PDA

View Full Version : Man wurgt echtgenote na kreunen verkeerde naam



rafi
19-02-2009, 11:00
De 53-jarige Collin Scully was niet geamuseerd toen zijn vrouw in extase de naam van een andere man kreunde. Aanvankelijk was het nog best gezellig in de slaapkamer van Collin en zijn vrouw, totdat Tracy (39) tijdens de vrijpartij opeens 'Ohhhhh, Paul' kreunde. De Brit uit Leeds verloor hierdoor zijn zelfbeheersing. Hij drukte zijn knie op haar borst waarna hij zijn echtgenote wurgde.

Collin belde de volgende ochtend pas een ambulance. De bewuste Paul verklaarde voor de rechter geen affaire met het slachtoffer te hebben gehad. Ze wisselden enkel wat sms'jes met elkaar.

Hahahahaha, het zal je maar gebeuren. Zou d'r alle hoeken van de kamer laten zien :boos:

Iwan
19-02-2009, 11:27
Kaput machen ja!:twak:

Paganstars
19-02-2009, 11:34
Ik zou haar dan een combinatie tussen een Donkey punch en een dirty sanchez geven!

anonymous001
19-02-2009, 11:45
Zijn jullie zo onzeker?

chief108
19-02-2009, 11:47
De bewuste Paul verklaarde voor de rechter geen affaire met het slachtoffer te hebben gehad. Ze wisselden enkel wat sms'jes met elkaar.

yeah right.... :wink:

PigDog
19-02-2009, 11:51
Ach, de meeste vrouwen roepen "Pigdog,Pigdog" maar dat geeft niet want de partner denkt dat ze geil aan het dirt talken is....

Biiyen
19-02-2009, 11:58
Ach, de meeste vrouwen roepen "Pigdog,Pigdog" maar dat geeft niet want de partner denkt dat ze geil aan het dirt talken is....

Zal je vrouw blij mee zijn dan...

chief108
19-02-2009, 12:02
Zal je vrouw blij mee zijn dan...
ach die roept waarschijnlijk Guru, Guru....

bquiroga
19-02-2009, 12:37
what else could you do? those bitches HAD to die..

YouTube - Conan O'Brien - Those Bitches Had To Die (http://www.youtube.com/watch?v=Z69wBnBi9aQ)

anonymous001
19-02-2009, 12:50
Zal je vrouw blij mee zijn dan...

Is die bi dan? Tja can't beat the voorbinddildo, zeg ik altijd maar...

PigDog
19-02-2009, 13:36
Is die bi dan? Tja can't beat the voorbinddildo, zeg ik altijd maar...

Snapte hem ook al niet, maar ja....

Jessica
19-02-2009, 14:02
Yesss Jesss Jesss........valt niet op als 'n man dat zou roepen :brow:

A.F.
19-02-2009, 14:03
Yesss Jesss Jesss........valt niet op als 'n man dat zou roepen :brow:


dat gebeurt jou wekelijks zeker :whistling:

Jessica
19-02-2009, 14:06
hihi ? ben er niet bij ;)

PigDog
19-02-2009, 14:10
Yesss Jesss Jesss........valt niet op als 'n man dat zou roepen :brow:

Nou, helaas riep ik er telkens "Tanja" voor, en dat werd niet in dank afgenomen...

Jessica
19-02-2009, 14:12
Whahahahaha tja fout :D

TOON
19-02-2009, 19:48
Ach, de meeste vrouwen roepen "Pigdog,Pigdog" maar dat geeft niet want de partner denkt dat ze geil aan het dirt talken is....

ik lachte......


toen bedacht ik me net wat....


ga nu mn vriendin schoppen!!

Biiyen
19-02-2009, 19:57
Snapte hem ook al niet, maar ja....

Kom zo moeilijk is het niet...

Andere vrouwen roepen "Pig dog" "Pig Dog"

Conclusie: Jij neukt een hoop vrouwen (of volgens verhaal, je stuurt een hoop sms'jes naar en heleboel andere vrouwen)

Daar zal je vrouw dan blij mee zijn......

PigDog
19-02-2009, 20:20
Ooooooo

Jij gaat er van uit dat ze het weet?

Biiyen
19-02-2009, 20:26
Ooooooo

Jij gaat er van uit dat ze het weet?

Daar ga ik niet vanuit, dat weet ik zeker.

Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw. Ze zullen wroeten, ze zullen vinden, ze zullen veroordelen, ze zullen het tegen je gebruiken en ze zullen ervoor zorgen dat je het zelf ook nooit meer vergeet. ;)

TOON
19-02-2009, 20:34
Daar ga ik niet vanuit, dat weet ik zeker.

Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw. Ze zullen wroeten, ze zullen vinden, ze zullen veroordelen, ze zullen het tegen je gebruiken en ze zullen ervoor zorgen dat je het zelf ook nooit meer vergeet. ;)

ik weet zeker dat ze niet weet waar ik aan denk als we het doen.....dat weet ik nagenoeg zeker, anders zouden we het niet doen....

adenane
20-02-2009, 05:20
Daar ga ik niet vanuit, dat weet ik zeker.

Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw. Ze zullen wroeten, ze zullen vinden, ze zullen veroordelen, ze zullen het tegen je gebruiken en ze zullen ervoor zorgen dat je het zelf ook nooit meer vergeet. ;)

Amen!

Iwan
20-02-2009, 07:51
Daar ga ik niet vanuit, dat weet ik zeker.

Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw. Ze zullen wroeten, ze zullen vinden, ze zullen veroordelen, ze zullen het tegen je gebruiken en ze zullen ervoor zorgen dat je het zelf ook nooit meer vergeet. ;)

Hier spreekt een wijs man....
*maakt een diepe buiging*

chief108
20-02-2009, 11:20
Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw.
:lol:
wat een onzin....

PigDog
20-02-2009, 15:55
Daar ga ik niet vanuit, dat weet ik zeker.

Als ik één ding hebt geleerd in het leven is dat je niets, maar dan ook helemaal niets, kan verbergen voor je vrouw. Ze zullen wroeten, ze zullen vinden, ze zullen veroordelen, ze zullen het tegen je gebruiken en ze zullen ervoor zorgen dat je het zelf ook nooit meer vergeet. ;)

Dat geld alleen voor een bepaald slag mannen. Bijvoorbeeld die parkeerbonnen staan uit te schrijven op hun werk en thuis de afwas doen. Of mannen die met hun vrouw gaan winkelen, of mannen die geen bier drinken maar rode wijn. Of mannen die na een slippertje zelf huilend alles aan hun vrouw opbiechten. Mannen met pantoffels, mannen met een snor. Of mannen die naast een sexpartner ook een maatje in hun vrouw zien. Mannen die de baby dragen in een buikdrager. Of mannen die meegaan met zwangerschapsgym.
Dus take your pick, who are you?

Echte mannen zijn anders, maar dat weten de echte mannen zelf, dus behoeft dat hier geen uitleg...

De man van 14K
20-02-2009, 15:58
Dat geld alleen voor een bepaald slag mannen. Bijvoorbeeld die parkeerbonnen staan uit te schrijven op hun werk en thuis de afwas doen. Of mannen die met hun vrouw gaan winkelen, of mannen die geen bier drinken maar rode wijn. Of mannen die na een slippertje zelf huilend alles aan hun vrouw opbiechten. Mannen met pantoffels, mannen met een snor. Of mannen die naast een sexpartner ook een maatje in hun vrouw zien. Mannen die de baby dragen in een buikdrager. Of mannen die meegaan met zwangerschapsgym.
Dus take your pick, who are you?

Echte mannen zijn anders, maar dat weten de echte mannen zelf, dus behoeft dat hier geen uitleg...

de beste post van PD in jaren..

Biiyen
20-02-2009, 16:10
Dat geld alleen voor een bepaald slag mannen. Bijvoorbeeld die parkeerbonnen staan uit te schrijven op hun werk en thuis de afwas doen. Of mannen die met hun vrouw gaan winkelen, of mannen die geen bier drinken maar rode wijn. Of mannen die na een slippertje zelf huilend alles aan hun vrouw opbiechten. Mannen met pantoffels, mannen met een snor. Of mannen die naast een sexpartner ook een maatje in hun vrouw zien. Mannen die de baby dragen in een buikdrager. Of mannen die meegaan met zwangerschapsgym.
Dus take your pick, who are you?

Echte mannen zijn anders, maar dat weten de echte mannen zelf, dus behoeft dat hier geen uitleg...

Mannen die stoere praatjes hebben op het internet en thuis braaf ja knikken?

PigDog
20-02-2009, 20:21
Nou ja, als je je daar in herkent, doe die er dan ook maar bij....


:D