PDA

View Full Version : Zusjes Pruymenboom Golden Glory winnen allebei in Zonnehuis.....



Jamila
15-02-2009, 17:47
Goed nieuws voor het dames kickboxen. Sylvana houdt haar Nederlandse titel en Marouskha is door in het toernooi.

Gefeliciteerd op naar de top.

Gr. Jamila:thup:

Fr3ddy
15-02-2009, 19:19
Gefeliciteerd :)

Heb alleen nog nooit van ze gehoord, haha.. :D

Jamila
15-02-2009, 21:13
Freddy mocht je ze nou nog niet kennen leer je ze zeker in de toekomst kennen, als je vechtsport liefhebber bent.

Gr, Jamila:thup:

Wheelie
15-02-2009, 21:28
Heb je foto's van deze zusjes Jamila :)

payap
15-02-2009, 21:44
Zijn toch de onderstaande dames ?

http://img7.imageshack.us/img7/7955/dsc6431yu0.jpg


http://img9.imageshack.us/img9/906/dsc6417do5.jpg

Durfal
16-02-2009, 11:08
Goed nieuws voor het dames kickboxen. Sylvana houdt haar Nederlandse titel en Marouskha is door in het toernooi.

Gefeliciteerd op naar de top.

Gr. Jamila:thup:

Goed nieuws voor het dames kickboxen was en is ,dat er bij team schreiber een dames gala
onder auspiciën van de nover gehouden werd en weer in de toekomst wordt!!!!
Krijgen de dames eindelijk ook eens de aandacht die ze verdienen!!

Dragon Tail
16-02-2009, 13:11
Goed nieuws voor het dames kickboxen. Sylvana houdt haar Nederlandse titel en Marouskha is door in het toernooi.

Gefeliciteerd op naar de top.

Gr. Jamila:thup:

Niet tegenstaande de kwaliteiten van Marouchka, ze won wel door 2 volle knieën in het kruis van haar tegenstandster Arev Tasirmaz te planten en 1 keer schampte die tegen het kruis.
Voor de 1e knie had ze dus een openbare waarschuwing moeten hebben voor de 2e knie diskwalificatie. Haar tegenstandster kon door de pijn niet verder en werd als verliezer aangemerkt en was zwaar geblesseerd.

Als de reglementen waren opgevolgd had Marouchka dus nooit door moeten gaan in het toernooi.
En de hoofdjury gaf later aan dat ze wel degelijk een knie in het kruis hadden gezien, maar de uitslag werd niet veranderd. Helaas.


En... ondanks de zware blessure vocht Arev de volgende dag gewoon op het damesgala van Schrijber en daar won ze met overmacht haar partij tegen een 5 kg zwaardere tegenstander......op karakter...en volgens de regels!

HUNTER
16-02-2009, 16:20
tsja....

een ZWARE blessure..... en dan gewoon de dag er na vechten.

Dan valt de blessures dus wel mee of je bent een niet erg verantwoordelijke trainer :confused:

Dragon Tail
16-02-2009, 16:26
tsja....

een ZWARE blessure..... en dan gewoon de dag er na vechten.

Dan valt de blessures dus wel mee of je bent een niet erg verantwoordelijke trainer :confused:

Op de zaterdag zelf verliet ze zwaar geblesseerd Amsterdam.
De dag erna heb ik haar gevraagd hoe het ging, maar ze zei dat het die dag wel mee viel en wilde vechten. Tok om en gaan. Karakter toch?
Op de weging bleek de tegenstander 5 kilo zwaarder. Heb weer gevraagd of ze dat wilde en na de tegenstander gezien en gehoord te hebben heeft ze de partij aangenomen. 2x Karakter toch?
En gewonnen.

jan sensei kyokushin
16-02-2009, 16:28
Osu klasse Talenten voor de toekomst en voor het kickbox
Big OSU
Respect !!!

Justinian
16-02-2009, 16:30
Op de zaterdag zelf verliet ze zwaar geblesseerd Amsterdam.
De dag erna heb ik haar gevraagd hoe het ging, maar ze zei dat het die dag wel mee viel en wilde vechten.
Dan was ze tijdens het gevecht toch niet zwaar geblesseerd, of ik begrijp ik jouw post niet goed?

Dragon Tail
16-02-2009, 16:36
Dan was ze tijdens het gevecht toch niet zwaar geblesseerd, of ik begrijp ik jouw post niet goed?

Ja lastig dat internet om snel iets duidelijk te maken. Ik probeer het nog een keer:

- Zaterdag 14 februari KKC-gala in Zonnehuis Amsterdam: Arev Tasirmaz verliet zwaar geblesseerd het gala door knieen in haar kruis.
- Zondag 15 februari Damsgala in Wormer: De blessure van Arev was al verminderd en ze voelde zich goed genoeg om deze dag ook te vechten.
Dus 2 partijen in 1 weekend. 1x verlies door misjudgement en 1x winst op eigen kracht.

Justinian
16-02-2009, 16:53
Ja lastig dat internet om snel iets duidelijk te maken. Ik probeer het nog een keer:

- Zaterdag 14 februari KKC-gala in Zonnehuis Amsterdam: Arev Tasirmaz verliet zwaar geblesseerd het gala door knieen in haar kruis.
- Zondag 15 februari Damsgala in Wormer: De blessure van Arev was al verminderd en ze voelde zich goed genoeg om deze dag ook te vechten.
Dus 2 partijen in 1 weekend. 1x verlies door misjudgement en 1x winst op eigen kracht.
Begrijp me niet verkeerd; alle respect voor jouw vechtster! Ze heeft een zwaar weekend achter de rug en als ik jouw posts zo lees goed gevochten.

payap
16-02-2009, 16:57
Is dat niet een beetje erg veel twee wedstrijden in een weekend? Zeker voor een jeugdvechter!

Dragon Tail
16-02-2009, 17:03
Is dat niet een beetje erg veel twee wedstrijden in een weekend? Zeker voor een jeugdvechter!

Jazeker, maar met bescherming om dachten we niet zo'n gevaar te lopen, ook gezien de 'ervaring' van de persoon in kwestie. Doen we dus niet bij iedereen. Is echt wel over nagedacht en doorgesproken, maar bepaalde situaties hadden we echt niet verwacht in die mate.
En hier wil ik het bij laten. Laten we vooruit kijken.

Glen
16-02-2009, 17:32
Jazeker, maar met bescherming om dachten we niet zo'n gevaar te lopen, ook gezien de 'ervaring' van de persoon in kwestie. Doen we dus niet bij iedereen. Is echt wel over nagedacht en doorgesproken, maar bepaalde situaties hadden we echt niet verwacht in die mate.
En hier wil ik het bij laten. Laten we vooruit kijken.

Ik zou als ouder van deze vechtster toch niet echt amused zijn....
Mijn dochter komt (zwaar) geblesseerd thuis en morgen laat haar trainer haar tegen een 5 kilo zwaardere tegenstandster knokken (gewonnen of niet)...sorry, niet goed imo. (Maar goed, laat maar komen die kritiek.)
Met respectvolle groeten, Glen.

jury
16-02-2009, 17:51
Niet tegenstaande de kwaliteiten van Marouchka, ze won wel door 2 volle knieën in het kruis van haar tegenstandster Arev Tasirmaz te planten en 1 keer schampte die tegen het kruis.
Voor de 1e knie had ze dus een openbare waarschuwing moeten hebben voor de 2e knie diskwalificatie. Haar tegenstandster kon door de pijn niet verder en werd als verliezer aangemerkt en was zwaar geblesseerd.

Als de reglementen waren opgevolgd had Marouchka dus nooit door moeten gaan in het toernooi.
En de hoofdjury gaf later aan dat ze wel degelijk een knie in het kruis hadden gezien, maar de uitslag werd niet veranderd. Helaas.


En... ondanks de zware blessure vocht Arev de volgende dag gewoon op het damesgala van Schrijber en daar won ze met overmacht haar partij tegen een 5 kg zwaardere tegenstander......op karakter...en volgens de regels!



Allereerst , Ik was er niet bij die dag.

Maar even over het reglement van de ,

http://img508.imageshack.us/img508/8082/logocd1.jpg


1, De volgende uitspraken kunnen zich voordoen:
NIET GEZIEN – FOUT – FOUT of NIET GEZIEN – NIET GEZIEN - FOUT
De vechter die de wedstrijd heeft gestaakt, wordt tot winnaar uitgeroepen, terwijl zijn tegenstander wordt gediskwalificeerd.

2, NIET GEZIEN – CORRECT – CORRECT of NIET GEZIEN – FOUT – CORRECT of NIET GEZIEN – NIET GEZIEN – CORRECT of NIET GEZIEN – NIET GEZIEN – NIET GEZIEN
De vechter die de wedstrijd heeft gestaakt wordt verliezer door KO.

Ik weet niet wat de jury leden wel of niet gezien hebben , weet jij ook niet .

maar gezien het resultaat , denk ik dat het de 2e versie was.

Jury

Dragon Tail
16-02-2009, 18:06
Ik zou als ouder van deze vechtster toch niet echt amused zijn....
Mijn dochter komt (zwaar) geblesseerd thuis en morgen laat haar trainer haar tegen een 5 kilo zwaardere tegenstandster knokken (gewonnen of niet)...sorry, niet goed imo. (Maar goed, laat maar komen die kritiek.)
Met respectvolle groeten, Glen.

Ja klopt.. Ik zie de fout in.
Dank.
Maar ging eigenlijk om de situatie die Jury aangeeft.

jan sensei kyokushin
16-02-2009, 19:36
Ik zou als ouder van deze vechtster toch niet echt amused zijn....
Mijn dochter komt (zwaar) geblesseerd thuis en morgen laat haar trainer haar tegen een 5 kilo zwaardere tegenstandster knokken (gewonnen of niet)...sorry, niet goed imo. (Maar goed, laat maar komen die kritiek.)
Met respectvolle groeten, Glen. Osu Glen gaat het over sylvana ? ik hoorde van 2kilo dat is te 0verbruggen en ze was 2jaar ouder 16 jaar maar sylvana kan veel hebben , een bikkel van een meid met de juiste power en instelling en ze wou graag knokken :)
(ps) maar ik ben het wel gedeeltelijk met je eens Glen .

respect !!
jan osu

blackadder
16-02-2009, 19:53
Dragen vrouwelijke vechters dan niet standaard een tok?

Jarno
16-02-2009, 20:13
Nope... vrije keuze omdat het moeilijk na te gaan is. Een scheids checkt bij een heer de tok door een "tikkie" onder z'n noten te geven. Laten we dat bij vrouwen maar niet gaan doen ;)

Justinian
16-02-2009, 20:18
Nope... vrije keuze omdat het moeilijk na te gaan is. Een scheids checkt bij een heer de tok door een "tikkie" onder z'n noten te geven. Laten we dat bij vrouwen maar niet gaan doen ;)
Veiligheid staat voorop Jarno, dus ik vind dat je er niet aan ontkomt ;)

Jarno
16-02-2009, 20:37
Veiligheid staat voorop Jarno, dus ik vind dat je er niet aan ontkomt ;)

Doe jij ook pro deo werk dan? Want dat ik je dan nodig zal hebben is 1 ding wat zeker is :hugegrin:

MRT
17-02-2009, 10:50
Doe jij ook pro deo werk dan? Want dat ik je dan nodig zal hebben is 1 ding wat zeker is :hugegrin:

;) scherp gezien!

On topic: 2 wedstrijden in 1 weekend voor een kind is nooit gezond; niet fysiek en ook niet mentaal. Wat als de wedstrijd op de 2e dag evenzo was afgelopen als de eerste wedstrijd van het weekend? Achteraf is makkelijk praten, ik weet het, doet niet af aan het feit dat i.m.o. dit ver van verstandig is.

lopez86
17-02-2009, 12:57
Niet tegenstaande de kwaliteiten van Marouchka, ze won wel door 2 volle knieën in het kruis van haar tegenstandster Arev Tasirmaz te planten en 1 keer schampte die tegen het kruis.
Voor de 1e knie had ze dus een openbare waarschuwing moeten hebben voor de 2e knie diskwalificatie. Haar tegenstandster kon door de pijn niet verder en werd als verliezer aangemerkt en was zwaar geblesseerd.

Als de reglementen waren opgevolgd had Marouchka dus nooit door moeten gaan in het toernooi.
En de hoofdjury gaf later aan dat ze wel degelijk een knie in het kruis hadden gezien, maar de uitslag werd niet veranderd. Helaas.


En... ondanks de zware blessure vocht Arev de volgende dag gewoon op het damesgala van Schrijber en daar won ze met overmacht haar partij tegen een 5 kg zwaardere tegenstander......op karakter...en volgens de regels!

Die eerste knie zat er idd goed op maar die tweede was heel onduidelijk om te zien.
Maar dan nog... je doet M.Pruymenboom nogal tekort door te zeggen dat het door deze 2 foutjes kwam dat Marouschka gewonnen heeft, want ze stond evengoed ruim voor op punten!

Fr3ddy
17-02-2009, 17:09
Nope... vrije keuze omdat het moeilijk na te gaan is. Een scheids checkt bij een heer de tok door een "tikkie" onder z'n noten te geven. Laten we dat bij vrouwen maar niet gaan doen ;)

Om heel eerlijk te zijn denk ik ook altijd bij mezelf..

"Gast, blijf van mijn zak af!" :hugegrin:



Maar goed.. een gewetensvraag Jarno:

Hoeveel mannenballen heb jij in je scheidsrechterscarriere al getoucheerd?

chief108
17-02-2009, 17:13
buiten de ring ook meegerekend? :rolleyes:

A.F.
17-02-2009, 17:13
bij welk team zitten deze dames??

want op de foto is dat niet echt duidelijk te zien

Jarno
17-02-2009, 17:19
Om heel eerlijk te zijn denk ik ook altijd bij mezelf..

"Gast, blijf van mijn zak af!" :hugegrin:



Maar goed.. een gewetensvraag Jarno:

Hoeveel mannenballen heb jij in je scheidsrechterscarriere al getoucheerd?

Ik heb nog niemand in elkaar zien kruipen en een paar tonen lager horen praten, dus ik neem aan geen. Mocht het wel zijn gebeurd.. i don't even want to know :sick:

ICON
17-02-2009, 18:28
bij welk team zitten deze dames??

want op de foto is dat niet echt duidelijk te zien

lol:D:thup::thup::thup::thup:

De man van 14K
08-04-2009, 00:01
Geen idee of dit een oud topic is maar heb me kapot gelachen!

Jessica
08-04-2009, 09:32
:confused: