PDA

View Full Version : wwe op eurosport.



jopke
28-02-2009, 00:33
ik zap net langs euro sport en zie met verbazing dat er wwe op is:O
ik vind het helemaal geen sport en ook niet op deze zender thuis horen!

wat is jullie mening hier over?

groeten!!

761217186
28-02-2009, 00:40
ik zap net langs euro sport en zie met verbazing dat er wwe op is:O
ik vind het helemaal geen sport en ook niet op deze zender thuis horen!

wat is jullie mening hier over?

groeten!!\

nee... niets aan, beetje toneel in de ring.

Version_1
28-02-2009, 01:38
In mijn ogen is dit toch echte topsport hoor.. En ook al is het "nep" ik ben er wel een fan van..

TOON
28-02-2009, 08:08
vind er eerlijk gezegd geen reet aan....die 'veel te amerikaanse' show er om heen....
verschrikkelijk...
het zal best topsport zijn, maar het blijft toch vooral show

Mr 1 Leg
28-02-2009, 08:51
vind er eerlijk gezegd geen reet aan....die 'veel te amerikaanse' show er om heen....
verschrikkelijk...
het zal best topsport zijn, maar het blijft toch vooral showx2 ben ik helemaal met eens het zijn wel atleten maar ook goede acteurs ik vindt er helaas niks aan

Biiyen
28-02-2009, 10:59
Ik heb het even gekeken en zo nu en dan is vermakelijk, maar dat komt door het hele USA show aspect. Nu hoorde ik Nederlands commentaar en dat trek ik dan toch echt niet... Dat maakt de hele boel zo super nep en heel erg homo.

The Bulldog
28-02-2009, 14:31
checcken jullie een youtube ...voor trainingen van deze gatsen...en zeg dan nog eens dat het geen sport is.....nee ze trappen elkaar niet echt de kop in elkaar...maar de worpen en het atletisch vermogen dat wort ten toon gespreid is erg groot imo....

http://www.youtube.com/watch?v=xqfHR0ArOlk

http://www.youtube.com/watch?v=nTczMKtmvdQ&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=d4BdraG_8PI&feature=related

maar om naar die wedstrijden te kijken...nee bedankt...

Destructo
22-09-2009, 18:12
Ik ben pro-wrestler .... laat ik het zo zeggen ... het is een sport vanwege de trainingen, de kracht, de uithoudingsvermogen en de vechttechnieken die wij gebruiken... Om de entertainmentfactor dit geen sport te noemen vind ik fout. Zie het als een demonstratie van vechtsporten, dan zie je ook sporters die een show geven over hoe effectief hun vechtsport is ..... Wij doen er gewoon nog een beetje extra entertainment bij.

iconian
22-09-2009, 18:38
van mn 6e tot 9/10e altijd WCW / WWF gekeken. Die vrijdagavonden leefde ik de hele week naartoe. Maar nu ik 22 ben denk ik echt van hoe kunnen volwassen mensen hier nou naar kijken. Pro wrestling is volgens mij ook veel kleiner nu, toen waren de stadions veel groter, veel meer publiek & aandacht. De bruna had altijd WCW tijdschriften, maar nu is er RINGS / Fightersguide voor in de plaats gekomen.

Maar als kind was dat het mooiste dat er te zien was.

wie de naam raven's flock iets zegt krijgt reps.

Wie weet welke k1 ster ooit met een NWO shirt van hulk hogan opkwam krijg ook reps.

Italian*Berlusconi*
22-09-2009, 19:03
er kwamen meerdere vechters met WWE / WCW / NWO spul op in die tijd hoor ;)
Maar ik kijk het nog steeds wekelijks, de raw en smackdown shows en de ppv's elke maand. Tja de één kijkt naar voetbal, de ander naar pro wrestling, ieder zn ding toch.. ;)

Biiyen
22-09-2009, 19:25
er kwamen meerdere vechters met WWE / WCW / NWO spul op in die tijd hoor ;)
Maar ik kijk het nog steeds wekelijks, de raw en smackdown shows en de ppv's elke maand. Tja de één kijkt naar voetbal, de ander naar pro wrestling, ieder zn ding toch.. ;)

pcies, ik kijk het ook nog regelmatig. Niet wekelijks maar download wel de grote shows zoals bv Summerslam, wrestlemania en soms ook de kleinere PPV's.

Het is ook een beetje nostalgie toch? Vroeger als kleine jongen keek ik het elke week, helemaal dol op Ultimate Warrior en Undertaker. Het grappige nu is dat worstelaars MMA moves meenemen in hun arsenaal, Undertaker maakt regelmatig triangles, en er zijn nu zelfs "submission" matches. Dan zie je dat MMA toch ook de WWE beïnvloed.

The_Rock
22-09-2009, 19:39
Als ik de WCW/WWF niet had, dan had ik nooit een goddelijk figuur gekregen. Ik ging me altijd meten met die gozers ..The Rock was mijn idool dus ik deed er alles aan om ook zo'n lichaam te krijgen. Ik volg het niet echt meer maar als ik het zie dan respecteer ik die mannen en kan er soms wel om lachen.

"Mah gawd he kicked him right in the balls and the ref didn't see it!"

ReZp
22-09-2009, 19:58
Ik snap echt niets van de "sport" , Er is hier toch geen sprake van competiviteit? (alles is toch al gescript van te vore?)

Ik zie het meer als dans of kunst

barclay
22-09-2009, 21:04
ik ben geen kenner maar brock is de hw ufc champ dus moet het wel de beste vechtsport eva zijn toch?

Briant
22-09-2009, 21:11
In Japan had je ook Pro worstelen daaruit is Shooto voort gekomen, doordat de worstelaars het ook eens in het "echt" wilden proberen. Ik moet zeggen dat het Japanse Prowrestling (UWF) wel vermakelijk is. Het amerikaanse aan de andere kant is me wat te dol. Nooit echt leuk gevonden. Wel herken ik hoe althletisch deze mensen zijn, het zijn acrobaten en krachtsporters tegelijkertijd.

Biiyen
22-09-2009, 21:21
ik ben geen kenner maar brock is de hw ufc champ dus moet het wel de beste vechtsport eva zijn toch?

Heel veel van die gasten zijn college wrestlers, en een groot deel ervan zijn ook state champions. Het zijn dus echt wel gasten met skills. Kijk maar hoe snel Kosheck vooruit is gegaan. Tijdens de Ultimate fighter was het nog een pure worstelaar, "The Kosheck Mat". Nu 4 jaar later is hij al een vrij allround vechter. Als je dat vertaald naar de toekomst, jongens die al op jongere leeftijd gaan cross trainen, met als basis greco roman wrestling... scary shit.

wrestler_nl
22-09-2009, 21:52
WWE sucks!
ik vind het geen sport het is meer show dan sport.

De dikke nudist
22-09-2009, 22:03
Sport is het competitief overwinnen van onnodige hindernissen. Hoewel er geen competitie is tussen de "superstars" is er wél competitie tussen de verschillende organisaties om de beste show neer te zetten.

Het is dus te vergelijken met de team oefening bij turnen, waar een groep mensen probeert door middel van acrobatiek een betere show op te voeren dan een andere soortgelijke groep.

Italian*Berlusconi*
22-09-2009, 22:33
Tja nogmaals ieder zn mening... maar om nu te zeggen dat dit geen 'sport' is en dan bijvoorbeeld darten wel als sport aangemerkt word... moet ik een beetje van lachen ;)
Ieder zijn ding. Rico die vroegah ook postte hier (en dan samen met Rodney Glunder) was ook een fanatieke pro wrestling fan en deed ook mee aan NL'dse shows qua pro wrestling. Net als de mensen die Kickboxen / MMA niet snappen, ga er is een keer voor de grap mee trainen, denk dat je snel je mening hebt bijgesteld qua pro wrestling, ook al is het van te voren bekend wie gaat winnen.

ReZp
22-09-2009, 22:48
mja maar turnen is dan wel competitief! , wie een betere show geeft heeft die dan gewonnen ofzo? dat is van te voren toch allemaal geregeld
ik bedoel die organisaties heeft toch niks met de "sport" opzich te maken?
Ik zou het dan denk toch meer houden op "beroepsvechtsportacteurs"

marcelt
22-09-2009, 23:12
Ik vind het iets erg doms, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het vooral kijken. Vond "The wrestler"trouwens erg goed.

int3nz0r
22-09-2009, 23:22
Ben er zelf niet echt een liefhebber van. In mijn ogen is het weldegelijk topsport. Ookal is het ingestudeerd, die technieken vereisen veel fysieke kracht, oefening en training. Ik zie het meer als een show, een vorm van entertainment. Niks mis mee maar ik kijk liever MMA.

oolicks_rNb
23-09-2009, 06:40
Pro wrestling is volgens mij ook veel kleiner nu, toen waren de stadions veel groter, veel meer publiek & aandacht. De bruna had altijd WCW tijdschriften, maar nu is er voor in de plaats. Die vrijdagavonden leefde ik de hele week naartoe. Maar nu ik ben denk ik echt van hoe kunnen volwassen mensen hier nou naar kijken.





______________________
Installeer Informatie (http://www.bestewaardebonnen.nl/Categorieen/Computers_en_software/)

Tony
23-09-2009, 09:27
P

wie de naam raven's flock iets zegt krijgt reps.



Kidman :thup:

en die ene grote.. reece ofzoiets (soort tim sylvia look a like :p )

en die rare.. Lodi of zoiets.. en dan heb je nog die Saturn.. en kanyon en sick boy..

echt te gek.. (toentertijd)

Zelf was ik in elk geval NWO Wolfpack en Flock fan... Hogan's NWO haatte ik.

Italian*Berlusconi*
23-09-2009, 09:47
Het begin van de NWO en die storyline erachter was echt gaaf, niemand verwachte iets en ook geen internet toen nog met spoilers. Let ook op de reacties in het publiek en wat er in de ring gegooid word.

YouTube - Hulk Hogan joins Kevin Nash and Scott Hall and founds the NWO - WCW Bash at The Beach 1996 (http://www.youtube.com/watch?v=H76DwHgOwpA)

Daarna met NWO wolfpack en de afsplitsingen en draaide WCW enkel nog op die groep, andere worstelaars ontevreden omdat ze steeds moesten jobben (verliezen) tegen de NWO en werd het te veel uitgemolken. Maar wat een tijd was dat, de hele worstel scene op zn kop. WWF / WWE probeerde het toen met oa D-generation X wat ook wel gaaf was, maar NWO was de shizzle in het begin! 4 Life

YouTube - WCW - Classic nWo Moments (http://www.youtube.com/watch?v=MROMXNWVhXk)

Italian*Berlusconi*
23-09-2009, 09:47
dubbel...

Tony
23-09-2009, 09:56
toentertijd zende ik dacht RTL5 het worstelen uit...

was idd wel een van de hoogtepuntjes in de week na schooltijd.

phranq
23-09-2009, 10:19
Tis sport voor kleuters...

iconian
23-09-2009, 11:18
Kidman :thup:

en die ene grote.. reece ofzoiets (soort tim sylvia look a like :p )

en die rare.. Lodi of zoiets.. en dan heb je nog die Saturn.. en kanyon en sick boy..

echt te gek.. (toentertijd)

Zelf was ik in elk geval NWO Wolfpack en Flock fan... Hogan's NWO haatte ik.

dikke reps, ook voor italiian b, ik keek het altijd via de satteliet, elke vrijdagavond eerst WWF en toen WCW nitro live. Sting, Raven en Goldberg waren veruit mn favoriet. Toen de Ultimate Warrior terugkwam en mysterieus allemaal mensen in kleedkamers deed verdwijnen werd het mij iets te gek, en ben ik opgehouden te kijken :p

iconian
23-09-2009, 11:23
ik hoop dat Lesnar ooit nog zo gefinished wordt
YouTube - Goldberg presses brock lesnar (http://www.youtube.com/watch?v=9zItE5ivDRo)

iconian
23-09-2009, 11:29
YouTube - Goldberg Jackhammers The Giant (Big Show) (http://www.youtube.com/watch?v=Qrsj2RpdVx0)

T15Boxing
23-09-2009, 14:20
Ik was er als kind echt een grote fan van maar toen ik vechtsport ging volgen kon ik het echt niet meer aanzien. Echt verschrikkelijk man haha. Enige wat ik nog cool vind zijn die slams waar ook veel kracht bij nodig is.

Oh en op Europsport is het 10 keer erger door het Nederlandse commentaar. Zo krijg je de neiging om je tv uit een raam te gooien.

T15Boxing
23-09-2009, 14:23
YouTube - Goldberg Jackhammers The Giant (Big Show) (http://www.youtube.com/watch?v=Qrsj2RpdVx0)


Haa dit is precies wat ik bedoel. Echt WWE fans haten Goldy omdat hij niet echt zulke skills heeft maar elke match liet hij zn kracht zien. Dat zie je niet meer, alleen 120 kg nichten die elkaar stom slappen.

tom l
23-09-2009, 18:10
ik zap net langs euro sport en zie met verbazing dat er wwe op is:O
ik vind het helemaal geen sport en ook niet op deze zender thuis horen!

wat is jullie mening hier over?

groeten!!

Ik denk dat je de fysieke kant toch zwaar onderschat... Uiteraard is alles afgesproken en is het geen echte competitie, het is fysiek wel zwaar en de 'vechters' trainen ook hard. Of ga je ontkennen dat Brock Lesnar een atleet van de eerste klasse is? Raad eens waar die vandaan komt... Ik moet de man zelf niet, maar het is toch vreemd dat je zo atletisch kan zijn en toch van een 'non-sport' te komen.

Ik vind dat het evengoed thuishoort op Eurosport als andere sporten die erg entertainment of op acrobatie, 'stijl' gericht zijn. Zelf vind ik het ook entertainend voor naar te kijken, dus mij hoor je niet klagen.

Bud S
23-09-2009, 19:00
hoort niet thuis op een sportzender
doe mij maar kwark

blackadder
07-10-2009, 05:03
Het is sport. Maar niet mijn sport. Ik kijk er net zo graag naar als naar voetballen. Dus helemaal niet.

Leventdepevent
07-10-2009, 07:17
van mij mogen ze die zendtijd gebruiken om wat andere sporten te laten zien, van wwe wordt ik niet vrolijk iig....dan hebben we het nog maar niet over de verslaggeving

FOCUS
07-10-2009, 10:27
Het is ook niet mijn ding, maar het is zeker wel een sport en heb ook respect voor die gasten...

Super atleten imho, ookal is het nep.

:stupid:

Mule-Kick
07-10-2009, 12:17
Vroeger helemaal gek van WWF/WCW en dergelijke. Nu ik wat ouder ben heeft het zn charme wel wat verloren maar ik vind het nog steeds vermakelijk om te zien. Zowel de nieuwe partijen als die Vintage wedstrijden. Er gaat nix boven een paar gespierde kerels in fel gekleurde speedo's die elkaar de ring door meppen ;) Nederlands commentaar is wel jammer idd. Ik beschouw de vechters wel als atleten en zie het liever dan reportages over de bulgaarse korfballiga of het WK synchroomsnorkelen.
Ik wil macho sporten zien zoals WWE, Handje drukken en die houthakkers kampioenschappen!

Leventdepevent
07-10-2009, 13:26
Ik heb wel bewondering voor de choreografie en de trainingsarbeid die het vereist, maar sport is het niet. Bij een echte sport staat de winnaar niet van tevoren vast en is er zeker geen script.
Het is puur entertainment, en dan een zeer fysieke vorm. Ik zie het niet anders dan bv. een trapeze-act in het circus. Vereist veel training, maar sport is het niet.

Waar ik echt NIET tegen kan, is wanneer het wel gebracht wordt als sport. Op MTV had je dat 'Hogan knows best' en die kerel doet tegen iedereen alsof hij echt een goeie knokker is ofzo. Beetje submissionkenner legt hem zwaar in de knoop en laat hem tikken als een klein kind en een beetje (kick)bokser mept hem in 1 ronde eruit. Hij is(/was) een artiest, geen sportheld.

Qua productie vind ik de shows wel cool, maar wat er in de ring gebeurt kan ik echt niet lang naar kijken. Verschrikkelijk!



Brock komt oorspronkelijk uit het echte worstelen en is pas daarna pro wrestling gaan doen, dus hij komt niet bepaald uit een 'non-sport'.
x2 precies hulk loopt erbij alsof ie alle martial arts zelf heeft uitgevonden

cracklizard
07-10-2009, 14:09
Pro worstelen is voor mij als sinterklaas. Toen ik klein was en geloofde dat het echt was, vond ik het geweldig.