PDA

View Full Version : Ricardo Fyeet en Brian Lo-A-Njoe weg bij team Slamm



Insider
17-02-2009, 21:27
Beide vechters zijn weg bij Team Slamm en hebben een contract getekend bij de concurrent It's Showtime. Bevestigd door team Slamm en It's Showtime

marcelt
17-02-2009, 22:42
een gevoelige aderlating, maar vanuit de vechters gezien wel begrijpelijk. GG en Its Showtime slokken alles op; ze hebben het geld en de beste contacten.

Jeru
17-02-2009, 22:45
Bij wie gaan ze nu trainen?

the boxer
17-02-2009, 23:01
Bij wie gaan ze nu trainen?

x2

Wheelie
17-02-2009, 23:25
In ieder geval niet meer bij Team Slamm.

The Bulldog
17-02-2009, 23:25
hmmmmm Slamn was toch vooral MT georienteerd dus vind een overstap niet vreemd...

ben ebnieuwd of we die gasten op grote gala`s gaan zien...zal hopelijk inhouden dat er ook weer meer mma op showtime gala`s komt

payap
17-02-2009, 23:26
een gevoelige aderlating, maar vanuit de vechters gezien wel begrijpelijk. GG en Its Showtime slokken alles op; ze hebben het geld en de beste contacten.

Eigenlijk een vremde keus dan dat ze naar Showtime gaan. Beiden hebben hun faam voornamelijk als MMA vechter. Terwijl Showtime amper wat met MMA doe. Golden Glory was eigenlijk veel logischer geweest voor hun als MMA vechters.

The Bulldog
17-02-2009, 23:32
mwa....mma jongens die bij Mike rondlopen zijn niet niks lijkt me...

oliebol
17-02-2009, 23:32
zonde dat ze weggaan bij slamm:(

Insider
17-02-2009, 23:34
Inderdaad Mike's Gym lopen goede vechters rond

kooivechter
18-02-2009, 01:08
wanneer gaat ricardo nou is knokke dan. Hij zou vorig jaar november, daar hebben ze toen destijds bijna een half jaar reclame voor gemaakt, maar er daarna niks meer van gehoord.

rafi
18-02-2009, 01:22
die mike krijgt heeft een druk schema met al die toppers.

Ralph
18-02-2009, 01:23
Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.

jesselaar
18-02-2009, 02:10
Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.


x2 maar wat zou ik graag een rematch venitiaan en bitchkov zien in nederland

anonymous001
18-02-2009, 11:14
Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.

Ik vind Brian wel degelijk een (potentiele) wereldtopper.

Wheelie
18-02-2009, 13:10
Ik vind Brian wel degelijk een (potentiele) wereldtopper.

Ik ook.

De man van 14K
18-02-2009, 13:14
nou ja... zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet. (sherdog stats)

Tony
18-02-2009, 13:21
Ik had meer verwacht van Brian tijdens zijn partij tegen Menno Machinegun tijdens Slamm V.

Maar ik vind op mijn beurt ook weer dat Menno enigzins onderschat wordt.

anonymous001
18-02-2009, 14:05
nou ja... zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet. (sherdog stats)

Stats zeggen niet alles... Bij Lo-A-Njoe zeker niet.

Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat hij nog veel te bewijzen heeft.

Gerben Zonderland
18-02-2009, 17:39
Eigenlijk een vremde keus dan dat ze naar Showtime gaan. Beiden hebben hun faam voornamelijk als MMA vechter. Terwijl Showtime amper wat met MMA doe. Golden Glory was eigenlijk veel logischer geweest voor hun als MMA vechters.

Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.

VR
18-02-2009, 18:53
Brian Lo-A-Njoe zag ik inderdaad van de week bij Mike's meetrainen

milton felter
18-02-2009, 19:27
Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.




Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.


nou hier een korte reactie op het verhaal .
brian heeft inderdaad een tijdje terug een aanbieding gehad via ron van gg maar de partijen konden toch maar niet samen ineen komen

dus brian is bij toen bij slamm gebleven
ik heb met brian voor dat hij dit in zijn hoofd had een gesprek gehad en vertelde hem mocht iemand komen met een mooie aanbieding dan moet je gaan hellaas voor gg ging dit dan niet door .

brian heeft een gesprek met simon gehad en die heeft hem de mogelijkheid gegeven om zich full prof nog met de sport bezig te houden iets wat ik brian als gabber niet kan aanbieden dus heb ik ook tegen hem gezegt luister als je dit kan krijgen wat hij je bied moet je gaan want ik kan dat jou niet bieden en brian is ook al niet meer de jongste dus haal er nog uit wat je nog mischien in 2 jaar nog eruit kan halen en it showtime wilt en kan hem dat bieden dus dan in de keuze snel gemaakt

en zoals ik al eerder ergens had gelezen brian en ik zijn nog steeds heel close

mvg milton

adenane
18-02-2009, 19:32
Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.

Misschien wel, maar vlak Mike's Gym niet uit. En nu is het voor It's Showtime ook makkelijker om een MMA partij te regelen op een gala van hun want nu hebben ze er 2 goede vechters bij. Als ze bij GG zouden tekenen kreeg je weer het probleem dat ze niet tegen elkaar konden vechten want ze vechten voor dezelfde label. Nu is dat mooi opgelost..

Wheelie
18-02-2009, 19:34
Bedankt voor je reactie Milton

Justinian
18-02-2009, 20:31
Bedankt voor je reactie Milton. Ik heb net ook kort met Remon Daalder van It's Showtime telefonisch gesproken Brian Lo-A-Njoe en Ricardo Fyeet weg bij Slamm!! (http://mixfightnl.tri-sys.nl/nederlands/nieuws/lo_a_njoe_en_fyeet_weg_bij_slamm__/) Mogelijk morgen meer nieuws hiervoor uit het kamp van It's Showtime is me toegezegd.

The Bulldog
19-02-2009, 00:23
zeer toffe reactie van milton....dat is elkaar iets gunnen...

micha
19-02-2009, 03:35
nou hier een korte reactie op het verhaal .
brian heeft inderdaad een tijdje terug een aanbieding gehad via ron van gg maar de partijen konden toch maar niet samen ineen komen

dus brian is bij toen bij slamm gebleven
ik heb met brian voor dat hij dit in zijn hoofd had een gesprek gehad en vertelde hem mocht iemand komen met een mooie aanbieding dan moet je gaan hellaas voor gg ging dit dan niet door .

brian heeft een gesprek met simon gehad en die heeft hem de mogelijkheid gegeven om zich full prof nog met de sport bezig te houden iets wat ik brian als gabber niet kan aanbieden dus heb ik ook tegen hem gezegt luister als je dit kan krijgen wat hij je bied moet je gaan want ik kan dat jou niet bieden en brian is ook al niet meer de jongste dus haal er nog uit wat je nog mischien in 2 jaar nog eruit kan halen en it showtime wilt en kan hem dat bieden dus dan in de keuze snel gemaakt

en zoals ik al eerder ergens had gelezen brian en ik zijn nog steeds heel close

mvg milton






thanks milton voor deze eerlijke en open uitleg. Het siert Slamm dat ze gewoon uitleg gevn ipv de radiostilte van de overkant.

chief108
19-02-2009, 09:18
:stupid:

thnx Milton!

Mickey
19-02-2009, 09:33
Hele nette reactie van Slamm. Schijnbaar kan het allemaal wel met stijl en klasse.

Justinian
19-02-2009, 09:46
thanks milton voor deze eerlijke en open uitleg. Het siert Slamm dat ze gewoon uitleg gevn ipv de radiostilte van de overkant.
De overkant zal als het goed is vandaag wat zeggen over deze overstap ;)

MMAFAN-1122
19-02-2009, 12:04
Succes heren... hoop dat jullie veel partijen gaan draaien in de toekomst!