PDA

View Full Version : Reactie team Schreiber uit Londen



Karel
23-02-2009, 14:46
Zag het staan bij de buren op FT, weet niet of iedereen daar kijkt dus bij deze:



Ons excuus dat we het Londense avontuur gister na het UFC gebeuren ff niet afgemaakt hebben, maar om heel eerlijk te zijn stond ons hoofd er niet naar.
Maar goed de bol draait door en we wilde het avontuur toch nog even met jullie delen.

De dag van het evenement hebben, Irma en Nick (de broer van Stefan) het grootste leger museum bezocht ter wereld het Imperial war museum.
Iets wat ik niet wilde overslaan nu ik toch in Londen was.
Hebben we toch weer ff meegepikt.
Om 15.00 uur werden we van het hotel stipt opgehaald om naar de O2 arena te gaan.
Wat een hal en wat een enorm gebeuren.
De aandacht die deze organisatie besteed aan reclame en voorwerk om een evenement te promoten heb ik echt nog nooit gezien.
In het stadion aangekomen moest Stefan direct naar de doping controle wat ook na de wedstrijd weer herhaald werd.
De arena hebben we toen even bekeken en op naar de kleedkamer. Die deelden we met BJ Penn en zijn vechter, Nate Marquart (die ik trouwens de beste wedstrijd van de avond vond vechten) en ook een ontzettende respectvolle gozer is, Josh Koscheck met een ontzettend goed gevoel voor humor en verder met nog een paar bekende UFC vechters. Grappig om daar met je poffertjesporum tussen te zitten.

Het warm draaien liep al niet lekker met Stefan en we moesten hem daar echt doorheen trekken.
Richting de kooi zagen we de Stefan Struve spirit weer, maar in de kooi aangekomen was het of het ventiel eruit getrokken werd bij Steef.
Zijn tegenstander had zin in "moord en doodslag" , een instelling die we bij Stefan misten. De bel ging en, zoals de meeste misschien wel gezien hebben op internet, Stefan deed tot onze grote verbazing en ergernis gewoon helemaal niets en liet zich heel simpel in elkaar slaan.
Oh wat was dit erg, we konden wel door de grond zakken.
Hij moest nu vlammen, de vonken hadden eraf moeten springen en dan komt het er niet uit.
Ik ken dat, ik heb in het verleden ook wel eens zoiets gehad op het moment dat ik moest vlammen op een Pride evenement in Japan.
Achteraf kan je jezelf wel voor je kop slaan, maar goed daar heb je niets aan en schiet je ook geen donder mee op want de ramp heeft zich al voltrokken.
In de kleedkamer aangekomen hebben we met z'n allen (en dit is geen gelul) een traantje moeten wegpinken.
Wat was dit erg, Stefan kon wel door de grond zakken en kon ook niet duidelijk verklaren waarom dit hem nu juist op dit moment moest gebeuren.
Naast de bittere pil van dat hij verloren had en in de wedstrijd weinig tot niets heeft laten zien, had hij ook de enkelband van zijn rechter enkel nog gescheurd wat voor hem de hele wedstrijd nog veel vreselijker maakte dan hij al was omdat je dan ook nog slecht lopend/strompelend de hal moet verlaten.
Jullie zullen wel denken, "ja lul het maar goed", maar Stefan heeft in het verleden veel sterkere tegenstanders gehad dan deze Braziliaan, kut, kut en nog eens kut.
Ja en hoe hangt de UFC vlag er nu bij.
Het is zo dat elke vechter bij de UFC een contract krijgt waarvan je de eerste twee wedstrijden moet winnen. Doe je dat niet lig je d'r uit.
Verlies je de eerste krijg je een herkansing, maar dan moet je wel iets hebben laten zien in je eerste wedstrijd wat nu niet echt gebeurt is.
Nu kan het ook nog zo worden voor Stefan dat ze het contract even in een la leggen. Dit betekend dat Stefan twee wedstrijden kan vechten buiten de UFC om bij andere organisaties die hij MOET winnen waarna zijn contract weer hervat wordt.
Over twee weken zit ik rond de spreekwoordelijk tafel met iemand die over de matchmaking van de UFC gaat en dan horen we wat de UFC exact gaat doen met Stefan's contract.
Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.
Ik schrijf dit stukje met de pijn in mijn hart.
Na vijf weken van elke dag afzien, trainen, meeleven en mee lijden heb ik Stefan de afgelopen periode bijna nog meer gezien dan mijn eigen vrouw en dan komt het er op zo'n evenement niet uit.
Enorm jammer, pech, maar Stefan blijft onze vriend waar we heel trots op zijn en waar we honderd procent voor zullen blijven gaan in de toekomst.
Want naast dat het een op en top sportman is, is hij ook een fijn mens.
Stefan is afgelopen woensdag 21 geworden en heeft nog een enorme toekomst voor zich. Mensen, dit hoort jammer genoeg bij de sport "en alleen als je wint heb je vrienden", maar alle vechters uit ons team die er keihard voor gaan en dan een keer op hun reet gaan blijven ook onze vrienden.
Aanstaand weekend staat er voor ons weer een belangrijke wedstrijd in de agenda.
Titiana van Polanen Petel zal voor een WFCA titel moeten vechten in Genk België en ook die heeft er kei, keihard voor getraind.
We gaan gewoon door en richten onze aandacht nu volledig op de partij van Titiana in België.

Respect,

Bob, Irma en Stefan Struve

De man van 14K
23-02-2009, 15:09
Iedereen had Stefan graag zien winnen, aan support was denk ik geen klagen. Dat zal de volgende keer ook het geval zijn!
Hard trainen en de volgende keer sloop je je tegenstander!

Respect

anonymous001
23-02-2009, 15:13
Mooi stukje...

Die jongen komt er echt nog wel, of het nou via de UFC is, of op een andere manier...

Robbie!
23-02-2009, 15:17
Damn, indrukwekkend stukje hoor. Echt jammer voor Struve.

jesselaar
23-02-2009, 15:37
als je op deze leeftijd al zo ver komt is dit gewoon al heel knap
deze jongen is pas 21 heeft nog alle tijd vd wereld en is als hij een stapje terug neemt is hij over 2-3 jaar met de juist begeleiding gewoon een beest
dit kwam gewoon iets te vroeg maar niet geschoten is altijd mis
respect bob en s6

Jamila
23-02-2009, 15:41
SteFan komt er wel en Titiana heel veel succes in België.


Gr, Jamila:thup:

TOON
23-02-2009, 15:46
mooi stukkie idd...denk dat het wel goed komt met struve, 21 jaar pas he....

Durfal
23-02-2009, 15:47
Mooi geschreven stukje!
Laat ook zien dat Bob en Irma echt meeleven met hun vechters en er niet in zitten voor de centjes!!!
Mooie reactie ook van Jamila,die laat toch ff zien dat de hele wereld niet alleen uit Golden Glory bestaat,respect Jamila!!

Octavius
23-02-2009, 15:47
Jammer voor Stefan en team Schreiber. Maar hij gaat er zeker komen.

Wiseguy
23-02-2009, 15:51
Tja hij had het ook slecht getroffen met Dos Santos. Wat een sloper is dat.

d3mon1977
23-02-2009, 16:04
Het zag er idd uit of het gewoon niet ging, of dat hij niet wilde.
helaas. Ik vond het enorm tof om iemand uit nederland te zien in die kooi van de ufc.
Ik dank dat hij geen herkansing krijgt bij de ufc, maar maybe een andere organisatie!

Heel mooi stukje text hierboven!~Veel mensen wensen zo'n team om hun heen.

oliebol
23-02-2009, 16:15
jammer dat hij verloren heeft.
vind het wel mooi dat er toch een stukje over geschreven word door stefan en zijn team
al breekt hij niet nu al door dan heeft hij daar nog tijd zat voor, hij is nog jong.
veel succes in zijn verdere partijen

Mr 1 Leg
23-02-2009, 16:15
Jammer voor Stefan en team Schreiber. Maar hij gaat er zeker komen.x2 ben ik ook zeker van

Remco
23-02-2009, 16:26
Was inderdaad erg spijtig om te zien, maar ja: hij heeft nog een boel tijd!

Myny
23-02-2009, 16:47
Leuke reactie! Ik denk dat hij met een team dat zo'n team er zeker en vast wel zal geraken.
Succes met de volgende!!

En tot zaterdag in Genk ;-)

The Bulldog
23-02-2009, 16:51
gewoon klote...iedereen gebeurt het wel eens dat ie blokkeerd....dan heb je idd erg pijn in het hart daarna...

helemaal klote van zijn enkel er ook nog eens bij...

in mijn ogen de hw belofte van nl op dit moment...

Jeru
23-02-2009, 17:04
Vooral dit is mooi om te lezen!



Enorm jammer, pech, maar Stefan blijft onze vriend waar we heel trots op zijn en waar we honderd procent voor zullen blijven gaan in de toekomst.



Maakt niet uit of het goed of slecht!! Jammer van deze eerste pot in de UFC, maar denk dat hij zeker nog wel een kans gaat krijgen. Gewoon op dezelfde voet doorgaan en dan gaat het echt wel goed komen.

thrillseekah
23-02-2009, 17:48
ik dacht al zijn enkel raar te zien buigen...jammer van de partij, maar er zijn inderdaad nog andere (betere) organisaties, alles komt goed :)

A.F.
23-02-2009, 17:58
iedereen heeft wel eens met bevroren benen in de ring of kooi gestaan....

shit happens .... en gewoon door blijven gaan..

Richelieu
23-02-2009, 18:02
gewoon klote...iedereen gebeurt het wel eens dat ie blokkeerd....dan heb je idd erg pijn in het hart daarna...

helemaal klote van zijn enkel er ook nog eens bij...

in mijn ogen de hw belofte van nl op dit moment...

x2! Zijn verliespartij is niet het einde van de wereld! Jonge vechter met de potentie om door te breken naar de absolute top!

Mike
23-02-2009, 18:07
als ze de ufc in liverpool hadden gehouden had die gewoon gewonnen

hij is in die stad ongeslagen :D


die jongen komt er echt wel, dit is wel een tegenslag maar op die leeftijd met dat talent kun je dat hebben

PD_EC
23-02-2009, 18:07
bedankt voor de reactie

stefan en team schreiber succes

Tony
23-02-2009, 18:25
mooie reactie.. dank..

Enne Stefan.. Kop op.. !

Biiyen
23-02-2009, 19:58
Aan het verhaal te lezen was gewoon de druk erg hoog. Het is niet niets om met 21 jaar in de grootste organisatie ter wereld te moeten vechten met een "do or die" contract.

marcelt
23-02-2009, 20:00
Stefan is een topper. Jammer dat het er juist op dit moment niet uitkwam en fijn zo'n topteam om je heen.

En hoop dat het voor Titiana wel gaat werken zaterdag!

MMAFAN-1122
23-02-2009, 20:16
Het is jammer... maar Stefan's tijd komt nog wel.... tegenslagen horen bij het leven en als het goed tussen zijn oren zit komt hij er wel... succes!!

remco pardoel
23-02-2009, 20:18
titiana alle succes!
Bob het is mooi geschreven en Stefan is gezegend met een jou om hem heen

remco pardoel

Mephisto
23-02-2009, 21:07
iedereen heeft wel eens met bevroren benen in de ring of kooi gestaan.... :eek: joh..echt?

Met 21 heb je nog geen haast, zijn tijd komt nog wel. Ik vindt het al een enorme prestatie als je met 20 in de UFC kooi staat...

kooivechter
23-02-2009, 21:34
echt een mooi stuk om te lezen. toch denk ik dat hji wel al op het niveau zit van de jongens van de ufc, daarom hoop ik echt dat hij nog een kans krijgt. Hij heeft nog niks kunnen laten zien. En niet gelijk een hele zware tegenstander zodat hij er ook meer in kan groeien, en kan wennen aan het hoogste podium.

Blythe
23-02-2009, 22:26
Jammer hoor.. maar het was dan ook zeker geen misselijke tegenstander. Volgende kans wederom met twee handen grijpen.. komt goed!

barbara
23-02-2009, 23:52
Super om te zien dat er ook sportscholen zijn die er niet voor het geld inzitten, maar echt ook hart hebben voor hun vechters.

Titiana, alle succes gewenst!

inc
24-02-2009, 13:01
Ik heb zeer veel waardering voor de wijze waarop bob dit beschrijft. Niet zoeken naar excuus of verwijten....gewoon de pure, naakte realiteit. Respect voor bob en ook voor Stefan. Die jongen komt er zeker wel is het niet in de ufc is het wel in een andere fantastische organisatie.

SebasMMA
24-02-2009, 13:06
Mooi stukje Bob. Baalde als een stekker toen ik Stefan zo bevroren bezig zag. Dubbel kut dat zijn enkel nu geblesseerd is. Beterschap Stefan, en ik ben er van overtuigd dat hij nog een kans krijgt.

Wheelie
24-02-2009, 13:18
Ik hoop dat hij een herkansing krijgt.

Ralph
24-02-2009, 14:08
Mooi geschreven stukje. Inderdaad jammer voor Stefan (en team natuurlijk), maar zoals Flipper ook al zei: dit gebeurt iedereen wel eens. Hopelijk krijgt Stefan nog een kans in de UFC (lijkt me eerlijk gezegd wel met zijn jonge leeftijd en zijn postuur) als ie weer helemaal hersteld is en misschien twee partijtjes ergens anders heeft kunnen knokken. Succes in ieder geval!

dirk5
24-02-2009, 14:55
Zonde, Zonde, Zonde.

Gelukkig heeft hij zijn leeftijhd mee en zal hij nog genoeg kansen krijgen om te laten zien wat hij waard is.

Effective
24-02-2009, 20:10
Stefan heeft nog tijd zat, die gozer zie ik ver komen!

Iwan
24-02-2009, 22:14
Heel mooi stukje!

MB667
25-02-2009, 12:31
volgende keer beter!