en sem echt vechten ik wacht nog even met een kaartje kopen tot dat zeker is

Wheelie
15-02-2009, 21:33
ik moet eerst nog maar zien of alistair en sem echt vechten ik wacht nog even met een kaartje kopen tot dat zeker is

Zijn er al kaartjes te koop dan ? :)

marcelt
17-02-2009, 00:40
K1 -70kg Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (Golden Glory, NL)

Bjorn Breggy vs. Errol Zimmerman.

-57kg Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (Golden Glory, NL) Krista zal hier haar wereldtitel -57kg verdedigen tegen Titiana.

Vincent Latoel (Team Golden Glory ) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada ( Team Golden Glory ) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East ) World Titel Shooto ????

Fatih Kockamis ( Team Golden Glory ) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro ) 3 maal is scheepsrechts.

Paul Cahoon ( Team Golden Glory ) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Christophe
17-02-2009, 08:09
Verder zoeken we nog tegenstanders voor:

..., T. "eightcount" Depret, ...

Wat dachten jullie van W. "triangle" Deputter?!





:p

marcelt
17-02-2009, 08:43
Hmmm sorry ik vind het nog wel meevallen qua line-up...

Maar wat niet is kan nog komen.

Als het goed is krijgen de volgende personen ook nog een wedstrijd:
G. Saki, M. Coenen, T. "eightcount" Depret, A. Karaktas, D. Staring, S. Schilt, V. Overeem en A. Overeem.

Misschien vind je het dan wat?;)

doom
17-02-2009, 09:22
Hi golden glory ga naar thom harinck die heeft er genoeg en goeie.
Hesdy Gerges Anderson Bradock silva wendel Rouche Mutlu enz

marcelt
09-05-2009, 11:20
http://www.youtube.com/watch?v=vIpDCo6F6xw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emixfight%2Enl%2Fforum%2Fsh owthread%2Ephp%3Ft%3D89699%26highlight%3Dgolden%2B glory&feature=player_embedded



KB


Sem Schilt vs tba

Hesdy Gerges (Pancration) vs Gokhan Saki (team Golden Glory)

Bjorn Breggy ( It’s Showtime) vs. Errol Zimmerman (Team Golden Glory)

Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (team Golden Glory)

Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (team Golden Glory) worldtitle -57kg

MMA

Vincent Latoel (team Golden Glory) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada (team Golden Glory) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East )

Fatih Kockamis (team Golden Glory) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro)

Paul Cahoon (team Golden Glory) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Marloes Coenen vs tba

Tommy Depret vs tba

Oktay Karaktas vs tba

Dion Staring vs tba

Alistair Overeem vs tba

Valentijn Overeem vs tba

goro
09-05-2009, 12:41
Wat dachten jullie van W. "triangle" Deputter?!





:p
goeie optie! :) W."triangle" Deputter! haha

Jarno
09-05-2009, 13:47
Zijn er al kaartjes te koop dan ? :)

Zover ik heb begrepen zijn er om het exclusief te houden alleen tafeltjes te koop.... helaas...

Tommy v Wijngaarden
09-05-2009, 13:50
ik mis de namen van Aziz JahJah en Benjey Zimmerman van GG ?

marcelt
09-05-2009, 15:46
ik mis de namen van Aziz JahJah en Benjey Zimmerman van GG ?
Bovenstaande is niet officieel hoor. Ik heb de aangekondigde partijen verzameld en wie er nog meer zouden vechten. Zegt niet dat Aziz en Benjey niet vechten. Benjey hoeft ik trouwens persoonlijk niet te zien, tenzij hij keihard gaat trainen . Hij was laatst op AFC al op in de eerste ronde.

A.F.
09-05-2009, 16:48
Bij ons loopt nu wel een leuke tegenstander voor Dion.... Pedro van brazilian topteam.

Ideetje misschien?

micha
09-05-2009, 17:38
ER ZIJN AL KAARTEN TE KOOP

Jarno
09-05-2009, 17:42
ER ZIJN AL KAARTEN TE KOOP

Mooi zo.... bij deze soieso 2 kaarten voor mij apart houden aub...

Hendy
09-05-2009, 17:48
Hele dikke line-up !!

Kan niet wachten op de partij Holzken vs Chabari..

rafi
09-05-2009, 18:26
krijgt hallim ook een partij want hij staat onder contract van gg

marcelt
09-05-2009, 20:03
krijgt hallim ook een partij want hij staat onder contract van gg

In ander topic zei Jamila van wel.

marcelt
09-05-2009, 20:10
ER ZIJN AL KAARTEN TE KOOP

Waar dan Micha ?

Tizy
10-05-2009, 05:55
Als het goed is krijgen de volgende personen ook nog een wedstrijd:
G. Saki, M. Coenen, T. "eightcount" Depret, A. Karaktas, D. Staring, S. Schilt, V. Overeem en A. Overeem.

Misschien vind je het dan wat?;)

kan Oktay niet tegen Furdjel ?

Tizy
10-05-2009, 05:55
kan Oktay niet tegen Furdjel ? of Tommy ?

marster
10-05-2009, 14:24
Oktay vs Ricardo

Ben Ricardo's achternaam vergeten,Trainde eerst in Ede.
Zijn laatste partij was tegen Hans Stringer Bij BOTE.

ijsblok
10-05-2009, 14:31
Oktay vs Ricardo

Ben Ricardo's achternaam vergeten,Trainde eerst in Ede.
Zijn laatste partij was tegen Hans Stringer Bij BOTE.

Ricardo van Kooten? weet niet wat oktay weegt en of dat een goede match zou zijn..

marster
10-05-2009, 15:33
Hij ja,Denk het wel want Oktay is er even uit geweest en voor Ricardo zou het 1 leuke opstap zijn als hij wint.

Alleen gewicht is denk ik 1 probleem Ricardo weegt dacht ik 90 en Oktay rond de 80 a 85.

moop
10-05-2009, 15:45
:confused:die hoort toch ook bij GG
vind het jammer dat hij niet bij staat zorgt altijd voor spectakel

Giancarlo
10-05-2009, 17:49
in de rings van december gaf alistair overeem toch ook aan dat glory amsterdam geschikt zou zijn voor yvel vs a overeem

Ja hoorde ook dat ze vorig jaar bezig waren met deze partij, maar snap niet dat deze partij al 2 keer niet is door gegaan.
Beide vechters hadden om en om een blessure, denk dat veel mensen wel op deze partij zitten te wachten.

Alistair Overeem vs Gilbert Yvel of Ricardo Fyeet vs Alistair Overeem

Osu

Justinian
10-05-2009, 18:46
Ja hoorde ook dat ze vorig jaar bezig waren met deze partij, maar snap niet dat deze partij al 2 keer niet is door gegaan.
Beide vechters hadden om en om een blessure, denk dat veel mensen wel op deze partij zitten te wachten.

Alistair Overeem vs Gilbert Yvel of Ricardo Fyeet vs Alistair Overeem

Osu
Ricardo Fyeet vs Alistair Overeem lijkt me geen goede matchmaking. Fyeet is net terug en Overeem is in zijn beste vorm ooit volgens mij. Alistair vs Gilbert lijkt me top.

Jamila
10-05-2009, 18:47
Chalid "die faust" Arrab vs. Anderson "Bradock" Silva

Zou dit een mooie partij zijn voor het 10 jarig bestaan van GG in de PTA, geef je mening.


Gr, Jamila:thup:

Perfectteamcindy
10-05-2009, 20:08
Als ons Pretje vecht komen we zeker zien zene :-)

marcelt
10-05-2009, 20:54
Chalid "die faust" Arrab vs. Anderson "Bradock" Silva

Zou dit een mooie partij zijn voor het 10 jarig bestaan van GG in de PTA, geef je mening.


Gr, Jamila:thup:


Lijkt mij wel een toffe partij. Chalid is veel meer gewend op het hoogste niveau te vechten en Braddock is een opkomende vechter .

Jamila
10-05-2009, 21:34
Als ons Pretje vecht komen we zeker zien zene :-)


Misschien Tommy vs. Oktay een rematch dat zou toch wel mooi zijn he?

Wat denk jij ervan Cindy?

Mocht Oktay het niet worden dan rematch vs. Wim Deputter...........?


Gr, Jamila:thup:

Shooto Holland
10-05-2009, 22:17
Gilbert's management heeft aangegeven dat hij niet tegen Alistair wil vechten. We zijn bijna 6 maanden bezig geweest om deze partij rond te krijgen, maar het is er helaas niet van gekomen.. Zowel Alistair als GLORY zijn van mening dat het NL publiek deze partij verdiend maar helaas denkt Gilbert/Gilbert's management hier anders over.

Wie zouden jullie graag tegen Alistair willen zien in de Passenger's Terminal op 17 oktober?

Osu,

Martijn

Jeru
10-05-2009, 22:18
Fedor.... en nu? ;)

marcelt
10-05-2009, 22:22
Fedor!
Barnett ?
Mir?
Lesnar ?
Allemaal onhaalbare kaarten he...................

Shooto Holland
10-05-2009, 22:50
Ja zeg dan niets ;-)

Even serieus, we zijn echt benieuwd naar jullie mening.. Is erg moeilijk een goede tegenstander te halen voor Alistair in zijn huidige vorm!

Osu,

Martijn

micha
10-05-2009, 22:52
Gilbert's management heeft aangegeven dat hij niet tegen Alistair wil vechten. We zijn bijna 6 maanden bezig geweest om deze partij rond te krijgen, maar het is er helaas niet van gekomen.. Zowel Alistair als GLORY zijn van mening dat het NL publiek deze partij verdiend maar helaas denkt Gilbert/Gilbert's management hier anders over.

Wie zouden jullie graag tegen Alistair willen zien in de Passenger's Terminal op 17 oktober?

Osu,

Martijn


booooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Yvel

marcelt
10-05-2009, 22:56
Gilbert's management heeft aangegeven dat hij niet tegen Alistair wil vechten. We zijn bijna 6 maanden bezig geweest om deze partij rond te krijgen, maar het is er helaas niet van gekomen.. Zowel Alistair als GLORY zijn van mening dat het NL publiek deze partij verdiend maar helaas denkt Gilbert/Gilbert's management hier anders over.
Wie zouden jullie graag tegen Alistair willen zien in de Passenger's Terminal op 17 oktober?

Osu,
Martijn

Wat een mindere bal van Yvels managers !

marcelt
10-05-2009, 23:04
Ja zeg dan niets ;-)

Even serieus, we zijn echt benieuwd naar jullie mening.. Is erg moeilijk een goede tegenstander te halen voor Alistair in zijn huidige vorm!

Osu,

Martijn

Tja wij weten niet wat jullie kunnen betalen en wat ze vragen, maar als bovenstaande types niet kunnen dan:
Big Nog, Arlovski, Couture, Sylvia, Werdum, Kongo, Gonzaga, Alexander Emelianenko, Junior Dos Santos .

Iggy
10-05-2009, 23:04
Ik kan eigenlijk voor alistair geen passende tegenstander bedenken maar misschien dat je
jessie gibbs een kans kan geven.

NielsN
10-05-2009, 23:14
Ik kan eigenlijk voor alistair geen passende tegenstander bedenken maar misschien dat je
jessie gibbs een kans kan geven.

x2

Marcel, van degenen die jij noemt zit de helft bij de UFC en is de andere helft sowieso onbetaalbaar. :confused:

Hoewel, Aleks, misschien. Zou ook wel heel vet zijn.

lunatic
10-05-2009, 23:15
Als Gegard toch hw gaat .....

marcelt
10-05-2009, 23:17
x2

Marcel, van degenen die jij noemt zit de helft bij de UFC en is de andere helft sowieso onbetaalbaar. :confused:

Hoewel, Aleks, misschien. Zou ook wel heel vet zijn.

Ik dacht precies hetzelfde. Alex is free agent en als Ali 'm een pakkie geeft wil grote broer misschien wel water bij de wijn doen om tegen Ali te gaan.

marcelt
10-05-2009, 23:19
Jessie Gibbs is wel betaalbaar, maar toch uit een andere divisie.

Peete
10-05-2009, 23:48
rizzo belfort monson

A.F.
11-05-2009, 00:07
Voor Dion is Pedro Galliza een toptegenstander....

En voor Alistair... Misschien een beetje een goedkopere tegenstander ... James Thompson ofzo... Die is bezig met een comeback geloof ik... Nou .. kunnen we mooi zien hoe die ervoor staat... En je bent zeker van actie... hehehe

Jeru
11-05-2009, 00:18
Ja zeg dan niets ;-)

Even serieus, we zijn echt benieuwd naar jullie mening.. Is erg moeilijk een goede tegenstander te halen voor Alistair in zijn huidige vorm!

Osu,

Martijn

Sorry, maar in Alistairīs huidige vorm willen we alleen de top tegen hem zien. Alles daaronder is helaas een mismatch.

Perfectteamcindy
11-05-2009, 12:24
Misschien Tommy vs. Oktay een rematch dat zou toch wel mooi zijn he?

Wat denk jij ervan Cindy?

Mocht Oktay het niet worden dan rematch vs. Wim Deputter...........?


Gr, Jamila:thup:

Ik zou al zeker graag een rematch Wim tegen Tommy zien, omdat de vorige uitslag voor beide vechters zo jammer was.
Maar IDD Oktay tegen Tommy zou ek ook ni willen missen!:thup:

Perfectteamcindy
11-05-2009, 12:28
Sorry, maar in Alistairīs huidige vorm willen we alleen de top tegen hem zien. Alles daaronder is helaas een mismatch.
Dat kan ik begrijpen ja, we willen opkomend talent ook ni graag totaal verbouwd zien worden he,... dat werkt ontmoedigend en is nu ook ni bepaald een kans voor Alistair. Hij heeft zo niks te bewijzen. Als hij wint is het normaal en zelfs een beetje oneerlijk,... en moest er wie weet wat zijn waardoor hij zou verliezen (wat ik ni snel zie gebeuren) is het een schande.

Wheelie
11-05-2009, 12:33
Heel erg jammer dat Gilbert / Management van Gilbert niet wil :(
Aan een mismatch heeft Alistair ook niks te winnen dus hoop dat er een goede tegenstander gevonden word.
Alexander Emelianenko vind ik wel een goede.

Tommy Depret vs Oktay Karatas II lijkt mij geweldig, de eerste partij was echt een top partij.

Fight Master
11-05-2009, 12:40
en wat alistair"anabole man" overeem betreft ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract peaceee gilbert Is het contract niet goed genoeg of zien ze er om een andere reden vanaf ?
Ik vind dat deze partij voor het nederandse publiek is en hier gevochten moet worden Iedereen weet dat je in nederland niet dezelfde gages kunt vragen die ze in het buitenland betalen.. dus soms moet er een beetje water bij de wijn gedaan worden, zie Sem & Badr We zullen wel zien of de partij doorgaat.. Ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in... en 'ben bereid om water bij de wijn te doen' Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom.. greetz Demolition man

MMA Fan
11-05-2009, 17:54
Alistair Overeem vs Gilbert Yvel (GG vs Ex-GG) , make it happen !!!

Valentijn Overeem vs Bob Schreiber, Ricardo Fyeet of Jerrel Venetiaan (lijkt me ook een top partij)

Marloes Coenen vs Gina Carano (please ???) , en anders Irma Verhoef.

MMA Fan
11-05-2009, 17:56
Ja zeg dan niets ;-)

Even serieus, we zijn echt benieuwd naar jullie mening.. Is erg moeilijk een goede tegenstander te halen voor Alistair in zijn huidige vorm!

Osu,

Martijn


Alistair vs Tim Sylvia....(hij is freelance nu, dus waarom niet ????)

MMA Fan
11-05-2009, 17:59
Alistair vs Kimbo.........

Ralph
11-05-2009, 18:17
Balen dat Gilbert niet wil!! Zou echt een vette partij zijn geweest en helemaal omdat Gilbert ex-GG lid is... Moeilijk om een nieuwe tegenstander voor Alistair uit de hoge hoed te toveren.... Eens denken:

Antonio Rogerio Nogueira
Alexander Emelianenko
Kazuyuki Fujita
Jeff Monson
Pedro Rizzo
Travis Wiuff
Mirko Filipovic
Ricco Rodriguez
Travis Fulton
Ibragim Magomedov
Roman Zentsov
Fabricio Werdum
Moise Rimbon
James Thompson
Mustapha al Turk
En vecht Bobby Hoffman nog? Kan Alistair mooi die zware KO-nederlaag even rechtzetten

In dit rijtje zitten redelijk wat haalbare namen volgens mij en ook wel een aantal aardige tegenstanders die goed partij kunnen bieden. Ben wel benieuwd wat het budget is voor de tegenstander van Alistair... hangt natuurlijk ook wel wat vanaf.

Perfectteamcindy
11-05-2009, 19:27
Alistair Overeem vs Gilbert Yvel (GG vs Ex-GG) , make it happen !!!

Valentijn Overeem vs Bob Schreiber, Ricardo Fyeet of Jerrel Venetiaan (lijkt me ook een top partij)

Marloes Coenen vs Gina Carano (please ???) , en anders Irma Verhoef.
Coenen tegen carano ik denk dat iedereen dat ziet zitten :thup:...
Maar ik vrees dat da een hele dure grap zou worden,:fp: Is het niet:crying:Martijn???

Jamila
11-05-2009, 19:59
Cindy ik vind het zo jammer dat jij niet kan vanwege je zwangerschap ................. Hoop dat alles goed komt en heel veel succes.

Alexander is te gevaarlijk voor voor Alistair want hij heeft een zware vorm van hepatitis, maar er is licht aan de horizon want Strike Force wil gaan samen werken met Glory en het zou dus kunnen dat zij in ruil voor de beelden ( rechten ) de partij van Alistair willen uitzenden en dus ook willen bekostigen, dat zou betekenen dat wij misschien wel een titel gevecht in Nederland gaan krijgen of in ieder geval een sterke Amerikaanse tegenstander kunnen laten over vliegen.



Gr, Jamila:thup:

MMA Fan
11-05-2009, 20:09
Ik heb hem............

Alistair vs Chuck Liddel........

De UFC geeft hem toch geen gevechten meer, kan ie mooi in NL vechten tegen Ali !!!

MMA Fan
11-05-2009, 20:10
Coenen tegen carano ik denk dat iedereen dat ziet zitten :thup:...
Maar ik vrees dat da een hele dure grap zou worden,:fp: Is het niet:crying:Martijn???


Hey als ze komt houd ik haar handdoekje wel even vast tijdens de Weigh-Ins ......:thup: :ladysman:

Shooto Holland
11-05-2009, 20:23
Bedankt voor de tips mbt Alistair allemaal. We gaan hier zeker mee aan de gang. Zoals Jamila al zegt zijn er ook gesprekken met SF dus we wachten het eea nog eventjes af. We willen jullie natuurlijk wel een top partij aanbieden!

Hierbij de uiteindelijke reactie van Gilbertīs management:

I am sorry but we are not interested in that fight. At this point in his career we are trying to pick fights that will help him excel in his career. It's not just about money. The big names in the US are getting between $500,000 and $2,000,000 to fight so we are focused on getting to that popularity level. That can only happen if he fights matches that when he wins his career jumps up a level. For instance his next fight is against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo. That should be a great fight and hopfully put him in a better position after he wins. I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying. Thanks for the offer though. We really appriciate it.

John Lewis

President
John Lewis Entertainment Group of Companies

Ons leek het dat Alistair hoger staat aangeschreven dan Pedro Rizzo en dat Gilbertīs carriere een nog grotere jump zou maken, maar goed.. Alistair staat wereldwijd bekend als een top 10 vechter en Pedro heeft volgens mij 3 van zijn laatste 5 gevechten verloren..

We gaan er echter alles aan doen om uiteindelijk een minstens net zo goede tegenstander te tekenen..

Osu,

Martijn

A.F.
11-05-2009, 20:34
Bedankt voor de tips mbt Alistair allemaal. We gaan hier zeker mee aan de gang. Zoals Jamila al zegt zijn er ook gesprekken met SF dus we wachten het eea nog eventjes af. We willen jullie natuurlijk wel een top partij aanbieden!

Hierbij de uiteindelijke reactie van Gilbertīs management:

I am sorry but we are not interested in that fight. At this point in his career we are trying to pick fights that will help him excel in his career. It's not just about money. The big names in the US are getting between $500,000 and $2,000,000 to fight so we are focused on getting to that popularity level. That can only happen if he fights matches that when he wins his career jumps up a level. For instance his next fight is against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo. That should be a great fight and hopfully put him in a better position after he wins. I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying. Thanks for the offer though. We really appriciate it.

John Lewis

President
John Lewis Entertainment Group of Companies

Ons leek het dat Alistair hoger staat aangeschreven dan Pedro Rizzo en dat Gilbertīs carriere een nog grotere jump zou maken, maar goed.. Alistair staat wereldwijd bekend als een top 10 vechter en Pedro heeft volgens mij 3 van zijn laatste 5 gevechten verloren..

We gaan er echter alles aan doen om uiteindelijk een minstens net zo goede tegenstander te tekenen..

Osu,

Martijn

denk dat het komt omdat Rizzo een UFC kampioen is geweest en als Gilbert dat wint dan kan gezegd worden dat ie een ufc champ heeft verslagen. Beter te marketen.

Maar daar weten jullie alles van toch :)

wel heel jammer trouwens

marcelt
11-05-2009, 21:08
Ik denk dat ze bang zijn voor verlies en een carriere duik !

Insider
11-05-2009, 21:15
Die reactie is echt bullshit, Alistair is gewoon een gevaar voor Gilbert en dat weten ze. Vecht hij niet dan weten we in ieder geval dat het niet aan GG of Alistair ligt. Kom op Gilbert, geef je fans wat ze willen en laat zien dat jij de Nr. 1 van Nederland bent.

Marco (scheids)
11-05-2009, 21:17
Hey als ze komt houd ik haar handdoekje wel even vast tijdens de Weigh-Ins ......:thup: :ladysman:

He uit mijn wijk blijven he !!! ;)

MMA Fan
11-05-2009, 21:25
Bedankt voor de tips mbt Alistair allemaal. We gaan hier zeker mee aan de gang. Zoals Jamila al zegt zijn er ook gesprekken met SF dus we wachten het eea nog eventjes af. We willen jullie natuurlijk wel een top partij aanbieden!

Hierbij de uiteindelijke reactie van Gilbertīs management:

I am sorry but we are not interested in that fight. At this point in his career we are trying to pick fights that will help him excel in his career. It's not just about money. The big names in the US are getting between $500,000 and $2,000,000 to fight so we are focused on getting to that popularity level. That can only happen if he fights matches that when he wins his career jumps up a level. For instance his next fight is against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo. That should be a great fight and hopfully put him in a better position after he wins. I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying. Thanks for the offer though. We really appriciate it.

John Lewis

President
John Lewis Entertainment Group of Companies



Dit slaat echt nergens op .... "we are trying to pick fights that will help him excel in his career".....Rizzo is op mijn lijstje allang afgeschreven als een topvechter. Je wint hier niks mee.....Jezus man, wie komt er na Rizzo , Tank Abbot ??? Sorry hoor maar hier wint Yvel niks mee. Hij moet deze winnen, en overtuigend ook, verliest ie van Rizzo dan is ie niks meer waard, hij heeft meer te veliezen dan te winnen. Het lijkt er mij op dat ze gewoon voor de grote shows en het geld in Amerika kiezen.
En onder het typische Amerikaanse UFC Publiek, kennen ze de naam Rizzo wel en Overeem niet, omdat ze niet verder kijken dan de UFC, maar Rizzo was jaren geleden een naam in de UFC, nu niet meer. Ik vind het een mismatch....kijk als ze nu Yvel - Arlowski hadden dan zou ik zeggen tja, daar hebben ze zo'n gevecht dat als ie wint, stijgt ie....maar Rizzo is gewoon over en uit. Deze beste man heeft zijn beste jaren gehad.
Yvel duikt Overeem gewoon......

Ik hoop dat Overeem een waardige tegenstander krijgt...zoals ik eerder al zei, het lijkt erop dat Dana White geen gevecht meer zal geven aan Liddel onder de UFC, dus waarom niet Overeem vs Liddel 2 ???

MMA Fan
11-05-2009, 21:26
He uit mijn wijk blijven he !!! ;)

Hey, we doen het gewoon saampjes....jij links en ik rechts (achter de handdoek samen met haar)...he he he

Marco (scheids)
11-05-2009, 21:31
Overeem vs

Werdum / Fujita / Magomedov / Werdum / Thompson / Einemo

Ralph
11-05-2009, 21:45
Einemo ja! Die was ik nog vergeten in mijn lijstje. Lijkt me ook een mooie pot, maar misschien moet Einemo dan eerst nog een paar partijtjes knokken om er weer lekker in te komen.

NielsN
11-05-2009, 21:53
Einemo ja! Die was ik nog vergeten in mijn lijstje. Lijkt me ook een mooie pot, maar misschien moet Einemo dan eerst nog een paar partijtjes knokken om er weer lekker in te komen.

Huh?

Die is toch ook GG tegenwoordig, of word ik nou gek?

Ralph
11-05-2009, 21:57
Is dat zo? Ik heb hier laatst wel foto's van hem voorbij zien komen dat ie trainde in Breda, maar als ie ook echt GG'er is geworden is dat even aan mij voorbij gegaan...

NielsN
11-05-2009, 22:07
Is dat zo? Ik heb hier laatst wel foto's van hem voorbij zien komen dat ie trainde in Breda, maar als ie ook echt GG'er is geworden is dat even aan mij voorbij gegaan...

Even de zoekfunctie gebruikt, wist het dus ook niet meer precies.

Opening nieuwe sportschool Golden Glory Breda - Page 2 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90263&page=2)


Bedankt Micha,

Was super gezellig vandaag. Iedereen heeft weer super hard getraind en staan scherp voor de aankomende wedstrijden..

Team Golden Glory was ook heel erg blij om Jon-Olav Einemo te verwelkomen tijdens de eerste centrale training in de nieuwe GG Gym in Breda. Niet alleen wij maar zeer zeker ook J.O.E was zeer verheugd om een 5 jarig contract met GG getekend te hebben en er weer een boel waardige sparringspartners bij te hebben! De wereld zal weer snel gaan horen van de PRIDE veteran en voormalig ADCC World Champion.

Osu,

Martijn

Ralph
11-05-2009, 22:22
Kijk eens aan! Wist ik helemaal niet; thanks. Wel top hoor. Aan hem hebben ze natuurlijk een grondvechter van formaat.

Giancarlo
11-05-2009, 22:56
Bedankt voor de tips mbt Alistair allemaal. We gaan hier zeker mee aan de gang. Zoals Jamila al zegt zijn er ook gesprekken met SF dus we wachten het eea nog eventjes af. We willen jullie natuurlijk wel een top partij aanbieden!

Hierbij de uiteindelijke reactie van Gilbertīs management:

I am sorry but we are not interested in that fight. At this point in his career we are trying to pick fights that will help him excel in his career. It's not just about money. The big names in the US are getting between $500,000 and $2,000,000 to fight so we are focused on getting to that popularity level. That can only happen if he fights matches that when he wins his career jumps up a level. For instance his next fight is against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo. That should be a great fight and hopfully put him in a better position after he wins. I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying. Thanks for the offer though. We really appriciate it.

John Lewis

President
John Lewis Entertainment Group of Companies

Ons leek het dat Alistair hoger staat aangeschreven dan Pedro Rizzo en dat Gilbertīs carriere een nog grotere jump zou maken, maar goed.. Alistair staat wereldwijd bekend als een top 10 vechter en Pedro heeft volgens mij 3 van zijn laatste 5 gevechten verloren..

We gaan er echter alles aan doen om uiteindelijk een minstens net zo goede tegenstander te tekenen..

Osu,

Martijn

Volgens mij vergeet jij Gilbert Yvel zijn c.v

Ga niet te veel praten over Gilbert maar laten we één ding niet vergeten toen Gilbert Yvel bij Lucien Carbin trainde sloopte hij ze allemaal.
Voorbeeld Sem Schilt, niemand durfde tegen die lange, toen ze Lucien belde zei Gilbert zonder te twijfelen ik doe het en kijk maar hoe die kleine man vergeleken bij Schilt hem heeft gesloopt.
Lijkt wel of Gilbert naar beneden wordt gehaald door GG terwijl Gilbert zelfs ex GG vechter was en kan me herinneren dat Martijn zelfs in zijn hoek stond, maar goed!
Toen Gilbert bijna van iedereen won wilde wel iedereen zijn vriend zijn zo zie je maar als je wint heb je vrienden en als je verliest tja vul de rest maar zelf in!
Osu

Mickey
11-05-2009, 23:24
Gilbert zn fight record posten vermoed ik..

Neemt niet weg dat het argument dat Alistair geen boost voor Gilbert zn populariteit zou zijn bij winst onzin is. Het zou hem direct weer op de kaart zetten.

Giancarlo
11-05-2009, 23:28
Gilbert zn fight record posten vermoed ik..

Neemt niet weg dat het argument dat Alistair geen boost voor Gilbert zn populariteit zou zijn bij winst onzin is. Het zou hem direct weer op de kaart zetten.


Ik hoop echt dat de partij Gilbert vs Alistair in Nederland zal plaats vinden, dan zien we zelf wie van de twee de betere vechter is.
Ik gok op Gilbert Yvel!
Osu

Perfectteamcindy
11-05-2009, 23:32
Cindy ik vind het zo jammer dat jij niet kan vanwege je zwangerschap ................. Hoop dat alles goed komt en heel veel succes.

Alexander is te gevaarlijk voor voor Alistair want hij heeft een zware vorm van hepatitis, maar er is licht aan de horizon want Strike Force wil gaan samen werken met Glory en het zou dus kunnen dat zij in ruil voor de beelden ( rechten ) de partij van Alistair willen uitzenden en dus ook willen bekostigen, dat zou betekenen dat wij misschien wel een titel gevecht in Nederland gaan krijgen of in ieder geval een sterke Amerikaanse tegenstander kunnen laten over vliegen.



Gr, Jamila:thup:

Hey Jamila,

er zijn ondertussen een aantal dingen gebeurd maar mijn broer zal iedereen op de hoogte houden als t zover is...
Maar tegen Marloes vechten op 10 jaar golden glory, dat zou in mijn geval nooit een voordeel zijn. Vorige keer werd mijn winst al eens betwist in nederland dus ik zou eigenlijk ni inzien waarom ik het opnieuw zou doen. Evenveel respect voor marloes natuurlijk. Ze is een topvechtster maar ik denk niet dat ik ooit echt onbetwist zal blijven, ook niet in een rematch. bovendien beslist mijn broer tegen wie ik wel en niet uitkom he,... Ik heb de volle 100 percent in de beslissingen van mijn trainer. En die denkt ook dat dit momenteel geen goed idee is. Zou eerst graag wat andere tegenstandsters hebben ook:thup:

Perfectteamcindy
11-05-2009, 23:34
Hey als ze komt houd ik haar handdoekje wel even vast tijdens de Weigh-Ins ......:thup: :ladysman:
En ik haar BH en slipje als ze haar gewicht weer eens niet haalt :whistling::D:thup:

ICON
11-05-2009, 23:38
ik wil r zelfs wel helpen wat vocht te verliezen

NielsN
11-05-2009, 23:41
Ik geef me mening en zet ff de partijen van Gilbert op het net,is je vraag beantwoord?

Ten eerste: die partijen staan al op het net, en in een betere lay-out dan hoe jij ze weergeeft. Veel beter. De woordenbrij van jou wordt niemand wijs uit. Wat natuurlijk niet geeft, omdat we het rijtje allemaal al kennen.

Ten tweede: Wat mij betreft is Yvel de nr. 1 vechter van Nederland.

Ten derde: dat management... Als ze zo'n amateuristisch briefje schrijven... "I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying." (opa praat tegen een peuter...) "Against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo" (alsof de geadresseerde niet weet wie Rizzo is?!) Damn... Dan gaat er toch iets mis. Hoewel ik hun punt begrijp, daar niet van. Rizzo is op dit moment veel interessanter, om een aantal redenen. Maar de grote vraag op dit moment is natuurlijk: wat doet Yvel bij zulke debielen?

NielsN
11-05-2009, 23:44
En ik haar BH en slipje als ze haar gewicht weer eens niet haalt :whistling::D:thup:

Je bent zwanger en van de andere kant? Dammit.

A.F.
11-05-2009, 23:50
Beschermen van een vechter heet dat... Alistair is niet bekend bij het grote UFC publiek... En Rizzo wel ... begrijp het wel van het management...

ALLEEN ZWAAR KLOTE VOOR ONS!

MMA Fan
11-05-2009, 23:54
En ik haar BH en slipje als ze haar gewicht weer eens niet haalt :whistling::D:thup:

DEAL !!!!!!!!!!

Perfectteamcindy
12-05-2009, 00:15
Je bent zwanger en van de andere kant? Dammit.
Hehe, zwanger ni meer... Zoals ik al zei, niet alles loopt zoals je het plant. Van de andere kant ook ni echt,... eerder van twee kanten;)

Iggy
12-05-2009, 00:26
Ohw dat is zwaar klote zeg! Sterkte...

Justinian
12-05-2009, 09:28
Ontopic blijven mensen!

chief108
12-05-2009, 09:33
denk dat het komt omdat Rizzo een UFC kampioen is geweest en als Gilbert dat wint dan kan gezegd worden dat ie een ufc champ heeft verslagen. Beter te marketen.

Maar daar weten jullie alles van toch :)

it's all part of the game dude...



wel heel jammer trouwens
heel erg fucking jammer...
had dat erg graag gezien man....



Hehe, zwanger ni meer... Zoals ik al zei, niet alles loopt zoals je het plant.
sorry to hear that...
sterkte meis...


Van de andere kant ook ni echt,... eerder van twee kanten;)
:brow:
pics or....

ehhhh...

back on topic please!!!

PerfectTeam
12-05-2009, 10:07
Tommy tegen maakt niet uit. Hij staat weer erg goed in shape en zal tegen dan nog beter staan. Cindy Dandois moet eerst terug trainen, maar moet voor ze terug tegen Marloes vecht eerst een aantal andere partijen draaien want ze heeft nog te weinig ervaring en is nog maar net terug begonnen. De laatste partij was nipt, laten we er eerst een aantal andere draaien wanneer ze er klaar voor is.

Jamila
12-05-2009, 20:22
Bedankt voor de tips mbt Alistair allemaal. We gaan hier zeker mee aan de gang. Zoals Jamila al zegt zijn er ook gesprekken met SF dus we wachten het eea nog eventjes af. We willen jullie natuurlijk wel een top partij aanbieden!

Hierbij de uiteindelijke reactie van Gilbertīs management:

I am sorry but we are not interested in that fight. At this point in his career we are trying to pick fights that will help him excel in his career. It's not just about money. The big names in the US are getting between $500,000 and $2,000,000 to fight so we are focused on getting to that popularity level. That can only happen if he fights matches that when he wins his career jumps up a level. For instance his next fight is against a very popular UFC veteran named Pedro Rizzo. That should be a great fight and hopfully put him in a better position after he wins. I know you are a fighter too so I hope you understand what I am saying. Thanks for the offer though. We really appriciate it.

John Lewis

President
John Lewis Entertainment Group of Companies

Ons leek het dat Alistair hoger staat aangeschreven dan Pedro Rizzo en dat Gilbertīs carriere een nog grotere jump zou maken, maar goed.. Alistair staat wereldwijd bekend als een top 10 vechter en Pedro heeft volgens mij 3 van zijn laatste 5 gevechten verloren..

We gaan er echter alles aan doen om uiteindelijk een minstens net zo goede tegenstander te tekenen..

Osu,

Martijn

We hoorden dat Gilbert nu echt definitief is vertrokken uit Nederland en dat zelf ze huis helemaal is leeg gehaald. Wat ik ook weet is dat het bedrag dat Gilbert krijgt tegen Pedro Rizzo nog niet een 10e is van de bedragen waar John Lewis over heeft. Sterker nog het bedrag dat hem is geboden door de sponsoren van Glory veel hogers is dan het bedrag na aftrek van de belasting in Amerika. Hoe vervelend het ook klinkt voor Gilbert Yvel fans GILBERT IS CHICKEN SHIT ............

Gr, Jamila:thup:

A.F.
12-05-2009, 20:23
Tommy tegen maakt niet uit. Hij staat weer erg goed in shape en zal tegen dan nog beter staan. Cindy Dandois moet eerst terug trainen, maar moet voor ze terug tegen Marloes vecht eerst een aantal andere partijen draaien want ze heeft nog te weinig ervaring en is nog maar net terug begonnen. De laatste partij was nipt, laten we er eerst een aantal andere draaien wanneer ze er klaar voor is.

Tommy Depret tegen Paul Daley dan....

marcelt
13-05-2009, 01:29
Ik heb nog een leuke partij bedacht :

Nieky Holzken tegen John Wayne Parr > Dat genereert ook aandacht van de andere kant van de wereldbol en JWP is met zijn 99 partijen nog zeker niet uitgerangeerd na recente winst op Zambidis . GG make it happen!

En kan Alistair niet tegen Little Nog; hij heeft nog 2 appeltjes met hem te schillen !

Micha waar kan je kaartjes krijgen?

Perfectteamcindy
13-05-2009, 18:53
Wanneer ging dit prachtige evenement weer plaatsvinden???

Marco (scheids)
13-05-2009, 19:15
Wanneer ging dit prachtige evenement weer plaatsvinden???

17 oktober

LittleWanderlei
14-05-2009, 03:08
Tommy Depret VS Oktay K. of Paul Daley :)

PerfectTeam
14-05-2009, 09:53
Tommy Depret VS Oktay K. of Paul Daley :)

Misschien jij tegen Oktay -80 kg

Perfectteamcindy
14-05-2009, 10:18
17 oktober
Genoteerd :-):D

mokumnised
14-05-2009, 18:28
Hoe vervelend het ook klinkt voor Gilbert Yvel fans GILBERT IS CHICKEN SHIT ............

Gr, Jamila:thup:
Lekker respectvol Jamila....en zo heerlijk neutraal.
En dat over een vechter die als een van de weinigen Sem ros heeft gegeven.
Beetje jammer dat je/jullie in het Spong-saki topic niet zo spraakzaam waren.

Dan snijdt de volgende quote i.m.o. meer hout;




Originally Posted by flipper http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=736316#post736316)
denk dat het komt omdat Rizzo een UFC kampioen is geweest en als Gilbert dat wint dan kan gezegd worden dat ie een ufc champ heeft verslagen. Beter te marketen.

Btw geen Yvel fan, maar een fan van de sport in het algemeen.

marcelt
28-05-2009, 17:38
ttt

marcelt
28-05-2009, 18:02
K1

Hesdy Gerges (Pancration) vs Gokhan Saki (team Golden Glory)

Bjorn Breggy ( It’s Showtime) vs. Errol Zimmerman (Team Golden Glory)

Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (team Golden Glory)

Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (team Golden Glory) worldtitle -57kg

Sem Schilt (Golden Glory) vs Daniel Ghita

MMA

Vincent Latoel (team Golden Glory) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada (team Golden Glory) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East )

Fatih Kockamis (team Golden Glory) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro)

Paul Cahoon (team Golden Glory) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Tommy Depret (team Golden Glory) vs Oktay Karatas (team Golden Glory)

Marloes Coenen vs tba

Dion Staring vs tba

Alistair Overeem vs tba

Valentijn Overeem vs tba

NielsN
28-05-2009, 18:10
Het interesseert me een stuk minder nu ik weet dat ik er toch niet heen kan.

Er zijn voor die tijd een hele hoop veel interessantere evenementen in Japan en de VS.

marcelt
28-05-2009, 18:15
Je hebt wel gelijk. Voor de financiele elite .

Krijg er wel een vieze smaak van in mijn mond.

NielsN
28-05-2009, 18:17
Maarre, Wheelie, je bent onze weddenschap nog niet vergeten, toch?

(Vianna-Cahoon)

Justinian
28-05-2009, 18:25
Je hebt wel gelijk. Voor de financiele elite .

Krijg er wel een vieze smaak van in mijn mond.
Gewoon goed poetsen ;) Begrijp eerlijk gezegd het probleem niet echt. Het gala wordt waarschijnlijk uitgezonden en Mixfight.nl zal naar het zich laat aanzien een (behoorlijk) aantal kaarten gratis ter beschikking kunnen stellen.

Financiële elite is wat mij betreft wat te zwaar uitgedrukt. Als je er echt graag heen wilt gaan, leg je de komende paar maanden 35 euro apart en je bent er ook; je kunt er naar toe voor €250,-. Yep, dat is duurder dan bijvoorbeeld een It's Showtime-kaartje eerste ring van €100,-, maar dan zit je wel VIP op een topgala. Ik zou niet zoveel geld betalen voor een kaartje, maar dat terzijde ;)

marcelt
28-05-2009, 18:32
Ik koop ook geen kaartje voor 250,- maar ook al zou ik dat wel doen dan moet je nog 5 vrienden hebben die 250 euro neerleggen en die heb ik zeker niet. Ze verklaren me al voor gek dat ik voor 180,- naar de UFC ga.
En dan heb je voor 1500,- nog het slechtste tafeltje, waarvan ik bijna zeker weet dat ik niet zo'n mooi uitzicht heb als in de Arena in vak 114 waar je recht de ring inkijkt vanaf boven.

Maar gratis kaarten sta ik altijd open voor ;)

Justinian
28-05-2009, 18:34
Ik koop ook geen kaartje voor 250,- maar ook al zou ik dat wel doen *dan moet je nog 5 vrienden hebben die 250 euro neerleggen. En dan heb je nog het slechtste tafeltje !

Maar gratis kaarten sta ik altijd open voor ;)
Je gaat toch niet naar een gala waar je een vieze smaak van in je mond krijgt? ;)

marcelt
28-05-2009, 18:41
Hahaha!

Zo principieel ben ik nou ook weer niet.

ik vind het wel een leuk programma wat wel enigzins mijn belangstelling opwekt. Zeg maar.

Perfectteamcindy
02-06-2009, 14:19
Zijn er nog partijen bijgekomen of tba's aangevuld???

marcelt
09-06-2009, 01:03
K1

Stefan Leko (team Golden Glory) vs Anderson "Braddock" Silva (Pancration)

Hesdy Gerges (Pancration) vs Gokhan Saki (team Golden Glory) wereldtitel WFCA -100

Bjorn Breggy ( It’s Showtime) vs. Errol Zimmerman (Team Golden Glory)

Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (team Golden Glory)

Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (team Golden Glory)wereldtitel -57kg

Sem Schilt (Golden Glory) vs Daniel Ghita (Roemenie)

MMA

Vincent Latoel (team Golden Glory) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada (team Golden Glory) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East )

Fatih Kockamis (team Golden Glory) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro)

Paul Cahoon (team Golden Glory) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Tommy Depret (team Golden Glory) vs Oktay Karatas (team Golden Glory)

Marloes Coenen vs tba

Dion Staring vs tba

Alistair Overeem vs tba

Valentijn Overeem vs tba

Sendur
09-06-2009, 09:30
We hoorden dat Gilbert nu echt definitief is vertrokken uit Nederland en dat zelf ze huis helemaal is leeg gehaald. Wat ik ook weet is dat het bedrag dat Gilbert krijgt tegen Pedro Rizzo nog niet een 10e is van de bedragen waar John Lewis over heeft. Sterker nog het bedrag dat hem is geboden door de sponsoren van Glory veel hogers is dan het bedrag na aftrek van de belasting in Amerika. Hoe vervelend het ook klinkt voor Gilbert Yvel fans GILBERT IS CHICKEN SHIT ............

Gr, Jamila:thup:


Zucht.....

Gilbert is geen chicken shit anders vecht je neit tegen barnett.
GIlbert ziet zijn kans rijk in de states en wil gewoon wat meer bekendheid.

Jij altijd met je vijandige posts naar vechters buiten GG.
Flikker gewoon is een keer op AUB!!!!!!!!!!

PerfectTeam
09-06-2009, 09:38
Gaat Marloes Coenen nu vechten tegen Cyborg. Had hierover iets gehoord, maar weet het niet zeker.

De man van 14K
09-06-2009, 11:12
keuzes keuzes, 250eu is inderdaad aan te kant te leggen maar gezien deze tijden van economische malaise. (waar Bas uitermate goed van op de hoogte is ;) ) Zou ik me juist kunnen voorstellen dat je wat anders doet;
Gratis kaartjes, sponsors / TV rechten aangezien RTL en SBS elkaar duidelijke 'on the rock' aan het beconcurreren zijn en met name op sport kan je daar geld uit halen.
Reclames in de ring kan je dan ook voor meer geld verkopen omdat het op TV zichtbaar is.

Tsuki
09-06-2009, 11:31
zijn er alleen kaarten van 250 euro te koop ............... nee toch ?

stenjiman
09-06-2009, 16:05
zijn er alleen kaarten van 250 euro te koop ............... nee toch ?
Pff als ik veel geld had en vervoer kwam ik kijken :crying:

De man van 14K
09-06-2009, 16:55
zijn er alleen kaarten van 250 euro te koop ............... nee toch ?

dat begrijp ik uit de klaagzang van de forumleden?

Tsuki
09-06-2009, 17:02
dat begrijp ik uit de klaagzang van de forumleden?

mwahahahahahaha goh wat gek ................

Wiseguy
09-06-2009, 17:23
Denk dat de meeste gevechten zullen plaatsvinden in het publiek :D

De man van 14K
09-06-2009, 17:27
Een gala waarbij het publiek dus de grote winnaar is ;)

Tsuki
09-06-2009, 18:00
en dat voor maar 250 miezerige eurootjes ........... waar vind je dat tegenwoordig nog ............

marcelt
25-06-2009, 14:56
Ghita wordt igeruild voor Iggy!

K1

Stefan Leko (team Golden Glory) vs Anderson "Braddock" Silva (Pancration)

Hesdy Gerges (Pancration) vs Gokhan Saki (team Golden Glory) wereldtitel WFCA -100

Bjorn Breggy ( It’s Showtime) vs. Errol Zimmerman (Team Golden Glory)

Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (team Golden Glory)

Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (team Golden Glory)wereldtitel -57kg

Sem Schilt (Golden Glory) vs Alexei Ignashov (Belarus)

MMA

Vincent Latoel (team Golden Glory) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada (team Golden Glory) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East )

Fatih Kockamis (team Golden Glory) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro)

Paul Cahoon (team Golden Glory) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Tommy Depret (team Golden Glory) vs Oktay Karatas (team Golden Glory)

Marloes Coenen vs tba

Dion Staring vs tba

Alistair Overeem vs tba

Valentijn Overeem vs tba

De man van 14K
25-06-2009, 15:34
Heb je al kaartjes gekregen van Ome Bas, Marcel?

abdel1991
25-06-2009, 18:18
Sem Schilt (Golden Glory) vs Alexei Ignashov (Belarus)




sinds wanneer vecht hij weer :ehhh:

bryan
25-06-2009, 18:20
nou ik ga er echt geen 250 euro voor neerleggen...

adenane
25-06-2009, 19:09
Hmm, had stiekem toch liever Manhoef tegen Saki gezien en Gerges tegen Zimmerman...

Ralph
25-06-2009, 19:51
Misschien wil Manhoef wel tegen Dion Staring op MMA regels? Lijkt me ook vet :)

marcelt
25-06-2009, 20:31
Heb je al kaartjes gekregen van Ome Bas, Marcel?

Nee maar ik verwacht ze eigenlijk wel een tafeltje na initieren en het steeds weer TTT-en van dit topic.

ZakKa!
25-06-2009, 21:01
Hmm, had stiekem toch liever Manhoef tegen Saki gezien en Gerges tegen Zimmerman...

x2.

Ben
25-06-2009, 22:44
bonjansky tegen allister kickbos rematch

A.F.
25-06-2009, 23:56
Misschien wil Manhoef wel tegen Dion Staring op MMA regels? Lijkt me ook vet :)

Hahahaha...kom op... wat denk jezelf?

Ralph
26-06-2009, 00:05
Hahahaha...kom op... wat denk jezelf?

Als er genoeg centjes worden betaald... waarom niet? Manhoef is dan natuurlijk de favoriet, maar Dion is wel een taaie. Ik zou die partij iig best willen zien: actie gegarandeerd!

testarossa666
26-06-2009, 00:33
Als er genoeg centjes worden betaald... waarom niet? Manhoef is dan natuurlijk de favoriet, maar Dion is wel een taaie. Ik zou die partij iig best willen zien: actie gegarandeerd!

Makkie voor Melvin!

chief108
26-06-2009, 09:11
dat zouden ze Dion toch niet aandoen?