PDA

View Full Version : Gilbert Yvel is verhuist naar de VS



rafi
18-02-2009, 14:54
om het maximale uit zijn carriere te halen. en heeft een goed contract gekregen van affliction. het gerucht gaat dat hij in april tegenover mark hunt staat en hem verslaat. hij in in juni tegenover arlovski weer staat. en traint nu bij john lewis. ik hoop dat hij een goede keuze heeft gemaakt en dat hij weer ouderwets gaat knallen.

dirk5
18-02-2009, 14:57
Nice dat ie een mooi contract heeft gekregen.

Vooral de wedstrijd met Arlovski zal vuurwerk worden.

TOON
18-02-2009, 14:58
om het maximale uit zijn carriere te halen. en heeft een goed contract gekregen van affliction. het gerucht gaat dat hij in april tegenover mark hunt staat en hem verslaat. hij in in juni tegenover arlovski weer staat. en traint nu bij john lewis. ik hoop dat hij een goede keuze heeft gemaakt en dat hij weer ouderwets gaat knallen.

als dit klopt: YEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

allebei ook goede match-ups voor hem....vechters die de voorkeur hebben om het staand uit te vechten!!!!!!

chief108
18-02-2009, 14:58
zou geweldig voor hem zijn!

WAR YVEL!!!

weks
18-02-2009, 15:17
mooi nieuws zou hard zijn

stiffler
18-02-2009, 15:21
het gerucht gaat dat hij in april tegenover mark hunt staat en hem verslaat.

Kijk is altijd fijn als je op voorhand weet dat je iemand gaat verslaan :lol:

Sendur
18-02-2009, 15:23
Yeah nice HOLLAND goes to the VS part 3 haha.

Struve, Hardonk, Mousasi, Yvel we gonna take over the VS!!!!!!

Ralph
18-02-2009, 15:24
Goede move! Ik hoop dat ie daar nog wat potten weet te breken. Succes iig!!!

Karel
18-02-2009, 15:26
top nieuws

simtekf1
18-02-2009, 15:35
Mooi gerucht dat hij Hunt gaat verslaan. :D :P

KO TKO
18-02-2009, 15:40
Goed nieuws.

Ik hoop trouwens dat hij in de VS veel gaat worstelen, want dat is toch zijn zwakke plek. Staand is hij heel goed en op de grond ook redelijk.

kooivechter
18-02-2009, 16:07
Goed nieuws.

Ik hoop trouwens dat hij in de VS veel gaat worstelen, want dat is toch zijn zwakke plek. Staand is hij heel goed en op de grond ook redelijk.

x2. Ik denk dat dat niet meer gaat lukken op 32 jarige leeftijd. Hij doet alwel meer dan 13 jaar aan mma en in het begin kwam hij alleen met staand alleen wel weg, bij de absolute top lukt hem dat niet. Hij is daar niet compleet genoeg voor en heeft niet genoeg met de sport me geevolueerd. In die lange tijd is het worstelen en het grondgevecht toch achter gebleven en is hij denk ik niet technisch genoeg voor. Was ook wel duidelijk weer te zien tegen die partij van barnet, die redelijk eenvoudig inshootte, maar yvel zag ze niet goed aankomen, of kon ze in ieder geval niet goed tegenhouden. Ik denk dat hij dat nu niet meer op het level van de absolute top kan krijgen hetzelfde geldt voor Hardonk. Maar goed we zullen zien, het is altijd wel spektakel en vuurwerk. En het is voor yvel een goede stap om in de USA te gaan wonen.

nicolas the red
18-02-2009, 16:17
Kijk is altijd fijn als je op voorhand weet dat je iemand gaat verslaan :lol:
hahaha

rafi
18-02-2009, 16:20
jaja.... nu weet ik het wel. maar ik kan hem niet meer verbeteren. maar oke ik kom wel met nieuws.

anonymous001
18-02-2009, 16:24
x2. Ik denk dat dat niet meer gaat lukken op 32 jarige leeftijd. Hij doet alwel meer dan 13 jaar aan mma en in het begin kwam hij alleen met staand alleen wel weg, bij de absolute top lukt hem dat niet. Hij is daar niet compleet genoeg voor en heeft niet genoeg met de sport me geevolueerd. In die lange tijd is het worstelen en het grondgevecht toch achter gebleven en is hij denk ik niet technisch genoeg voor. Was ook wel duidelijk weer te zien tegen die partij van barnet, die redelijk eenvoudig inshootte, maar yvel zag ze niet goed aankomen, of kon ze in ieder geval niet goed tegenhouden. Ik denk dat hij dat nu niet meer op het level van de absolute top kan krijgen hetzelfde geldt voor Hardonk. Maar goed we zullen zien, het is altijd wel spektakel en vuurwerk. En het is voor yvel een goede stap om in de USA te gaan wonen.

Ga jij anders even een shoot van Barnett stoppen?

Het is dus gewoon niet waar dat Gilbert zich niet ontwikkeld heeft op de grond. Hij is op de grond enorm verbeterd. Dat zag je in de partij tegen Barnett. Ook goed genoeg voor de absolute top. Van onder zo goed blijven vechten, dat kunnen er niet veel! Staand worstelen zou misschien verbeterd kunnen worden, maar als je kijkt hoe getalenteerd Yvel is, denk ik dat hij daar ook nog veel in zou kunnen verbeteren.

En dit is geen nuthugging: het hoeft van mij niet, maar ik denk gewoon dat de man geweldig goed is.

chief108
18-02-2009, 16:30
Het is dus gewoon niet waar dat Gilbert zich niet ontwikkeld heeft op de grond. Hij is op de grond enorm verbeterd. Dat zag je in de partij tegen Barnett. Ook goed genoeg voor de absolute top. Van onder zo goed blijven vechten, dat kunnen er niet veel! Staand worstelen zou misschien verbeterd kunnen worden, maar als je kijkt hoe getalenteerd Yvel is, denk ik dat hij daar ook nog veel in zou kunnen verbeteren.

En dit is geen nuthugging: het hoeft van mij niet, maar ik denk gewoon dat de man geweldig goed is.
QFT....

Garcia
18-02-2009, 16:38
Het gehavende gezicht van Barnett spreekt voor zich. Hij heeft het langer dan menig vechter op de grond volgehouden tegen Barnett en kon tevens klappen uitdelen. Barnett was misschien op de grond heer en meester, maar Yvel heeft duidelijk laten zien dat hij wel degelijk meetelt aan de top.

Ik wens hem ontzettend veel succes!!

Wiseguy
18-02-2009, 16:44
Heb ik wel dezelfde partij gezien als jullie. Ik heb namelijk een partij gezien waarbij yvel op zijn rug lag stoten te incasseren en uiteindelijk heeft getapt. Hij heeft aan het einde van de 1e ronde wel een beetje teruggeslagen maar Barnett is geen seconde in de problemen gekomen.

kooivechter
18-02-2009, 16:53
Ga jij anders even een shoot van Barnett stoppen?

Het is dus gewoon niet waar dat Gilbert zich niet ontwikkeld heeft op de grond. Hij is op de grond enorm verbeterd. Dat zag je in de partij tegen Barnett. Ook goed genoeg voor de absolute top. Van onder zo goed blijven vechten, dat kunnen er niet veel! Staand worstelen zou misschien verbeterd kunnen worden, maar als je kijkt hoe getalenteerd Yvel is, denk ik dat hij daar ook nog veel in zou kunnen verbeteren.

En dit is geen nuthugging: het hoeft van mij niet, maar ik denk gewoon dat de man geweldig goed is.

Om nou te zeggen dat het worstelen van yvel misschien zuo kunnen worden verbeterd? Tja zonder zelfreflectie kun je natuurlijk nooit beter worden. Maar goed ieder zíjn of haar mening.

dirk5
18-02-2009, 17:09
Heb ik wel dezelfde partij gezien als jullie. Ik heb namelijk een partij gezien waarbij yvel op zijn rug lag stoten te incasseren en uiteindelijk heeft getapt. Hij heeft aan het einde van de 1e ronde wel een beetje teruggeslagen maar Barnett is geen seconde in de problemen gekomen.

Hij heeft het bijna 3 rondes uitgehouden op zijn rug, met Barnett in full mount. In mijn boek is dat een wereldprestatie.

Vooral ook nog omdat Barnett er na de wedstrijd fuckup uit zag en Gilbert een stuk minder..

De man van 14K
18-02-2009, 17:13
Hurricane: als je hier weer eens leest; RESPECT en veel succes in de VS.


WAR YVEL!!

wrestler_nl
18-02-2009, 17:27
Gilbert Yvel's takedown(defense) kan altijd nog wel verbeterd worden. hij moet wel om mee te kunnen doen aan de top , vooral in amerika waar de beste worstelaars in mma vechten. wel goed van yvel dat hij drie rondes op zn rug heeft volgehouden, maar laten we eerlijk zijn , barnett was geen moment echt in de problemen. Maar het is nooit laat om iets te leren , als hij bij een goeie gym gaat trainen met goeie worstelaars dan kan hij zeker zn worstel en ground game verbeteren!!

Biiyen
18-02-2009, 17:55
Leuk nieuws voor Gilbert, de USA lijkt me een goede plek om te werken aan je ground game.

Jamila
18-02-2009, 18:23
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

Paganstars
18-02-2009, 18:23
WAR Yvel!!!

A.F.
18-02-2009, 18:39
succes man!!!

renamer
18-02-2009, 19:33
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

must not feed tr...ooo...llll


fuck it..


jamelia.. zou u alstublieft zo vriedelijk willen zijn om uw opmerkingen en stemingsmakerij voor u te houden?

marruuh

YEAH eindelijk

goed bezig die yvel

jesselaar
18-02-2009, 20:03
Ga jij anders even een shoot van Barnett stoppen?

Het is dus gewoon niet waar dat Gilbert zich niet ontwikkeld heeft op de grond. Hij is op de grond enorm verbeterd. Dat zag je in de partij tegen Barnett. Ook goed genoeg voor de absolute top. Van onder zo goed blijven vechten, dat kunnen er niet veel! Staand worstelen zou misschien verbeterd kunnen worden, maar als je kijkt hoe getalenteerd Yvel is, denk ik dat hij daar ook nog veel in zou kunnen verbeteren.

En dit is geen nuthugging: het hoeft van mij niet, maar ik denk gewoon dat de man geweldig goed is.


waarom lukt cro cop het wel dan om een fatsoenlijke take down defense te ontwikkelen
gilbert is gewoon een heel eigenwijs en gaat tegen worstelaars het nooit redden maar hij heeft wel stamina getoont tegen josh maar als hij zn huricane stijl zo voortzet en niet luistert naar mensen die het beste met hem voor hebben blijft dit zich herhalen

MilfhunterMMA
18-02-2009, 20:33
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

Het lijkt me een beter plan als Yvel tegen JOU een partij draait. :twak: And stay away from the mushrooms, they make you retarded and a nuisance.

amilster
18-02-2009, 20:37
Hij gaat er gewoon helemaal voor en dat vindt ik TOP, zijn match tegen Barnett heeft juist onwijs veel indruk bij mij achter gelaten, minig vechter had allang afgeklopt maar yvel bleef gaan!
ik denk serieus dat hij een groot deel van de huidige UFC zwaargewichten zo door de ring rost!

GOOOOOO Gilbert GOOOOO!!!

Tony Galento
18-02-2009, 21:06
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:
Maak er dan een UFC partij van, dan wordt er tenminste op anabolen gecontroleerd.

Gr, Tony:thup:

PD_EC
18-02-2009, 21:18
goed nieuws dit is mooi voor gilbert en ik wens hem veel succes

jesselaar
18-02-2009, 21:19
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

deze partij kan dan toch beter in usa of komt het dieet van alistair dat n iet zo goed uit it makes you unhealty and old
je kan zeggen over gilbert wat je wil maar hij is alistair nooit uit de weg gegaan de laatste keer was zn blessure gewoon te erg
hoe zat het ook alweer met de 1e keer
jamilla of welke schuilnaam ook je bent te zielig voor woorden
ik ben benieuwd naar je antwoorden kijken hoe hypocriet je bent

TOON
18-02-2009, 21:19
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

dit is zoooooooo jammer he....zo'n mooi topic....zoooooooo jammer....
ben een ontzettende Overeem fan, maar hoop gewoon nu bijna dat Yvel wint als die partij er komt om jou een rotdag te bezorgen

Gr Toon 'smiley met duimpjes'

jesselaar
18-02-2009, 21:25
dit is zoooooooo jammer he....zo'n mooi topic....zoooooooo jammer....
ben een ontzettende Overeem fan, maar hoop gewoon nu bijna dat Yvel wint als die partij er komt om jou een rotdag te bezorgen

Gr Toon 'smiley met duimpjes'


x2 al ben ik ook echt een fan van alistair en zn instelling is ook 10 keer beter ik snap niet dat iemand van gg jou ter orde roept om zulke uitspraken te laten doen
wie de bal kaatst kan ?heeeeeeeeeeeeeel dom

Pimp-Daddy
18-02-2009, 21:50
Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly

Als je van Big Mac's dik en lelijk wordt, hoeveel heb jij der dan wel niet gegeten??

A.F.
18-02-2009, 22:00
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:

deze opmerking is gewoon zielig...

kinderachtig jongens

Slome
18-02-2009, 22:05
War Yvel:thup:

All the way!!!

Jamila
18-02-2009, 23:10
begrijp me niet verkeerd ik gun gilbert al het succes in amerika maar het nederlandse publiek gun ik deze partij net zo ..

gr, jamila:thup:

Kameleon
18-02-2009, 23:21
Yvel for President!!

De man van 14K
18-02-2009, 23:27
Lekker boeiend die ene partij tegen Overeem. Ik zou het ook wel weten als ik Yvel was, lekker naar de VS en voor pegels knokken als de kans zich voordoet.

jesselaar
19-02-2009, 00:09
Lekker boeiend die ene partij tegen Overeem. Ik zou het ook wel weten als ik Yvel was, lekker naar de VS en voor pegels knokken als de kans zich voordoet.


x2 en dan moet gilbert ook nog voor een appel en een ei vechten of jamilla moet met een echt aanbod komen net zoals affliction maarja het zal wel weer niks mogen kosten

Jani
19-02-2009, 00:22
Ik weet dat Strikeforce nog een tegenstander voor Allistair zoekt dus meschien kunnen ze Yvel effe lenen van Affliction !

Babalu vecht bijv ook voor zowel Sf als Affliction

In ieder geval Gaaf dat Yvel naar Amerika gaat,want hij zal daar een stuk beter worden.

micha
19-02-2009, 03:10
hij had gewoon met heath herring moeten trainen 10 jaar geleden.

Rougemonkey
19-02-2009, 10:39
Nice. Hoe oud is de man nu?

MMAFAN-1122
19-02-2009, 12:03
Het ga je goed Yvel... doe je best!!!

Reza_Relex
19-02-2009, 12:10
Beste mensen,

Waarom de nevendiscussies mbt bigmac's, vet worden etc. wees gewoon vechtsportliefhebber, discussie mag uiteraard daar is een forum voor maar zeik elkaar niet zo af svp.

onderstaand een bevestiging van gilbert, of het gerucht waar is en hij geeft z'n reden. op zich een prof gedachte, want hij is tenslotte prof.
of er een partij komt tegen D-man overeem of wie dan ook....
promotors zat die dit kunnen bewerkstelligen toch!!!!


Type: http://cache.hyves-static.net/images/messagecenter/icons/email_open.png Privé berichten
2009-02-18 22:37:32


http://94.100.114.140/478000001-478050000/478041301-478041400/478041324_2_c3vk.jpeg
Gilbert yvel (http://hurricaneyvel.hyves.nl/)
Titel: Re: gerucht???
Aan:

rdg-reza










Ik zit nu inderdaad voor 4 maanden in amerika en ben van plan om hier te blijven wonen...
Puur om het feit dat de trainingen hier beter zijn en ik hier een betere toekomst heb als vechter dan in nl


overigens lijkt mij overeem - yvel ook een toppartij, maar ik zie liever de nederlandse vechters tegen de buitenlandse toppers, om het holland gehalte maar goed hoog te houden. er staan nog te weinig nederlanders in de MMA top 10. kijk als we binnen het MMA de K1 ranking kunnen realiseren staat het kleine oranje landje boven aan de vechtsportwereld!
Dat zou pas echt TOPPIE zijn, toch.

osu

Reza_Relex
19-02-2009, 12:14
micha,
mogelijk dat je niet op de hoogte bent, maar Gilbert heeft 10 jaar gelden met Heath Herring getraind. dat was de startfase van GG; Gilbert, Heath, Valentijn, Alistair, Ilonka, Sem, Fatih, Stefan Tapilatu, Martijn, etc.

jesselaar
19-02-2009, 12:34
hij had gewoon met heath herring moeten trainen 10 jaar geleden.


hij had beter bij red devil kunnen gaan trainen daar zitten de echte kampioenen op mma gebied en de game plans zijn daar ook gruwelijk

10 jaar geleden kon heath alleen maar naar de voetjes duiken
en zoon goede worstelaar is het nou ook weer niet
de reden dat hij die tijd zo ver gekomen is is cor hemmers maar het spelletje en de vechters zijn geevalueerd de nieuwe generatie is veel allrounder

Jamila
19-02-2009, 12:36
Nee GG heeft Heath speciaal gehaald voor Gilbert maar hij ontweek altijd de grondtrainingen. Dit tot grote frustratie van de grondtrainer Remco Pardoel, die alle moeite heeft gedaan om deze 2 heren met elkaar aan de gang te krijgen.

Gr, Jamila:thup:

Jamila
19-02-2009, 12:43
hij had beter bij red devil kunnen gaan trainen daar zitten de echte kampioenen op mma gebied en de game plans zijn daar ook gruwelijk

10 jaar geleden kon heath alleen maar naar de voetjes duiken
en zoon goede worstelaar is het nou ook weer niet
de reden dat hij die tijd zo ver gekomen is is cor hemmers maar het spelletje en de vechters zijn geevalueerd de nieuwe generatie is veel allrounder

Als we het over evalueren hebben: Alistair Overeem
Red Devil heeft altijd klappen gehad van GG, zowel van Alistair als van Fatih als van galid.

Gr, Jamila:thup:

jesselaar
19-02-2009, 12:47
Nee GG heeft Heath speciaal gehaald voor Gilbert maar hij ontweek altijd de grondtrainingen. Dit tot grote frustratie van de grondtrainer Remco Pardoel, die alle moeite heeft gedaan om deze 2 heren met elkaar aan de gang te krijgen.

Gr, Jamila:thup:
waar blijft de antwoorden op mijn vragen jamilla ?of word het een beetje te heet onder je gg voetjes

chief108
19-02-2009, 13:04
Ik zit nu inderdaad voor 4 maanden in amerika en ben van plan om hier te blijven wonen...
Puur om het feit dat de trainingen hier beter zijn en ik hier een betere toekomst heb als vechter dan in nl


overigens lijkt mij overeem - yvel ook een toppartij, maar ik zie liever de nederlandse vechters tegen de buitenlandse toppers, om het holland gehalte maar goed hoog te houden. er staan nog te weinig nederlanders in de MMA top 10. kijk als we binnen het MMA de K1 ranking kunnen realiseren staat het kleine oranje landje boven aan de vechtsportwereld!
Dat zou pas echt TOPPIE zijn, toch.

osu

thnx Reza_Relex....

Justinian
19-02-2009, 13:14
---Justinian

Ontopic mensen en svp met respect discussiëren zonder mensen te beledigen. Dit geldt voor iedereen.

---/Justinian

De man van 14K
19-02-2009, 14:14
Een pittige discussie is nog geen belediging. (of was dit bij voorbaat ;))

Jamilla tegen wie zou jij Yvel dan willen zien knokken? Dit topic gaat immers over hem en niet over GG

connect
19-02-2009, 14:22
Nee GG heeft Heath speciaal gehaald voor Gilbert maar hij ontweek altijd de grondtrainingen. Dit tot grote frustratie van de grondtrainer Remco Pardoel, die alle moeite heeft gedaan om deze 2 heren met elkaar aan de gang te krijgen.

Gr, Jamila:thup:


Jamila wie ontweek wie nou? gilbert ontweek heath ?? of andersom.

dtgerald
19-02-2009, 14:37
Mooi gerucht dat hij Hunt gaat verslaan. :D :P
Spoiler ha ha.

chief108
19-02-2009, 14:38
Jamilla tegen wie zou jij Yvel dan willen zien knokken? Dit topic gaat immers over hem en niet over GG
precies...
wel ff ontopic blijven graag

het is hartstikke mooi dat Yvel die kans krijgt en met beide handen aanpakt

zoals hij zelf al zei:

ik zie liever de nederlandse vechters tegen de buitenlandse toppers, om het holland gehalte maar goed hoog te houden. er staan nog te weinig nederlanders in de MMA top 10. kijk als we binnen het MMA de K1 ranking kunnen realiseren staat het kleine oranje landje boven aan de vechtsportwereld!
Dat zou pas echt TOPPIE zijn, toch.

dat is toch het streven van iedereen right?
nederland die ook de MMA wereld gaat domineren

we zijn er nog lang niet, maar Yvel is iig al goed bezig!! :thup:

anonymous001
19-02-2009, 14:41
zoals hij zelf al zei:



Denk dat dat een opmerking van RR was. Maar verder ben ik het helemaal met je eens.

chief108
19-02-2009, 14:44
ja zou kunnen
is niet erg duidelijk die post

't is maar hoe je het leest idd

oliebol
19-02-2009, 18:30
ik gun het hem van harte en hoop dat hij in de USA flink gaat huishouden.
zou ook nog leuk zijn als hij een keer tegen Alistair vecht... dat wel:p

jesselaar
19-02-2009, 18:36
Als we het over evalueren hebben: Alistair Overeem
Red Devil heeft altijd klappen gehad van GG, zowel van Alistair als van Fatih als van galid.

Gr, Jamila:thup:
dat is niet evalueren maar exploderen en ik kan je verklappen niet van de big macs
kijk een team heeft winnaars en verliezers waarom noem je martijn ,heath, en sem dan niet of lijd je aan geheugen verlies je verzint je eigen antwoord want ik had het over de echte kampioenen fedor en mousasi helemaal niet over wie er van wie gewonnen heeft
maar als je toch zo graag antwoord hoeveel kampioenen op mma gebied heeft gg dan ?(dan heb ik het net over pietje bel gordels natuurlijk )
en beantwoord ook meteen die andere vragen oepssssssssssssssss of kan ,wil ,mag je dat niet

micha
19-02-2009, 19:17
Gilbert wou niet op de grond trainen met heath. ik was er toen dagelijks bij. Heath daarin tegen wou wel staand leren vechten.........

Slome
19-02-2009, 19:25
hoop gezeur,,,


yvel gaat ze laatste centen verdienen in USA... gelijk geef ik hem..

Suc6 mr. Shizzle...:thup:

De man van 14K
19-02-2009, 19:28
Gilbert wou niet op de grond trainen met heath. ik was er toen dagelijks bij. Heath daarin tegen wou wel staand leren vechten.........


Alsof Heath het tegenwoordig zo lekker doet.
Ik denk dat Gilbert niet veel van hem zou overlaten

Jani
19-02-2009, 19:33
hoop gezeur,,,


yvel gaat ze laatste centen verdienen in USA... gelijk geef ik hem..

Suc6 mr. Shizzle...:thup:

X2

zo'n kans laat je gewoon niet liggen

verder,vlucht yvel voor niemand weg,anders had hij die partij tegen Barnett ook niet aangenomen ,met de kans dat hij tegen Fedor uit zou komen als hij had gewonnen van Josh !!

jesselaar
19-02-2009, 22:50
dat is niet evalueren maar exploderen en ik kan je verklappen niet van de big macs
kijk een team heeft winnaars en verliezers waarom noem je martijn ,heath, en sem dan niet of lijd je aan geheugen verlies je verzint je eigen antwoord want ik had het over de echte kampioenen fedor en mousasi helemaal niet over wie er van wie gewonnen heeft
maar als je toch zo graag antwoord hoeveel kampioenen op mma gebied heeft gg dan ?(dan heb ik het net over pietje bel gordels natuurlijk )
en beantwoord ook meteen die andere vragen oepssssssssssssssss of kan ,wil ,mag je dat niet
het is stil aan de overkant

micha
20-02-2009, 08:55
heath herring kon niet eens een lowkick geven Rosso en laat staan een highkick. Sinds hij weg is bij GG is het pet met hem. hetzelfde geldt voor Gilbert

jesselaar
20-02-2009, 10:10
heath herring kon niet eens een lowkick geven Rosso en laat staan een highkick. Sinds hij weg is bij GG is het pet met hem. hetzelfde geldt voor Gilbert


klopt heath kon die tijd zo in de afvallers meedoen cor heeft hem gemaakt en na fedor is hij nooit meer de oude geworden over gilbert zn groungame is gewoon slecht alexander liet hem op de training 5 keer aftikken binnen een paar minuten maar ik zie alistair het niet na doen tegen barnet die kan gewoon niet zoveel pijn hebben we weten allemaal wat er dan gebeurd dus een beetje meer credit is wel op zn plaats

Tsuki
20-02-2009, 10:45
Ik ben benieuwd of hij dit gebruikt om onder de partij tegen Alistair Overeem uitkomen. Eerst waren het de Japanners die het zogenaamd tegen hielden. Na het verifiëren van dit verhaal , bleek dit niet te kloppen en sterker nog de Japanners hebben geen enkel bezwaar. Zoals we weten heeft Appie Echteld invloed bij Affliction en zijn de contracten exclusief voor de USA. ( dat wil zeggen hij mag vechten in Europa ) Dus Gilbert Let's do it. Stay away from the BIG MACS it makes you fat en ugly.

Gr, Jamila:thup:


*facepalm* ............. tering wat ben jij toch irritant

Jamila
20-02-2009, 16:24
1. Siyar Bahadurzada wereld kampioen shooto
2. Dion Starring Europees kampioen
3. Alistair Overeem Stike force wereld kampioen
4. Sem Schilt 3x king of pancras
5. Fatih Kocamis M-1 World champion
6. Marloes Coenen Europees kampioen ADCC
7. Jon-Olav-Einemo wereld kampioen ADCC
8. Sergei Kharitonov AFC wereld kampioen ( Top 5 vechter Pride )

enzovoort, enzovoort, enzovoort MMA gehalte Golden Glory ......


Gr, Jamila:thup:

De man van 14K
20-02-2009, 16:36
Dit topic ging over Gilbert, suffe bimbo.

jesselaar
20-02-2009, 16:41
1. Siyar Bahadurzada wereld kampioen shooto
2. Dion Starring Europees kampioen
3. Alistair Overeem Stike force wereld kampioen
4. Sem Schilt 3x king of pancras
5. Fatih Kocamis M-1 World champion
6. Marloes Coenen Europees kampioen ADCC
7. Jon-Olav-Einemo wereld kampioen ADCC
8. Sergei Kharitonov AFC wereld kampioen ( Top 5 vechter Pride )

enzovoort, enzovoort, enzovoort MMA gehalte Golden Glory ......


Gr, Jamila:thup:
ik had het niet over pietje bel belts maar over ufc, pride, dream, affliction de rest behalve dan king of pancrasevoor die tijd dan, doet er niet toe is natuurlijk leuk voor aan de shoorsteen maar meer ook niet adcc is geen mma dus leuk maar ook weer naast
die sergei is dat die jongen die door red devil alexander klappen kreeg in pride en nu graag dat enzovoorts want ik ben niet echt onder de indruk

Slome
20-02-2009, 17:27
waarom nou toch...................................:crying:

chief108
20-02-2009, 18:30
van nu af aan gaan we alle GG topics volspammen met Gilbert Yvel info.. :fp:

chief108
20-02-2009, 19:25
ik ben begonnen...
who's next? :brow:

WAR GILBERT!!!!

Il Loco
20-02-2009, 19:46
ik ben begonnen...
who's next? :brow:

WAR GILBERT!!!!

WARRRRRRRR GILBERT

Woehooeeeee theee Huuuricaneeeee:pimp:


Om op niveau te blijven; Go Gilbert:thup: Gr il Loco:thup:

Slome
23-02-2009, 16:43
Ik heb alle vertrouwen in dat Gilbert het gaat maken bij Affliciton...

WAR GILBERT:thup: