PDA

View Full Version : Kazeka Muniz seminar



Italiahxc
23-02-2009, 20:11
Seminar KAZEKA MUNIZ te Brakel (België)

7 maart om 16u

Be there !

bryan
23-02-2009, 20:33
oud golden glory lid !

HUNTER
23-02-2009, 23:27
mooi excuus om niet naar ede te hoeven...... :confused:


NOT

Italiahxc
23-02-2009, 23:30
mooi excuus om niet naar ede te hoeven...... :confused:


NOT


Sucker !
Als het je niet aangaat, gelieve dan niet te antwoorden.

Pepe the Ice-Murderer
24-02-2009, 12:08
Sucker !
Als het je niet aangaat, gelieve dan niet te antwoorden.

haha reps italiahxc, de laatste tijd is de sfeer er wat uitgegaan op dit forum, er is altijd wel iets negatiefs als men iets post.

Mooi dat Kazeka een seminar komt geven, zal zeker een boeiende dag worden met een wereldgrappler!

sanmiguel
24-02-2009, 12:17
http://yaware.hostbasket.com/web/img/Kazeka%2007%20maart%202009.jpg

Net op tijd... En is 'open' voor iedereen ;-)

Ralph
24-02-2009, 13:10
Ik vroeg me al af waar Kazeka Muniz was gebleven.... Weet iemand of ie ook nog wel eens een partijtje MMA draait? Vond zijn partij tegen Furdjel de Windt in Ahoy een jaar of 5 geleden wel vet.

Christophe
24-02-2009, 17:21
mooi excuus om niet naar ede te hoeven...... :confused:


NOT

Hahahaha ... en nou ben jij Sebas Brown of wat?! ;)

De sfeer is er helemaal niet uit als mensen hun mening posten, ook al lijkt die bij tijden negatief. Als iedereen alleen maar gelijklopende meningen heeft, of alleen maar positieve dingen post is er zelfs geen nut voor een forum, dan heb je alleen maar een site voor het vermelden van activiteiten nodig.

Christophe
24-02-2009, 17:32
Sucker !
Als het je niet aangaat, gelieve dan niet te antwoorden.

Beetje agressieve reactie, niet?!

Als ik me niet vergis heeft iedereen hier het recht te antwoorden, ook al staat zijn antwoord je niet aan.

Wat Hunter - volgens mij - bedoelt is dat het een beetje een ongelukkig toeval is om een grappling-seminar te organiseren op de dag dat er een - voor een groot deel van je doelpubliek (= grapplers en BJJ'ers uit België en Nederland) - gevestigd en populair event doorgaat dat bovendien al lang is aangekondigd.

Maar natuurlijk kan je het reisschema van een bezoekende zwarte bander niet zo maar aanpassen, en zijn de beschikbare weekends eerder beperkt, dus is het wellicht niet meer dan dat: een ongelukkig toeval.

Naarmate de sport populairder, en het aantal beoefenaars groter wordt zal het meer en meer voorvallen dat verschillende events op hetzelfde moment worden georganiseerd. Het aantal "die-hards" die naar grappling-gerelateerde events gaan zal toch beperkt blijven, maar ik denk wel dat het wenselijk is dat organisatoren van seminars, wedstrijden, e.d. rekening proberen te houden met andere events voor hetzelfde doelpubliek. Het komt hun bezoekersaantal alleen maar ten goede.

Peace! ;)

Paganstars
24-02-2009, 17:55
:stupid:

HUNTER
24-02-2009, 22:36
tsja.....

Leuk zo'n reactie maar ik lig er niet wakker van. En wat ik inderdaad bedoelde is dat dit seminar het grappling toernooi in Ede niet ten goede komt. En omgekeerd ook niet want er zijn altijd erg veel Belgische vrienden in Ede.

Maar goed, het feit dat er zo wordt gereageerd is alleen maar positief voor de uitstraling van dit vast erg fantastische seminar :confused:

anonymous001
24-02-2009, 23:16
tsja.....

Leuk zo'n reactie maar ik lig er niet wakker van. En wat ik inderdaad bedoelde is dat dit seminar het grappling toernooi in Ede niet ten goede komt. En omgekeerd ook niet want er zijn altijd erg veel Belgische vrienden in Ede.

Maar goed, het feit dat er zo wordt gereageerd is alleen maar positief voor de uitstraling van dit vast erg fantastische seminar :confused:

Kom op...

Je kan begrijpen dat hij een beetje chagrijnig reageert, toch? Mooi seminar georganiseerd, en de eerste (ok, tweede) reactie is een een negatieve.

De planning is idd ellendig, dat is iedereen met elkaar eens, neem ik aan.

De man van 14K
24-02-2009, 23:28
Hunter = een botte lul ;)

Christophe
25-02-2009, 00:10
:stupid:

Waarvoor dank! ;) :p

Italiahxc
25-02-2009, 00:28
Ik vroeg me al af waar Kazeka Muniz was gebleven.... Weet iemand of ie ook nog wel eens een partijtje MMA draait? Vond zijn partij tegen Furdjel de Windt in Ahoy een jaar of 5 geleden wel vet.


Volgens mij vecht Kazeka niet meer. Hij heeft zijn eigen kledinglijn KNUCKLE UP en heeft voldoende seminars te doen. Ook zijn clubs in het buitenland vragen een moeite voor hem. Dus MMA zit er niet meer in denk ik.

HUNTER
25-02-2009, 12:25
Hunter = een botte lul ;)

dank je ;)

Italiahxc
26-02-2009, 00:43
Meer nieuws over Kazeka !

Kazeka is nu mede-eigenaar van KNUCKLE UP fitness in Atlanta en Californië, en hoofd van hun BJJ-afdeling.
Vermoedelijk gaat hij vanaf april naar Cuba ter voorbereiding op mogelijk een MMA fight in het najaar.

Mr 1 Leg
26-02-2009, 08:57
Meer nieuws over Kazeka !

Kazeka is nu mede-eigenaar van KNUCKLE UP fitness in Atlanta en Californië, en hoofd van hun BJJ-afdeling.
Vermoedelijk gaat hij vanaf april naar Cuba ter voorbereiding op mogelijk een MMA fight in het najaar.thanks voor de info en doe de groeten aan jeroen van mij ;)

Italiahxc
26-02-2009, 17:43
thanks voor de info en doe de groeten aan jeroen van mij ;)


LOL :lol: zal ik doen MR 1 LEG ;)