PDA

View Full Version : THE UFC ANNOUNCES UFC 98: LESNAR vs. MIR 2



Spencer
03-03-2009, 18:02
Las Vegas, NV (USA) – Long considered the most prestigious title in mixed martial arts, the UFC Heavyweight Championship currently rests in the hands of two men – Champion Brock Lesnar and interim belt holder Frank Mir. On Saturday, May 23rd, at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, Lesnar and Mir will meet to not only determine an Undisputed UFC Heavyweight Champion, but to settle some very personal business they began in this same city over a year ago.


Dat wordt gezellig :thup:

renamer
03-03-2009, 18:55
zucht... hij moet winnen he?

FUCK YOU DANA!

renamer
03-03-2009, 19:31
ban?

Spencer
03-03-2009, 20:51
ban?

Ja :thown:

Jeru
03-03-2009, 21:52
http://mm.ticketmaster.com/tmbrowseimages/zuffa%20llc/email//UFC98_PRESALEBLAST_01.JPG (http://smr.mm.ticketmaster.com/track?type=click&enid=bWFpbGluZ2lkPTMxNjcyNDU3Jm1lc3NhZ2VpZD0zMTYzN jEwNyZkYXRhYmFzZWlkPURBVEFCQVNFSUQmc2VyaWFsPTEyMTQ 1MDcwODgmZW1haWxpZD1nd29ybGQ3NkBob3RtYWlsLmNvbSZ1c 2VyaWQ9MzI5NjgzNDU3JmV4dHJhPSYmJmh0dHA6Ly93d3cudWZ jLmNvbQ==)

delightone
03-03-2009, 23:39
weet je wat ik een beetje vreemd vindt.
Is dat ze het een WORLD heavyweight titel noemen.
Met het woord world geef je aan dat iedereen uiteindelijk een titel shot kan krijgen.
wat dus niet zo is alleen vechters die door ufc getekend zijn en meestal is het dan exclusief voor de ufc vechten kunnen daar voor gaan dus wat mij betref mij het woordje world weg gehaald worden.

Ik hoor vaak bij elke titel die in amerika te halen is in wat voor sport ook baseball, basketball noem maar op het woordje world aan een titel gekoppeld word.
Ik persoonlijk vindt het iet wat arrogant

Of ben ik nu een beetje aan het azijnpissen.

renamer
04-03-2009, 01:32
volgens mij heeft titiana v polanen dit weekend ook een world title gewonnen...... en dat was in belgie... top prestatie btw

ieder bondje heeft zijn eigen world titles.. de naam steld dus eigenlijk geen reet voor..

RayOmac
04-03-2009, 11:50
Oh yeah,
dit wordt zo vet :thup:

TOON
04-03-2009, 12:53
weet je wat ik een beetje vreemd vindt.
Is dat ze het een WORLD heavyweight titel noemen.
Met het woord world geef je aan dat iedereen uiteindelijk een titel shot kan krijgen.
wat dus niet zo is alleen vechters die door ufc getekend zijn en meestal is het dan exclusief voor de ufc vechten kunnen daar voor gaan dus wat mij betref mij het woordje world weg gehaald worden.

Ik hoor vaak bij elke titel die in amerika te halen is in wat voor sport ook baseball, basketball noem maar op het woordje world aan een titel gekoppeld word.
Ik persoonlijk vindt het iet wat arrogant

Of ben ik nu een beetje aan het azijnpissen.



USA = World

zo zien ze zichzelf gewoon graag.....

Chico
04-03-2009, 12:56
weet je wat ik een beetje vreemd vindt.
Is dat ze het een WORLD heavyweight titel noemen.
Met het woord world geef je aan dat iedereen uiteindelijk een titel shot kan krijgen.
wat dus niet zo is alleen vechters die door ufc getekend zijn en meestal is het dan exclusief voor de ufc vechten kunnen daar voor gaan dus wat mij betref mij het woordje world weg gehaald worden.

Ik hoor vaak bij elke titel die in amerika te halen is in wat voor sport ook baseball, basketball noem maar op het woordje world aan een titel gekoppeld word.
Ik persoonlijk vindt het iet wat arrogant

Of ben ik nu een beetje aan het azijnpissen.
je bent aan het azijnpissen... maar je hebt wel gelijk...

Spencer
04-03-2009, 16:48
zucht... hij moet winnen he?

FUCK YOU DANA!

Denk het wel, ik hoop alleen wel dat Brock hem gewoon afmaakt :lol:

Pride_187
05-03-2009, 00:13
ik hoop dat mir hem een poot uit ze lijf draait en we die draak de komende 1.5 jaar niet meer terug zien. vervelend ventje. kijk naar die partij tegen herring zoals die zich toen gedroeg. Hij moet eens wat minder winstrol vreten en lekker normaal gaan doen. Ufc is geen wwf.

Ronald
05-03-2009, 00:36
Of ben ik nu een beetje aan het azijnpissen.
Op zich heb je wel gelijk, maar zoals anderen ook al opmerken zijn ze daar niet uniek in. Als je wilt kun je komend weekend vast in Lutjebroek wel weer zien dat er een kampioensgordel uitgereikt wordt met daarop de tekst "World Champion". Da's dan al de 283e wereldkampioen tot 70 kg, en dat alleen al in Nederland.

Als je dan toch 1 mma-organisatie moet noemen die het recht heeft die titel te gebruiken, dan is het de UFC wel. Maar goed... een soort van FIFA zal de vechtsportwereld de komende jaren vast nog wel niet kennen.

Blythe
05-03-2009, 09:27
Alhoewel Mir natuurlijk veel meer ervaring heeft dan Lesnar durf ik toch niet met zekerheid te zeggen wat de uitkomst van deze match wordt..

M'n gevoel zegt dat Mir gaat winnen dmv submission in ronde twee.