PDA

View Full Version : Marloes Coenen in Tv Show "Ultimate Women Combat"



Jamila
28-02-2009, 20:37
Correctie:

Het is dus niet de show die ik eerder noemde, maar het is de tv show Ultimate Women Combat. Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.


Gr, Jamila:thup:

wrestler_nl
28-02-2009, 21:02
''Zogenaamde blessure''?? ...

ICON
28-02-2009, 21:03
niet op reageren maar gewoon tot 10 tellen.. is t beste voor je bloeddruk

54321
28-02-2009, 21:24
mooie kans voor marloes deze show. word een beetje tuf maar dan met alleen maar dames.

'Ultimate Women Combat' to be broadcast around the world and featuring 8 women contenders training and battling it out for supreme dominance. The programme is produced by Lyle Howry Productions Inc and Warrior Promotions have been appointed Executive Producers.

easchenk
02-03-2009, 14:07
You go girl!!!!!
- xxx -

Tony
02-03-2009, 15:26
Correctie:

Het is dus niet de show die ik eerder noemde, maar het is de tv show Ultimate Women Combat. Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.


Gr, Jamila:thup:

Daar gaan we weer.. je tweede topic hierover met je zogenaamde blessure... Wacht maar eens tot iemand van Golden Glory een keer geblesseerd raakt.. dan is het ook allemaal nep en aanstel.

Marchant
02-03-2009, 17:06
Laat me even advocaat van de duivel spelen...........

Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force.


het is best mogelijk dat Cristiane "Cyborg" Santos een blessure speelde terwijl ze met contract onderhandelingen bezig waren.
Het gaat tenslote toch om geld en waarom het risico lopen dat je je laatste wedstrijd verliest ?
dat kost haar geld en strike force zit er ook niet op te wachten.

Tony
02-03-2009, 18:13
Ach weet je.. alles is mogelijk... Maar als je als topic starter zo herhaaldelijk hamert op het feit dat het een zogenaamde blessure is, dan mag je ook wel wat meer info geven mbt je bron of wat dan ook.. Nu kan het net zo goed vuilspelerij zijn omdat je een connectie hebt met Golden Glory.

MARLOES
02-03-2009, 19:23
Christiana heeft inderdaad afgezegd vanwege het contract. Dat 'wisten' wij en dat bedoelde Jamilla denk ik ook op die manier. Cyborg is geen mietje..dat weet iedereen :)


Groeten,
Marloes

Jamila
02-03-2009, 19:35
Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

Gr, Jamila:thup:

de Zweed
02-03-2009, 20:39
Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

Gr, Jamila:thup:


Klinkt duidelijk.
Inderdaad wel lullig ja voor Marloes dat de fight niet doorgaat met alle gevolgen van dien.
Hopelijk zit er snel een andere challenge voor haar in de pipeline..

micha
02-03-2009, 20:43
Marloes komt er toch wel

Tony
02-03-2009, 21:15
Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

Gr, Jamila:thup:

en die scott heeft gezegd dat cyborg geen echte blessure had?
If so, dan heb ik niks gezegd...

Jamila
02-03-2009, 21:52
In het dames MMA is de spoeling zeer dun, meisjes op het niveau van Marloes Coenen, Gina Carano en Cyborg zijn er gewoon niet veel. Dat MMA zo populair is geworden is ook het dames MMA populair geworden. Gina Carano had samen met Kimbo de hoogste kijkcijfers bij Elite. Doordat er zo weinig meisjes van dit niveau rondlopen wordt het voor de organisaties belangrijk om ze binnen te trekken en de mooiste partijen op hun shows te laten plaats vinden, daarom zal het niet lang duren dat zij elkaar tegen zullen komen.

Gr, Jamila:thup:

Tizy
03-03-2009, 12:27
Hele vette kans voor Marloes! @ Marloes ; Succes en have fun!

Chico
03-03-2009, 14:51
wanneer wordt dit uitgezonden?

Perfectteamcindy
02-04-2009, 17:50
Nee klopt, veel meiden zijn er niet op niveau ;-)
In elk geval zit ik te springen om Marloes een partij tegen Cyborg of Carano te zien doen. Laat het me weten alst zover is :-)

Ralph
02-04-2009, 18:01
Leuke kans voor Marloes! Veel succes/plezier daar.

sikkwitttet
02-04-2009, 18:27
nog steeds als er iemand cocker heet. dan denk ik gewoon dat ie lult

the boxer
02-04-2009, 18:49
Nee klopt, veel meiden zijn er niet op niveau ;-)
In elk geval zit ik te springen om Marloes een partij tegen Cyborg of Carano te zien doen. Laat het me weten alst zover is :-)

Hoe zit het met jou Cindy?

Wheelie
02-04-2009, 18:52
TE GEK Marloes

MRT
03-04-2009, 09:55
Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

[Beavis and Butthead personages button 'aan'] ....Uhhh ....huhuhuhuhu....Cocker she said ....... uhuhuhuhuh ....

:thup: reps voor Jamila :lol:

PerfectTeam
03-04-2009, 10:07
Hoe zit het met jou Cindy?

Cindy zit momenteel in een moeilijke persoonlijke situatie, waardoor ze zich nog niet 100% kan bezig houden met haar voorbereiding. Toch is ze gedreven om in de toekomst meer van haar te laten zien.

Mr 1 Leg
03-04-2009, 14:11
Cindy zit momenteel in een moeilijke persoonlijke situatie, waardoor ze zich nog niet 100% kan bezig houden met haar voorbereiding. Toch is ze gedreven om in de toekomst meer van haar te laten zien.ons cindy komt er wel terug aan en ze zal zeker weten voor mooie verasingen gaan zorgen daar ben ik zeker van noch even geduld.PERFECTEAM RULES :thup:

the boxer
03-04-2009, 19:29
Bedankt voor de reaktie Ben. Ben benieuwd wat ze ons nog gaat laten zien!

Chico
04-04-2009, 19:07
wanneer wordt dit uitgezonden?

Perfectteamcindy
11-05-2009, 15:20
Hoe heeft marloes het er vanaf gebracht als ik zo nieuwsgierig mag zijn???