PDA

View Full Version : Peter Aerts niet bij K1 world GP.....



BJJrajawali
28-02-2009, 11:20
- Met verbazing heeft Peter Aerts kennis genomen van het programma voor de ‘K-1 World GP’ in Yokohama. Hoewel de drievoudig wereldkampioen onlangs door de Japanse K-1-organisatie als een van de deelnemende vechters op dat evenement werd aangekondigd, ontbreekt zijn naam (vooralsnog) op het affiche.
Omdat in het contract van de Nederlander zwart op wit staat dat hij jaarlijks recht heeft op minimaal vijf partijen, heeft het management van Aerts op hoge poten een brief naar Japan gestuurd. Daarin eist Aerts een gesprek met de K-1-bestuurders Sadaharu Tanikawa en Kazuyoshi Ishii, met als doel dat hij alsnog aan het programma van de GP in Yokohama (28 maart) wordt toegevoegd. De 38-jarige Aerts is diep teleurgesteld in de K-1-organisatie, waarvoor hij de afgelopen zestien jaar heel veel heeft betekend.
Dat de naam van de ‘Dutch Lumberjack’ niet voorkomt op de deelnemerslijst, kan niet los worden gezien van de financiële problemen waarmee de K-1 kampt. Veel vechters raken er langzamerhand aan gewend dat ze maandenlang op hun geld moeten wachten. Aerts, een ‘dure’ vechter in de K-1-wereld, kwam eind vorig jaar voor het laatst in actie.

bron Telegraaf

simtekf1
28-02-2009, 11:23
Ghehe toevallig, ik wou het net posten.

Ontopic:
Wel raar idd, had hem veel liever tegen Hari gezien.
Zimmerman en Hari hebben nog genoeg tijd om te vechten met elkaar.

Jeru
28-02-2009, 11:41
Er is toch nog ruimte op de kaart voor 1, 2 of zelfs wel 3 gevechten dus dat lijkt me vooralsnog geen probleem.

Kingster
28-02-2009, 11:58
Schilt staat er ook niet meer op, zou het een dezelfde reden hebben?

helmonder007
28-02-2009, 13:37
Is wel muf dit zo voor aerts.Ik had hem wel weer graag tegen badr hari gezien,voordat die man met pensioen gaat.Ook vind ik dat hij meer recht heeft op een rematch als zimmerman.
Maar badr hari vs zimmerman is ook nie slecht

El Bambino
28-02-2009, 14:13
Tja...ik kan die japanners niet eens kwalijk nemen. Peter had tegen BAdr een wanvertoning geleverd, had totaal niks in te brengen en du Japanners zijn bang dat Peter weer in elkaar wordt gemept.

Kameleon
28-02-2009, 14:47
Tja...ik kan die japanners niet eens kwalijk nemen. Peter had tegen BAdr een wanvertoning geleverd, had totaal niks in te brengen en du Japanners zijn bang dat Peter weer in elkaar wordt gemept.

Hmmm.....je bent weer eens zo goed als je laatste wedstrijd hoor ik al. Maar volgens mij is contract toch een contract. Je kan dan toch niet zomaar iemand passeren als hij recht heeft op een partij. net zoals je niet meer geld kan vragen als je wint, terwijl je een vast bedrag hebt afgesproken.

Justinian
28-02-2009, 15:29
Hmmm.....je bent weer eens zo goed als je laatste wedstrijd hoor ik al. Maar volgens mij is contract toch een contract. Je kan dan toch niet zomaar iemand passeren als hij recht heeft op een partij. net zoals je niet meer geld kan vragen als je wint, terwijl je een vast bedrag hebt afgesproken.
Mee eens. Iedereen kan een mindere dag hebben of een mindere partij draaien. Lijkt me niet dat je Peter moet afrekenen op deze ene partij!

blackadder
28-02-2009, 15:34
Tja...ik kan die japanners niet eens kwalijk nemen. Peter had tegen BAdr een wanvertoning geleverd, had totaal niks in te brengen en du Japanners zijn bang dat Peter weer in elkaar wordt gemept.
Badr Hari staat er toch ook? En die werd door Overeem al in de eerste ronde afgedroogd.

PigDog
28-02-2009, 15:58
Tja...ik kan die japanners niet eens kwalijk nemen. Peter had tegen BAdr een wanvertoning geleverd, had totaal niks in te brengen en du Japanners zijn bang dat Peter weer in elkaar wordt gemept.

Man, ik moet echt zuchten om deze quotes.......

MB667
28-02-2009, 16:20
die zwaargewicht gevechten zijn toch allemaal superfights? Waarom moet Aerts daar bij zijn. hoeft toch. Die krijgt heus wel een kans op het toernooi zelf lijkt me.

Quato
28-02-2009, 17:37
Vroeg me ook al af waar Aerts en Schilt op het redelijke volle programma stonden...

Moet ik nog weer langer wachten om ze in actie te zien.

blackadder
28-02-2009, 17:45
Waren er trouwens niet ook eens problemen tussen de K-1 en Thom Harinck?

jesselaar
28-02-2009, 18:12
ik denk dat met de crisis ze het niet meer kunnen betalen
ze verkopen geen kaarten zoals vroeger yokohama of de dome is nogal een verschil met inkomsten

MrMiyagi
28-02-2009, 18:38
Toevallig sprak ik Aerts net op een open dag in Enschede en hij vertelde me dat er volgende week duidelijkheid komt of hij wel of niet vecht

TOON
28-02-2009, 20:11
budget voor vechters is wellicht op....das toch een beetje schuiven...doen we die duren niet en dan pakken we die twee goedkopere aanstormende talenten...

zeg maar wat he....zou zomaar kunnen natuurlijk dat het zo gaat....K1 is gewoon een bedrijf...

petjekick
28-02-2009, 20:13
ze moeten die hele k-1 gewoon naar nederland brengen..lekker alles,zoals de best 16 de finale.....Peter Aerts - Hyves.nl (http://teamaerts.hyves.nl/)

sikkwitttet
28-02-2009, 20:33
maar any kansje dat dalijk de k-1 kapot gaat dan???

kut dana zal wel blij zijn, zal ie dalijk k-1 op kopen. gay

T15Boxing
28-02-2009, 21:40
Toevallig sprak ik Aerts net op een open dag in Enschede en hij vertelde me dat er volgende week duidelijkheid komt of hij wel of niet vecht

Ik woon daar ook. Waar was dat precies?


Ik wil Aerts nog een paar keer zien vechten voordat hij stopt dus hopelijk zien we em zo snel mogelijk terug waar hij hoort.

MrMiyagi
28-02-2009, 23:23
Ik woon daar ook. Waar was dat precies?

In de Prismare, buurtcentrum in de nieuwe Roombeek

Durfal
01-03-2009, 01:56
Tja...ik kan die japanners niet eens kwalijk nemen. Peter had tegen BAdr een wanvertoning geleverd, had totaal niks in te brengen en du Japanners zijn bang dat Peter weer in elkaar wordt gemept.

Jochie............... wat ben jij dom echt DOM!!!!
Iedere vechter heeft wel eens een mindere dag,waarop hij vast staat ondanks een soms
jarenlange ervaring.....
Duidelijk jij toetsenbordenridder ,dat jij nog nooit op de mat of in de kooi of de ring hebt gestaan!!!
Ga lekker achter je nintendo zitten dat is schijnbaar al moeilijk en spannens genoeg voor je!!!!

jesselaar
01-03-2009, 02:55
maar any kansje dat dalijk de k-1 kapot gaat dan???

kut dana zal wel blij zijn, zal ie dalijk k-1 op kopen. gay


het zal niet snel kapot gaan maar de vechters zullen minder gaan verdienen of het moet naar europa of usa gaan ik denk dat je in europa meer kaarten verkoopt alleen tv levert nog niet genoeg op
en dana intresseert het geen reet hij ziet liever dream verdwijnen

manila
01-03-2009, 07:57
Jaap stam word ook niet meer opgeroepen voor het nederlands elftal.

Kameleon
01-03-2009, 09:00
Jaap stam word ook niet meer opgeroepen voor het nederlands elftal.

Mag ik deze reactie voordragen voor de ' domste reactie van het jaar' ?

reefer
01-03-2009, 11:42
budget voor vechters is wellicht op....das toch een beetje schuiven...doen we die duren niet en dan pakken we die twee goedkopere aanstormende talenten...

zeg maar wat he....zou zomaar kunnen natuurlijk dat het zo gaat....K1 is gewoon een bedrijf...

Je kan ook redeneren van,we zetten peter aerts in de line-up,dan trekken we nog meer toeschouwers/tv kijkers vanwege zijn heldenstatus in Japan.Die man is toch een vechtsporticoon die zeker extra inkomsten met zich mee brengt.

Bobson
01-03-2009, 11:54
We zijn al wel het nodige gewend van die Jappen, maar ze kunnen het niet maken om hem zomaar niet te laten vechten. Daarvoor heeft Aerts jarenlang een te grote bijdrage geleverd aan de populariteit van de K-1.

PigDog
01-03-2009, 13:06
Jaap stam word ook niet meer opgeroepen voor het nederlands elftal.

Marco van Basten wel....

BJJrajawali
01-03-2009, 14:44
Je kan ook redeneren van,we zetten peter aerts in de line-up,dan trekken we nog meer toeschouwers/tv kijkers vanwege zijn heldenstatus in Japan.Die man is toch een vechtsporticoon die zeker extra inkomsten met zich mee brengt.

2X !

Hij heeft echt een zware heldenstatus daar! Die kan daar niet gewoon over straat lopen..... Daarom snap ik er ook echt niks van

Jamila
01-03-2009, 18:36
Peter heeft altijd goede partijen gevochten ook de partij tegen Bardr Hari die was wel in peter zijn nadeel maar het was toch voor het publiek een spectaculaire partij. Het enigste waar het om gaat is dat Peter één van de best betaalde vechters van de K-1 is en het voor deze show te duur zou worden. Het is te hopen dat de K-1 milt zal zijn. Het is verboden om over financiële zaken naar buiten te treden en het publiekelijk in discrediet brengen van de K-1 zou je, je contract kunnen kosten.

Hopelijk voor management van Peter zal dit niet gebeuren.


Gr, Jamila:thup:

Jeru
01-03-2009, 18:39
Het is te hopen dat de K-1 milt zal zijn.

Als de K-1 de milt is dan moet de UFC wel de lever zijn.

761217186
01-03-2009, 19:28
Als de K-1 de milt is dan moet de UFC wel de lever zijn.

:thup: (reps.. als ik ze weer kan geven)

simtekf1
01-03-2009, 20:03
Peter heeft altijd goede partijen gevochten ook de partij tegen Bardr Hari die was wel in peter zijn nadeel maar het was toch voor het publiek een spectaculaire partij. Het enigste waar het om gaat is dat Peter één van de best betaalde vechters van de K-1 is en het voor deze show te duur zou worden. Het is te hopen dat de K-1 milt zal zijn. Het is verboden om over financiële zaken naar buiten te treden en het publiekelijk in discrediet brengen van de K-1 zou je, je contract kunnen kosten.

Hopelijk voor management van Peter zal dit niet gebeuren.


Gr, Jamila:thup:

Natuurlijk weet jij precies wat er bij de K-1 organisatie aan de hand is he.
Het is trouwens enige. ;)

En over je laatste stukje, denk je nou werkelijk dat de K-1, Mr K-1 Peter Aerts ooit iets aan zouden doen??
Ze zullen never nooit niet zomaar Aerts contract verbreken, denk eens na.

Ch3f1
01-03-2009, 23:24
Het vreemde is dat we Ray Stefo paar keer per jaar weer zien opdraven, terwijl hij toch echt vergane glorie is. Die Japanners houden na mijn mening er een erg vreemde marketing op na en leven erg met de waan van vooral de Japanse dag :(

Jeru
01-03-2009, 23:27
Die geldkwestie zou op zich wel kunnen kloppen natuurlijk. Japan wordt echt keihard getroffen door de kredietcrisis. Zou zomaar kunnen dat sponsoren (zoals bv Toyota) zich terug trekken en geen geld meer geven. Dan ben je al snel klaar...

marcelt
01-03-2009, 23:44
Het vreemde is dat we Ray Stefo paar keer per jaar weer zien opdraven, terwijl hij toch echt vergane glorie is. Die Japanners houden na mijn mening er een erg vreemde marketing op na en leven erg met de waan van vooral de Japanse dag :(

Sefo doet 3 halen, 1 betalen.

El Bambino
02-03-2009, 19:45
Jochie............... wat ben jij dom echt DOM!!!!
Iedere vechter heeft wel eens een mindere dag,waarop hij vast staat ondanks een soms
jarenlange ervaring.....
Duidelijk jij toetsenbordenridder ,dat jij nog nooit op de mat of in de kooi of de ring hebt gestaan!!!
Ga lekker achter je nintendo zitten dat is schijnbaar al moeilijk en spannens genoeg voor je!!!!


Waar heb jij last van, of lijdt je aan het Bordeline stoornis ,of een ander stoornis ?? In dat geval neem je medicatie op tijd in zou ik je aanraden!

De man van 14K
02-03-2009, 22:00
:eek:wtf Roy...... serieus.:lol:

anonymous001
02-03-2009, 22:04
:eek:wtf Roy...... serieus.:lol:

Paar jaartjes wachten en we hebben er een Roy Sensei Kyokushin bij...

Ja, man, ja...

De man van 14K
02-03-2009, 22:12
Die gasten worden met de dag onbegrijpelijker!

chief108
03-03-2009, 09:00
of Roy Sier is de nieuwe Hairmasturbator?

De man van 14K
03-03-2009, 10:11
Zolang het maar een Cor Nuit is..

PigDog
03-03-2009, 17:47
BK



Burger King?
nee...
Bipskornuit....

Illest
03-03-2009, 17:51
lmao @ bipskornuit...

:rotflmao: