PDA

View Full Version : UFC 100: Couture Vs Fedor !?!



Biiyen
24-02-2009, 18:46
Big Rumor (UFC 100) Circulating (http://thegarv.com/2009/02/24/big-rumor-ufc-100-circulating/)

Het is alleszins zeker maar het gerucht doet nu hardnekkig de ronde.


IK zou het wel heavy shit vinden...

Hier gehele tekst:

Big Rumor (UFC 100) Circulating… (http://thegarv.com/2009/02/24/big-rumor-ufc-100-circulating/)

February 24th, 2009 by Dino Kostakio | Filed under Rumors and Gossip (http://thegarv.com/category/rumored-fights/), UFC (http://thegarv.com/category/ufc/). Kevin Iole of Yahoo Sports was recently on Steve Cofield’s post-95 radio show and he was talking about Randy Couture’s next fight. Both he and Cofield mentioned that Randy will not be fighting in UFC 99, but he would probably be ready for UFC 100.
Iole went on to talk about Georges St. Pierre-Thiago Alves not being the main event for UFC 100 most likely, but the UFC wants it to be as great as the fans do. He said he knows Dana wants UFC 100 to be a “monster”.
Both Iole and Cofield said the Coutures kind of have an idea who he’s fighting next and that its a big one. Cofield, who is a friend of Couture’s, said, “Randy’s not that passionate about fighting (Mirko) Cro Cop.”
Iole then dropped the bomb. “Is it possible that Randy could be fighting ‘you know who’ at UFC 100?”
He then clarified that “you know who” is undisputed number one ranked Fedor Emelianenko.
However, in response Cofield said that he spoke to a UFC official who told him that it is probably too soon for the UFC to sign Emelianenko, but Iole insisted that if the UFC were ever to do a one-fight deal, it would be for UFC 100: Couture vs. Emelianenko.
He further explains that the justification for the unusual one-fight deal would be that if Couture wins, then UFC President Dana White has been right about Emelianenko not being the best heavyweight all along and if he loses, then it’s not that big of a deal since… well, it’s Fedor Emelianenko!
Iole noted that he is just speculating and that no one has told him any of this, but fans are remaining hopeful since he is more tapped into the UFC than any other MMA journalist. And I agree that since he is such a credible source, then it is at least being discussed!

Vitor Belfort
24-02-2009, 18:50
Zou het nu (waarschijnlijk te laat) dan eindelijk gebeuren? Couture gaat dit never nooit niet redden......maar Fedor éénmalig in de Octagon! Interessant!:)

LJ Silver
24-02-2009, 18:53
Goede pot om te hypen, en voor Dana geen slechte keuze want Randy heeft geen belt die hij dan kwijt raakt aan een vechter buiten de organisatie.

Maarja Randy tegen Fedor lijkt me niet echt een intressante pot. Eigenlijk kan Randy alleen goed worstelen and dirty boxing.

Barnett vs Fedor wordt toch wel de mooiste partij van het jaar

TOON
24-02-2009, 20:31
Goede pot om te hypen, en voor Dana geen slechte keuze want Randy heeft geen belt die hij dan kwijt raakt aan een vechter buiten de organisatie.

Maarja Randy tegen Fedor lijkt me niet echt een intressante pot. Eigenlijk kan Randy alleen goed worstelen and dirty boxing.

Barnett vs Fedor wordt toch wel de mooiste partij van het jaar

x2! heb die hype rond fedor-couture nooit begrepen...drie jaar geleden misschien wel...
maar nu....nee hoor, zie fedor veel liever tegen een stuk of vijf andere vechten...

Briant
24-02-2009, 20:36
Too little Too late.

SebasMMA
24-02-2009, 22:20
Fedor slaat Randy in 40 seconden de tering in en dan roept iedereen dat Randy over the top and oud was en dat 't niks betekend.

De man van 14K
24-02-2009, 22:22
x2, dit is net zo snel afgelopen als Fedor vs Sylvia

Tony
24-02-2009, 22:25
Of t wordt een korte clinch... Couture met zijn dirty boxing.. en hoppa... fedor heeft een cut... partij wordt gestopt.. winnaar couture..


Maar nee toch niet.. Fedor by huge asskicking poedelnaakt met een banaan in zijn reet.

anonymous001
24-02-2009, 23:11
Of t wordt een korte clinch... Couture met zijn dirty boxing.. en hoppa... fedor heeft een cut... partij wordt gestopt.. winnaar couture..


Maar nee toch niet.. Fedor by huge asskicking poedelnaakt met een banaan in zijn reet.

Dat is wel een fantasie van jou, of niet? ;)

Mr 1 Leg
25-02-2009, 08:34
x2! heb die hype rond fedor-couture nooit begrepen...drie jaar geleden misschien wel...
maar nu....nee hoor, zie fedor veel liever tegen een stuk of vijf andere vechten...x3

d3mon1977
25-02-2009, 14:21
En die brock lesnar gast? Willen ze die niet tegen fedor zetten?
(puur voor de hype enzo?)
Ikzelf vind randy heel tof en goed, maar het is idd te laat nu voor dat gevecht.
(ik zou er toch naar kijken met heel veel plezier, hoor ;) )

De man van 14K
25-02-2009, 14:44
Brock - Fedor zou wel vet zijn.
Het zou kort duren maar zou wel vet zijn..

Chico
25-02-2009, 14:46
Als couture zou verliezen denk ik dat het ook over is voor zijn carriere in de ufc.. dana wil geen kampioen die heeft verloren van fedor...

denk ik

oliebol
25-02-2009, 15:07
denk ook dat deze partij te laat komt voor couture, miss als hij in zijn top zat dat het nog wat werd maar nu geef ik hem weinig kans. maar je weet maar nooit:p

Garcia
25-02-2009, 15:14
Fedor pakt Couture zeker, maar of dat in 40 seconden zal zijn zoals anderen beweren betwijfel ik. Vergeet niet dat Couture vaak onderschat wordt vanwege z'n leeftijd, maar kijk ook naar zijn ervaring en goede gameplans.

Maar toch denk ik dat Dana dit niet aandurft. Maakt niet uit wie er uit de UFC tegenover Fedor gaat staan, momenteel zitten de grote kanshebbers bij Affliction en dat weet Dana dondersgoed.

Zet Brock tegen Fedor en de UFC is een hype + ilusie armer.

dirk5
25-02-2009, 15:14
Eerst zien, dan geloven...

LJ Silver
25-02-2009, 15:16
Brock vs Fedor aint gonna happen.
Het is een te groot risico dat Brock verliest en dan zit Dana met een 'UFC World Heavyweight Champion' die verloren heeft van een vechter die niet eens bij de UFC zit.

Dat zou dom zijn dus. Als Fedor vecht in de UFC zal dat tegen een oudtopper of iemand die uit de gratie is bij Dana. Couture zou dus kunnen of Herring, Noguira.

Persoonlijk zie ik niemand in de UFC die kan winnen van Fedor dus laat hem lekker bij Affliction of in Japan knallen tegen mannen als Barnett, Yvel of Overeem