PDA

View Full Version : Brabo Challenge 2009 op 28 maart 2009



Kleyne
17-02-2009, 13:01
meer info (en een hi-res affiche) volgt kortelings.


http://www.hybrid-dojo.be/mambo/images/stories//brabo.jpg

Mr 1 Leg
17-02-2009, 16:55
koen ik ben van de partij zeker :thup: je kent me ;)

FightingDutchman
17-02-2009, 17:43
Echt top al die BJJ en grappling toernooien! Maar weet niet of ik hier bij ga zijn gezien het drukke programma in de maand maart....

Christophe
17-02-2009, 18:31
Ik heb van de vorige editie alleen maar goede dingen gehoord, dus het lijkt me een echte aanrader.

Inderdaad top dat er zo regelmatig BJJ- en grapplingtornooien georganiseerd worden, dat komt de groei en het niveau van de sport in de Lage Landen alleen maar ten goede! :thup:

Nu hopen dat het niet al te lang duurt voordat ze dat hier in Mexico ook gaan beseffen! ;)

FightingDutchman
17-02-2009, 20:30
Lijkt me ook een mooi toernooi, maar er staan ook al 3 grappling toernooien op de agenda in maart en ik ben maar een arme student :) dus zal keuzes moeten maken ben ik bang.... :(

nicolas the red
18-02-2009, 12:51
ik kan er niet bij zijn maar was een mooi toernooi vorig jaar

Solar
18-02-2009, 15:14
Was dit dat toernooi dat vorig jaar om 1.00 's nachts pas afgelopen was?

Ik denk trouwens dat ik er wel bij zal zijn.

FightingDutchman
18-02-2009, 17:11
Was dit dat toernooi dat vorig jaar om 1.00 's nachts pas afgelopen was?

Volgens mij bedoel jij de Spartakiade in Brussel, die waar de open klasse voor paarse gordels niet doorging vanwege het feit dat het zo laat was? Dat toernooi wordt overigens dit jaar weer gehouden, op 25 April en de adults beginnen volgens mij om 15:00 of 16:00 uur (als ik de poster afgelopen zondag tenminste goed heb gelezen).

Maar dit toernooi was dus niet het toernooi dat pas om 01:00 was afgelopen. Dit toernooi viel vorig jaar precies een dag voor de Amsterdam Open.

Perfectteamcindy
19-02-2009, 09:49
Hey hey Koen,
ik zou graag meedoen maar ik zal dit keer moeten passen he ;-)
Ik zal er wel zijn om ons team aan te moedigen zene!!!
xxx

Justinian
19-02-2009, 09:51
Hey hey Koen,
ik zou graag meedoen maar ik zal dit keer moeten passen he ;-)
Ik zal er wel zijn om ons team aan te moedigen zene!!!
xxx
Waarom doe je niet mee Cindy? Ben erg benieuwd hoe je het doet in het BJJ met jouw judo-achtergrond. Ik heb een grapplingwedstrijd van je gezien en dat zag er erg goed uit en ook in de partij tegen Marloes maakte je een sterke indruk.

Perfectteamcindy
19-02-2009, 09:56
Waarom doe je niet mee Cindy? Ben erg benieuwd hoe je het doet in het BJJ met jouw judo-achtergrond. Ik heb een grapplingwedstrijd van je gezien en dat zag er erg goed uit en ook in de partij tegen Marloes maakte je een sterke indruk.
Tja,... laat ons zeggen dat ik even out ben :(
Vorige keer heb ik wel meegedaan,... BJJ lukt me anders aardig, hou wel van da kimonowerk...
Hoop snel terug op de mat of in de ring te staan maar momenteel kan ik even ni vechten :twak:
jammer!

Justinian
19-02-2009, 09:59
Tja,... laat ons zeggen dat ik even out ben :(
Vorige keer heb ik wel meegedaan,... BJJ lukt me anders aardig, hou wel van da kimonowerk...
Hoop snel terug op de mat of in de ring te staan maar momenteel kan ik even ni vechten :twak:
jammer!
Het mooie van BJJ-vechters met een achtergrond in het judo is dat ze ook fatsoenlijk kunnen gooien. Dat zie ik graag ;)

Perfectteamcindy
19-02-2009, 10:01
Het mooie van BJJ-vechters met een achtergrond in het judo is dat ze ook fatsoenlijk kunnen gooien. Dat zie ik graag ;)
Dan hoop ik dat als ik binnenkort terug aan de slag kan je met plezier naar mijn wedstrijden gaat kijken,...
Ale als mijn broertje mij nog wedstrijden gaat willen laten vechten dan he;)

Kleyne
19-02-2009, 12:38
http://www.hybrid-dojo.be/mambo/images/stories/brabo2.jpg
betere affiche, normaal gezien
@1leg: ik wist wel dat je kwam
@cindy: ik wist wel dat je niet kwam ;)

sanmiguel
19-02-2009, 15:02
Hoe zit het met de gewichtcategorien? Zelfde van verleden jaar? (-67, -73, -78, -85, -91, +91 ... Met Gi of zonder Gi?)
Of de officiele gewicht categorieen?
Ik had mail gestuurd naar [email protected] maar nog geen antwoord gehad...

Greetz

Kleyne
06-03-2009, 10:07
De site van de Brabochallenge.be staat online.
Voorinschrijvingen worden oprecht en intens aangemoedigd, en krijgen dus voorrang bij de "1ste 100 mooie t-shirts".

Gewichtsklassen staan erbij vermeld. Alsook uren van weging etc ...

Perfectteamcindy
23-03-2009, 09:49
Misschien dak toch gaan meedoen, is horen bij mijn clubmaats wie r nog gaat!

lopez86
23-03-2009, 10:16
Idd erg tof al die BJJ toernooien, maar die gewichtsklasses zijn voor mij echt in t nadeel.
Waarom is er nergens een -60 klasse?

FightingDutchman
23-03-2009, 10:43
Ik ben er bij! Heb me gisteren nog ingeschreven...

Wes
23-03-2009, 18:12
Ik heb van de vorige editie alleen maar goede dingen gehoord, dus het lijkt me een echte aanrader.

Inderdaad top dat er zo regelmatig BJJ- en grapplingtornooien georganiseerd worden, dat komt de groei en het niveau van de sport in de Lage Landen alleen maar ten goede! :thup:

Nu hopen dat het niet al te lang duurt voordat ze dat hier in Mexico ook gaan beseffen! ;)

idd een goed tornooi enkel de open klasse vind ik persoonlijk dat ze wel als laaste moogen doen eerst open vechten en dan pas eigen gewicht klasse vind ik wel wat raar

FightingDutchman
23-03-2009, 18:24
idd een goed tornooi enkel de open klasse vind ik persoonlijk dat ze wel als laaste moogen doen eerst open vechten en dan pas eigen gewicht klasse vind ik wel wat raar

ALs ik het goed begrepen heb van de site is er voor witte banders helemaal geen open klasse. Klopt dat?

Wes
23-03-2009, 18:29
ALs ik het goed begrepen heb van de site is er voor witte banders helemaal geen open klasse. Klopt dat?
bij mijn weten is er geen open klasse wit (ik kan verkeert zijn )

Solar
23-03-2009, 19:25
ALs ik het goed begrepen heb van de site is er voor witte banders helemaal geen open klasse. Klopt dat?

Zo staat het inderdaad op de site.
Open klasse voor de rest is overigens onderverdeeld in een -82 en 82+