PDA

View Full Version : Struve faces Stojnic in UFC roster eliminator



Gordeau
04-03-2009, 16:51
Stefan Struve (16-3) will be fighting Golden Glory heavyweight Denis ’The Menace’ Stojnic in a ‘loser gets cut’ match.

Fighters Only learned of the match at the weekend but could not report it until bout agreements were signed and retuned.

Struve made his UFC debut the weekend before last, being stopped by Junior Dos Santos in 54 seconds at UFC 95.

Stojnoc fared slightly better in his UFC debut against Cain Velasquez, lasting until 2:34 in the second round before being stopped by TKO.

Struve and Stojnic are both based in the Netherlands, and UFC 99 in Cologne is under two hours’ drive from most Dutch cities.

With the UFC pursuing an aggressive roster-cutting strategy at present, it is a certainty that the loser of Struve-Stojnic would be cut, as a loss would but them 0-2 in two fights for the UFC.

A.F.
04-03-2009, 16:55
als die net zo belabberd vecht als laatst... stojnic bedoel ik... dan pakt Struve m wel

dirk5
04-03-2009, 16:59
jep, zoals ik in het andere Struve topic al zei: Ik zie kansen.

anonymous001
04-03-2009, 17:02
Hij is natuurlijk wel donders sterk (Stojnic), maar ik zie het ook als een goede mogelijkheid voor Struve...

Ralph
04-03-2009, 17:34
Idd een mooie mogelijkheid voor Stefan! Nu maar hopen dat ie niet 'bevriest', want knokken kan ie echt wel.

Tony
04-03-2009, 17:58
Stojnic gaat t niet redden tegen Struve... (tenzij ie er een ko uit weet te persen... want hij heeft semtex in zijn knuisten)

chief108
04-03-2009, 18:02
Struve FTW!!!

moetie kunnen redden

MB667
04-03-2009, 18:45
tijdens ufc keulen is wel vet..... wordt het dan toch nog lastig, of ufc of tilburg

SebasMMA
04-03-2009, 18:59
Lijkt me een easy sub voor Stefan.

kooivechter
04-03-2009, 20:29
deze moet struve kunnen winnen. Dan zet hij zichzelf weer in de picture

wrestler_nl
04-03-2009, 20:46
in de portral staat dat stojnic zijn ufc debuut maakt , maar voor zover ik weet heeft hij al gevochten in de ufc!....toch??

Vitor Belfort
04-03-2009, 20:50
in de portral staat dat stojnic zijn ufc debuut maakt , maar voor zover ik weet heeft hij al gevochten in de ufc!....toch??

Ja dus, zoals boven aangegeven tegen Cain Velasquez

The Bulldog
04-03-2009, 21:32
Struve pakt deze , ik durf zelfs wel te zeggen met gemak.....

Biiyen
04-03-2009, 23:43
Het is in ieder geval voor beide een betere tegenstander dan ze hadden in hun eerste partij. Vooral Srojnic gaat er op vooruit.... Cain Velasquez wens je niemand toe, wat een knokker is dat zeg.

Shooto Holland
05-03-2009, 00:25
Volgens mij deed Struve het de laatste keer niet zo heel goed.. Vond dit trouwens wel heel jammer omdat ik het hem wel gun. Hoe meer Nederlanders in de UFC hoe beter. Snap dan ook niet helemaal hoe Struve dit makkelijk zal gaan winnen. Stojnic deed het ook zeker niet goed maar liet wel iets meer zien dan Stefan.

Stojnic heeft eerder al gewonnen van Hakim Gouran en traint momenteel met o.a. Dion Staring, Alistair en Valentijn Overeem, Chalid Arab, Stefan Leko, Gokhan Saki en Jon Olav Einemo.. Dus hij is zeker niet te onderschatten.

Ik denk Stojnic op punten.

Osu,

Martijn

anonymous001
05-03-2009, 00:34
Volgens mij deed Struve het de laatste keer niet zo heel goed.. Vond dit trouwens wel heel jammer omdat ik het hem wel gun. Hoe meer Nederlanders in de UFC hoe beter. Snap dan ook niet helemaal hoe Struve dit makkelijk zal gaan winnen. Stojnic deed het ook zeker niet goed maar liet wel iets meer zien dan Stefan.

Stojnic heeft eerder al gewonnen van Hakim Gouran en traint momenteel met o.a. Dion Staring, Alistair en Valentijn Overeem, Chalid Arab, Stefan Leko, Gokhan Saki en Jon Olav Einemo.. Dus hij is zeker niet te onderschatten.

Ik denk Stojnic op punten.

Osu,

Martijn

Hm...

Het maakt natuurlijk niet alles uit met wie hij traint. Ik heb met behoorlijk goeie jongens getraind, en ik ben nog steeds een prutser. :) (ik weet het: is niet te vergelijken, maar toch, ik meen het wel...)

Ik denk niet dat iemand hier Stojnic onderschat, denk alleen dat de meesten Struve hoger hebben zitten. Ik vond dat beiden niet hebben laten zien wat ze kunnen in de UFC. Dus wat dat betreft is het een hele mooie match-up!

Het record van Struve is veel indrukwekkender, IMO (Gouram, so?), maar ik vlak Stojnic zeker niet uit! Een ideale match voor het Europese vasteland, iig...

The Bulldog
05-03-2009, 00:41
Snap dan ook niet helemaal hoe Struve dit makkelijk zal gaan winnen. Stojnic deed het ook zeker niet goed maar liet wel iets meer zien dan Stefan.

Ik denk Stojnic op punten.

Osu,

Martijn

osu martijn,

de reden waarom ik denk dat Stefan dit goed gaat winnen is omdat ik denk dat de vecht stijl van Stojnic hem perfect ligt.

Stoijnic vind ik echt een powerhouse hoor, maar ben van mening dat Struve zijn game goed weet te neutraliseren ...

zonder iets af te doen aan stojnic zijn kwaliteiten...

maar we zullen zien...ik hoop dat beide een wereld pot neezetten, zodat de in NL based team weer goed in de picture komen...

osu Ralf

Shooto Holland
05-03-2009, 01:02
Stefan is een hele goede vechter en heeft veel potentieel (zeker gezien zijn leeftijd). Ik denk zelf ook dat het een hele gelijkwaardige en spannende wedstrijd zal worden, zeker doordat beide in hun achterhoofd hebben dat ze moeten winnen om hun contract bij de UFC zeker te stellen.

Het ging mij er alleen om dat iedereen Denis kansloos acht of doet alsof Stefan hem wel even zal aanpakken terwijl hij een week geleden echt helemaal niets liet zien.

Ik ben er in ieder geval bij om deze topwedstrijd live te bekijken.

En idd hoe meer NL in spectaculaire partijen in de UFC hoe beter. Echter tot nu toe heeft alleen Antony nog maar leuke dingen laten zien. Maar ik denk/hoop dat dit snel gaat veranderen. Denk dat het niet lang meer gaat duren voordat NL ook het MMA gaat domineren zoals dat nu het geval is bij de K-1.

Veel topkickboksers zullen binnenkort de overstap gaan wagen naar het MMA denk ik. Van Gökhan Saki weet ik het al zeker! Hij zal op het 10 jarig bestaan van GG een MMA partij gaan draaien tegen een respectabele tegenstander.

En we hebben natuurlijk genoeg toppers rondlopen die nog niet in de UFC zitten: Melvin Manhoef, Gegard Mousasi, Alistair en Valentijn Overeem, Siyar Bahadurzada enz enz.

@ Socrates: ik denk dat het zeker wel uitmaakt met wie je de hele dag traint. Dit wil niet zeggen dat als je geen talent hebt of de dedication en je traint met toppers een paar keer per week, dat je gelijk ook wereldkampioen wordt. Denk wel dat als je met een sterk team continue aan het werk bent dat je je aan elkaar optrekt.

Ontopic: de partij van Stefan tegen Denis wordt een knaller!

Osu,

Martijn

anonymous001
05-03-2009, 01:22
Veel topkickboksers zullen binnenkort de overstap gaan wagen naar het MMA denk ik. Van Gökhan Saki weet ik het al zeker! Hij zal op het 10 jarig bestaan van GG een MMA partij gaan draaien tegen een respectabele tegenstander.



:thup:

Ben erg benieuwd! Hij heeft zeker de bouw voor MMA...






@ Socrates: ik denk dat het zeker wel uitmaakt met wie je de hele dag traint. Dit wil niet zeggen dat als je geen talent hebt of de dedication en je traint met toppers een paar keer per week, dat je gelijk ook wereldkampioen wordt. Denk wel dat als je met een sterk team continue aan het werk bent dat je je aan elkaar optrekt.


Het maakt natuurlijk uit, het maakt alleen niet alles uit, dat is wat ik zei...

Een goed team is super belangrijk. En dat heeft hij inderdaad.

(btw... ooit hebben we natuurlijk wel degelijk iets betekend binnen de UFC... Gordeau, Pardoel, Rutten... Alleen de laatste jaren zijn we een beetje ingezakt...)

Blythe
05-03-2009, 08:30
Snap ook niet zo goed waarom iedereen Stojnic bij voorbaat weinig kans geeft. No offence naar Struve (hij wordt vast nog een topper) maar vorige UFC match verliep het niet echt lekker..

Ik denk dat dit nog wel eens een hele spannende match kan gaan worden!

Shytown
05-03-2009, 08:37
Valentijn Overeem

OFF TOPIC: Wanneer gaat hij weer eens aan de bak Martijn?