PDA

View Full Version : Fedor reportedly set to meet Dana White in June to discuss fight with Brock Lesnar



Tony
17-02-2009, 17:52
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/01/fedortraining.jpg
Props: DreamFighters.com (http://dreamfighters.com/?p=1479)
Quoteworthy:

Yes, I will fight again on the next Affliction card. Besides this, me and my management hope to get a chance to talk to Dana White in person in June to discuss a possible fight between me and Brock (Lesnar).
The last man to hold the Pride FC heavyweight title and current WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko (29-1) apparently reveals that aside from competing in a third Affliction event (should one come to fruition) he plans to meet with UFC President Dana White sometime in June to discuss a possible superfight with current UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar (3-1). A lot would have to go right for this potential bout to happen. Lesnar is scheduled to rematch Frank Mir at UFC 98 on May 23 while “The Last Emperor” still has the same UFC-unfriendly hang-ups due to the remaining fight on his Affliction contract — along with being property of M-1 Global. Still, the mere possibility of them getting down inside the Octagon is enough to keep any fan optimistic.

robholland
17-02-2009, 18:17
zie hem toch liever tegen Barnett, hoop dat dit gewoon doorgaat

dirk5
17-02-2009, 18:26
Eerst zien, dan geloven.

Wiseguy
17-02-2009, 18:32
Dit is mooi nieuws!

Zo zie je maar dat Dana het niet aandurfte met Randy. Met Brock is hij er blijkbaar wel van overtuigd dat hij wint.

Christophe
17-02-2009, 18:34
Laat Brock zich eerst maar wat verder manifesteren in de UFC, Fedor is voorlopig nog wat te hoog gegrepen. Alhoewel, het is niet Brock maar Fedor die aan 't "grijpen" is ... wel cool, die honger om iedereen die denkt de beste heavyweight te zijn aan te willen pakken!

Tony
17-02-2009, 18:53
En wederom.. mocht deze partij doorgaan... stel je eens voor hoe ongelukkig het zal uitpakken mocht Fedor tegen een goeie stoot van Lesnar aanlopen... Daar leg je zelfs een buffel mee plat.

Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.

anonymous001
17-02-2009, 18:59
En wederom.. mocht deze partij doorgaan... stel je eens voor hoe ongelukkig het zal uitpakken mocht Fedor tegen een goeie stoot van Lesnar aanlopen... Daar leg je zelfs een buffel mee plat.

Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.

Het gaat een keer gebeuren... En ik geef Lesnar een goede kans. Maar als Fedor dit jaar Barnett en Brock pakt, denk ik dat hij voorlopig wel even relatief veilig is... Ik zou dan in ieder geval even niemand meer weten.

We will see...

Tony
17-02-2009, 19:16
Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


Overeem!

A.F.
17-02-2009, 19:16
Oud Nieuws...

daar kwam je vriendje Stinkie ook al mee!

Tony
17-02-2009, 19:17
Jui flipper toch... wat hou je ons weer goed in de gaten. Meld je anders ff aan bij hyves.. daar kan je heel makkelijk vriendjes maken :p

A.F.
17-02-2009, 19:17
Fedor Exclusive: discuss a possible fight against Brock - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90126)

:pimp:

anonymous001
17-02-2009, 19:28
Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


Overeem!

Als Fedor verliest van Lesnar, is Igor the best of all time. :cool2:

Overeem komt pas later. Zou kunnen, zou ook kunnen dat hij strandt voordat hij contender is.

Wederom: we will see...

Pepe the Ice-Murderer
17-02-2009, 19:42
Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


Overeem!


Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.

anonymous001
17-02-2009, 19:47
Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.

*proest*

Bedoelde jij dat ook, Tony?

Sendur
17-02-2009, 19:53
Idee'tje voor UFC 100?

Biiyen
17-02-2009, 20:45
Idee'tje voor UFC 100?

Kun je vergeten UFC 98 23 Mei = Lesnar Vs Mir 2en UFC 100 is alweer op 11 Juli. Denk eerder dat het een partij wordt voor The Ultimate 2009 in December.

dirk5
17-02-2009, 20:51
Als Fedor verliest van Lesnar dan stop ik met mma kijken, natuurlijk is er een kleine kans aanwezig, maar het HOORT zo niet te zijn!

chief108
17-02-2009, 21:13
Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.
:rolleyes:

kidding right?

statistics don't work on Fedor...
should know that by now

is een koppige Rus
jeweettog...

chief108
17-02-2009, 21:14
Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.


*proest*

x1000 :rotflmao:

oliebol
17-02-2009, 23:44
zou mooi zijn als dit doorgaat :)

jesselaar
18-02-2009, 00:05
Als Fedor verliest van Lesnar dan stop ik met mma kijken, natuurlijk is er een kleine kans aanwezig, maar het HOORT zo niet te zijn!

en ik als hij van alistair verliest ,1 zwaluw maakt nog geen zomer en fedor heeft wel voor hetere vuren gestaan .het zal wel weer rennen worden
verder vind ik bigfoot en kharnitonov meer kans maken :twak:

Ronald
18-02-2009, 00:43
Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.
Statistisch gezien heeft ieder mens 1 borst.

ZakKa!
18-02-2009, 01:25
Fedor kan niet verliezen, gewoon onmogelijk.

Pepe the Ice-Murderer
18-02-2009, 01:40
lach maar, elke partij moet worden gevochten, soms vergeten dat fujita hem een keer bijna ko sloeg?

Waarom zou een goede vechter "onmogelijk" tegen Fedor kunnen winnen?
Hij is ook een van mijn favoriete vechters en zonder twijfel is hij de beste en slimste mma-vechter ooit, maar om nu zomaar te veronderstellen dat hij nooit of te nimmer zal verliezen vind ik toch een beetje cru.

Langs de andere kant, als hij het slim blijft spelen en stopt op zijn hoogtepunt (wat nog vele jaren zou kunnen aanhouden) zou het misschien wel kunnen dat hij nooit meer verslagen wordt.

Nogmaals: elke match moet worden uitgevochten. We zullen zien, voor mij is hij ook de onbetwiste nummer 1.

Sendur
18-02-2009, 09:38
Maarja Arlovski had ver kunnen komen als hij niet zijn overbemoedigde flying knee had gegooit.

Ik vind Fedor echt cool en hij is ook fucking goed, gewoon die man is de shit.

Maar op een dag moet hij ook weer buigen voor iemand anders.

Er zal ooit iemand net zo snel opkomen als hij deed.

goro
18-02-2009, 13:10
De enige manier waarop Brock kan winnen van Fedor, is al de scheids te vroeg ingrijpt bij een gnp..


...
tenzij die scheids ingrijpt met ground en pound en fedor 8 tellen geeft. En drna Fedor, Brock triangelt! :)

Sendur
18-02-2009, 13:47
tenzij die scheids ingrijpt met ground en pound en fedor 8 tellen geeft. En drna Fedor, Brock triangelt! :)

Ja en toen kwamen er ruimtemannetjes en dit en dat en bla bla bla.




Brock wint niet van Fedor, ook niet ALS....

goro
18-02-2009, 14:10
Ja en toen kwamen er ruimtemannetjes en dit en dat en bla bla bla.




Brock wint niet van Fedor, ook niet ALS....
Maar wat als Brock fedor Triangelt?

nicolas the red
18-02-2009, 14:51
brock heeft een zeer krachtige jab en fedor heeft niet de sterkste kin ter wereld, dat zagen we al tegen fujita en arlovski. hij is vooral een ongelooflijk slimme vechter die telkens een manier vindt om uiteindelijk toch te winnen. maar ik zie brock hem wel droppen. winnen, da's iets anders. :)

MilfhunterMMA
18-02-2009, 15:05
brock heeft een zeer krachtige jab en fedor heeft niet de sterkste kin ter wereld, dat zagen we al tegen fujita en arlovski. hij is vooral een ongelooflijk slimme vechter die telkens een manier vindt om uiteindelijk toch te winnen. maar ik zie brock hem wel droppen. winnen, da's iets anders. :)

ben ik niet met je eens. in al zn 30 partijen heeft hij toch al wat poeiers moeten weg slikken, zoals een high kick van CC en jabs. Na die dreun van Fujita bleef hij ook staan. Tegen Arlovski heb ik hem het niet moeilijk zien hebben.

Sendur
18-02-2009, 15:26
Maar wat als Brock fedor Triangelt?

ALS ALS ALS ALS ALS ALS ALS.


Wat als Brock jou triangelt?

goro
18-02-2009, 16:16
ALS ALS ALS ALS ALS ALS ALS.


Wat als Brock jou triangelt?
Als brock mij probeert te triangelen, dan hou ik mijn hoofd omhoog en escape ik. Dan passeer ik zijn guard naar een side mount. En vanuit de site mount controle ga ik naar north south position en knee ik hem loeihard. Drna do ik een reverse naar full mount en GNP ik hem tot hij afklopt. En als hij zijn armen uitsteekt om zich te verdedigen, zet ik een arm bar!

anonymous001
18-02-2009, 16:18
Als brock mij probeert te triangelen, dan hou ik mijn hoofd omhoog en escape ik. Dan passeer ik zijn guard naar een side mount. En vanuit de site mount controle ga ik naar north south position en knee ik hem loeihard. Drna do ik een reverse naar full mount en GNP ik hem tot hij afklopt. En als hij zijn armen uitsteekt om zich te verdedigen, zet ik een arm bar!

Hmm... Interessant.

Wat als Fedor jou triangelt?

Sendur
18-02-2009, 16:25
Als brock mij probeert te triangelen, dan hou ik mijn hoofd omhoog en escape ik. Dan passeer ik zijn guard naar een side mount. En vanuit de site mount controle ga ik naar north south position en knee ik hem loeihard. Drna do ik een reverse naar full mount en GNP ik hem tot hij afklopt. En als hij zijn armen uitsteekt om zich te verdedigen, zet ik een arm bar!

En wat als hij jou arm pakt voor jij zijn arm kan pakken en hij reversed jou in full mount?





we gaan wel echt OFF-TOpic

nick
18-02-2009, 16:27
Ben benieuwd of het er nu wel van gaat komen.

current UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar (3-1).
(blijf het raar vinden. Met zo'n record)

goro
18-02-2009, 16:54
En wat als hij jou arm pakt voor jij zijn arm kan pakken en hij reversed jou in full mount?





we gaan wel echt OFF-TOpic

Als als als! :twak:
Dan ben ik plat als een pannekoek!

Tenzij... als ik hem brug enzo omdraai, om dan vanuit zijn guard hem te GNPden en zo te escapen?! En dan Footsomps uit deel alla wanderlei! om dan te worden gedisqualificeerd. En kan ik tegen mijn vrienden zeggen dat Brock het niet aan kon indien er op Pride regels zou worden gevochten!! ;)


Hmm... Interessant.

Wat als Fedor jou triangelt?

Ja dan ben ik dood dat weet toch iedereen! Fedor kan je niet verslaan!

Sendur
18-02-2009, 16:58
Als als als! :twak:
Dan ben ik plat als een pannekoek!

Tenzij... als ik hem brug enzo omdraai, om dan vanuit zijn guard hem te GNPden en zo te escapen?! En dan Footsomps uit deel alla wanderlei! om dan te worden gedisqualificeerd. En kan ik tegen mijn vrienden zeggen dat Brock het niet aan kon indien er op Pride regels zou worden gevochten!! ;)


:fp:

Tony
18-02-2009, 17:31
Fedor pakt jullie allemaal.. poedelnaakt met een banaan in zijn reet.


wedden?

Pepe the Ice-Murderer
18-02-2009, 20:19
Bijna is bullshit..
Ik was ook bijna bij de NBA gekomen. Er waren allen geen scouts in Nederland.
Bijna is net zoals een lucky punch.. Het bestaat niet, het niet zo.


Misschien een licht overdreven vergelijking?

dimitri
18-02-2009, 21:14
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/01/fedortraining.jpg
Props: DreamFighters.com (http://dreamfighters.com/?p=1479)
Quoteworthy:
Yes, I will fight again on the next Affliction card. Besides this, me and my management hope to get a chance to talk to Dana White in person in June to discuss a possible fight between me and Brock (Lesnar).
The last man to hold the Pride FC heavyweight title and current WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko (29-1) apparently reveals that aside from competing in a third Affliction event (should one come to fruition) he plans to meet with UFC President Dana White sometime in June to discuss a possible superfight with current UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar (3-1). A lot would have to go right for this potential bout to happen. Lesnar is scheduled to rematch Frank Mir at UFC 98 on May 23 while “The Last Emperor” still has the same UFC-unfriendly hang-ups due to the remaining fight on his Affliction contract — along with being property of M-1 Global. Still, the mere possibility of them getting down inside the Octagon is enough to keep any fan optimistic.

Ik heb net hetzelfde bericht gehoord, maar dan met RIckson Gracie in de plaats van Fedor... Vreemd.

dimitri
18-02-2009, 21:16
Fedor pakt jullie allemaal.. poedelnaakt met een banaan in zijn reet.


wedden?

Aan Tony zijn echt wel kosten aan

Pepe the Ice-Murderer
18-02-2009, 23:43
Ja misschien..
Maar het is ook licht overdreven om te denken dat Lesnar van Fedor kan winnen.

:borg:

volledig akkoord, heb ik ook nooit beweerd, lees mn posts maar na