PDA

View Full Version : Marloes Coenen gevraagd voor American Gladiators .....



Jamila
27-02-2009, 21:42
Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.

Ondanks tegenslagen blijft Marloes altijd positief, ik weet zeker dat een contract en gevechten in the States niet lang op zich zal laten wachten.

Marloes Kick Ass ......... Succes.

Gr, Jamila:thup:

A.F.
27-02-2009, 21:44
Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.

Ondanks tegenslagen blijft Marloes altijd positief, ik weet zeker dat een contract en gevechten in the States niet lang op zich zal laten wachten.

Marloes Kick Ass ......... Succes.

Gr, Jamila:thup:

*zucht*

here we go again...

danial
27-02-2009, 22:08
Hoop dat Marloes paar goeie partijen krijgt.
lol@zogenaamd

Tony
27-02-2009, 23:05
Jammer dat je zegt dat cyborg een zogenaamde blessure heeft...
Ik denk dat als er ook maar 1 andere vrouwelijke vechter is die niemand uit de kant gaat dat het cybrg wel is.

Reps voor marloes... Maar cyborg is geen joke.

Mr 1 Leg
28-02-2009, 09:16
Jammer dat je zegt dat cyborg een zogenaamde blessure heeft...
Ik denk dat als er ook maar 1 andere vrouwelijke vechter is die niemand uit de kant gaat dat het cybrg wel is.

Reps voor marloes... Maar cyborg is geen joke.helemaal met eens tony x2

micha
28-02-2009, 09:55
Go Marloes

Jarno
28-02-2009, 11:10
Leuk voor Marloes, maar wordt ze een contender of een gladiator in dit veredelde apenkooien?

Justinian
28-02-2009, 11:31
Leuk voor Marloes, maar wordt ze een contender of een gladiator in dit veredelde apenkooien?
Wat ik er van heb begrepen is dat ze een gladiator wordt. Mocht ik het verkeerd hebben begrepen dan hoor ik het ook graag ;)

Mephisto
28-02-2009, 11:49
Maar cyborg is geen joke.

weet jij wat er in haar paspoort staat? misschien wel Joke Cyborg?

edit: On-topic: Klote voor haar, ik denk dat ze zelf ook liever een partij draait dan in een TV-spelletje... Ik hoop dat ze snel weer aan de bak kan...

Mickey
28-02-2009, 14:00
Wat ontzettend cool voor dr zeg! Olsterboertjes united! :D

The Bulldog
28-02-2009, 14:24
ts spelletje ...bied wel perspectief en air time...altijd goed om in de epicture te komen in de usa...