PDA

View Full Version : BJ Penn's grease video



Il Loco
19-02-2009, 13:02
De link schijnt niet echt te werken, maar de video is te vinden in onderstaand topic:

http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&thread=1420056&page=1

Sign In to BJPENN.COM - BJPENN.COM (http://www.bjpenn.com/video/video/show?id=2022293%3AVideo%3A823288)

Tsuki
19-02-2009, 13:13
hahahaha geweldige video daar is echt werk van gemaakt ..............

Il Loco
19-02-2009, 13:40
hahahaha geweldige video daar is echt werk van gemaakt ..............

Ja daar heeft rijkelui kindje BJ veelt geld aan besteed geloof ik.

Het maakt hem alleen maar wanhopiger.:thown:

Tsuki
19-02-2009, 13:42
zal me niet verbazen als hij er niet eens van af weet dat dit filmpje er is ;-)

verder zie ik toch wel dingen terug in dat filmpje waarvan ik denk mmmmm niet de eerste keer dus ............

maar goed gedane zaken nemen geen keer ..............

A.F.
19-02-2009, 13:52
hmmmmmmm.....

DIt filmpje heeft me aan het twijfelen gebracht....

Sendur
19-02-2009, 13:53
hmmmmmmm.....

DIt filmpje heeft me aan het twijfelen gebracht....

Idd fucking Grease st pierre

anonymous001
19-02-2009, 14:00
zal me niet verbazen als hij er niet eens van af weet dat dit filmpje er is ;-)
.

Hij zal toch wel eens kijken op bjpenn.com?

Il Loco
19-02-2009, 14:04
Idd fucking Grease st pierre

Lol jij bent de twijfelaar van de week.:fp:

Dat stukje in dat filmpje is ook zo stom; "vaseline mixed with water blabla" Wanneer je GSP water over zn hoofd ziet doen. Daarna drinkt hij ervan, wat een smeerlap hij drinkt vaseline water haha...

En daarbij blijft het een feit dat GSP Penn totaal over classed heeft. Penn moet zijn mond houden en zich focussen op Florian.

Wel of geen Grease, GSP ownes BJ Penn!

Daarbij is hij tussen de ronde's door schoon geveegd. Klaar.

mdk
19-02-2009, 14:08
Twijfel slaat idd toe maar, jammer dat er nog nooit een klacht is ingediend en nu er ineens een aantal vechters het idee krijgen om hun verliespartij tegen GSP recht te zetten door over hun eigen partij te praten en te zeggen dat GSP wel erg slippery aanvoelde, kom op zeg waarom heeft nog nooit iemand na zijn partij een klacht ingediend of zelfs tijdens één van de partijen GSP laten controleren op b.v. vaseline...

Chico
19-02-2009, 14:10
Dat stukje in dat filmpje is ook zo stom; "vaseline mixed with water blabla" Wanneer je GSP water over zn hoofd ziet doen. Daarna drinkt hij ervan, wat een smeerlap hij drinkt vaseline water haha...
ik denk meer dat het is dat GSP water over zijn hoofd doet (wat door gaat naar zijn schouders) en dat daarna zijn corner vaseline over zijn schouders smeert..

Sendur
19-02-2009, 14:12
Ja GSP overklassed hem wel, maar ik weet nu zeker dat dat grease gedoe zeker een rol speelde aangezien bj de bjj king is.

Maarja hoe dan ook GSP is gewoon de champ maar vind het kut dat hij het zo speelt

Tony
19-02-2009, 14:12
hmmmmmmm.....

DIt filmpje heeft me aan het twijfelen gebracht....
Uiteraard is dit een zeer slim gemonteerde video.. Maar ik begin nu ook te twijfelen...

Ik zeg niet dat het zo is.. Maar ik zal zeker niet zeggen dat het niet zo is.

A.F.
19-02-2009, 14:12
ik weet niet of GSP ze hele lichaam scheert voor het vechten... sommige doen dat... als je dan gaat zweten ben je ook zo glad als een aal

Tony
19-02-2009, 14:15
GsP ziet er idd niet erg behaard uit nee... Maar de meesten hebben geen haren op de rug... dusja..

(ik heb amper haren op mijn kop)

Jani
19-02-2009, 16:31
Ik wist niet dat miller en Sherk er ook al over waren begonnen na hun partij tegen GSP

het zijn nu toch wel 4 vechters die hetzelfde zeggen.

Ik ben benieuwd wat voor uitspraak de commissie doet.

YoMarK
19-02-2009, 17:09
Het is gewoon een feit dat er vaseline is gebruikt op GSP's rug en schouders, wat valt daar nog over te twijfelen? De NSAC zag dit al tijdens de wedstrijd, vandaar ook dat ze met een handdoek aan de slag gingen.
BJ had anders ook niet gewonnen, maar toch kan je dit gewoon niet maken.

Er zijn er voor minder gediskwalificeerd.

JP
19-02-2009, 17:49
Ja GSP overklassed hem wel, maar ik weet nu zeker dat dat grease gedoe zeker een rol speelde aangezien bj de bjj king is.

Maarja hoe dan ook GSP is gewoon de champ maar vind het kut dat hij het zo speelt

Zeker als gij ziet hoe GSP zijn guard passeert en in side control komt. Vaseline was daar echt voor nodig natuurlijk.

BJ is goed maar leeft te veel met het feit dat iedereen hem als een echte "prodigy" ziet. Ondertussen trainen de andere vechters ook keihard en worden ze ook beter.

BJ moet gewoon zijn bek houden en door doen want hij maakt zichzelf erg belachelijk de laatste tijden.

marcelt
19-02-2009, 20:18
Vindt BJP nog steeds een jankerd.
Maar GSP heeft de schijn wel tegen en zijn hoekman had dit nooit mogen doen. Als je dan de plekken ziet die ingewreven zijn en je ziet BJ er steeds vanaf glijden......... Nou ja neem aan dat het niet meer gebeurt. Ze deden het ook gewoon in alle openheid. Geen stiekem gedoe of zo

Fr3ddy
19-02-2009, 20:33
Als je dan de plekken ziet die ingewreven zijn en je ziet BJ er steeds vanaf glijden

Stel je voor dat hij er niet afgegleden zou zijn..



Boeien.. zet ze samen in een donker kamertje met een potje vaseline en laat ze het lekker zelf uitzoeken

Marchant
23-02-2009, 14:26
Tja vond dat Bj een beetje aan het janken was maar als ik het nu zie heeft hij een punt.

Snap alleen niet dat als er al meer vechters over geklaagt hebben dat er niet beter opgelet wordt.
Denk dat de UFC Gsp een beetje de spreekwoordelijke hand boven het hoofd hebben gehouden.
Het is natuurlijk niet goed voor hun als blijkt dat hun geliefde kampioen eigenlijk vals speelt.

nick
23-02-2009, 17:38
http://img178.imageshack.us/img178/6937/georgesnmattwy7.jpg