PDA

View Full Version : Demian Maia en Wanderlei Silva aan het trainen



Tony
24-02-2009, 10:26
YouTube - Wanderlei Silva and Demian Maia Wand Fight Team UFC 95 (http://www.youtube.com/watch?v=841ySZzn7gg)

JP
24-02-2009, 11:13
Maia is echt een mega toppen aan't worden.

Mr 1 Leg
24-02-2009, 13:52
Maia is echt een mega toppen aan't worden.x2 JP daar gaan we zeker nog veel van horen

Tony
24-02-2009, 13:56
En toch ben ik nog steeds sceptisch voor zijn standup kunsten.
Ik heb nog nooit iemand Maia in een positie zien drijven waarin Maia puur en alleen moest vertrouwen op zijn standup kunsten...

Maar tot die tijd is maia echt een topper.

Mr 1 Leg
24-02-2009, 13:57
YouTube - Wanderlei Silva and Demian Maia Wand Fight Team UFC 95 (http://www.youtube.com/watch?v=841ySZzn7gg)thanks tony

nicolas the red
24-02-2009, 16:04
Ik heb nog nooit iemand Maia in een positie zien drijven waarin Maia puur en alleen moest vertrouwen op zijn standup kunsten
dat is nu net het ding van grappling: je kan altijd van staand naar grond gaan, maar niet altijd omgekeerd :)

Tony
24-02-2009, 16:07
Nou nee, dat ben ik niet met je eens.. Als je een vechter hebt met een zeer solide takedown defence dan heb je een probleem.. Zeker als deze vechter dan staande ook nog eens zeer goed is.

Net zoals vroeger met crocop... alle grapplers/worstelaars wilde hem naar de grond brengen omdat ze het staand niet redde... Maar toen Crocop deze takedowns verdedigde hadden ze pas echt een probleem..

Chuck Liddell is er ook zo eentje..

goro
24-02-2009, 16:15
Nou nee, dat ben ik niet met je eens.. Als je een vechter hebt met een zeer solide takedown defence dan heb je een probleem.. Zeker als deze vechter dan staande ook nog eens zeer goed is.

Net zoals vroeger met crocop... alle grapplers/worstelaars wilde hem naar de grond brengen omdat ze het staand niet redde... Maar toen Crocop deze takedowns verdedigde hadden ze pas echt een probleem..

Chuck Liddell is er ook zo eentje..

Das juist maar je hebt maar een crocop. Je hebt altijd uitzonderingen.
Maar best is om te kijken naar de gemiddelde. En goed grapplers krijgen stand up-fighters wel naar de grond...

kooivechter
24-02-2009, 17:51
maia is een topper en volgesn mij ook en bescheiden kerel. Hij heeft samen met Jacare de beste overall bjj. Ik ben benieuwd hoe Maia het tegen Anderson Silva zal doen.

Ben
24-02-2009, 17:52
maia is een topper en volgesn mij ook en bescheiden kerel. Hij heeft samen met Jacare de beste overall bjj. Ik ben benieuwd hoe Maia het tegen Anderson Silva zal doen.

x2

Wiseguy
24-02-2009, 18:07
Maia verdient een shitlletot