PDA

View Full Version : Welke phone?



el bastardo
21-02-2009, 15:20
Ik weet niet of er al een soortgelijke draad is, maar ik ben te lui om te zoeken...

Ik kan me voor zakelijk gebruik een mobiele aanschaffen. Deze moet vooral gemakkelijk zijn in het gebruik van internet, het beantwoorden van mails, vaak met attachments en het moet snel zijn.

Ik heb er geen fuck verstand van, heb zelf ook nog een van fisher price, maar ik heb er een nodig ivm werkzaken...

Wie heeft tips en nuttige info? Ik dacht eerst aan een I phone, en had deze al bijna, maar dit is me meerdere keren afgeraden waarna ik het nog niet weet...

BoysNoize
21-02-2009, 15:21
Blackberry Bold...

meer hoef ik niet te zeggen..:D

Jochem
21-02-2009, 15:24
TYTN II van HTC. Ik heb em nu een maand, en ben er blij als een kind mee. Push email, tomtom, helder touchscreen scherm en een toetsenbordje uitschuifbaar.

mijn keus was Iphone, TYTN II of touch HD.

Tony
21-02-2009, 17:12
Lol een windows mobile based HTC telefoon aanraden aan iemand als el Bastardo...

(ik heb zelf een HTC Touch Pro, erg fijn spul... maar niet handig voor een leek)

chief108
21-02-2009, 17:20
Lol een windows mobile based HTC telefoon aanraden aan iemand als el Bastardo...

(ik heb zelf een HTC Touch Pro, erg fijn spul... maar niet handig voor een leek)
LOL...
nee hij moet iets hebben wat net zo gemakkelijk werkt als een FischerPrice phone
maar wel meer mogelijkheden heeft

http://www.greektoysandbooks.com/catalog/images/Greek%20Learning%20Phone%20Greek%20Fisher%20Price% 20Toy.jpg

PD_EC
21-02-2009, 17:20
nokia n95 of htc touch hd

761217186
21-02-2009, 17:24
Ik heb een i phone en ben er erg tevreden over. Mocht je een telefoon puur zakelijk willen gebruiken is de I phone niet de beste keuze denk ik. Maar... voor de multimedia en internet gebruik is hij echt top!!, 24 uur per dag internet, prima beeld, super stabiel, mooi, sterk, makkelijk, handige tools, genoeg opslag 8 of 16 GB. Een nadeel is dat de baterij snel leeg is.

ik zit regelmatig op het forum met mijn I phone. Alles werkt prima..

ashi76
21-02-2009, 17:57
Heb sinds een paar weken de HTC touch HD.
Wereldapparaat. :thup:

nick
21-02-2009, 18:10
ik heb ook een I phone,
Bevalt me uitstekend.
Kan de hele dag overal Mixfight checken. IDEAAL

nick
21-02-2009, 18:47
Ik gebruik hem alleen voor het Bellen. smsen en internetten.
Het grote scherm is ook ideaal

Ik vindt het wel lastig om er dingen op te zetten moet ik bekennen

Spike_tm
21-02-2009, 20:02
Iphone zou ik niet doen, niet voor zakelijk gebruik. Zitten wat technische haken en ogen aan waar ik je niet mee zal vervelen.
HTC of blackberry die eerder genoemd zijn lijken me een goede keuze.

el bastardo
22-02-2009, 18:00
Lol een windows mobile based HTC telefoon aanraden aan iemand als el Bastardo...

(ik heb zelf een HTC Touch Pro, erg fijn spul... maar niet handig voor een leek)
Het feit dat ik al die stront niet voor mezelf nodig heb gehad, wil niet zeggen dat ik niet weet hoe het ding zal werken. :)

Tnx voor de tips. Kga deze week ff langs in winkels om ze es te bekijken.

Garcia
22-02-2009, 18:21
Nokia E71 blijft een topper voor zakelijk en e-mail gebruik.

http://www.e71blog.com/wp-content/uploads/2008/06/e71grysteelstronus.jpg

Edit: mooi groot plaatje lol

Nopain85
22-02-2009, 18:28
Ik heb de htc touch hd sinds kort , geweldig ding .

blackberry storm is ook een goeie en de nokia n97 komt geloof ik in april uit en die schijnt helemaal goed te worden.

Garcia
22-02-2009, 18:31
Had gisteren trouwens die google telefoon, wat een gaaf ding is dat joh. Ziet er misschien niet zo hip en mooi uit als de Iphone, maar dat ding heeft gave functies :)

shakie
22-02-2009, 19:07
Iphone zou ik niet doen, niet voor zakelijk gebruik. Zitten wat technische haken en ogen aan waar ik je niet mee zal vervelen.
HTC of blackberry die eerder genoemd zijn lijken me een goede keuze.

X2

Bagheera
22-02-2009, 22:27
Ik heb de LG kc910 (renoir) erg veel fun... 8Gb op kaart en gaan...

Marchant
23-02-2009, 13:52
Er is ook een nieuwe telefoon van htc en google de G1
lijkt me ook wel een topper!
Heb zelf de iphone en is ook goed!

http://tweakers.net/nieuws/55819/t-mobile-zal-android-telefoon-g1-voor-179-dollar-in-vs-verkopen.html

Bud S
23-02-2009, 14:28
ik heb de nokia 5800 sinds een paar weken.
ook een leuk touchscreen dingetje


p.s. een telefoon voor zakelijk gebruik, dat meen je toch niet echt ?
alleen patsers denken dat ze niet zonder kunnen

el bastardo
23-02-2009, 14:58
p.s. een telefoon voor zakelijk gebruik, dat meen je toch niet echt ?
alleen patsers denken dat ze niet zonder kunnen
Voor mezelf kan ik goed zonder. Heb immers zo'n playmobiel ding waar zelfs een echte zaklamp opzit haha.
Nee, deze is echt om dingen bij te houden via de mail. Sinds ik het management van Bart Oostindie ben gaan doen, is de shizzle van hem niet bij te houden. Als ik dan met hem naar een show rijdt in het noorden des lands, wil ik dingen kunnen bijhouden. Tevens heb ik nu nog ander werk waar ik eigenlijk geen gebruik mag maken van het net. Dus is het wel handig om zo'n ding te hebben, zodat ik ook daar werk voor Bart kan verzetten.

Ik heb me al jaren niet meer in (smart)phones verdiept, dus ben nu alles af aant lezen voor wat ik het beste kan nemen.

Twijfel momenteel nog tussen de Iphone en de HTC Touch Pro. Denk dat het die laatste gaat worden. Wat minder gadgets, maar daar gaat het me in eerste instantie niet om. Wel leuk speelgoed lijkt me.

Paganstars
23-02-2009, 15:35
"Smartphones zijn zoals Yolanthe, ziet er mooi uit, iedereen wil er mee spelen. Maar uit eindelijk is het voor Jan met de korte achternaam."

Bud S
23-02-2009, 16:01
Voor mezelf kan ik goed zonder. Heb immers zo'n playmobiel ding waar zelfs een echte zaklamp opzit haha.
Nee, deze is echt om dingen bij te houden via de mail. Sinds ik het management van Bart Oostindie ben gaan doen, is de shizzle van hem niet bij te houden. Als ik dan met hem naar een show rijdt in het noorden des lands, wil ik dingen kunnen bijhouden. Tevens heb ik nu nog ander werk waar ik eigenlijk geen gebruik mag maken van het net. Dus is het wel handig om zo'n ding te hebben, zodat ik ook daar werk voor Bart kan verzetten.

Ik heb me al jaren niet meer in (smart)phones verdiept, dus ben nu alles af aant lezen voor wat ik het beste kan nemen.

Twijfel momenteel nog tussen de Iphone en de HTC Touch Pro. Denk dat het die laatste gaat worden. Wat minder gadgets, maar daar gaat het me in eerste instantie niet om. Wel leuk speelgoed lijkt me.

htc touch pro is een gammel ding
htc touch hd is wel cool
lg komt binnenkort ook weer met een nieuwe iphone-kloon en nokia komt in het voorjaar met de n97 (super coole phone)

Tony
23-02-2009, 16:10
HTC Touch Pro is absoluut geen gammel ding..

Ik heb zelf nooit de moeite gedaan om dat ding eens fatsoenlijk te flashen naar een andere ROM... Dus ik zit met een regelmatige vastloper...

Zo'n touch HD is wel leuk... Maar ik zou niet zonder toetsenbordje kunnen.. vandaar de Touch Pro.

Ik zag trouwens dat er nog een aantal nieuwe HTC'tjes op komst zijn. Op de Amerikaanse site staan er een aantal die hier nog moeten komen.
(zoals de touch pro 2)

HTC
(http://www.htc.com/www/)

Bud S
23-02-2009, 16:19
HTC Touch Pro is absoluut geen gammel ding..

Ik heb zelf nooit de moeite gedaan om dat ding eens fatsoenlijk te flashen naar een andere ROM... Dus ik zit met een regelmatige vastloper...

Zo'n touch HD is wel leuk... Maar ik zou niet zonder toetsenbordje kunnen.. vandaar de Touch Pro.

Ik zag trouwens dat er nog een aantal nieuwe HTC'tjes op komst zijn. Op de Amerikaanse site staan er een aantal die hier nog moeten komen.
(zoals de touch pro 2)

HTC
(http://www.htc.com/www/)

ze komen natuurlijk met die htc touch pro 2 omdat die eerste zo'n gammel ding is...:D

Dragon Tail
24-02-2009, 09:11
Ik heb de htc touch hd sinds kort , geweldig ding .

blackberry storm is ook een goeie en de nokia n97 komt geloof ik in april uit en die schijnt helemaal goed te worden.

De BB Storm lijkt me tof. Is nu al uit, maar alleen via Vodafone-abo...
of je zet een tattoo.

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/BB-Storm-Tattoo-b.jpg

Jochem
24-02-2009, 10:44
als je twijfelt over touch HD of PRO, neem dan de TYTN II. die is way relaxter. Geloof me nou, het is wel een koelkast, maar dan wel een multifunctionele.

PigDog
24-02-2009, 10:52
Best wel grappig, ik begon ooit met een Moterola Startec, en nu nemen mensen vrijwillig een apparaat van 3 kilo en het formaat van een zingende baksteen....

Ikzelf ben wel weer back to basic gegaan, wilde een N96, had zolang even een samsung P960TV maar dat ding kon eigenlijk alles wat ik nodig had. Dus maar gehouden. En dan maar geen excel op mijn telefoon of 8 megapixel of andere o zo mooie maar volstrekt onnodige dingen op je telefoon.

Maar ja toys for boys....

Hitman
24-02-2009, 17:31
C905 is een wereldtoestelletje

makkelijke bediening, degelijk toestel, snelle internetverbinding, en een leuke camera


Super dus

aliendwurf
26-02-2009, 18:24
Ik had de Nokia N96, wat een gedrocht. Heb vanmiddag de E71 gehaald, wat een ongelofelijk goed toestel. Alles werkt perfect en is razendsnel.


http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/nokia-e71.jpg

Dragon Tail
27-02-2009, 08:42
Ik had de Nokia N96, wat een gedrocht. Heb vanmiddag de E71 gehaald, wat een ongelofelijk goed toestel. Alles werkt perfect en is razendsnel.


http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/nokia-e71.jpg



Nu ga ik toch twijfelen.
Hoe staat de BB Curve 8900 t.o.v. bovenstaande Nokia E71?



http://www.welectronics.com/gsm/BLACKBERRY/bb-8900.jpg

De man van 14K
06-04-2009, 09:16
Wereldwijd 25 miljoen Blackberries in gebruik

Gepubliceerd: 4 april 2009 09:44 | Gewijzigd: 4 april 2009 09:44

Door een onzer redacteuren

Rotterdam, 4 april. Het Canadese bedrijf Research in Motion (RIM) boekt 84 procent meer omzet dankzij het succes van de Blackberry smartphone. Gisteren maakte RIM bekend dat er wereldwijd 25 miljoen Blackberries in gebruik zijn. Het aandeel steeg op de Amerikaanse technologiebeurs Nasdaq met 20 procent.

.article_related_box table { width: 225px;}

RIM is na Nokia de grootste producent van slimme telefoons waarmee gebruikers kunnen internetten en hun mail leze n. De Blackberry begon als een apparaat voor zakelijke gebruikers, maar RIM weet ook particulieren te lokken. Van de 3,9 miljoen nieuwe klanten die er het afgelopen kwartaal bij kwamen, kocht 70 procent een Blackberry voor persoonlijk gebruik.
RIM lijkt geen hinder te hebben van Apple’s iPhone, een smartphone die het goed doet onder consumenten. De Blackberry heeft nu, net als de iPhone, een softwarewinkel waar gebruikers applicaties kunnen downloaden.

Richelieu
06-04-2009, 10:05
Heb sinds twee weken nu de BlackBerry Bold 9000. Perfect apparaat! Kan goed en snel mailen. Krijg ook snel de mail van mijn gmail binnen. Goede beeld, perfect geluid. Kortom, toptelefoon!

A-team
06-04-2009, 10:17
Ik had de Nokia N96, wat een gedrocht. Heb vanmiddag de E71 gehaald, wat een ongelofelijk goed toestel. Alles werkt perfect en is razendsnel.


http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/nokia-e71.jpg

Ik heb hem ook. Vind het ook een perfect toestel!

chief108
06-04-2009, 10:22
http://images.encyclopediadramatica.com/images/4/4c/Itwasjesus23.JPG

mama
06-04-2009, 11:21
heeft er niemand de sony ericsson experia?
Die wil ik eigenlijk wel heel graag hebben

761217186
06-04-2009, 19:52
Stop maar met zoeken... de I Phone: nummer 1

Andere toestellen doen kun best om gelijk te staan met de I phone, helaas... De I phone, er is geen betere:cool2:

aliendwurf
06-04-2009, 20:25
Stop maar met zoeken... de I Phone: nummer 1

Andere toestellen doen kun best om gelijk te staan met de I phone, helaas... De I phone, er is geen betere:cool2:


Zitten ook nogal wat minpunten aan, namelijk een slechte camera, een bluetooth verbinding met andere phone's is zo goed als onmogelijk, een behuizing die scheurt, geen HSDPA en er zit geen navigatie op.

Dus eigenlijk is het gewoon een kutding. Hij moet het van zijn looks hebben en het bladeren door het menu.

PigDog
06-04-2009, 21:00
Ik heb nogal eens vuile klauwen.
Doe mij die I-phone van jou eens, ben benieuwd hoe lang hij het vol houd met mijn moddertengels op dat schermpje....

Richelieu
06-04-2009, 21:30
Stop maar met zoeken... de I Phone: nummer 1

Andere toestellen doen kun best om gelijk te staan met de I phone, helaas... De I phone, er is geen betere:cool2:

Laat Mickey dit niet lezen..:D

761217186
06-04-2009, 23:29
Zitten ook nogal wat minpunten aan, namelijk een slechte camera, een bluetooth verbinding met andere phone's is zo goed als onmogelijk, een behuizing die scheurt, geen HSDPA en er zit geen navigatie op.

Dus eigenlijk is het gewoon een kutding. Hij moet het van zijn looks hebben en het bladeren door het menu.

je hebt een punt afgezien dat de behuizing scheurt, das nieuw voor mij?, verder heb ik bovenstaande dingen heb ik niet nodig... het gaat mij om; bellen, smsen, muziek, filmpje en natuurlijk internet. Dit werkt voor mij met de I phone prima.

A-team
07-04-2009, 09:44
je hebt een punt afgezien dat de behuizing scheurt, das nieuw voor mij?, verder heb ik bovenstaande dingen heb ik niet nodig... het gaat mij om; bellen, smsen, muziek, filmpje en natuurlijk internet. Dit werkt voor mij met de I phone prima.


en dan heb je een mooi filmpje en dan kun je hem niet naar je vrienden sturen. Ik heb hem gehad maar snel weer weg gedaan. Trouwens , bellen is een ramp met die telefoon! Sms vond ik wel cool, dat je alle berichten onder elkaar keeg.

aliendwurf
07-04-2009, 16:37
je hebt een punt afgezien dat de behuizing scheurt, das nieuw voor mij?, verder heb ik bovenstaande dingen heb ik niet nodig... het gaat mij om; bellen, smsen, muziek, filmpje en natuurlijk internet. Dit werkt voor mij met de I phone prima.


Ik wist het van die behuizing ook niet totdat ik vorige week naar Kassa keek, daar zat een heel leger van mensen waarvan de behuizing spontaan scheuren ging vertonen. Het schijnt een giga en wereldwijd probleem te zijn.

Garcia
07-04-2009, 16:40
Nokia E71 ... ik ben supertevreden over dit toestel!! Aanrader!

Joris
07-04-2009, 16:55
idd die e71. best toestel op de markt imo

Paganstars
08-04-2009, 09:25
@ PD jij moet gewoon de sonim xp1 hebben.

Sonim Technologies: Products (http://www.sonimtech.com/features_xp1.php)

aliendwurf
08-04-2009, 11:00
Ik dacht eerder aan zoiets:

http://www.earthwar.net/images/item-Veldradio.gif

Paganstars
08-04-2009, 12:09
Zelfde, alleen past de sonim in zijn broekzak!

Mack
08-04-2009, 12:42
idd die e71. best toestel op de markt imo

x2

Heb het nu bijna een jaar en tot nu toe de beste telefoon vind ik.

Heeft trouwens ook nog eens een prijs gewonnen:
Nokia E71 wins Phone of the Year (http://www.intomobile.com/2008/10/03/nokia-e71-wins-phone-of-the-year.html)

De man van 14K
08-04-2009, 12:48
Die E71 ziet er zeker niet verkeerd uit.
Ondanks dat de basis van de BB goed is, vind ik nou niet dat ze echt vooruitstrevend zijn. De basis is over al die toetstellen gelijk gebleken waarbij ze op sommige vlakken toch te kort schieten.
Ik wil die Nokia wel eens proberen

Marchant
08-04-2009, 12:49
Damn ...nog steeds geen keuze kunnen maken?

schurem
08-04-2009, 13:14
Als je van tweaken houdt en niet als een heaumeau met een apple wil rondlopen: de Touch HD (http://tweakers.net/reviews/1064/htc-touch-hd-size-matters.html)

ICON
08-04-2009, 19:25
ik mag vlgnde maand ook een nieuwe uitzoeken.

aan de ene kant wil ik altijd graag het nieuwst van het nieuwste maarals ik dan eenmaal een telefoon heb dan gebruik ik eigenlijk 75% van de functies niet.

aan de ene kant wil ik wel een iphone alleen denk ik dat ik dat ding dan binnen een maand wegflikker aangezien het smsen naar mijn mening zo irritant is.

ik heb begrepen dat de Nokia N97 wel iets leuks gaat worden, deze zou komende zomer uitkomen las ik ergens. iemand nog andere tips?
ik heb dus geen telefoon nodig waarop ik mn mail kan lezen en dat soort dingen , ik wil gewoon kunnen bellen smsen en internetten en t liefst op eenzo groot mogelijk scherm

De man van 14K
08-04-2009, 19:53
Damn ...nog steeds geen keuze kunnen maken?


wie niet?

A.F.
08-04-2009, 20:05
ik mag vlgnde maand ook een nieuwe uitzoeken.

aan de ene kant wil ik altijd graag het nieuwst van het nieuwste maarals ik dan eenmaal een telefoon heb dan gebruik ik eigenlijk 75% van de functies niet.

aan de ene kant wil ik wel een iphone alleen denk ik dat ik dat ding dan binnen een maand wegflikker aangezien het smsen naar mijn mening zo irritant is.

ik heb begrepen dat de Nokia N97 wel iets leuks gaat worden, deze zou komende zomer uitkomen las ik ergens. iemand nog andere tips?
ik heb dus geen telefoon nodig waarop ik mn mail kan lezen en dat soort dingen , ik wil gewoon kunnen bellen smsen en internetten en t liefst op eenzo groot mogelijk scherm

iiiiiphone....

alleen dat smsen is inderdaad wat minder

aliendwurf
08-04-2009, 20:12
ik mag vlgnde maand ook een nieuwe uitzoeken.

aan de ene kant wil ik altijd graag het nieuwst van het nieuwste maarals ik dan eenmaal een telefoon heb dan gebruik ik eigenlijk 75% van de functies niet.

aan de ene kant wil ik wel een iphone alleen denk ik dat ik dat ding dan binnen een maand wegflikker aangezien het smsen naar mijn mening zo irritant is.

ik heb begrepen dat de Nokia N97 wel iets leuks gaat worden, deze zou komende zomer uitkomen las ik ergens. iemand nog andere tips?
ik heb dus geen telefoon nodig waarop ik mn mail kan lezen en dat soort dingen , ik wil gewoon kunnen bellen smsen en internetten en t liefst op eenzo groot mogelijk scherm

Je moet voor een phone gaan waar HSDPA op zit als je wilt internetten.

A.F.
08-04-2009, 20:17
Maandje mobiel internet met Vodafone HSDPA: 3000 euro | B R I G H T (http://www.bright.nl/maandje-mobiel-internet-met-vodafone-hsdpa-3000-euro)

zeker doen!

Marchant
08-04-2009, 20:40
wie niet?

El bastardo , en anders ben ik wel benieuwd voor welke hij gegaan is

ICON
08-04-2009, 21:48
ik las ook dat er een nieuwe iphone aankomt in de zomer. klopt dit en heeft iemand toevallig een link met een preview( als die er al zijn) of iets dergelijks erin?
thanks alvast

A.F.
08-04-2009, 21:49
ik las ook dat er een nieuwe iphone aankomt in de zomer. klopt dit en heeft iemand toevallig een link met een preview( als die er al zijn) of iets dergelijks erin?
thanks alvast

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogg gleeeeeeeee

Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor | Mobile | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/59195/nieuwe-iphone-krijgt-mogelijk-videocamera-en-1-komma-2ghz-processor.html)

Marchant
08-04-2009, 21:56
ik las ook dat er een nieuwe iphone aankomt in de zomer. klopt dit en heeft iemand toevallig een link met een preview( als die er al zijn) of iets dergelijks erin?
thanks alvast

http://www.brandish.tv/images/2007/06/26/iphone.jpg

el bastardo
08-04-2009, 22:03
El bastardo , en anders ben ik wel benieuwd voor welke hij gegaan is

Ben uiteindelijk vr de Iphone gegaan. Sloot blijkbaar t beste aan vr hetgeen waar ik m vr nodig had. Tot nu toe bevalt ie uitstekend! Nog geen niks gemerkt van foutjes of iets dergelijks. Leuk toestel.

ICON
08-04-2009, 22:09
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogg gleeeeeeeee

Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor | Mobile | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/59195/nieuwe-iphone-krijgt-mogelijk-videocamera-en-1-komma-2ghz-processor.html)


ik ben lui thanks

Marchant
08-04-2009, 22:09
Ben uiteindelijk vr de Iphone gegaan. Sloot blijkbaar t beste aan vr hetgeen waar ik m vr nodig had. Tot nu toe bevalt ie uitstekend! Nog geen niks gemerkt van foutjes of iets dergelijks. Leuk toestel.


Goede keuze denk ik.
Ik heb mijn Iphone nu ongeveer een half jaar en gelukkig nog steeds blij mee!!

Patrick25
08-04-2009, 22:24
Ik ben nu 2 weken in het bezit van de HTC Touch Cruise II.

Ben tevreden tot op nu toe.

Marchant
08-04-2009, 22:43
Ik ben nu 2 weken in het bezit van de HTC Tom Cruise II.

Ben tevreden tot op nu toe.

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/imagekopie.jpg

Joris
09-04-2009, 01:50
Als je van tweaken houdt en niet als een heaumeau met een apple wil rondlopen: de Touch HD (http://tweakers.net/reviews/1064/htc-touch-hd-size-matters.html)


Als je van vastlopers houd en geen hwaumeau wil zijn met een werkende apple neem dan de touch hd

poNji
09-04-2009, 04:34
Over de iPhone gesproken trouwens. Heeft iemand een idee hoe je die kunt aanschaffen met een Hi abbonement? Dit kon eerst op 2call.nl maar zie dat die ook alleen nog maar T-Mobile hebben, en daar begin ik toch echt niet aan. (T-Mobile sucks en is reteduur)

aliendwurf
09-04-2009, 10:06
Als je van vastlopers houd en geen hwaumeau wil zijn met een werkende apple neem dan de touch hd


Bovendien, tweaken is voor nichten dus die stelling klopt sowieso al niet.:fp:

De man van 14K
09-04-2009, 10:13
Tweaken is voor mensen met teveel tijd.
Dat ding moet gewoon werken.
Een nieuwe iphone met een 1.2 processor klinkt cool...

aliendwurf
09-04-2009, 10:15
Klinkt idd wel aardig, dat kan ik niet ontkennen. :)

PigDog
09-04-2009, 21:58
Justi: hoe is het trouwens met de Blackberry Storm die je had/ zou krijgen?
Tevreden?

De man van 14K
09-04-2009, 22:35
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/imagekopie.jpg


pff loop je de hele dag met die gare Tom Cruize rond..

NTT-FX
10-04-2009, 12:05
http://www.mobilereporters.org/uploads/images/190/t-mobile-dream-g1-phone.jpg

payap
11-04-2009, 11:03
Vraag aan de Nokia E71 bezitters:

Hoe is het toetsenbord in gebruik? De toetsen zijn nogal klein en dicht bij mekaar. Vindt het nml een heel mooi toestel en zit er ook aan te denken.

Mack
11-04-2009, 12:18
Ik vind het toetsenbord van de E71 perfect werken. Het lijkt erg klein, maar je went er heel erg snel aan. Ze lopen een klein beetje bol waardoor je ze makkelijk indrukt en bijna geen fouten maakt als je iets wilt typen. Tenzij je natuurlijk worstenvingers hebt, zal deze telefoon je niet teleurstellen.

HUNTER
11-04-2009, 16:00
Ik heb net ook de E71 gehaald.

Ik heb jarenlang Sony Ericsson toestellen gehad maar die Experia vind ik niets. Ik zat te twijfelen tussen een Backberry Bold en de E71. De Blackberry is duurder, maar qua formaat, prestaties, camera legt ie t af tegen de Nokia. Vooral de levensduur van de batterij is van de E71 veel beter.

en t toetsenbord.... ja het is ff wennen, maar idd lopen de toetsen bol dus kun je er redelijk makkelijk mee typen

ik vind t echt n aanrader

Vitor Belfort
11-04-2009, 16:40
Ik heb net ook de E71 gehaald.

Ik heb jarenlang Sony Ericsson toestellen gehad maar die Experia vind ik niets. Ik zat te twijfelen tussen een Backberry Bold en de E71. De Blackberry is duurder, maar qua formaat, prestaties, camera legt ie t af tegen de Nokia. Vooral de levensduur van de batterij is van de E71 veel beter.

en t toetsenbord.... ja het is ff wennen, maar idd lopen de toetsen bol dus kun je er redelijk makkelijk mee typen

ik vind t echt n aanrader

Hiervoor toevallig de P1i gehad van SE?
Ik ben nog op zoek naar een goede vervanger voor deze. Typen gaat inmiddels razendsnel met dat ding!:)

Garcia
11-04-2009, 20:00
Ik heb net ook de E71 gehaald.

Ik heb jarenlang Sony Ericsson toestellen gehad maar die Experia vind ik niets. Ik zat te twijfelen tussen een Backberry Bold en de E71. De Blackberry is duurder, maar qua formaat, prestaties, camera legt ie t af tegen de Nokia. Vooral de levensduur van de batterij is van de E71 veel beter.

en t toetsenbord.... ja het is ff wennen, maar idd lopen de toetsen bol dus kun je er redelijk makkelijk mee typen

ik vind t echt n aanrader

Helemaal mee eens!!

aliendwurf
11-04-2009, 21:45
Hier ook een zeer tevreden gebruiker die niets aan bovenstaand verhaal heeft toe te voegen.

ICON
12-04-2009, 12:19
heb besloten dat ik op de n97 ga wachten.

A-team
12-04-2009, 13:12
is een top toestel maar als Nokia zegt dat hij van de zomer gaat komen dan reken maar ergens rond de kerst!

De man van 14K
12-04-2009, 15:28
Wat dat betreft heeft BB een goed concept maar dat laten ze zich toch weer het kaas van het brood eten door de grote jongens (Nokia ed)...
Die modellen volgen elkaar te langzaam op.

ICON
12-04-2009, 16:09
is een top toestel maar als Nokia zegt dat hij van de zomer gaat komen dan reken maar ergens rond de kerst!


hmm als dat zo is neem ik voor n jaar de 5800 denk ik.

heb t liefst de iphone maar heb geen zin in n 2jaar contract

dimitri
14-04-2009, 15:52
Ik weet niet of er al een soortgelijke draad is, maar ik ben te lui om te zoeken...

Ik kan me voor zakelijk gebruik een mobiele aanschaffen. Deze moet vooral gemakkelijk zijn in het gebruik van internet, het beantwoorden van mails, vaak met attachments en het moet snel zijn.

Ik heb er geen fuck verstand van, heb zelf ook nog een van fisher price, maar ik heb er een nodig ivm werkzaken...

Wie heeft tips en nuttige info? Ik dacht eerst aan een I phone, en had deze al bijna, maar dit is me meerdere keren afgeraden waarna ik het nog niet weet...

Muzikanten tegenwoordig zijn watjes.

De Sex Pistols, die waren nog old-school, en speelden hun eerst tour met gestolen instrumenten/versterkers? Denk je dat Johnny Rotten of Sid Vicious een fucking iPhone zouden kopen?

'k dacht het ook niet.

el bastardo
14-04-2009, 18:15
Muzikanten tegenwoordig zijn watjes.

De Sex Pistols, die waren nog old-school, en speelden hun eerst tour met gestolen instrumenten/versterkers? Denk je dat Johnny Rotten of Sid Vicious een fucking iPhone zouden kopen?

'k dacht het ook niet.
Denk je dat de Sex Pistols tijdens hun öns geld is op de we gaan nog maar es op tour" tour nog steeds op die zelfde ouwe rommel speelden??? Ik dacht t ook niet. ;)

NielsN
14-04-2009, 18:35
Where have all the good times gone...

payap
14-04-2009, 19:37
Iemand ervaring met de LG Arena?

Moet verlengen voor een jaar weer en zat te denken aan de Nokia E71. Alleen heb de hele dag nu mn vriendin om heen zweven die voor haar zelf loopt te lobbieen voor de LG Arena.

dimitri
14-04-2009, 20:02
Denk je dat de Sex Pistols tijdens hun öns geld is op de we gaan nog maar es op tour" tour nog steeds op die zelfde ouwe rommel speelden??? Ik dacht t ook niet. ;)

Als je 50 bent, en eruit ziet als een oude krokodil op tranquillizers dan mag je van mij een nieuwe GSM kopen.

Donjopie
16-04-2009, 14:16
ik moet nog 4 weken op mn HTC PRO 2 wachten :thup:

ICON
16-05-2009, 18:43
ik kon niet meer wachten en heb de iphone genomen.

leuk speelgoed, geluid van t bellen valt me wat tegen maar alle gadgets compenseren dat wel.

hebben jullie nog tips wat betreft het downloaden van films, series etc? waar download je ze? download je ze als mp4 of zet je ze later om naar een kleiner bestand? welke programma's gebruik je daarvoor etc... dank alvast.

Michelle
17-05-2009, 16:50
een aanrader de blackberry 9000 bold
ook leuk als anderen m ook hebben, kan je gratis met elkaar comminiceren
werkt wel erg verslavend

Jessica
17-05-2009, 17:31
een aanrader de blackberry 9000 bold
ook leuk als anderen m ook hebben, kan je gratis met elkaar comminiceren
werkt wel erg verslavend

misschien iets voor FOCUS ;)

ICON
19-05-2009, 18:59
Nobody??
ik kon niet meer wachten en heb de iphone genomen.

leuk speelgoed, geluid van t bellen valt me wat tegen maar alle gadgets compenseren dat wel.

hebben jullie nog tips wat betreft het downloaden van films, series etc? waar download je ze? download je ze als mp4 of zet je ze later om naar een kleiner bestand? welke programma's gebruik je daarvoor etc... dank alvast.

A.F.
19-05-2009, 19:00
De grootste Apple iPhone website en blog in Nederland / België | iPhone 3G (http://www.iphoneclub.nl)

succes

poNji
19-05-2009, 19:41
Ik heb ongeveer een week geleden de Nokia 5800 besteld, vind m helemaal top!