PDA

View Full Version : Vechtershart



rafi
19-02-2009, 14:03
ray sefo laat toch wel even zien dat hij een vechterhart heeft

http://www.youtube.com/watch?v=QTFXgqXqjR0

Sendur
19-02-2009, 14:32
Whahahaha die Bob Sapp wat een LOSER zeg.

Hoe die zwaait met zijn armen tot het in elkaar zakken als een pussy hahaha SUKKEL!

Pimp-Daddy
19-02-2009, 15:49
Kijk Remy zo kan het dus ook. Illegale klappen krijgen op de grond, gewoon weer opstaan en dan alsnog winnen... Zo verdien je respect...

De man van 14K
19-02-2009, 16:12
Dit is eerlijk gezegd wel de leukste K-1-partij die ik van Bob Sapp heb gezien. Misschien ook wel de 'beste' (let op de aanhalingstekens!!!). Ik zag stoten, low-kicks, middle-kicks en zelfs een niet onaardig uitgevoerde knie!

Sefo laat idd even heel wat anders zien dan Remy! Na de knie in het kruis van Sefo wil Sapp even de hand schudden na zelf onsportief te zijn geweest. Sefo heeft zoiets van "Krijg 't zuur" en terecht!


x2, toen was Bob on top of his game ;)

Guillermo
19-02-2009, 16:32
Bob Sapp die midkicks geeft :eek:
LOL! :D

gieloe
19-02-2009, 17:07
Ik heb hier verschrikkelijk om moeten lachen. Die 'boks' salvo van bob sapp in de eerste ronde. K-1 geeft hier eigenlijk mee aan totaal geen respect voor de sport meer te hebben. Wat een clown zeg.

JP
19-02-2009, 17:55
Zijn dekking is ook indrukkwekend.

lol @ bob sapp :twak:

Effective
19-02-2009, 23:23
Ghehehe, die Sapp, ben blij dat ie weg is bij K-1, reps voor Sefo in deze pot trouwens.:thup:

g-unit
19-02-2009, 23:37
Kijk Remy zo kan het dus ook. Illegale klappen krijgen op de grond, gewoon weer opstaan en dan alsnog winnen... Zo verdien je respect...

G je weet waar over je praat :thup:

De dikke nudist
20-02-2009, 00:07
Sapp for president.

Jani
20-02-2009, 00:39
Dat rondje ook wat Sapp maakt als hij klappen krijgt :hugegrin:

Ik vermoed dat we Sapp weer terug gaan zien op Strikeforce in mei ,waarschijnlijk tegen Kimbo.

dikke reps voor Sefo voor het doorknokken

Karel
20-02-2009, 17:49
hoe triest, wel lachen dit
altijd benieuwd wat die hoek tegen sapp zegt om alsnog te winnen..
probeer hem te raken, vooral maaien !
wel een werk trouwens om zoveel pond neer te krijgen

marcelt
21-02-2009, 01:59
Kijk Remy zo kan het dus ook. Illegale klappen krijgen op de grond, gewoon weer opstaan en dan alsnog winnen... Zo verdien je respect...

Of je bent zo aangeslagen door een trap op je kop dat de ander jou makkelijk Ko slaat terwijl je ronde 1 en 2 al hebt gewonnen . Deze wordt dan beloond voor zijn asociale onsportiviteit.

Pimp-Daddy
21-02-2009, 02:20
Of je bent zo aangeslagen door een trap op je kop dat de ander jou makkelijk Ko slaat terwijl je ronde 1 en 2 al hebt gewonnen . Deze wordt dan beloond voor zijn asociale onsportiviteit.

Ik zeg toch ook niet dat Remy ongelijk heeft, ik zeg alleen dat hij geen vechtershart heeft, zoals Sefo wel heeft. Remy is een geld vechter, en Sefo is een echte knokker, dat is het verschil...

Daarom heeft Sefo mijn respect, en Remy niet...

marcelt
21-02-2009, 11:32
Wie je respecteert moet je natuurlijk zelf weten. Maar wil nog wel ff opmerken dat Remy 34 KO's op zijn naam heeft staan , dus dat hij het predikaat knokker wel verdient. Ook als je de partij tegen Manhoef bekijkt kan je ook zien dat hij wel wat kan incasseren. Ook tegen Karaev is hij doorgegaan na enkele kruistrappen.

Maar topic gaat over Sefo, dus zal ophouden. Sefo verdient zeer zeker respect. Hij kreeg aardig wat te verwerken hier. Idd. opvallend dat sapp hier wel aardig trapt. Begreep niet dat toen Sapp helemaal krom ging staan dat Sefo zijn knieen niet gebruikte.

kooivechter
21-02-2009, 12:05
Kijk Remy zo kan het dus ook. Illegale klappen krijgen op de grond, gewoon weer opstaan en dan alsnog winnen... Zo verdien je respect...

gaan we weer. kun je verwachten als je zo'n topic opent.

Khanom Thom
21-02-2009, 12:37
Volgens Sherdog is Sapp een topper! Moet je kijken hoeveel "WIN" partijen hij op z'n naam heeft staan...

Sapp "The American Dream", haha!