PDA

View Full Version : Stoppage, wanneer goed?



kmr
22-02-2009, 21:50
Was de stoppage van de partij van Kos goed of was het beter als hij een paar stoten gekregen had?

Wanneer is een stoppage goed volgens jullie? Wanneer is er sprake van niet intelligent verdedigen (om maar de phrase van Couture te gebruiken)?

The Bulldog
22-02-2009, 22:40
hij was echt weg in mijn ogen ...hij viel helemaal slap neer en door de tik van zijn hoofd op de grond werd ie wakker...wat mij betreft is het dan terecht...

Stefan daarintegen ging ook zeker hard neer maar....die viel met zijn guard paraat op zijn rug dan ben je nog bij in mijn ogen....

Mack
22-02-2009, 23:05
Mmm ik moet ook echt leren om niet op Mixfight te komen als ik een Event nog niet heb gezien :D

wrestler_nl
22-02-2009, 23:10
ik vond beide ( stefan en kos) stoppagges wel goed....kos viel neer en zou zich niet kunnen verdedigen had thiago nog een paar stoten uitgedeelt, dat zouden onnodige ''punishment'' geweest zijn.
die van stefan vond ik ook een goede stoppage , stefan kreeg een paar stoten viel neer stond weer op en kreeg nog een serie stoten...dat vind ik wel genoeg...
al met al een stoppage is goed wanneer je je niet meer kan verdedigen en als de ref een partij stopt omdat de volgende serie stoten , trappen onnodig zijn

anonymous001
22-02-2009, 23:49
ik vond beide ( stefan en kos) stoppagges wel goed....kos viel neer en zou zich niet kunnen verdedigen had thiago nog een paar stoten uitgedeelt, dat zouden onnodige ''punishment'' geweest zijn.
die van stefan vond ik ook een goede stoppage , stefan kreeg een paar stoten viel neer stond weer op en kreeg nog een serie stoten...dat vind ik wel genoeg...
al met al een stoppage is goed wanneer je je niet meer kan verdedigen en als de ref een partij stopt omdat de volgende serie stoten , trappen onnodig zijn

Case closed.:)

TOON
23-02-2009, 00:51
ik kan me de ophef van kos wel goed voorstellen...oke hij was weg, ziet dat zn benen slap zijn, maar meteen daarna spant ie ze weer aan, ik denk dat de ref hier nog wel even had kunnen wachten eerlijk gezegd...die stoppage vond ik echt wat te vroeg...

HUNTER
23-02-2009, 01:00
met amateurs kun je niet vroeg genoeg ingrijpen.... maar come on dit zijn pro's!

Ik ben het wel eens met de Pride regels. Pas ingrijpen als iemand ECHT niet meer verdedigt. Je loopt dan het risico een klap te veel te krijgen, maar de mensen werden er goed voor betaald. Je hebt dan niet de eeuwige discussie en qua entertainment is het ook veel leuker als er geen discussie is.

Echter ben ik wel van mening dat een 'MMA-pro' niet genoeg betaald krijgt. Hier in Nederland slaan de bedragen nergens op, maar zelfs in de UFC wordt er gewoon slecht betaald. Met echt zware hersenschuddingen kan je met je gage nauwelijks uit de kosten.

SebasMMA
23-02-2009, 01:24
Stoppage van Kos was goed, die van Cobb en Stefan was drama.

appelsap
23-02-2009, 01:26
Met echt zware hersenschuddingen kan je met je gage nauwelijks uit de kosten.

De UFC betaald wel de medische kosten voor blessure opgelopen tijdens hun evenementen..... Het wordt anders als je een aantal maanden niet kan vechten, omdat ze je vorige partij te lang door hebben laten gaan. In de VS moet je het in ieer geval niet van de gages hebben, maar de meeste jongens in de UFC beunen aardig bij via hun UFC bekendheid, dus ze mogen van mij ook wel iets langer door gaan:-)