PDA

View Full Version : Mirko Crocop Confirms He'll Fight at UFC 99



Gordeau
18-02-2009, 21:20
Mirko Crocop has spoken with Croatian news site Nova, and answered a few questions:

http://i63.photobucket.com/albums/h156/lulkoek/60194030.jpg

Mirko stats off by joking saying that the doctor could amputate his leg, and everything will be better.
Mirko then goes on to say that the opperation went well, and he is doing small excercises and will being boxing in early April.
When asked about full training and when he will fight Mirko had some interesting things to say.

At the beginning of May, he plans to start full training and , he said, remains a full five weeks to prepare for the extravaganza of the UFC and that will be held on the 13th of june.
So Mirko has confirmed he will be fighting on UFC 99.
Mirko then goes on to say that possibly match-up could be Randy Couture.
Heard the order to his opponent could be Randy Couture. It would, says Mirko, be a great fight.
When asked about Randy Couture being his match-up.

Randy Couture would be a great fight.
But I can not say definitely because I do not know. Just a few days ago reportedly said that there is a possibility that Randy Couture will have to fight me.


Despite his suggestion, Randy is not likely to appear on this card. Due to his elbow surgery and movie commitments, he would be limited to a 3 week or so training camp before going over to Germany.

kooivechter
18-02-2009, 22:07
eerst maar is tegen overeem in Japan, daarna zien we wel is verder. Mirko heeft helemaal niks te zoeken in de ufc in heavy weight. Misschien in de light heavy weight, maar daar zijn ook zoveel goede jongens

MilfhunterMMA
18-02-2009, 22:48
eerst maar is tegen overeem in Japan, daarna zien we wel is verder. Mirko heeft helemaal niks te zoeken in de ufc in heavy weight. Misschien in de light heavy weight, maar daar zijn ook zoveel goede jongens

zwijg infidel. CC gaat gewoon slopen

*slingert de bandwagon aan

ZakKa!
18-02-2009, 22:50
I still believe in him!

wrestler_nl
18-02-2009, 22:54
ik hoop echt dat ie naar de ufc gaat!!! zou erg mooi zijn....en een matchup tegen couture zou helemaal geweldig zijn.....een afscheidspartij cro cop vs couture voor beide vechters zou wel:thup: zijn

TOON
18-02-2009, 23:08
ik geloof er niet meer in eerlijk gezegd...hij kan wel van couture winnen, maar dat zegt meer over mijn mening mbt couture... no offense ofcourse...

LemsterNL
18-02-2009, 23:09
Pak em aan CC !!!! zou prima match-up zijn

YoMarK
18-02-2009, 23:14
Hij gaat tegen Big-Nog vechten, let maar op.

Tony
19-02-2009, 09:56
Ik ben zelf geen vechter, maar is een trainingskamp van 5 weken niet wat weinig om in shape te komen na een operatie?

Maar goed.. de bandwagon loopt nog steeds. Ik heb de banden opgepompt, de lak gepoetst en de velgen gereinigd. Nu het motorblok nog aan de gang zien te krijgen.


WAR CROCOP!!!!

chief108
19-02-2009, 11:14
Maar goed.. de bandwagon loopt nog steeds. Ik heb de banden opgepompt, de lak gepoetst en de velgen gereinigd. Nu het motorblok nog aan de gang zien te krijgen.

de banden oppompen...
okee
maar lak poetsen en velgen reinigen????
that's gay...

anyways...


WAR CROCOP!!!!

kooivechter
19-02-2009, 11:33
zwijg infidel. CC gaat gewoon slopen

*slingert de bandwagon aan

mooi he, dat mensen nog in hem geloven nadat hij al 2 jaar niks meer heeft gepresteerd. Dan doe je toch iets goed.

dirk5
19-02-2009, 11:41
mooi he, dat mensen nog in hem geloven nadat hij al 2 jaar niks meer heeft gepresteerd. Dan doe je toch iets goed.

Er geloven ook mensen in de god en die bestaat nieteens (Fedor niet meegerekend)

Ik zal in ieder geval de longen uit mijn lijf schreeuwen om hem aan te moedigen. Het blijft DE man waarom ik mma ben gaan kijken.

Tony, heb zojuist de olie ververst en de koelvloeistof bijgevuld, wij zijn er klaar voor!

MilfhunterMMA
19-02-2009, 11:56
mooi he, dat mensen nog in hem geloven nadat hij al 2 jaar niks meer heeft gepresteerd. Dan doe je toch iets goed.

ik hou er niet van om mn geloof in iemand van de een op de andere dag bij te stellen. al verliest hij weer, hij blijft een groot mma vechter.


Er geloven ook mensen in de god en die bestaat nieteens (Fedor niet meegerekend)

Ik zal in ieder geval de longen uit mijn lijf schreeuwen om hem aan te moedigen. Het blijft DE man waarom ik mma ben gaan kijken.

Tony, heb zojuist de olie ververst en de koelvloeistof bijgevuld, wij zijn er klaar voor!

als ik je reps zou kunnen geven zou je die krijgen.

Tony
19-02-2009, 12:11
Check.. de motor loopt weer...De kar blinkt... de nieuwe schokdempers zitten eronder. De dobbelstenen hangen aan de achteruitkijkspiegel en de tennisbal zit weer op de trekhaak.
TOP!!!

Crocop gaat zeker slopen...

zo!

d3mon1977
27-02-2009, 15:25
ik hou er niet van om mn geloof in iemand van de een op de andere dag bij te stellen. al verliest hij weer, hij blijft een groot mma vechter. .

Juist! Hij blijft een absolute topper! Mirko!

dirk5
27-02-2009, 15:36
http://www.mixfight.nl/forum/picture.php?albumid=42&pictureid=132

WAR MIRKO!!!

The Bulldog
27-02-2009, 19:57
Check.. de motor loopt weer...De kar blinkt... de nieuwe schokdempers zitten eronder. De dobbelstenen hangen aan de achteruitkijkspiegel en de tennisbal zit weer op de trekhaak.
TOP!!!

Crocop gaat zeker slopen...

zo!

ondanks dat ik serieus denk dat het gebeurd is met hem....

vraag ik om een lift ...wil hem echt nog 1 keer zien knallen....

Tony
27-02-2009, 20:31
Lift is prima... voor deze ene keer he.. de volgende keer moet je weer een meer-ritten kaart nemen ;)

Angelco
27-02-2009, 20:45
CC moet terug gaan slopen! Mirko FTW

De man van 14K
27-02-2009, 22:34
Lift is prima... voor deze ene keer he.. de volgende keer moet je weer een meer-ritten kaart nemen ;)


let's ride!! http://i59.photobucket.com/albums/g318/offthetee21/bandwagon.jpg

Mr 1 Leg
27-02-2009, 22:43
Juist! Hij blijft een absolute topper! Mirko!x2 hij is een is en blijft een topper cc warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Roob
27-02-2009, 23:45
Miiiiirkoooooo Crooooooocoooooooop!! :D ghehehehe.. starten en lopen jongs! Let's get it on!!

Mr 1 Leg
28-02-2009, 10:08
Mirko heeft een mental coach nodig, dan kan het nog goedkomen.ik zal hem dan even bellen hahaha lol ;)

Vincentino
28-02-2009, 12:57
Ja wat wil ik m graag nog een keer zien vechten! Vraag me wel af of ie genoeg tijd heeft om zich goed voor te bereiden ivm zn operatie aangezien hij in april wil beginnen met boksen en hij zegt pas in mei zn trainingskamp te beginnen. Dus hij heeft 5 weken om zich voor te bereiden na een half jaar weinig trainen en dat is ook nog ALS alles volgens plan gaat. Klinkt risky, maar hoop dat het lukt dan!

XedgeX
28-02-2009, 13:36
ik rij mee! geldt mijn ov hier ook of geldt de ass, gas or grass regel?

Blythe
28-02-2009, 21:18
Jammer dat veel mensen Mirko al bij voorbaat afschrijven.. Ja ok, zijn vorige UFC avontuur verliep niet erg best maar de beste man was toch één van de toppers in PRIDE.

Als hij weer een partij of twee weet te winnen is hij wat mij betreft weer gewoon een top 5 heavyweight.

marcelt
28-02-2009, 22:30
Door CC en W. Silva ben ik MMA leuk gaan vinden. Hoop dat Mirko nog eens kan vlammen!