PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky 28 Maart Yokohama



Collina
19-02-2009, 12:13
Inside Information:

K-1 yokohama 28 maart '09

Alistair Overeem vs. Remy Bonjansky

Wat vinden jullie van deze partij?


Groet,
Colllina

Ps: Mixfight.nl rocks!

Wheelie
19-02-2009, 12:24
Oud nieuws haha ;)

Lijkt mij top, kijken of Alistair de huidige kampioen kan verslaan

Sendur
19-02-2009, 12:24
Ja ik vind beide heel vet.

Word iig een knaller.

Ronald
19-02-2009, 12:25
Wel leuk, maar tegelijkertijd ook jammer. Ik zie Alistair liever tegen mma-toppers knokken.

dirk5
19-02-2009, 12:26
Zonde, had liever gezien dat hij alleen maar mma vecht.

Ralph
19-02-2009, 12:27
Zonde, had liever gezien dat hij alleen maar mma vecht.

x2! Maar wel aardige partij natuurlijk.

ZakKa!
19-02-2009, 12:28
Ik vind het juist top dat Allistair de k1 onveilig komt maken. Heerlijk zelfs! VAn mij mag hij zelfs meedoen met de final 16. Ik kan iig niet wachten tot de partij komt.

Wheelie
19-02-2009, 12:31
Wel leuk, maar tegelijkertijd ook jammer. Ik zie Alistair liever tegen mma-toppers knokken.

Ik ook, maar tegen wie moet hij vechten dan ? Alleen tegen Kharitonov zou nog leuk zijn maar voor de rest is niemand opgewassen tegen Alistair.
Hij moet gewoon naar Amerika , UFC of Affliction

goro
19-02-2009, 12:36
Dat gaat Alistair niet redden hoor. Het is niet omdat hij van Badr heeft gewonnen dat hij de top aan kan.

Collina
19-02-2009, 12:40
Ook mij lijkt het een geweldige partij, en uiteraard zie ik hem liever een MMA partij vechten, maar als hij dit kan combineren? Why not?

Ik kan 't niet beter verwoorden dan Zakka: Hij kan de K1 best onveilig maken!

Laten we maar afwachten op de bevestiging ;)

Overigens heeft Alistair nog 2 wedstrijden staan voor Dream dit jaar, maar om daar op de wachten??? Dan zie ik hem liever volgende maand al staan tegen Remy.

jesselaar
19-02-2009, 12:43
ik vind het heel dapper van alistair dat hij remy heeft uitgedaagt alleen hebben we gezien hoe het badr verging de gesloten dekking van remy is in mijn ogen voor alistair en voor heleboel vechters een groot probleem hij laat alistair leeg slaan en dan word het prijs schieten of het moet net zo snel gaan als bij badr maar ik heb hier een hard hoofd in
een ding is zeker deze partij word voortijdig beslist

chief108
19-02-2009, 12:46
heeft geen enkele toegevoegde waarde IMHO, behalve dan dat hij wat wedstrijdritme houdt tot hij iets aangeboden krijgt in de US
iedereen weet dat ik geen alibabba fan ben, maar het zou wel mooi zijn als hij bonjaski met zo afserveert als Badr
anyways...
als er een vette KO valt die avond, zit ik te juichen
wie d'r ook wint :p

Nathan
19-02-2009, 12:49
Remy heeft een hele goede gesloten dekking, Allistar gaat hem niet raken met die zwaai hoeken. Remy gaat hem pakken met zijn trappen, veel lowkicks en uit eindelijk trapt hij hem neer..... Wel spectaculair, zou Allistar wel willen zien tegen Bobb Sapp of tegen Jerome le Banner.

Jamila
19-02-2009, 12:52
Er is een nieuw contract in pen, waarbij Alistair zowel voor de K-1 zal vechten als voor Dream, maar ook zal vechten in de U.S. zover ik weet mag je bij de k-1 maar 1x een tegenstander weigeren dus denk dat partij Alistairs vs. Bonjasky.

Ik ga voor Alistairs K.O.

Gr, Jamila:thup:

Khanom Thom
19-02-2009, 13:16
Top van Bonjaski om zo'n partij aan te nemen. De meesten vinden hem niet kampioen waardig en dat Hari de huidige kampioen moest zijn (mocht het voorval niet voorgevallen zijn). Iedereen weet hoe Allister korte metten maakte met Hari. Mocht Bonjaski (takisch) winnen van Allister, is het zeker iemand die zijn gordel verdient heeft. Mocht hij verliezen, dan is Allister "de man" waar niemand omheen kan.. Op K1 en MMA vlak!

Beide succes!

Tsuki
19-02-2009, 13:16
GO ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt gewoon een tegenstander waar bonjasky geen raad mee weet ................ali gaat op jacht en bonjasky kan niet met die druk omgaan HOPPA

KO ALI rond 2

ps: of weer een geweldig stukje acteerwerk van remy

ps2: of beide

Rougemonkey
19-02-2009, 13:24
Overeem is wel een behoorlijk stuk sterker dan Bonjasky.

Maar Bonjasky zal vast een goede tactiek hebben, net als tegen Bob Sapp:).

Wiseguy
19-02-2009, 13:42
Ik hoop zo dat Allistair hem sloopt!

anonymous001
19-02-2009, 13:47
GO ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt gewoon een tegenstander waar bonjasky geen raad mee weet ................ali gaat op jacht en bonjasky kan niet met die druk omgaan HOPPA


Dit denk je niet echt, toch? Heb je Bonjasky eigenlijk wel eens zien vechten?

wrestler_nl
19-02-2009, 13:56
ik zie overeem ook liever mma vechten,anyway remy wint Ko via flying knee

aapnootmies
19-02-2009, 14:01
Remy op punten

rafi
19-02-2009, 14:05
dit gaat remy 100% winnen. alister had gewoon veel geluk tegen hari.

connect
19-02-2009, 14:25
remy wint dit duidelijk op ptn

dontmindme
19-02-2009, 14:28
hoe dan ook, t is een mooie match

Mule-Kick
19-02-2009, 14:37
Mooie match, maar van mij mag Overeem het ook bij MMA houden

rafi
19-02-2009, 14:40
als alister weet te winnen van remy. dan neem ik de k1 niet meer serieus.

chief108
19-02-2009, 14:48
als alister weet te winnen van remy. dan neem ik de k1 niet meer serieus.
:lol:
ik neem de K1 al jaren niet meer serieus

ZakKa!
19-02-2009, 14:54
als alister weet te winnen van remy. dan neem ik de k1 niet meer serieus.

Of je ziet het zo: Dan neem je Alistair EXTRA serieus. ;)

Tsuki
19-02-2009, 15:11
Dit denk je niet echt, toch? Heb je Bonjasky eigenlijk wel eens zien vechten?


eigenlijk niet meestal kan ik het niet aan zien en zet ik hem over ...................

d3mon1977
19-02-2009, 15:26
Ook mij lijkt het een geweldige partij, en uiteraard zie ik hem liever een MMA partij vechten, maar als hij dit kan combineren? Why not? .

+1 Zeker!

Collina
19-02-2009, 15:28
Alistair zijn primairedoelstelling is om de beste MMA vechter te worden van de wereld.

Vechten op K1 regels tegen de beste als bijv. Badr of Remy is bij zaak. Uiteraard zal weer de hele (vecht) wereld op zijn kop zitten als Alistair Remy K.O slaat. (dit zie ik overigens wel gebeuren, kan dit ook wel goed onderbouwen) maar om terug te komen op allen antwoorden "Ik zie Alistair liever MMA vechten, don't worry" Fedor staat hoog op zijn lijst en dat is waar hij naar toe werkt.

Alistair vecht maar 5 á 6x per jaar MMA, als hij tussendoor mooie K1 partijen kan laten zien en ook nog eens wint van de beste.... "moeten wij dit zien als een kers op de slagroomtaart"

Groet,
Collina

Collina
19-02-2009, 15:32
@Rafi

Als alistiar weet te winnen van Remy, dan neem ik de K1 niet meer serieus?

Kan je dit onderbouwen? (dit is geen aanval, maar ik ben erg benieuwd waarom)

Groet,
Collina

dietrik
19-02-2009, 15:41
Kan me niet voorstellen dat bonjasky dit gaat verliezen.

Solar
19-02-2009, 15:45
Als ze beiden in vorm zijn, gaat Remy dit denk ik toch wel winnen (op punten)

Kingster
19-02-2009, 15:47
Mag alistair en bonjasky graag zien vechten, dat gaat vast een mooie pot worden.
Denk dat alistair door de dekking van bonjasky beukt.

De k-1 zet zo wel hun eigen reputatie op het spel mocht alistair winnen. En wie wordt dan de volgende k-1 tegenstander van alistair, Aerts of schilt?

Collina
19-02-2009, 15:50
Denk dat de overwinning van Alistair op een niet-scherpe Badr een beetje vertekend beeld geeft omtrent de capaciteiten van Alistair. Daarmee wil ik overigens niets afdoen aan Alistair's prestatie! Denk alleen dat een scherpe Badr met goed voetenwerk het geweld van Alistair (enigszins) had kunnen neutraliseren.

Desondanks denk ik toch dat Alistair gaat winnen van Remy. Remy's voetenwerk bestaat niet veel uit wegstappen, maar Remy gaat vaak 'vast' staan met hooggesloten dekking. Als Alistair met zijn loeizware stoten Remy enigszins uit die dekking kan meppen is het daarna gebeurd met Remy. Een puntenoverwinning zie ik niet echt gebeuren tegen Remy, een KO wel (ondanks dat Remy zelden KO is gegaan)! Remy gaat dit sowieso niet winnen op KO, of het moet door lowkicks zijn. Maar dan moet ie wel flink bewegen en niet alleen stilstaan met de dekking omhoog.

Vertekend beeld "Badr- Alistair"? Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat Badr Alistair zwaar heeft onderschat.

Je analyse omtrent Remy vs Alistair deel ik helemaal met je. Remy is een ontzettende goede vechter maar toch denk ik dat Alistair hem dwars-door-zijn-sodemieter-heen-slaat. (dit bedoel ik niet negatief)

Natuurlijk zijn Badr en Remy even als Sem, Erol en vele andere de betere K1 vechters, Alistair is echt een MMA vechter, maar ik beschouw alistair niet als een (Martin Verkerk de ééndagsvlieg) Alistair is a real badboy, iedereen die hem tegen komtin de ring WEET, "ik ga een pakslaag krijgen of ik nou win of verlies".

En dit weet Remy ook!


Groet,
Collina

Illest
19-02-2009, 16:08
Er is een nieuw contract in pen, waarbij Alistair zowel voor de K-1 zal vechten als voor Dream, maar ook zal vechten in de U.S. zover ik weet mag je bij de k-1 maar 1x een tegenstander weigeren dus denk dat partij Alistairs vs. Bonjasky.

Ik ga voor Alistairs K.O.

Gr, Jamila:thup:

Hey Jamila,

Thnx voor de info....stel het op prijs...

Alles goed verders??

Spreek je!

PigDog
19-02-2009, 17:45
Ik hoop zo dat Allistair hem sloopt!


dit gaat remy 100% winnen. alister had gewoon veel geluk tegen hari.


GO ALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt gewoon een tegenstander waar bonjasky geen raad mee weet ................ali gaat op jacht en bonjasky kan niet met die druk omgaan HOPPA

KO ALI rond 2

ps: of weer een geweldig stukje acteerwerk van remy

ps2: of beide

Dat gelul rond Badr zit sommigen nog hoog ;)
Badr heeft van beiden verloren, dus betrek hem niet in deze thread...
Deze gaat over winners en gentlemen...

Collina
19-02-2009, 18:24
Ach,

Laten we hopen dat Remy akkoord gaat met deze partij!

Op papier is Remy uiteraard de betere K1 vechter, maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur dat hij van Alistair gaat winnen.

Vraag aan de Mixfight leden: (om deze topic hoog en kwalitatief te houden)

Waarom zou Remy winnen van Alistair? (netjes onderbouwen)
Waarom zou Alistair winnen van Remy? (netjes onderbouwen)

Ik ben erg benieuwd naar jullie visie.

Belangrijk:
Graag je mening of visie goed onderbouwen, dit houdt de kwaliteit van de topic hoog. (dit geldt overigens voor alle posten) Uiteraard hoeft het geen Elsevier.nl form te zijn, maar goede content i.p.v. Die of die wint, hij hakt zijn kop eraf, is leuk, maar niet relevant. Het hoe en waarom is interessant voor de lezer, (die wellicht een andere mening of visie heeft).

Mixfight.nl Rocks!

Groet,
Collina

marcelt
19-02-2009, 18:33
Remy wint van Alistair doordat zijn dekking goed is en hij met trappen en knieen scoort.

Alistair wint van remy door hem op zijn huid te zitten en hem boksend te verslaan.

Welk van deze twee dingen gaan we zien?

Ik denk allebei wel, maar vind dit een erg spannende pot. Super dat ze ze gematchd hebben en wat vinden de haters ervan? Hij gaat dit toch mooi aan!

W.b. Alistair is het wel marktwaarde verhogend dat hij K1 toppers aankan.

Collina
19-02-2009, 18:37
Ach,

Laten we hopen dat Remy akkoord gaat met deze partij!

Op papier is Remy uiteraard de betere K1 vechter, maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur dat hij van Alistair gaat winnen.

Vraag aan de Mixfight leden: (om deze topic hoog en kwalitatief te houden)

Waarom zou Remy winnen van Alistair? (netjes onderbouwen)
Waarom zou Alistair winnen van Remy? (netjes onderbouwen)

Ik ben erg benieuwd naar jullie visie.

Belangrijk:
Graag je mening of visie goed onderbouwen, dit houdt de kwaliteit van de topic hoog. (dit geldt overigens voor alle posten) Uiteraard hoeft het geen Elsevier.nl form te zijn, maar goede content i.p.v. Die of die wint, hij hakt zijn kop eraf, is leuk, maar niet relevant. Het hoe en waarom is interessant voor de lezer, (die wellicht een andere mening of visie heeft).

Mixfight.nl Rocks!

Groet,
Collina

@ I love Knockouts,

Die was perfect, daarom kwam ik er eigenlijk op om dit te posten. Gewoon een heel chill leuk relevant stuk over hoe jij denkt over de partij, erg cool.

Ik probeer hiermee ook andere aan te sporen om op deze manier onderwerpen te publiceren. Leuk voor Mixfight.nl en leuk echte formlezers.

Respect!

Groet,
Collina

PD_EC
19-02-2009, 18:41
ik vind dit wel een vette match en ik durf niet te voorspellen wie wint
vind het wel vet dat overeem vecht en laat zien dat mma vechters niet alleen op de grond goed zijn

adenane
19-02-2009, 18:41
Mijn visie is dat het allebei de kanten op kan gaan. Remy heeft wel last tegen wat zwaardere jongens. Kijk maar naar zijn partij tegen Schilt en Aerts. Met verdedigen alleen kom je er niet tegen zo'n zwaargewicht als Alistair, die slaat daar dwars doorheen. Manco misschien van Alistair is dat ie wat trager is omdat ie zo veel gewicht meedraagt. Enige wat remy kan doen is om hem heen draaien en zijn bovenbenen beurs trappen met low-kicks en proberen om niet tegen te veel stoten aan te lopen. Trappen heb ik Alistair sowieso niet zien doen in zijn partij tegen Hari (nou ja, 1 knie maar die zat er wel gelijk goed op), dus het komt echt uit zijn stoten, de ko's. In ieder geval denk ik wel dat de winnaar uit een KO voortkomt: Remy die met zo veel low-kicks Alistair tot TKO drijft of Alistair die Remy gewoon KO bokst!

oliebol
19-02-2009, 18:48
ik denk remy op punten maar ik zou het wel heel erg cool vinden als alistair weer met zo'n snelle KO komt als tegen badr

T15Boxing
19-02-2009, 20:07
Ali krijgt een te grote kop. Leuk dat hij de MMA supremacy in leven wilt houden maar Bonjasky zal hem billen koek geven en terug op aarde brengen. Te goede defense, alle skills die je maar wenst. Remy op UD. Ik hoop op KO, met een dikke knie.

victor45
19-02-2009, 20:28
Remy wint in de derde ronde op een knie. Hij laat Ali gewoon ff uitrazen tot de tank leeg is en dan pakt hij hem op een knie.

TOON
19-02-2009, 20:32
moeilijk...na een K1 partij van Overeem kan ik moeilijk zn echte skills inschatten...was het een goede dag, was het een slechte dag van badr...hoe dan ook zn optreden was fantastisch! maar ik kan het nog niet echt een plaats geven....het zou zomaar kunnen dat ie door Remy's verdediging heen walst en hetzelfde kunstje flikt...hij heeft skills dat weten we, maar of het genoeg is tegen Remy die bekend staat om zn strakke dekking en tactisch vechten...... ik denk een decision voor Remy.... maar over vijf minuten denk ik er wellicht weer anders over...

Slome
19-02-2009, 21:00
Ben geen Remy-fan, maar als K1 champ, bereidt hij zich op en top voor, zal zeker scherp zijn en tactisch de partij naar zich proberen toe te trekken. Allistair wordt gebracht als nieuw K1 fenomeen en zal zich ook goed gaan voorbereiden. Het kunstje tegen Badr gaat zich niet herhalen. Er komt geen KO. Hoge trappen op de dekking van Allistair en Harde klappen op de dekking van Remy. Geen enkele emotie. Ben benieuwd.....

juistem,,,, heb dr zin in!!!!:thup:

TOON
19-02-2009, 21:32
hehehehe nee....nog steeds Remy.... zal weer eens badr vs alistair kijken...dan is het alistair for sure ;-)

Aarti
19-02-2009, 22:05
Hmmm, ik hoop absoluut op Remy, maar ik denk dat Overeem erg ver zal komen....de dekking van Remy zit aardig dicht, maar de stoten van Overeem zijn ook wel weer keihard...dus eigenlijk, ik heb geen flauw idee!!

Defan
19-02-2009, 22:18
Geweldige partij.Remy is hoe dan ook een betere en technischere vechter.Ik denk dat Remy deze partij zal winnen.Remy kan ook gewoon slopen als het moet .
Allistair heeft een muay thai achtergrond , en dat gecombineerd met z'n kracht maakt hem een gevaarlijke vechter voor iedereen in de K1 .

Ik zie liever Allistair tegen Bob Sapp knokken en zien hoe Bob wordt gesloopt .

Aarti
19-02-2009, 22:22
Maar voordat ik verder ga speculeren: is deze partij al bevestigd of is dit al een "serieus" gerucht??

wrestler_nl
19-02-2009, 22:37
Ik zie liever Allistair tegen Bob Sapp knokken en zien hoe Bob wordt gesloopt .


dat zou wel mooi zijn maar dan op mma rules. dan word hij HELEMAAL gesloopt!
anyway on topic: ik denk dat remy wint via ko (flying knee hopelijk), remy zal waarschijnlijk verdedigend vechten zoals altijd en overeem zal proberen veel druk te zetten maar dat is remy volgens mij al gewend. Hopelijk gaat het gewoon door en maar hope dat het een mooie match word ,dat lukt volgens mij wel

54321
19-02-2009, 23:07
ben fan van beide. maar ik hoop hier op een upset van de mma vechter.

jesselaar
19-02-2009, 23:10
Alistair zijn primairedoelstelling is om de beste MMA vechter te worden van de wereld.

Vechten op K1 regels tegen de beste als bijv. Badr of Remy is bij zaak. Uiteraard zal weer de hele (vecht) wereld op zijn kop zitten als Alistair Remy K.O slaat. (dit zie ik overigens wel gebeuren, kan dit ook wel goed onderbouwen) maar om terug te komen op allen antwoorden "Ik zie Alistair liever MMA vechten, don't worry" Fedor staat hoog op zijn lijst en dat is waar hij naar toe werkt.

Alistair vecht maar 5 á 6x per jaar MMA, als hij tussendoor mooie K1 partijen kan laten zien en ook nog eens wint van de beste.... "moeten wij dit zien als een kers op de slagroomtaart"

Groet,
Collina

de beste mma vechter van de wereld kan hij nooit meer worden daarvoor heeft hij al te veel verloren en voordat hij tegen fedor mag vechten moet hij eerst een barnet ,silvia of arlovski verslaan eerder krijgt hij die kans toch niet (geloof mij maar) van arlovski en silvia zie ik hem wel winnen maar van barnet en fedor is het 99% zeker dat hij gaat verliezen wat wel mogelijk is dat hij een keer een mooie titel of belt bij bv dream haalt nogmaals ik ben geen hater maar wel realisties en ik hoop dat we nog lang van hem mogen genieten want het is en blijft een topper

el bastardo
20-02-2009, 00:48
Alistair, wederom op KO. Ik denk niet dat Remy is opgewassen tegen de kracht van Ali.

adenane
20-02-2009, 03:57
Maar voordat ik verder ga speculeren: is deze partij al bevestigd of is dit al een "serieus" gerucht??

Van wat ik heb gehoord is dat Bas Boon deze partij graag wilde regelen maar dat Cor absoluut niet wilde hebben dat Alistair een K1 partij ging doen.

barclay
20-02-2009, 11:23
Mijn visie is dat het allebei de kanten op kan gaan. Remy heeft wel last tegen wat zwaardere jongens. Kijk maar naar zijn partij tegen Schilt en Aerts. Met verdedigen alleen kom je er niet tegen zo'n zwaargewicht als Alistair, die slaat daar dwars doorheen. Manco misschien van Alistair is dat ie wat trager is omdat ie zo veel gewicht meedraagt. Enige wat remy kan doen is om hem heen draaien en zijn bovenbenen beurs trappen met low-kicks en proberen om niet tegen te veel stoten aan te lopen. Trappen heb ik Alistair sowieso niet zien doen in zijn partij tegen Hari (nou ja, 1 knie maar die zat er wel gelijk goed op), dus het komt echt uit zijn stoten, de ko's. In ieder geval denk ik wel dat de winnaar uit een KO voortkomt: Remy die met zo veel low-kicks Alistair tot TKO drijft of Alistair die Remy gewoon KO bokst!

Ik zag Ali op glory 10 Big Daddy helemaal de tering in knieen. Ali was ook al zo groot maar naar mijn mening wel vet snel. ik schrok gewoon van hoe snel en hard hij hem te pakken nam.

Ali FTW

anonymous001
20-02-2009, 12:13
Ik zag Ali op glory 10 Big Daddy helemaal de tering in knieen. Ali was ook al zo groot maar naar mijn mening wel vet snel. ik schrok gewoon van hoe snel en hard hij hem te pakken nam.

Ali FTW

Je kan Ali idd niet traag noemen...

Ik denk dat Remy het kan winnen, maar niet omdat Ali traag zou zijn... Eerder op tactiek/ techniek...

Aarti
20-02-2009, 12:38
Van wat ik heb gehoord is dat Bas Boon deze partij graag wilde regelen maar dat Cor absoluut niet wilde hebben dat Alistair een K1 partij ging doen.

Thanks! We wachten het af. Weet je dan ook waarom hij geen K-1 mag vechten? Volle concentratie voor MMA gevecht, of was tegen Hari het enige K-1 gevecht om zich te bewijzen, (mma for pussys, you know the story) of iets heel anders??

YoMarK
20-02-2009, 13:56
Ik zie Alistair ook liever MMA vechten.
Denk ook dat Remy dit gaat winnen, puur op tactiek en ervaring.

DennK
20-02-2009, 14:12
Remy zal zeer ongetwijfeld goed voorbereiden en puur op tactiek en ervaring deze wedstrijden winnen. De dekking van Remy zit altijd zo goed dicht en als Alistair beetje uitgeraast is dan pakt Remy de punten. Altijd goede counters met trappen en knieen. Ik ben benieuwd naar deze partij hoe het afloopt. Maar dat zullen we snel genoeg zien.

Collina
20-02-2009, 14:19
de beste mma vechter van de wereld kan hij nooit meer worden daarvoor heeft hij al te veel verloren en voordat hij tegen fedor mag vechten moet hij eerst een barnet ,silvia of arlovski verslaan eerder krijgt hij die kans toch niet (geloof mij maar) van arlovski en silvia zie ik hem wel winnen maar van barnet en fedor is het 99% zeker dat hij gaat verliezen wat wel mogelijk is dat hij een keer een mooie titel of belt bij bv dream haalt nogmaals ik ben geen hater maar wel realisties en ik hoop dat we nog lang van hem mogen genieten want het is en blijft een topper


@ Jesselaar,

Daar ben ik het niet helemaal met je eens.

Je kunt namelijk altijd de beste van de wereld worden mits je jezelf blijft ontwikkelen.

Een hypothetische vraag: Stel hij zou wel van Barnet en Fedor winnen, is hij dan de beste van de wereld op dat moment? (i think so) Anders bestaat er niet zoiets als vechten voor een wereldtitel.

Ik ben zelf echt een Fedor favoriet, maar ik mijn beleving heeft Alistair toch alles in huis om tegen de beste van de wereld te vechten. “tijden geleden had ik mijn bedenkingen: He most win this fight in 5 minute, or he will be out of gas”!!

Daar ben ik nu helemaal van terug gekomen.


Groet,
Collina

The Bulldog
20-02-2009, 15:22
wanyt zijn partijen zijn langer geweest en hij heeft bewezen het wel te kunnen?????

vreemd?!?!?!?!!?

Ik denk dat Allistair echt richting wereldtop gaat, maar deze onderbouwing snap ik echt niet...

jesselaar
20-02-2009, 15:48
in mijn ogen is sem nog steeds de kampioen daar zie ik alistair en remy allebij niet van winnen dus om nou te zeggen na een wedstrijd dat hij bij de top hoort hmmm in mma staat hij in de top 10 dus dat dan weer wel

Collina
20-02-2009, 15:52
wanyt zijn partijen zijn langer geweest en hij heeft bewezen het wel te kunnen?????

vreemd?!?!?!?!!?

Ik denk dat Allistair echt richting wereldtop gaat, maar deze onderbouwing snap ik echt niet...

@ Underdog

Ik zou het uitleggen:
Ik vond zijn partij tegen Paul en Cro cop erg indrukwekkend! (of dit nou echt tegenstanders voor hem waren, dat even terzijde).

***Ga maar's 7 á 8 min vol tegen een (stilstaande) boxzak slaan...,

Zoals we allemaal hebben kunnen zien waren deze partijen langer dan 5 minuten. Alistair heb ik zelf geen één moment van rustpauze zien nemen, maar hij was alleen maar aan het beuken. Dit kost niet alleen veel kracht maar ook nog eens onwijs veel energie.

Ook ben ik van menig: Niet alleen het geweld dat Alistair nu bezit maar ook zijn totale bouw, moet iemand van goede huizen komen om dat te kunnen neutraliseren.

Uiteraard is alles mogelijk, maar ik zie hem niet meer snel "out of gas" gaan.


Groet,
Collina

jesselaar
20-02-2009, 16:16
@ Underdog

Ik zou het uitleggen:
Ik vond zijn partij tegen Paul en Cro cop erg indrukwekkend! (of dit nou echt tegenstanders voor hem waren, dat even terzijde).

***Ga maar's 7 á 8 min vol tegen een (stilstaande) boxzak slaan...,

Zoals we allemaal hebben kunnen zien waren deze partijen langer dan 5 minuten. Alistair heb ik zelf geen één moment van rustpauze zien nemen, maar hij was alleen maar aan het beuken. Dit kost niet alleen veel kracht maar ook nog eens onwijs veel energie.

Ook ben ik van menig: Niet alleen het geweld dat Alistair nu bezit maar ook zijn totale bouw, moet iemand van goede huizen komen om dat te kunnen neutraliseren.

Uiteraard is alles mogelijk, maar ik zie hem niet meer snel "out of gas" gaan.


Groet,
Collina
maar hoelang denk je dat alistair die totale bouw kan vast houden ik was ook zeer onder de indruk van zn partij tegen cc maar als hij in de usa gaat vechten gaat hij echt weer van de 115 naar 106 daarbij zijn voorbeelden te over van dus laten we hem eerst eens langer dan 10 min 1e ronde van dream uit zien vechten en tegen paul was nog voor de transformatie dus ik moet het eerst nog maar zien daarom zou ik hem graag tegen alexander willen zien voordat hij fedor op zn lijst op nr 1 zet

Slome
20-02-2009, 17:33
leuk joh, dat vet gedrukte, alsof je echt meent wat je typt!

Groet,
Slome

Collina
20-02-2009, 18:15
leuk joh, dat vet gedrukte, alsof je echt meent wat je typt!

Groet,
Slome

@Slome

Beste Slome,

Uiteraard meen ik alles wat ik typ, waarom zou ik het anders typen?

Wat betreft vet gedrukte woorden, e-mails en andere vormen van digitaal communiceren zijn statisch, men gebruikt hiervoor icoontjes (smileys) of vet gedrukte woorden om bepaalde accenten te leggen wat je bedoeld.

Maar goed, ik heb geen flauw idee wat jouw beweegredenen zijn om dit te posten, ik denk dat de echte lezers van dit Mixfight form liever (onderbouwd) commentaar van jouw zien op mijn visie Alistair vs. Remy (de inhoud) dan op mijn vet gedrukte accenten.

Mocht je toch behoefte hebben om klinkklare onzin uit te kramen: kijk op www.telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/), maar laten we vooral de kwaliteit van die form hoog houden.


Groet,
Collina

chief108
20-02-2009, 18:44
ik zweer je dat Gilbert Yvel Ali makkelijk kan verslaan in een K-1 gevecht alleen durft Ali dat niet
dat weet iedereen

Collina
20-02-2009, 18:51
kwaliteit van die vorm? of kwaliteit die forum? telegraaf forum?


groet,
Roy

Collina the dyslecticus :)

Als de boodschap maar duidelijk is toch? :)

Groet,
Collina and enjoy the weekend, ik ga maar's (K)arnaval vieren.

Collina
20-02-2009, 18:54
ik zweer je dat Gilbert Yvel Ali makkelijk kan verslaan in een K-1 gevecht alleen durft Ali dat niet
dat weet iedereen

Denk je dat of weet je dat?

Ik weet igg zeker dat ik het antwoord wel weet mister Chief108 ;)

Groet,
Collina

Wheelie
20-02-2009, 18:55
ik zweer je dat Gilbert Yvel Ali makkelijk kan verslaan in een K-1 gevecht alleen durft Ali dat niet
dat weet iedereen

praat geen poep

chief108
20-02-2009, 18:56
Collina and enjoy the weekend, ik ga maar's (K)arnaval vieren.

zuip ze
en vergeet niet je buren te neuken

Collina
20-02-2009, 18:58
praat geen poep

+1 (ik dacht, laat ik het maar netjes houden) anders spreek ik mezelf tegen.

Ik dacht het, jij zegt 't...

Groet,
Collina

chief108
20-02-2009, 18:58
praat geen poep
ik kijk wel uit...
met jou in buurt :eek:

trouwens:
nog een paar uur en JIJ bent 32!!! :beerchug:

Collina
20-02-2009, 19:02
Oh sorry,
Ga je verkleed als schoolmeester? hahaha:lol:

Geniet van je weekend:D

Dat zou je haast zeggen! :)

Waarschijnlijnk ben ik één van de weinige surinamers in Breda met mijn 4 broers.

Link snel gemaakt, uiteraard Jackson5!!

Wheelie
20-02-2009, 19:05
Ik sprak net de manager van Alistair en het is nu echt rond :cool2:

Verder heeft Alistair een uniek contract getekend bij K-1 / DREAM voor 3 jaar.
Hij mag in K-1 en DREAM vechten, maar hij heeft ook toestemming gekregen om in Amerika te gaan vechten.
Er zijn meerdere grote organisaties die trekken aan Alistair.

Wheelie
20-02-2009, 19:06
Gilbert zou die LAFAARD opvreten in een K-1 gevecht
dat weet toch iedereen
Beetje vreemd om een top vechter een lafaard te noemen

Collina
20-02-2009, 19:08
Gilbert zou die LAFAARD opvreten in een K-1 gevecht
dat weet toch iedereen

Jij houdt vast van provoceren :)

Volgens mij ben je ook toe aan carnaval, waarschijnlijk gaat ali ook mee, hij gaat verkleed als Lafaard, je zou 't aan hem kunnen vragen?

Groet,
Collina

chief108
20-02-2009, 19:08
Beetje vreemd om een top vechter een lafaard te noemen
nee hoor is heel normaal tegenwoordig hiero
alleen wordt er wel selectief gelezen blijkbaar, want jamila doet het de hele tijd
zou wel graag K-1 partij tegen Gilbert willen zien want die man zou hem wel even een lesje leren, maar ja als hij al niet op MMA regels durft...

Collina
20-02-2009, 19:11
Ik sprak net de manager van Alistair en het is nu echt rond :cool2:

Verder heeft Alistair een uniek contract getekend bij K-1 / DREAM voor 3 jaar.
Hij mag in K-1 en DREAM vechten, maar hij heeft ook toestemming gekregen om in Amerika te gaan vechten.
Er zijn meerdere grote organisaties die trekken aan Alistair.

klopt!

Dit gaat gaaf worden gasten!

The Bulldog
20-02-2009, 19:11
@ Underdog

Ik zou het uitleggen:
Ik vond zijn partij tegen Paul en Cro cop erg indrukwekkend! (of dit nou echt tegenstanders voor hem waren, dat even terzijde).

***Ga maar's 7 á 8 min vol tegen een (stilstaande) boxzak slaan...,

Zoals we allemaal hebben kunnen zien waren deze partijen langer dan 5 minuten. Alistair heb ik zelf geen één moment van rustpauze zien nemen, maar hij was alleen maar aan het beuken. Dit kost niet alleen veel kracht maar ook nog eens onwijs veel energie.

Ook ben ik van menig: Niet alleen het geweld dat Alistair nu bezit maar ook zijn totale bouw, moet iemand van goede huizen komen om dat te kunnen neutraliseren.

Uiteraard is alles mogelijk, maar ik zie hem niet meer snel "out of gas" gaan.


Groet,
Collina

dank je voor de cursieven...anders had ik het niet begrepen..

je bent toch met me eens dat vooruit knokken een stuk minder energie kost dan zelf onder druk staan???

Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik de partij van CC even was vergeten wat betreft tijsduur...my bad..

ja ik sla nooit tegen de bokszak dus ik neem van jou gelijk aan dat dit vermeoiend is...


zoals ik al zei je onderbouwing is voor mij niet te koppelen aan.....

Ik ben wel van mening dat Allistair bi/naar de top van de wereld zit en ik den zeker een top 3 hw kan gaan worden...

Collina
20-02-2009, 19:18
but let's stay on topic, De partij is idd bevestigd "cool"!

Dit gaat vast een hot topic worden, meningen zijn er over verdeeld hoe deze wedstrijd gaat verlopen. Ik kijk hier zwaar naar uit..

Wiseguy
20-02-2009, 19:31
Als overeem voor 3 jaar heeft getekend bij k-1 / Dream betekend dat dus de komende 3 jaar geen UFC. Jammer!

Slome
20-02-2009, 21:17
@Slome

Beste Slome,

Uiteraard meen ik alles wat ik typ, waarom zou ik het anders typen?

Wat betreft vet gedrukte woorden, e-mails en andere vormen van digitaal communiceren zijn statisch, men gebruikt hiervoor icoontjes (smileys) of vet gedrukte woorden om bepaalde accenten te leggen wat je bedoeld.

Maar goed, ik heb geen flauw idee wat jouw beweegredenen zijn om dit te posten, ik denk dat de echte lezers van dit Mixfight form liever (onderbouwd) commentaar van jouw zien op mijn visie Alistair vs. Remy (de inhoud) dan op mijn vet gedrukte accenten.

Mocht je toch behoefte hebben om klinkklare onzin uit te kramen: kijk op www.telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/), maar laten we vooral de kwaliteit van die form hoog houden.


Groet,
Collina

ach, maak je niet dik, ik was gewoon nieuwschierig

Groet,
Slome

Slome
20-02-2009, 21:20
praat geen poep

maar snuif het
http://williamson-labs.com/images/b52_shithead-338.jpg

Collina
20-02-2009, 23:35
ach, maak je niet dik, ik was gewoon nieuwschierig

Groet,
Slome

Hee Slome,

Hierbij mijn excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen :) (icoon)

Daarom zijn die icoontjes zo belangrijk :)

Enjoy the weekend.

Groet,
Collina

Collina
21-02-2009, 00:03
hetzij zo, Karnaval is ook niet zo belangrijk als je weer op mixfight zit!

Carnaval is morgen :)

Ik hoop dat ik Alistiar mee krijg, dan zien jullie hem met een boerenkiel met een Jackson5 Afro pruik, ik beloof dat ik de foto's op mixfight.nl publiceer.

Groet,
Collina

The Bulldog
21-02-2009, 00:15
ik mag lijen dat een MMA man huishoud in de k-1 ook als het Allistair is...zou toch even een boodschap zijn ...hahahaha

WAR GILBERT!!!

jesselaar
21-02-2009, 12:00
@ Jesselaar,

Daar ben ik het niet helemaal met je eens.

Je kunt namelijk altijd de beste van de wereld worden mits je jezelf blijft ontwikkelen.

Een hypothetische vraag: Stel hij zou wel van Barnet en Fedor winnen, is hij dan de beste van de wereld op dat moment? (i think so) Anders bestaat er niet zoiets als vechten voor een wereldtitel.

Ik ben zelf echt een Fedor favoriet, maar ik mijn beleving heeft Alistair toch alles in huis om tegen de beste van de wereld te vechten. “tijden geleden had ik mijn bedenkingen: He most win this fight in 5 minute, or he will be out of gas”!!

Daar ben ik nu helemaal van terug gekomen.


Groet,
Collina


hunt was zo afgelopen
cc werd 3 keer onderbroken en had hij tijd om te herstellen
koreaan was zo afgelopen
het gaat niet alleen over out of gas maar ook hoe snel verzuur je als zo groot bent en dat moet nog blijken maar ik denk dat hij weer snel tussen de 104-108 zit en slinkt zoals de meeste dit kan je niet volhouden en vocht verdwijnt weer dus we zullen het zien
alistair heeft ook alles in huis daarom is hij ook een top 10 vechter maar we komen hier op terug als ali vs josh of fedor een feit is dan zien we het vanzelf

Aarti
21-02-2009, 12:36
In ieder geval, ik ben erg benieuwd naar deze partij!!!

OldNicky
22-02-2009, 15:20
Wel leuk, maar tegelijkertijd ook jammer. Ik zie Alistair liever tegen mma-toppers knokken.

Dat is wat jij graag zou willen, maar sommige MMA'ers willen ook weleens hun talenten op ander gebied uitproberen. Op deze manier kunnen zij dan hun ervaring opbouwen en tevens hun kennis uitbreiden, uiteraard met de bedoeling om daar wat mee te kunnen gaan doen. Alistair heeft verder voor dat gevecht niets te verliezen. Dit gaf hij zelfs aan tijdens een interview;


I have challenged Remy as he is a three time K-1 champion and i defeated finalist Badr hari this year, this would be the most challenging for me right now. i have everything to win in that fight and nothing to loose!
Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Alistair Overeem dit gaat winnen.

Greetz OldNicky :pimp:

Mephisto
22-02-2009, 15:41
Remy all the way... en als Ali het langer dan één ronde vol houd zal 't er niet prettig uitzien in de tweede en (als het zover komt...) de derde ronde...

Wheelie
22-02-2009, 17:12
Ik heb gehoord dat Remy nog van niks weet ;)

Misschien kan team Bonjaski een reactie geven

goro
23-02-2009, 12:18
Carnaval is morgen :)

Ik hoop dat ik Alistiar mee krijg, dan zien jullie hem met een boerenkiel met een Jackson5 Afro pruik, ik beloof dat ik de foto's op mixfight.nl publiceer.

Groet,
Collina
Kom op met die pruik foto´s

Hannes_Oss
23-02-2009, 12:41
Ik denk dat Remy met niet al te veel moeite gaat winnen.

Collina
24-02-2009, 11:18
Ik dacht zeker te weten dat de partij Alistair vs Remy door zou gaan, maar "nu" hoor ik dat Remy nog geen akkoord heeft gegeven.

Kamp GG (Alistiar) is uiteraard akkoord, ... ik ben zeer benieuwd wat Remy's antwoord zou zijn. Tegen Sem heeft hij afgezegd, hoop echt dat Remy deze partij wel accepteerd.

Toch nog even spannend, kijk echt naar deze wedstrijd uit.

*Als hij niet akkoord gaat, ben ik wel zeer benieuwd waarom?


Groet,
Collina

Shytown
24-02-2009, 11:35
*Als hij niet akkoord gaat, ben ik wel zeer benieuwd waarom?

Gage?

Collina
24-02-2009, 12:24
Gage?

Dat betwijfel ik, volgens mij werken zij met contracten.

Weet iemand van de mixfight leden hoe dit ongeveer in zijn werk gaat?

Zijn het jaar contracten dat gekoppeld is aan het x-aantal gevechten? Of is het per gevecht altijd anders?

Maar goed, je zou gelijk kunnen hebben, maar ik denk dat veel mensen uit kijken naar deze partij, zou wel gaaf zijn.

Groet,
Collina

Shytown
24-02-2009, 12:29
Dat betwijfel ik, volgens mij werken zij met contracten.

Vast en zeker, maar net als bij de UFC e.d. zal het vast verschil maken qua (start)gage of je de K1 een x aantal keer gewonnen hebt of net komt kijken.

T15Boxing
24-02-2009, 20:23
Sjonge jonge. Dit begint een gewoonte te worden voor die Alistair. Te vroeg juichen voordat een gevecht signed is.
Maar goed, hopelijk accepteert Remy zodat Overeem een harde pak slaag krijgt, kickbox stylo.

Slome
24-02-2009, 21:16
laat alistair maar mee doen met een gp en die winnen, dan kan ie vanzelf in de finale gp komen, en dan komt ie in de finale vanzelf wel remy tegen....

dan pas heb je recht van spreken, niet in een single fight....

Collina
24-02-2009, 21:35
Single fights tellen voor mij wel mee, uiteraard zie ik ook liever een GP, maar als Alistair een single fight heeft tegen Remy .... dan staat dit goed op zijn CV.

Maar goed, laat Remy eerst maar gewoon tekenen idd. Dit zou echt K met P zijn als de partij niet doorgaat. So come on Remy, sign that contract!

Groet,
Collina

Native-deen
26-02-2009, 00:31
die gaat dik naar Remy hoor:)

JPEWD
03-03-2009, 16:48
Dat gaat Alistair niet redden hoor. Het is niet omdat hij van Badr heeft gewonnen dat hij de top aan kan.

Daar ben k het ook wel mee eens. Ik denk dat Badr Hari Alistair onderschatte, maar ik gun het alistair natuurlijk wel :thup:

Regiel
03-03-2009, 18:14
Ik denk dat Alistair gaat winnen..

JHNY
03-03-2009, 23:39
tja onderschat Ali niet hoor... hij traint regelmatig volgens k-1 regels naast mma trainingen....

Hoewel ik denk dat remy het op ervaring gaat winnen, verwacht ik dat Ali het hem wel aardig moeilijk kan maken...

we will see..