PDA

View Full Version : Randy Couture vs Antonio Rodrigo Minotauro Nogueira UFC 101 fight possible for August



Tony
27-02-2009, 10:33
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/02/couture-bignog.jpg



Former champions and mixed martial arts legends Randy Couture and Antonio Rodrigo “Minotauro” Nogueira could meet in an epic match up at UFC 101 in August, according to MMAWeekly.com (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=8263&zoneid=13).


The report does not provide a date or location for the event; however, it indicates that “The Natural” has agreed to the clash of heavyweight titans.
This, of course, is the dream match up that most fans expected to see on May 23 before Brock Lesnar and Frank Mir played spoiler roles in the opening round of the mini heavyweight tournament created in late 2008 to crown an undisputed division champion.


Couture recently indicated that he was interested in a fight against Mirko “Cro Cop” Filipovic when the promotion storms the Lanxess Arena in Cologne, Germany, for UFC 99 on June 13. However, he apparently did not have enough time to prepare because he will be on a movie set alongside action stars Jet Li, Jason Statham and Dolph Lundgren in Sylvester Stallone’s upcoming action flick “The Expendables.”


This is not the first time that Couture has been offered a fight with “Big Nog.” He balked at the opportunity while he was in a contract dispute with the promotion for most of 2008, saying the fight that he wanted most was one against WAMMA deity Fedor Emelianenko.


Now that he is coming off surgery and another movie role, UFC 101 could finally be the event that brings the former kings together.
More on this in a bit.

stiffler
27-02-2009, 12:31
Dus geen Couture - Fedor op UFC 100, was eigenlijk wel te verwachten..
Maar van deze match word ik ook niet echt warm, Minotauro gaat deze makkelijk winnen ;)

Tony
27-02-2009, 12:53
Als Nogueira zo passief gaat boksen als tegen Mir dan zie ik het donker in voor Noguieira.

De man van 14K
27-02-2009, 12:56
Nog moet lekker met pensioen gaan, Randy ook btw..
Maar goed hun marketing waarde moet nog even maximaal uitgenut worden.

remco pardoel
27-02-2009, 12:56
Misschien was Noguira ziek geweest voor de pot tegen Mir ...
heel misschien .. Noguira is niet iemand die loopt te klagen.

Het zal een mooie pot worden denk ik die alle twee de kanten op kan gaan.

Tony
27-02-2009, 14:21
Misschien was Noguira ziek geweest voor de pot tegen Mir ...
heel misschien .. Noguira is niet iemand die loopt te klagen.

Het zal een mooie pot worden denk ik die alle twee de kanten op kan gaan.

Dat en nog honderdduizend andere mogelijke redenen...
Een nogueira die in shape is vouwt iemand als Couture driedubbel op...

Soort van origami.. maar dan met vlees en botten.

stiffler
27-02-2009, 14:23
Dat en nog honderdduizend andere mogelijke redenen...
Een nogueira die in shape is vouwt iemand als Couture driedubbel op...

Soort van origami.. maar dan met vlees en botten.

ROFL en dan maakt hij er een kont van met een banaan erin :lol:

De man van 14K
27-02-2009, 14:29
laten we het hopen, ik hoop dat NOG weer in oude doen is maar zoals ik al aangaf; de mannen zijn ook een dagje ouder...
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan zullen we maar zeggen

Tony
27-02-2009, 14:43
Ben gisteravond nog twee keer gekomen... Daarna ben ik gegaan.

appelsap
28-02-2009, 04:05
Misschien was Noguira ziek geweest voor de pot tegen Mir ...
heel misschien .. Noguira is niet iemand die loopt te klagen.

Het zal een mooie pot worden denk ik die alle twee de kanten op kan gaan.

Heel misschien had hij een staphinfection en lag hij een paar dagen voor de pot nog in het ziekenhuis....wie weet....

Mr 1 Leg
28-02-2009, 09:57
was idd te verwachten,jaik hoop gewoon dat het een top partij wordt onderschat randy niet ok hij is veel ouder dat zal wel een rol spelen maar we zullen zien :thup: