PDA

View Full Version : Gevorg Petrosyan - Andy Souwer



ARMENIA
04-03-2009, 00:31
Over een anderhalf week is het dan eindelijk zover! Petrosyan tegen Souwer. Vele anderen en ik denken, wie deze partij wint kan zich gerust de beste kickboxer in de -70 klasse noemen! Ik ga in ieder geval voor Petrosyan op winst en mischien wel op KO.Wat denken jullie?Ps. zou iemand svp hier een poll van willen maken aangezien ik niet weet hoe dat in zijn werking gaat.

lopez86
04-03-2009, 00:33
Ik denk dat Petrosyan veel kans maakt, maar een KO zal het niet worden.
Dit word een puntenwedstrijd op het scherpst van de snede.

De man van 14K
04-03-2009, 00:40
Wordt een gruwelijke match.. Ik ga voor Andy WOP>.

payap
04-03-2009, 00:45
Gaat een mooie partij worden. Petrosyan is goed bezig en een vechter die er hard aankomt voor de absolute top. Dit zou een belangrijke stap kunnen zijn om echt op het hoogste niveau te gaan meespelen.

Het gaat te ver om te zeggen dat de winnaar de beste op -70 kg is. Masato is de huidige K-1 MAX kampioen en Yodsaenklai Fairtex de nr.1 in het muaythai. Andy Souwer is tweevoudig ex K-1 MAX kampioen en de huidige Shootboxing kampioen. En heeft van beide kampioenen al eens gewonnen en zeker weer kanshebber de K-1 MAX titel terug te pakken. Deze drie vechters zijn imo de top 3 op het moment op dit gewicht.

Voor Petrosyan zal dit na zijn treffen met Buakaw een paar jaar terug eigenlijk zijn tweede confrontatie worden met een vechter uit de absolute top in de -70. Een goede graadmeter voor waar hij nu staat.

De man van 14K
04-03-2009, 02:07
Had hij toen van Buakaw gewonnen?

Kingster
04-03-2009, 03:33
05/19/2007
Drawhttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/Flag_of_Italy.svg/22px-Flag_of_Italy.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Italy) Giorgio Petrosyan (http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgio_Petrosyan)K-1 Scandinavia GP 2007 (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_Scandinavia_GP_2007),WMC World Titel,SwedenDecision draw5x3:00
http://en.wikipedia.org/wiki/Buakaw_Por.Pramuk


Wist het ook niet dus maar ff opgezocht.
Tijd voor een rematch tegen buakaw :)

marcelt
04-03-2009, 06:05
Heb het gevoel dat Petrosyan nu Buakaw wel kan pakken, maar Souwer? IK weet het echt niet.

achie
04-03-2009, 10:16
Naar de top komen is niet zo moeilijk, bij de top blijven is andere koek!!! kijk maar naar Drago!

chief108
04-03-2009, 10:32
WAR ANDY!!!

Ringmaster
04-03-2009, 10:40
Naar de top komen is niet zo moeilijk
Nee klopt, daar hoef je eigenlijk helemaal niet zo hard voor te werken. :wacko:

Anyway,



http://www.youtube.com/watch?v=mgbbMqBa_1E

http://www.youtube.com/watch?v=PYcA8DkIT1Y&NR=1

Illest
04-03-2009, 10:42
:cool2:

Petrosyan vocht een onbeslist tegen Buakaw, maar als je 't mij vraagt had ie die partij gewonnen. Die pot ging over 5x3 waarvan de laatste 2 ronden Buakaw zwaar in z'n achteruit werd gezet. De rechtsvoorstaande Petrosyan kwam echt vaak (hard!) door met opstoten en vocht helemaal op z'n Thais. Zeeeeeer lastige klant deze Petrosyan. Hij is niet alleen heel technisch, maar tactisch is ie heel sterk.

Ik schat hem hoger in dan Kyshenko en daar had Andy al moeite mee..
Als fan van Souwer hoop ik echt dat ie wint, maar hij zal heel erg diep moeten gaan. Petrosyan kan eigenlijk alles, boksen, trappen, clinchen, rossen, puntjes maken, linksvoor, rechtsvoor...

@ Payap

Masato is een goeie vechter, dat zeker. Maar die Jappen hebben er ook werkelijk alles aan gedaan om hem zo goed te 'maken'.

Yod, Andy en deze Petrosyan zijn echt van uitzonderlijke klasse....Buakaw ook, maar die is tegenwoordig goed te bevechten...zo lijkt het.

@ Achie

Drago behoorde mijn inziens nooit tot de absolute top, te weinig creativiteit en tactisch niet sterk genoeg. Vecht alleen maar naar voren, zelfs als ie ze van links naar rechts om z'n oren krijgt.
Het is gewoon een beuker met erg veel karakter en daardoor een publiekslieveling...maar niks meer dan respect daarvoor!

Tony Galento
04-03-2009, 10:49
Naar de top komen is niet zo moeilijk, bij de top blijven is andere koek!!! kijk maar naar Drago!


Petrosyan is veel beter dan Drago.

Wiseguy
04-03-2009, 12:26
Hoop op souwer.

stiffler
04-03-2009, 12:27
Souwer power !!!

Richelieu
04-03-2009, 13:13
Had hij toen van Buakaw gewonnen?

Hij vocht onbeslist tegen Buakaw @ Rumble of the Kings / K1 MAX Scandinavie, twee jaar geleden in Stockholm volgens mij.

The Doctor
04-03-2009, 13:49
waar ik van baal als Petrosyan liefhebber, is dat er eerst gezegd werd, dat deze partij live zou zijn en dat het nu toch niet doorgaat omdat RTL het nog niet aandurft, omdat ze niet weten of het genoeg kijkers trekt voor een zaterdag avond.
Ik heb al een net mailtje gestuurd dat ze op mij voor de buis kunnen rekenen en dat ik het jammer vind dat het niet live is. Misschien helpt het.

BJJrajawali
04-03-2009, 15:23
Ik ga voor pocket r*cket !!!!! Andy SOUWER !

En dat is niet alleen omdat ik uit den bosch kom hahahah



* = o maar dan maakt die er zelf vuurpijltje van ........

Illest
04-03-2009, 15:27
waar ik van baal als Petrosyan liefhebber, is dat er eerst gezegd werd, dat deze partij live zou zijn en dat het nu toch niet doorgaat omdat RTL het nog niet aandurft, omdat ze niet weten of het genoeg kijkers trekt voor een zaterdag avond.
Ik heb al een net mailtje gestuurd dat ze op mij voor de buis kunnen rekenen en dat ik het jammer vind dat het niet live is. Misschien helpt het.

Misschien is ie wel te streamen?

iemand?

oliebol
04-03-2009, 18:07
Souwer op punten, SOUWERPOWER :D

blackadder
04-03-2009, 18:21
Souwer!!!

MB667
04-03-2009, 20:18
denk dat het publiek de winnaar is, want het zijn allebei toppers....:cool2:

YoMarK
04-03-2009, 21:16
denk dat het publiek de winnaar is, want het zijn allebei toppers....:cool2:
D'r mist een optie in de poll!! :thup:

PigDog
04-03-2009, 21:24
Gaat een mooie partij worden. Petrosyan is goed bezig en een vechter die er hard aankomt voor de absolute top.

Ben ik niet met je eens. Eigenlijk moet je het gezien hebben om erover mee te praten, maar ik het Petrosyan live zien vechten, en het is ongehoord wat die jongen kan. De vorige keer dat ik zo enthousiast was van een vechter was toen ik Ramon Dekkers voor het eerst zag vechten. (jaja, ik word al oud....) Petrosyan is absolute top, hij word alleen voorzichtig gebracht, ze zijn de diamant aan het slijpen, zal ik maar zeggen...

:thup:


By the way: Petrosyan is nu een paar klassen hoger dan Drago en Por Poramuk.....
Maar hij groeit en de anderen hebben een beetje vormproblemen....

Wiseguy
05-03-2009, 01:56
Nou nou ik vind dat Drago en Buakaw niet eens in dezelfde zin genoemd mogen worden. Buakaw was lange tijd onoverwinnelijk.

anonymous001
05-03-2009, 02:35
Nou nou ik vind dat Drago en Buakaw niet eens in dezelfde zin genoemd mogen worden. Buakaw was lange tijd onoverwinnelijk.

O.

MB667
05-03-2009, 10:41
Ben ik niet met je eens. Eigenlijk moet je het gezien hebben om erover mee te praten, maar ik het Petrosyan live zien vechten, en het is ongehoord wat die jongen kan. De vorige keer dat ik zo enthousiast was van een vechter was toen ik Ramon Dekkers voor het eerst zag vechten. (jaja, ik word al oud....) Petrosyan is absolute top, hij word alleen voorzichtig gebracht, ze zijn de diamant aan het slijpen, zal ik maar zeggen...


kep dekkers helaas nooit zien vechten, maar petrosyan is op dit moment de king inderdaad. Kep 3 of 4 wedstrijden van hem live mogen aanshcouwen, en de wedstrijden op internet (waar hij volgens mij imro main zo grof wegzet) en tis gewoon een fenomeen.

Illest
05-03-2009, 11:17
Ben ik niet met je eens. Eigenlijk moet je het gezien hebben om erover mee te praten, maar ik het Petrosyan live zien vechten, en het is ongehoord wat die jongen kan. De vorige keer dat ik zo enthousiast was van een vechter was toen ik Ramon Dekkers voor het eerst zag vechten. (jaja, ik word al oud....) Petrosyan is absolute top, hij word alleen voorzichtig gebracht, ze zijn de diamant aan het slijpen, zal ik maar zeggen...

:thup:



yup...helemaal met je eens!

payap
05-03-2009, 11:37
Ben ik niet met je eens. Eigenlijk moet je het gezien hebben om erover mee te praten, maar ik het Petrosyan live zien vechten, en het is ongehoord wat die jongen kan. De vorige keer dat ik zo enthousiast was van een vechter was toen ik Ramon Dekkers voor het eerst zag vechten. (jaja, ik word al oud....) Petrosyan is absolute top, hij word alleen voorzichtig gebracht, ze zijn de diamant aan het slijpen, zal ik maar zeggen...

:thup:


By the way: Petrosyan is nu een paar klassen hoger dan Drago en Por Poramuk.....
Maar hij groeit en de anderen hebben een beetje vormproblemen....

Heb Petrosyan enkele malen zien vechten en daarom ook mijn woorden dat hij er hard aankomt voor de absolute top. Je zegt het zelf ook al via een andere weg met hij wordt alleen voorzichtig gebracht.

Wellicht is hij als vechter idd al de absolute top. Maar Na Buakaw wordt dit zijn tweede krachtmeting met iemand van die aan de absolute top meedraait (lees het hoogste podium, de K-1 MAX eindronde en winnaar in Japan) en imo de beste nog steeds uit de -70 kg Andy Souwer.

Het is K-1 en dan is de absolute top toch als je in Japan in de K-1 MAX vecht en voor de titel kan gaan en tegen de mannen die de titels daar pakken. Nu is hij de stap aan het maken zich daar mee te meten.

payap
05-03-2009, 11:40
Overigens zie ik Petrosyan het liefst nog op muaythai regels vechten. Daar liggen ook zijn roots.

Illest
05-03-2009, 11:41
Ik kan zo 3 vechters opnoemen die z'n veters nog niet eens mogen strikken en toch al meedraaien in de K1 max..

deze jongen hoorde er allang te staan!!!

payap
05-03-2009, 12:36
Ik kan zo 3 vechters opnoemen die z'n veters nog niet eens mogen strikken en toch al meedraaien in de K1 max..

deze jongen hoorde er allang te staan!!!

Helemaal mee eens! Net als bv ook Yodsaenklai!

hayastan
05-03-2009, 13:42
Over een anderhalf week is het dan eindelijk zover! Petrosyan tegen Souwer. Vele anderen en ik denken, wie deze partij wint kan zich gerust de beste kickboxer in de -70 klasse noemen! Ik ga in ieder geval voor Petrosyan op winst en mischien wel op KO.Wat denken jullie?Ps. zou iemand svp hier een poll van willen maken aangezien ik niet weet hoe dat in zijn werking gaat.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht Petrosyan deze partij winnen, dan mag hij zich absoluut de beste kickbokser in de - 70 klasse noemen. Wat betreft yod.. ik zie souwer eerder winnen van petros dan yod aangezien hij voornamelijk met 1 been werkt.

Petrosyan heeft in ieder geval niets te verliezen..

blackadder
05-03-2009, 14:45
Hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht Petrosyan deze partij winnen, dan mag hij zich absoluut de beste kickbokser in de - 70 klasse noemen. Wat betreft yod.. ik zie souwer eerder winnen van petros dan yod aangezien hij voornamelijk met 1 been werkt.

Petrosyan heeft in ieder geval niets te verliezen..
Andy heeft al van Yod gewonnen.

Wiseguy
05-03-2009, 15:17
Hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht Petrosyan deze partij winnen, dan mag hij zich absoluut de beste kickbokser in de - 70 klasse noemen. Wat betreft yod.. ik zie souwer eerder winnen van petros dan yod aangezien hij voornamelijk met 1 been werkt.

Petrosyan heeft in ieder geval niets te verliezen..

Je mag jezelf pas de beste noemen als je de beste hebt verslagen en op dit moment is dat Masato.

hayastan
05-03-2009, 15:18
Andy heeft al van Yod gewonnen.
Yepp, Ik bedoel. Ik zie Souwer eerder van Petrosian winnen dan dat yodsaenklai van Petros wint..

hayastan
05-03-2009, 15:22
Je mag jezelf pas de beste noemen als je de beste hebt verslagen en op dit moment is dat Masato.
Ik vind dat je op basis van titels niet kunt zeggen dat iemand de beste van de wereld is. Een vechter kan een titel hebben gewonnen op verschillende manieren o.a. verkeerde jury beslissing of zie partij Badr tegen Remy bonjasky.

Tony Galento
05-03-2009, 20:24
Je mag jezelf pas de beste noemen als je de beste hebt verslagen en op dit moment is dat Masato.

Masato heeft volgens mij nog nooit van Souwer gewonnen.

oliebol
05-03-2009, 20:36
ik denk niet dat petrosyan dit jaar al meteen de k1 max gaat winnen, maar ik denk dat het een kwestie van tijd is dat hij de k1 max gaat domineren. Maar ik denk dat we Nieky Holzken ook niet uit moeten vlakken, die gozer komt er ook aan en ik sta er niet van te kijken als hij het ver gaat schoppen.

oliebol
05-03-2009, 20:42
....begrijp uberhaupt niet waarom Nieky nergens in het K1 max gebeuren voor komt.

x2 had wel verwacht dat hij al geplaatst zou zijn voor de laatste 16 of anders in ieder geval bij de k-1 max NL zou mogen vechten. vreemd:whistling:

PigDog
06-03-2009, 14:03
Een vechter kan een titel hebben gewonnen op verschillende manieren o.a. verkeerde jury beslissing of zie partij Badr tegen Remy bonjasky.

Er zijn al veel topics die hier over gaan, maar we blijven erover doorzeuren.
Ik wil je weer even helpen herinneren dat Badr al een down had gehad, en achter stond in punten, dus ook al had hij geen onsportief gedrag vertoont was hij toch wel de sjaak geweest...

PigDog
06-03-2009, 14:07
en de wedstrijden op internet (waar hij volgens mij imro main zo grof wegzet) en tis gewoon een fenomeen.

Ik was erbij tegen Main, en het was ongehoord. Main was zo overklast, dat het pijn deed aan de ogen...

denny21978
06-03-2009, 14:49
ik wil hem wel tegen faldir zien dacht dat dat ging gebeuren maar ja dat was een goede tegen stander voor faldir geweest mischien leuk voor het volgende beast of de east

blackadder
06-03-2009, 14:51
ik wil hem wel tegen faldir zien dacht dat dat ging gebeuren maar ja dat was een goede tegen stander voor faldir geweest mischien leuk voor het volgende beast of de east
Dan gaat Faldir al tegen Andy.

Richelieu
06-03-2009, 15:15
Ik was erbij tegen Main, en het was ongehoord. Main was zo overklast, dat het pijn deed aan de ogen...

Hahaha, pijn aan jou ogen? Jij hebt toch veel schokkendere dingen gezien van deze partij...:rolleyes:

nahtanoj
06-03-2009, 16:05
Ik ga voor petrosyan..Mijn favoriet van dit moment, en denk dat hij nog een tikkeltje scherper is dan souwer.. we zullen zien.. zeker eentje om naar uit te kijken!

hayastan
06-03-2009, 16:21
Er zijn al veel topics die hier over gaan, maar we blijven erover doorzeuren.
Ik wil je weer even helpen herinneren dat Badr al een down had gehad, en achter stond in punten, dus ook al had hij geen onsportief gedrag vertoont was hij toch wel de sjaak geweest...

So what? Hij stond voor op punten in de eerste ronde Ja, de partij was nog lang niet uitgevochten Ik kan je genoeg partijen laten zien waar de een dik voor stond op punten en de andere toch de partij wist te winnen.

Anyway ik probeer geen discussie te voeren over de partij Badr-Bonjasky, gaf alleen een voorbeeld

De man van 14K
06-03-2009, 16:37
let's stick to the subject bitches..

adenane
06-03-2009, 18:00
ik wil hem wel tegen faldir zien dacht dat dat ging gebeuren maar ja dat was een goede tegen stander voor faldir geweest mischien leuk voor het volgende beast of de east

Ze moeten toch al 16 mei in de Arena tegen elkaar? Dat zie ik in ieder geval wel staan bij de match-making. Ik snap dat je met zo'n line-up daar gauw overheen kijkt maar 't staat er echt!

pavani
07-03-2009, 01:15
Andy Souwer gaat deze partij imo winnen

PigDog
07-03-2009, 02:51
So what? Hij stond voor op punten in de eerste ronde Ja, de partij was nog lang niet uitgevochten Ik kan je genoeg partijen laten zien waar de een dik voor stond op punten en de andere toch de partij wist te winnen.

Anyway ik probeer geen discussie te voeren over de partij Badr-Bonjasky, gaf alleen een voorbeeld


let's stick to the subject bitches..

Over de stoep fietsen mag ook niet....

MB667
07-03-2009, 12:19
in bed plassen wel, maar is dat het van het?