PDA

View Full Version : -70kg Amateur MMA vechter gezocht voor 14/03/2009



Bosco Baracus
26-02-2009, 11:26
Op zaterdag 14 maart 2009 zal er de erste editie van RESPECT.FC georganiseerd worden in Herne, net over de grens bij Arnhem/Nijmegen/Enschede/Venlo.

Voor dit gala zijn we nog op zoek naar een -70kg tegenstander voor volgende vechter:

Marcel Jedidi
Lengte: 170cm
Gewicht: 70kg
MMA Record: 1-0-0
Gym: Team Anaconda Krefeld (Duitsland)

Weet je iemand of wil je het zelf opnemen tegen hem? Stuur dan een eMail naar [email protected] alstublieft. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

Naam:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Record MMA:
Vechtstyl:
Sportschool:

Verdere informatie zoals regels, routebeschrijving ect. vind je op de website: RESPECT.FC :: Fighting Championship (http://www.respectfc.com)

Met sportieve groeten,
Ben Helm / RESPECT.FC

danial
26-02-2009, 12:36
Als hij geen partij krijgt, mag hij de volgende dag misschien in Ede (shooto gala) tegen Clayton van Angelo gym vechten

Bosco Baracus
26-02-2009, 12:57
Als hij geen partij krijgt, mag hij de volgende dag misschien in Ede (shooto gala) tegen Clayton van Angelo gym vechten

Upcoming Glory is op 29 Maart, dit is twee weeken later, niet een dag ;). Of is er nog een Shooto Gala in Maart?

Als ik er in de volgende week geen tegenstander voor hem vind ga ik hem erop aanspreken en zal dit en mogelijke partij voor UC3 zijn als Martijn de Jong ermee akkoord gaat.

Maar Clayton heeft natuurlijk ook die mogelijkeit op RESPECT.1 en UC3 te vechten!! ;)
Amateur regels zijn 2x4minuten en op de grond alleen stoten naar het lichaam.
Semi-Pro regels zijn 2x5minuten met stoten op de grond naar hoofd en lichaam.
Scheidsrechter is overigens Shooto en M-1 scheidsrechter Marco Broersen uit Nederland.

Regels mag hij kiezen! Tegenstander blijft dezelfde.

danial
26-02-2009, 13:10
Het is inderdaad 29maart, mijn fout.