PDA

View Full Version : Cro Cop In Talks With Affliction and UFC



Gordeau
17-02-2009, 20:21
Mirko Cro Cop has returned to training after his January knee reconstruction. In a recent interview with Croatian sports magazine "Sportske Novosti" Cro Cop talked about his recovery, training and possible comeback fight.

"I'm training as much as I can at this stage of the recovery. I'm mainly working on weights and cardio with conditioning coach Jukic. As things stand at the moment I can say that the operation went very well." Said an optimistic Cro Cop.

http://i63.photobucket.com/albums/h156/lulkoek/crocop.jpg

His NYE bout with Hong Man Choi ended his DREAM contract. He confirmed rumors that the UFC were indeed in contact with him however he has offers from both DREAM and another US based promotion.

"I'm in talks with the Japanese,which of course is natural, since they treated me so well over the years. And its not a secret anymore that the UFC have contacted me. I'm also in talks with another US organization."

Mirko said that he would make his decision in less than a month. Cro Cop's return is still some months away however will it be in the Japanese ring, the UFC or even Affliction? (Source: Croatian daily sports newspaper Sportske-Novosti/ Translation: FFV)

PD_EC
17-02-2009, 20:22
ben benieuwd

kooivechter
17-02-2009, 20:27
crocop geloof ik niet meer in. De man kan beter stoppen. Hij heeft een geweldige carriere gehad en ons schitterende partijen laten zien

Biiyen
17-02-2009, 20:31
Denk niet dat hij naar de UFC gaat, die zullen hem nooit meer de bedragen bieden die hij voorheen kreeg. Dana kennende zet hij laag in en zegt daarna dat CC niet durft en een lafaard is.

Emilio
17-02-2009, 22:09
Ik vind het ook niet gek dat hij lager zou krijgen dan voorheen. Gozer heeft geen fuck gepresteerd in de UFC.

Roob
17-02-2009, 22:47
CC moet eerst weer wat laten zien. Hoop dat hij dat bij Affliction gaat doen.

De man van 14K
17-02-2009, 23:21
ik denk ook dat hij zich bij Affliction het best zal voelen, of anders lekker naar Dream.
Ik hoop stiekem op een opleving maar vrees dat de Bandwagon met 2 lekke banden in de berm blijft staan..

oliebol
17-02-2009, 23:43
hoop voor hem dat hij weer in zijn topvorm terug zal komen bij een goede bond maar ik ben bang dat hij zijn oude niveau niet meer haalt en dat hij verder terug zal vallen.
ik hoop voor hem in ieder geval van harte dat hij bij een bond waar hij zich goed bij voelt terecht kan

Sendur
18-02-2009, 09:41
Deze man haalt nooit meer zijn oude niveau.

Dat is gewoon een feit, hij is niet meer in staat om dezelfde partijen neer te zetten als vroeger.

Ik hoop van wel maar ik zie het niet snel gebeuren.