PDA

View Full Version : K-1MAX van a.s. zondag NIET op SBS6!!!



n.k.b.b.
25-02-2009, 18:56
Het grootse K-1MAX EUROPE gala van aanstaande zondag 1 maart in Utrecht zal niet worden uitgezonden door SBS6.

Het vorenstaande heeft te maken met het feit dat K-1 Japan (nog) geen contract heeft gesloten, voor dit seizoen, met SBS6.

Hoewel er wel tv-opnamens gemaakt zullen worden, is het maar de vraag of deze opnamens ooit op de Nederlandse tv te zien zullen zijn. De rechten liggen bij K-1 Japan. Er komt sowieso geen (pre) live uitzending.

Nederlandse fans van het flitsende k-1max spektakel zullen deze keer echt in 'De Vechtsebanen' aanwezig moeten zijn om dit spektakel niet te missen...

STAY TUNED!

54321
25-02-2009, 19:05
dat is spijtig. hoop dat dat contract er snel komt!

Kameleon
25-02-2009, 19:05
Hmmm....dat is wel jammer, maar ik ga er sowieso heen. Op tv mis je toch een hoop details, zoals de opkomsten en ....het balletje gehakt daar..:-)

Richelieu
25-02-2009, 19:13
het balletje gehakt daar..:-)

Haha, eigenlijk dé reden om naar de Vechtsebanen te gaan!!

Kingster
25-02-2009, 20:08
Zou eurosport met de rechten aan de haal gaan?

Ik mis de laatste tijd ook de nederlandse gala`s op sbs6 dit terwijl er wel internet uitzendingen zijn. Iemand een idee, leo?

Hammerkick
25-02-2009, 20:58
Ik ben er bij hoor !! Dat is zeker !

n.k.b.b.
25-02-2009, 21:46
Zou eurosport met de rechten aan de haal gaan?

Ik mis de laatste tijd ook de nederlandse gala`s op sbs6 dit terwijl er wel internet uitzendingen zijn. Iemand een idee, leo?

Deze K-1max zal ook niet te zien zijn op internet via een stream. Het een en ander heeft, vwb k-1 gala's, te maken met de cont(r)acten tussen K-1 en SBS6.

Of Eurosport op een later tijdstip deze K1max uit zal gaan zenden is nog niet bekend. De tv rechten van het gala liggen bij de K-1. Peter Aerts heeft er voor gezorgt dat er wel tv-opnamens zullen zijn. De registratie wordt vervolgens ingezonden aan Japan. Zij beslissen dan wat er verder mee gaat gebeuren.

Zeer jammer voor de vele duizende Nederlandse fans van de K-1max sport, die "thuis de buis" dit topsport spektakel wilden aanschouwen. Gelukkig zijn er nog wel een aantal kaarten beschikbaar, bij bijvoorbeeld Aiki Budo Shop in Amsterdam of Benima Sport in Utrecht. Deze kaarten kosten in de vvk 40 euro. Zoals bekend van de gala's in "de Sportcomplex" in Utrecht kan je, waar je ook zit, altijd alle actie in de ring perfect volgen!!

Langzaam aan rijst bij iedere de grote vraag: Wie zal de K-1max kampioen worden? Wie van de 8 vechters mag zich straks in Japan bij de laatste 16 vechters om de K-1 MAX WORLD GRAND PRIX aansluiten?
Alles zal afhangen van de vorm van de dag. En zeer benieuwd zijn de vele insiders naar de strategie die men gaat kiezen in dit tournooi....Sommige zullen er vol in gaan om een jurybeslissing te voorkomen, andere vechters zullen kiezen om hun strijd stap voor stap op te voeren. Maar natuurlijk zal ook veel afhangen van de impact die het zware aftrainen op sommige jongens zal hebben. Zaterdag a.s. is de weging. Alle vechters zullen dan strak -70kg moeten zijn!!

STAY TUNED!

leo oldenburger
25-02-2009, 23:48
Ik kan alleen zeggen dat het idd nog niet helemaal in kannen en kruiken is.

leo oldenburger
25-02-2009, 23:53
Ik verwacht niet dat we er voor 1 maart uitkomen, maar voor 28 maart ben ik optimistischer gestemd.

HUNTER
26-02-2009, 00:04
toe maar weer!

lekker bezig Leo!


overigens kan iedereen zijn vcash vanaf nu spenderen aan dit gala @ het wedkantoor!

Marco
26-02-2009, 12:50
ik ben er bij, topgala, en het vermaarde broodje bal uiteraard ! lekkerrrrrrrrrr!

Wheelie
26-02-2009, 14:00
Erg jammer :(
Had volgens mij een mooi plekkie en had er zin maar word helaas morgen opgenomen in het ziekenhuis dus ik kan er niet bij zijn

Mr 1 Leg
26-02-2009, 14:39
Zou eurosport met de rechten aan de haal gaan?

Ik mis de laatste tijd ook de nederlandse gala`s op sbs6 dit terwijl er wel internet uitzendingen zijn. Iemand een idee, leo?ik hoop het want sbs6 hebben wij hier niet in belgie maar EUROSPORT wel ;)

Kingster
26-02-2009, 17:23
De populariteit van de k-1 hier in nl is voor een groot deel te danken aan de uitzendingen van sbs6. Zou echt zonde zijn als sbs het niet meer zou uitzenden.

Ik ga ervan uit dat leo flink z`n best doet :)

Kameleon
26-02-2009, 17:58
ik ben er bij, topgala, en het vermaarde broodje bal uiteraard ! lekkerrrrrrrrrr!


Haha...ik ben dus niet de enige die mij er op verheugt...Die bal ziet er niet uit, maar is echt reuze lekker.

oliebol
26-02-2009, 21:42
shit, ik ging er eigelijk vanuit dat het wel op tv kwam :(
jammer, misschien dat ik de partijen wel op youtube ofzo kan bekijken later.

Octavius
27-02-2009, 12:10
shit, ik ging er eigelijk vanuit dat het wel op tv kwam :(
jammer, misschien dat ik de partijen wel op youtube ofzo kan bekijken later.

Dat ligt eraan of K-1 ze gaat uitzenden in Japan. Anders zal het een "illegale" opname moeten zijn met een GSM.