PDA

View Full Version : 8 Tellen in het Belgische reglement



dave11021979
14-02-2009, 22:56
jongens, ik heb een vraag
zoals jullie aan mijn reactie's al kosten zien ben ik iemand van tommy zijn club.
mijn vraag nu,(dit heeft niets met winst voor tommy of voor wim temaken).
maar ivm het reglement,toen tommy voor de europese titel vocht tegen cengiz dana bestookte hij deze in de tweede ronde ook met een gnp en toen is er ook een tussenkomst geweest van de scheidsrechter en dit was toen einde partij

Partij dateerd van november 2008
of is het reglement naderhand aangepast of???
Nogmaals dit heeft niks met de vorige topic temaken over wie de winnaar is.

Is dit hetzelfde reglement of is dit veranderd
Ik zit met deze vraag na het bekijken van het titel gevecht,vandaar
:thup:

Wim
14-02-2009, 23:28
Er werd toen inderdaad op hetzelfde reglement gestreden als nu onze partij. (Als je het officiële reglement bekijkt op de site, zie je trouwens dat het gedateerd is op 1 november 2008).

De partij werd toen inderdaad beëindigd met referee stoppage, ongeveer 10 seconden voor het einde. Acht tellen hadden op dat moment weinig uitgemaakt. Maar goed, in principe is er toen ook een fout gemaakt tegen de officiële regels.
De uitslag stond op dat moment eigenlijk wel al vast, dus ik denk dat een eventuele klacht van Cengiz Dana weinig had uitgemaakt.

Goed opgemerkt!

Bosco Baracus
15-02-2009, 00:32
Op het "Strenght & Honour" Gala in Dessel op 4 Oktober 2008 heeft Andreas Birgels in een MMA A partij Kristoff Herrijgers in een ground and pound situatie gehad die gestopt wordt door de scheids die Kristoff Herrijgers 8 tellen gegeven heeft (precies zoals in de partij tussen Tommy Depret en Wim de Putter). Later in de ronde kon Andreas het dan door TKO afmaken.

8 tellen horen nog steeds bij het BKBMO reglement, als je er vecht zal je dit wel weten lijkt mij...

Bosco Baracus
15-02-2009, 00:56
http://www.bkbmo.com/Reglementen%20MMA.pdf

http://www.grappling-essen.de/essential/artikel15.jpg

http://www.bkbmo.com/Reglementen%20MMA.pdf

topfighter
15-02-2009, 01:01
Er werd toen inderdaad op hetzelfde reglement gestreden als nu onze partij. (Als je het officiële reglement bekijkt op de site, zie je trouwens dat het gedateerd is op 1 november 2008).

De partij werd toen inderdaad beëindigd met referee stoppage, ongeveer 10 seconden voor het einde. Acht tellen hadden op dat moment weinig uitgemaakt. Maar goed, in principe is er toen ook een fout gemaakt tegen de officiële regels.
De uitslag stond op dat moment eigenlijk wel al vast, dus ik denk dat een eventuele klacht van Cengiz Dana weinig had uitgemaakt.

Goed opgemerkt!
Ik was toen de ringscheidsrechter en heb de partij beëindigd omdat Cengiz zich niet meer verdedigde en reeds enkele harde stoten te verwerken had....was nodig ook...

ICON
15-02-2009, 01:26
het houdt ze nog wel bezig he....

lopez86
15-02-2009, 01:50
Idd.
Give it a rest!!

Wim
15-02-2009, 01:55
Ik was toen de ringscheidsrechter en heb de partij beëindigd omdat Cengiz zich niet meer verdedigde en reeds enkele harde stoten te verwerken had....was nodig ook...

Ik trek je oordeel zeker niet twijfel hoor Benny!
Volgens de letterlijke tekst van het reglement moet je steeds 8 tellen geven indien de tegenstander (zwaar) is aangeslagen. Indien Cengiz echter KO was, moest je volgens het reglement wel stilleggen. Ik kan niet zien op het betreffende filmje of Cengiz Dana KO is, dan wel aangeslagen. Maar als scheidsrechter had je hier natuurlijk wel een duidelijk zicht op.
Dus nogmaals, ik trek je oordeel zeker niet in twijfel.

Off-topic... Hoe hebben jullie het gedaan in Duitsland vandaag?

Christophe
15-02-2009, 08:35
lol @ Team Perfect die blijven proberen! :lol:

Hoeveel fases zitten er weer tussen ontkenning en aanvaarding?! :rolleyes:

Voor de geïnteresseerden (Stripper?!):

Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.

aanleiding tot ontkennen Een ontkenning kan introvert of extravert zijn.

Introverte ontkenningen zijn ontkenningen tegenover zichzelf. Je houdt dan dus jezelf voor de gek (spreekwoordelijk). Dit heeft volgens de theorie van de psychoanalyse te maken met het Ich en het Über-ich.
Extraverte ontkenningen zijn ontkenningen tegenover anderen. Ook dit heeft volgens aanhangers van Sigmund Freud met het ich en het Über-ich te maken, maar heeft invloed op anderen.
Als iemand bijvoorbeeld wordt ontslagen, ontkent hij dit en overtuigt zichzelf en zijn omgeving ervan dat het wel weer goed zal komen als hij weer naar zijn werk gaat. Als de relatie met een partner wordt beëindigd, kan iemand dit ontkennen en vinden dat het alleen maar een tijdelijke ruzie is.

Vaak is ontkenning de eerste fase van rouwverwerking. Het geeft iemand gelegenheid om verdriet stapsgewijs te verwerken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)

Christophe
15-02-2009, 08:42
En nu we toch bezig zijn ... het kan ze alleen maar helpen:

Rouwverwerking

Rouwverwerking is de manier waarop iemand na een ingrijpende verdrietige ervaring tot rust probeert te komen. Dit proces kan optreden bij het verlies van een baan, een geliefde, een woning, ouders of kinderen of een wedstrijd. De psychologische effecten zijn het sterkst bij het overlijden van een geliefd persoon of als iemand te horen krijgt ongeneeslijk ziek te zijn, of blijvend gehandicapt.

De psychiater Elisabeth Kübler-Ross heeft vijf fasen omschreven die de meeste mensen geheel of gedeeltelijk doorlopen om na een traumatische ervaring weer tot rust te komen. Deze fasen zijn niet voor iedereen even intensief en ook verschilt de volgorde vaak. Iedereen verwerkt rouw op zijn eigen manier. De 5 fasen zijn als volgt:

1. Ontkenning
Ontkenning is een algemeen afweermechanisme. In deze fase beschermt de persoon zich door de waarheid geheel af te wijzen. Dit gedrag geeft iemand de gelegenheid om de waarheid gedoseerd tot zich te laten komen. Aan het einde van deze fase gaat de persoon op zoek naar de feiten, de waarheid, de schuldige.

2. Protest (of boosheid)
De persoon protesteert tegen de verdrietige ervaring en heeft hierbij veel woede. Men kan gaan huilen en schreeuwen. Ook kan de woede naar God worden geuit. Men kan soms flink vloeken. Vaak richt de woede zich ook (ten onrechte) tegen de brenger van het nieuws; degene of het communicatiemiddel dat het slechte nieuws heeft gebracht, zoals de telefoon, de tv, de scheidsrechter, de portier, de politieagent, de rechter, de (ex), de arts, enzovoort. Hierbij komen gedachten naar boven als: "Waarom ik?", "waarom nu", "zoveel", "dit is discriminatie". Ook gedachten van wraak.

Soms probeert men de schuld ook iemand in de schoenen te schuiven; dit kunnen medewerkers zijn of adviseurs, teamgenoten, (bij een verloren wedstrijd), collega's(bij ontslag), of ingehuurde professionals zoals trainers, voogden, fysiotherapeuten, verpleegkundigen, artsen, advocaten, maar ook familie. Men heeft niet goed gehandeld hebben of ze hadden dingen anders moeten doen. Het is een gezond psychologisch verdedigingsmiddel om de schuld buiten zichzelf te zoeken. Door zich druk te maken over de schuldvraag ontwijkt men ook het gevoel van verlies en verdriet. Deze fase is voor de onschuldigen soms moeilijk te begrijpen en soms laat men zich ook de schuld in de schoenen schuiven en gaat men zich schuldig voelen. Soms wordt er slachtofferhulp geboden.

3. Onderhandelen en vechten
Als de verliezer merkt dat protesteren en boosheid niet helpt kan men proberen het verlies te verwerken door zich doelen te stellen of beloften te doen. Dit kan vele vormen aannemen, bijvoorbeeld de eigen dood uit te stellen tot een kleinkind is geboren. Een marathon gaan lopen, of een motorfiets kopen. Ook kan men naar de rechter stappen bij een echtscheiding of ontslag. Of men kan het recht in eigen hand nemen en een tegenaanval organiseren. Een (ex)geliefde kan men stalken.

4. Depressie
Als het verdriet niet langer te ontkennen is en protesten, onderhandelingen, tegenaanvallen etc. niet geholpen hebben, treedt vaak depressie op. De persoon voelt zich machteloos en sluit zich vaak af voor contact of gedraagt zich teruggetrokken. De persoon sluit zich ook af voor communicatie, bijvoorbeeld door weg te lopen, de telefoon er op te gooien, zich ziek te melden en in een donker hoekje te gaan zitten en verdovende middelen tot zich te nemen zoals drugs, alcohol, pijnstillers, kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen.

5. Aanvaarding
Na verloop van tijd ziet de persoon in dat de waarheid niet te bestrijden is en accepteert het verdriet. Iemand met een terminale ziekte kan in deze fase bijvoorbeeld met een zekere rust afscheid nemen en iemand die een geliefde heeft verloren kan weer proberen nieuwe contacten te leggen en plannen maken voor een leven zonder de geliefde. Iemand die ontslagen is kan weer een CV op internet zetten en iemand die een wedstrijd verloren heeft kan weer met de training beginnen. Sporters kunnen bijvoorbeeld een andere sport kiezen. Mensen die verhuisd zijn kunnen hun nieuwe omgeving gaan verkennen. Mensen die een been hebben verloren kunnen een rolstoel gaan kopen. Mensen die niet meer zonder bril kunnen lezen kunnen een leesbril kopen.

Als iemand niet goed in staat is het verdriet te verwerken, kan een blijvende depressie of een aanpassingsstoornis ontstaan. Mensen in nieuwe omgevingen kunnen een gevoel van heimwee krijgen.

Rouwverwerking - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rouwverwerking)

Christophe
15-02-2009, 08:43
Team Perfect, en dan vooral Ben Dandois ... sterkte!

dave11021979
15-02-2009, 09:59
lol @ Team Perfect die blijven proberen! :lol:

Hoeveel fases zitten er weer tussen ontkenning en aanvaarding?! :rolleyes:

Voor de geïnteresseerden (Stripper?!):

Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren.

aanleiding tot ontkennen Een ontkenning kan introvert of extravert zijn.

Introverte ontkenningen zijn ontkenningen tegenover zichzelf. Je houdt dan dus jezelf voor de gek (spreekwoordelijk). Dit heeft volgens de theorie van de psychoanalyse te maken met het Ich en het Über-ich.
Extraverte ontkenningen zijn ontkenningen tegenover anderen. Ook dit heeft volgens aanhangers van Sigmund Freud met het ich en het Über-ich te maken, maar heeft invloed op anderen.
Als iemand bijvoorbeeld wordt ontslagen, ontkent hij dit en overtuigt zichzelf en zijn omgeving ervan dat het wel weer goed zal komen als hij weer naar zijn werk gaat. Als de relatie met een partner wordt beëindigd, kan iemand dit ontkennen en vinden dat het alleen maar een tijdelijke ruzie is.

Vaak is ontkenning de eerste fase van rouwverwerking. Het geeft iemand gelegenheid om verdriet stapsgewijs te verwerken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)

jongens dit heeft niets meet temaken met tommy en wim,maar ik stel deze vraag persoonlijk,
en dee christophe ik snap niet waarom gij ineens de club en ben dandois weer door het slijk haalt.
Ik denk dat den ben wel al genoeg heeft bewezen in zijn carriere.
wanneer krijgen we eens wedstrijd beelden te zien van partijen van u of heb je alleen maar ervaring van achter je computer.

En anders moet je is op wikipedia opzoeken wat ACHTERLIJKE betekend wat uwe comentaar moet onder tommy versus wim staan en bij mijn weten is die topic gesloten.
Maar ja blijkbaar mag men al geen vraag meer stellen

Mastino
15-02-2009, 10:04
Team Perfect, en dan vooral Ben Dandois ... sterkte!

Topicstarter heeft aan dat zijn vraag los staat van de wedstrijd Wim vs Tommy... Waar of niet waar, ieder kan vrij interpreteren maar mss toch maar het voordeel vd twijfel geven?

Verder ben jij nu wel diegene die -met enig sarcasme en een opstoot van testo waarschijnlijk- gretig gebruikt maakt van deze topic om opnieuw, wederom, again je nu al wel lang gekende mening over Team Perfect en meerbepaald Ben in persoonlijk te spuwen.

Recht op vrije meningsuiting JA maar genoeg is genoeg denk ik dan zo...
En wees dan vooral zelf niet de moraalridder die zich erin kan vinden om de zaak (tenminste tot er vanuit organisatie zelf off. gereageerd wordt) te laten rusten want dat doe je niet!

En moet ik nu mss ook (naar uw normen) wat maatschappelijk verantwoorde info meegeven over uw psychologisch profiel? Je vraagt maar...;)

dave11021979
15-02-2009, 10:04
Ik trek je oordeel zeker niet twijfel hoor Benny!
Volgens de letterlijke tekst van het reglement moet je steeds 8 tellen geven indien de tegenstander (zwaar) is aangeslagen. Indien Cengiz echter KO was, moest je volgens het reglement wel stilleggen. Ik kan niet zien op het betreffende filmje of Cengiz Dana KO is, dan wel aangeslagen. Maar als scheidsrechter had je hier natuurlijk wel een duidelijk zicht op.
Dus nogmaals, ik trek je oordeel zeker niet in twijfel.

Off-topic... Hoe hebben jullie het gedaan in Duitsland vandaag?
ik trek benny zijn beslissing ook niet in twijfel,
het was alleen maar een vraag

dave11021979
15-02-2009, 10:07
Topicstarter heeft aan dat zijn vraag los staat van de wedstrijd Wim vs Tommy... Waar of niet waar, ieder kan vrij interpreteren maar mss toch maar het voordeel vd twijfel geven?

Verder ben jij nu wel diegene die -met enig sarcasme en een opstoot van testo waarschijnlijk- gretig gebruikt maakt van deze topic om opnieuw, wederom, again je nu al wel lang gekende mening over Team Perfect en meerbepaald Ben in persoonlijk te spuwen.

Recht op vrije meningsuiting JA maar genoeg is genoeg denk ik dan zo...
En wees dan vooral zelf niet de moraalridder die zich erin kan vinden om de zaak (tenminste tot er vanuit organisatie zelf off. gereageerd wordt) te laten rusten want dat doe je niet!

En moet ik nu mss ook (naar uw normen) wat maatschappelijk verantwoorde info meegeven over uw psychologisch profiel? Je vraagt maar...;)

X2:thup::thup:

Jeru
15-02-2009, 10:08
het houdt ze nog wel bezig he....

Dit splijt de Belgische gemeenschap nog erger uit elkaar dan de hele Vlaams - Waalse kwestie :lol:

dave11021979
15-02-2009, 10:16
http://www.bkbmo.com/Reglementen%20MMA.pdf

http://www.grappling-essen.de/essential/artikel15.jpg

http://www.bkbmo.com/Reglementen%20MMA.pdf
daar zou ik op kunnen reageren maar dat ga ik niet doen,
want dan kom ik weer in een gesloten topic terecht

PerfectTeam
15-02-2009, 10:36
Team Perfect, en dan vooral Ben Dandois ... sterkte!

Jij bent werkelijk een randdebiel. Kom nu volgende keer op een gala weer niet vriendelijk handjes geven zoals ik van jou gewend ben hé achterbakse slijmbal.

ICON
15-02-2009, 13:05
heerlijke taal blijft t toch.
waar komt de uitdrukking "een opstoot van testo" vandaan?

Christophe
15-02-2009, 17:14
Dit splijt de Belgische gemeenschap nog erger uit elkaar dan de hele Vlaams - Waalse kwestie :lol:

:lol:


Jij bent werkelijk een randdebiel. Kom nu volgende keer op een gala weer niet vriendelijk handjes geven zoals ik van jou gewend ben hé achterbakse slijmbal.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb mijn mening, en die verkondig ik op de plaats waar het hoort: een forum. Wat er achterbaks aan is, weet ik niet, aangezien ik post onder mijn eigen naam en de meeste mensen (die mijn posts lezen en/of aan BJJ/grappling doen) ondertussen al wel weten wie ik ben. Ik denk ook niet dat jij je heel hard hebt moeten afvragen wie ik was.

Betreffende het "handjes geven": maak je daar vooral geen zorgen over. Ik respecteer de meeste vechters, trainers, etc. ook al hebben ze andere belangen of meningen dan de mijne, en ik uit dat respect door beleefd een hand te geven wanneer ik ze tegenkom. Persoonlijk zie ik als een held op fora mijn ongezouten mening posten en dan op een gala mensen proberen te ontlopen eerder als laf, ik heb dit nooit eerder gedaan en zal dit ook nu niet gaan doen.

Maar jou een hand geven zal eerlijk gezegd niet snel meer gebeuren: enerzijds kan ik - jammer genoeg - niet meer regelmatig naar gala's komen in België en Nederland, anderzijds heb ik voor jou nog maar heel weinig respect na je reacties hier na de partij tussen Tommy en Wim ... maar daar heb ik me volgens mij al voldoende over uitgesproken.

Het stoort me allerminst dat je hier wilt lopen schelden, laat je gaan (maar pas op dat het niet naar de pit verplaatst wordt). Hou je vooral ook niet in om eender welke negatieve gevoelens die je omtrent mij hebt te posten, al vermoed ik dat je beperkte taalvaardigheid dat niet echt toelaat en dat jij bovendien je negativiteit liever "uit" in de ring ... alleen jammer dat je me daar niet gaat tegenkomen. Maar als je ooit zin hebt in een BJJ- of grapplingmatch, graag! ;)

dave11021979
15-02-2009, 20:33
:lol:



:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb mijn mening, en die verkondig ik op de plaats waar het hoort: een forum. Wat er achterbaks aan is, weet ik niet, aangezien ik post onder mijn eigen naam en de meeste mensen (die mijn posts lezen en/of aan BJJ/grappling doen) ondertussen al wel weten wie ik ben. Ik denk ook niet dat jij je heel hard hebt moeten afvragen wie ik was.

Betreffende het "handjes geven": maak je daar vooral geen zorgen over. Ik respecteer de meeste vechters, trainers, etc. ook al hebben ze andere belangen of meningen dan de mijne, en ik uit dat respect door beleefd een hand te geven wanneer ik ze tegenkom. Persoonlijk zie ik als een held op fora mijn ongezouten mening posten en dan op een gala mensen proberen te ontlopen eerder als laf, ik heb dit nooit eerder gedaan en zal dit ook nu niet gaan doen.

Maar jou een hand geven zal eerlijk gezegd niet snel meer gebeuren: enerzijds kan ik - jammer genoeg - niet meer regelmatig naar gala's komen in België en Nederland, anderzijds heb ik voor jou nog maar heel weinig respect na je reacties hier na de partij tussen Tommy en Wim ... maar daar heb ik me volgens mij al voldoende over uitgesproken.

Het stoort me allerminst dat je hier wilt lopen schelden, laat je gaan (maar pas op dat het niet naar de pit verplaatst wordt). Hou je vooral ook niet in om eender welke negatieve gevoelens die je omtrent mij hebt te posten, al vermoed ik dat je beperkte taalvaardigheid dat niet echt toelaat en dat jij bovendien je negativiteit liever "uit" in de ring ... alleen jammer dat je me daar niet gaat tegenkomen. Maar als je ooit zin hebt in een BJJ- of grapplingmatch, graag! ;)
maak er dan een mma partij van he

BBC
15-02-2009, 20:48
Dit wordt wel heel belachelijk. Herinner mij dat in het begin van de hele dicussie iedereen nog min of meer respectvol postte. Denk dat ongeveer alle argumenten de revue gepasseerd zijn. Alle grote kindjes zijn uit de zandbak weg, give it a rest...

dave11021979
15-02-2009, 20:54
Dit wordt wel heel belachelijk. Herinner mij dat in het begin van de hele dicussie iedereen nog min of meer respectvol postte. Denk dat ongeveer alle argumenten de revue gepasseerd zijn. Alle grote kindjes zijn uit de zandbak weg, give it a rest...
ja wie begint er belachelijke praat te verkopen

BBC
15-02-2009, 21:00
ja wie begint er belachelijke praat te verkopen

Bedoelde hiermee geenszins jou, Dave.

dave11021979
15-02-2009, 21:17
Bedoelde hiermee geenszins jou, Dave.
nee weet ik wel,maar als ik een persoonlijke vraag stel dan word blijkbaar heel mijn club(waar ik train) en trainers aangevallen.
ik ben toch blij dat er nog mensen met verstand op deze forum zitten
greetz:rolleyes:

Christophe
15-02-2009, 21:55
Bedoelde hiermee geenszins jou, Dave.

Dus je bedoelt mij?! :eek:

Christophe
15-02-2009, 22:03
maak er dan een mma partij van he

Of paintball? Of streetrace? Of ...

Sorry vriend, ik doe alleen aan BJJ en grappling en ik voel me daar allerminst minderwaardig door. Als ik me niet vergis is Ben - net als ik - een paarse gordel BJJ en weegt hij - net als ik - ongeveer 82 kg. ... dus als hij graag wilt vechten, weet hij wat mogelijk is. ;)


nee weet ik wel,maar als ik een persoonlijke vraag stel dan word blijkbaar heel mijn club(waar ik train) en trainers aangevallen.
ik ben toch blij dat er nog mensen met verstand op deze forum zitten
greetz:rolleyes:

Heel je club, heel je club ... ik val helemaal niet heel je club aan. Ik heb duidelijk gesteld dat ik de vechters zoals Tommy respecteer en dat ik bijvoorbeeld Koen (je BJJ-trainer) een heel sympathieke kerel vind. De rest ken ik zelfs niet!

Ik heb alleen een probleem met hoe je trainer (enkelvoud, als in: Ben) deze situatie vanaf het begin aanpakte, en zijn manier van communiceren hieromtrent. Ik ben er in meegegaan, maar dan - in mijn ogen - wél met zinnige argumenten. Toen Ben reageerde dat ik een grote bek had, was het wat mij betrof "vale tudo" (niet het kooivechten, maar "anything goes") ... en het is jammer dat hij en zijn nuthugging fans daar heel slecht tegen kunnen. If you can't take the heat, stay out of ...! ;)

PS: Om het taalkundig spelletje van het vorige topic voort te zetten: verstandige mensen zitten op dit forum (... en blijkbaar wat minder verstandige mensen ook)! :p

Wheelie
15-02-2009, 22:27
Een BJJ partij tussen Ben en Christophe lijkt me wel wat, tenminste als jullie inderdaad dezelfde band hebben en in dezelfde gewichtsklasse zitten ;)

761217186
15-02-2009, 23:03
mij ook... eerlijke deal!

grappeling Ede?;)

topfighter
15-02-2009, 23:13
mij ook... eerlijke deal!

grappeling Ede?;)

bad blood deal????http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon7.gif

BBC
15-02-2009, 23:54
Dus je bedoelt mij?! :eek:


Tja, amigo...I call them like I see them. BBC is streng, maar rechtvaardig, en spreekt in de derde persoon over zichzelf (honestly, that guy's a douchebag!) :whistling:
Now, put down the tequilla plz.

GiveLoveToMankind
16-02-2009, 01:57
Eerst een hallo naar iedereen, ben nieuw hier...

Heb deze topic gevolgd en wil hierbij reageren,en dan vooral naar christophe:

Heb jou een aantal keren in actie gezien en vind je goede skils hebben, en als mens wat ik kon opmaken uit jouw manier van reageren hier en op de toernooien ook.
Alleen lees ik nu een aantal reacties van jou die (dacht ik) niet bij jou passen...zoals het, naar mijn mening, provocerend schrijven richting de tegenpartij van wim en dan vooral de trainer.
Een voorbeeld is het naar voren halen van theorieen uit de psychologie van de mens
over rouwverwerking en dergelijke, wat heel jennend en stekend overkomt (dat deze partij een hoop stof heeft doen opwaaien en dat iedereen een eigen winnaar heeft is 1 ding, maar ik kan me op dit moment niet herinneren dat iemand wim of jou persoonlijk heeft lopen jennen of provoceren).

Ik weet niet wat er tussen jouw en deze Ben speelt, maar wilde gewoon kwijt dat ik het jammer vind dat je op deze manier hebt gereageerd.


"There Is No Way To Happiness, Happiness Is The Way....."