PDA

View Full Version : Heb je een vraag voor Remy Bonjasky??



Garcia
04-03-2009, 18:42
Stel hem dan hier.

Ik ga namelijk aanstaande maandag 9 maart op bezoek bij Remy thuis in Almere. Reden is dat ik het management van Remy benaderd heb voor een interview + foto's voor Mixfight. En uiteraard wil ik graag weten welke vragen jullie graag aan Remy zouden willen stellen.

Ik zou zeggen, als er vragen zijn knal ze in dit topic!!

Richelieu gaat met mij mee om de foto's te verzorgen.

Groeten,
Cyril

Justinian
04-03-2009, 18:44
Top, reps bij voorbaat! Ik zal eens nadenken over wat vragen en laat het je weten.

Justinian
04-03-2009, 18:45
Topic svp niet gebruiken om flauwe grappen te maken, die kennen we zo langzamerhand wel.

JHNY
04-03-2009, 18:49
Ik ben wel benieuwd wat remy verwacht van zijn partij tegen Overeem...

PinPoint
04-03-2009, 18:50
Wat ging er door je heen op het moment dat Badr Hari weg getrokken werd door de scheids....?

Dus toen je alleen achter bleef.

simtekf1
04-03-2009, 18:59
Kun je ons vertellen wat je op een dag eet?
Dus van 's ochtends tot 's avonds?

Ben daar wel heel erg benieuwd naar.

oliebol
04-03-2009, 19:01
Of hij zich speciaal voorbereid op Alistair, en wat hij vooral doet

guess2007
04-03-2009, 19:10
Mocht hij winnen van Allistar of hij dan een rematch aandurft onder DREAM regels.

dirk5
04-03-2009, 19:27
Dikke shit mannen, reps bij deze.

vraag: wie van de nieuwe garde (Hari, Zimmerman Spong) beschouwd Remy als grootste concurent voor de toekomst?

anonymous001
04-03-2009, 19:34
Hmm...

Ik geloof dat ik wel een vraag voor Remy Bonjasky heb...

Ik neem aan dat dat meeste (zeg maar alle) Nederlandse vechtsporters wel eens op Nederlandse forums kijken.

Van de absolute top van de Nederlandse vechtsporters zijn er maar weinig die vaak reageren op zulke forums, en ik denk dat iedereen wel snapt waarom. Je doet gewoon je ding, zo goed als je denkt dat je dat kan, en dan heb je er weinig behoefte aan om afgezeken te worden. Vooral niet door mensen die het tegen jou nog geen tien seconden uit zouden houden.

Aan de andere kant, voetballers krijgen nog heel erg veel meer onzin te verwerken...

Ik geloof dat de vraag die ik zou stellen is: maken die discussies hier in het kleine Nederland iets uit voor hoe je je overwinning ervaart. En frustreert het jou als je negatieve dingen leest, of haal je daar juist motivatie uit?

Jamila
04-03-2009, 19:59
Remy ga je voor de punten overwinning of voor de de K.O. ?

En denk je dat Alistair wel een kans heeft ?

Gr, Jamila:thup:

Karel
04-03-2009, 20:11
Heb je na al die titels nog duidelijke carrieredoelen in het kickboksen, wil je misschien iets totaal anders nog gaan doen (mma, acteren enz)?
Heb je vaak momenten waarop je terugkijkt op je carriere, alles wat je eigenlijk al bereikt hebt, wat denk je dan?
Kijk je nog wel eens je oude partijen terug (ook die paar verliespartijen), dus ook naar Eurosport enzo?
Wie is voor jou echt een voorbeeld als kickboxer?
Naar welk moment in de vechtsport (misschien partij ofzo) heb je met verbazing zitten kijken?
Welke vechtsporten volg je zoveel mogelijk?

K-1sunstarr
04-03-2009, 20:14
Een vraagje voor Remy.
Bent jij niet benadert geweest door Defensie Topsport Selectie (DTS) of politie korps, voor een TOPSPORT contract.

blackadder
04-03-2009, 20:57
Hoe voelt het om "amateursporter" van het jaar te zijn met 3 WGP titels op zak?
Was je beledigd? Of vond je het wel grappig zoals de meesten op mixfight.

Stonehorn
04-03-2009, 21:05
Hi Remie,
Van mij deze twee vragen:

1. Kun je de details van je krachttraingingsschema onthullen? Dus welke oefeningen, hoeveel sets, hoeveel rust, hoevaak per week? enz.
2. Als je voor je plezier nog een vechtsport zou willen leren, welke zou je dan kiezen?

Thanks!

Spencer
04-03-2009, 21:08
Wat ging er door je heen op het moment dat Badr Hari weg getrokken werd door de scheids....?

Dus toen je alleen achter bleef.

x2, Die had ik ook in gedachte!

PigDog
04-03-2009, 21:39
Dikke shit mannen, reps bij deze.

vraag: wie van de nieuwe garde (Hari, Zimmerman Spong) beschouwd Remy als grootste concurent voor de toekomst?

Zoals jij de vraag stelt moeten ze een hoop huisbezoeken af om een vraag over Remy te stellen....

Maar ik begrijp wat je bedoeld...


Mijn vraag voor Remy: Voor mijn dochter spaarde ik handtekeningen van K-1 kampioenen (is relatief gemakkelijk als je in Nederland woont) Ik vroeg Remy om een foto met handtekening tijdens een gala, en hij moest effe een foto pakken uit zijn auto. Door de drukte zag ik hem niet meer, en lang na het gala (de zaal was al leeg, en het Rings-personeel brak de zaal af ) stond daar Remy nog met zijn foto te wachten. Dat heeft erg veel indruk gemaakt op mij, en mijn vraag is: Met zo'n instelling, word je niet vreselijk misbruikt en te grazen genomen door alle hyena's die altijd over lijken gaan voor een paar centen? Ben je niet veel te aardig voor deze wereld?

Jeru
04-03-2009, 21:45
Wat vind je er van dat de aanwas van Buitenlands talent zo goed als uitblijft in de K-1? En dat daarom Nederlandse vechters onder een andere vlag vechten om het probleem te maskeren?
En hoe kunnen we voorkomen dat de K-1 hierdoor niet een verkapt Open Nederlands Kampioenschap wordt? Zo begint het net korfballen te lijken, een sport die buiten Nederland ook niet echt serieus wordt genomen.

Karel
04-03-2009, 22:39
oh ja, en een die ik me nog afvroeg toen Hoost zijn oren dicht probeerde te stoppen tijdens zijn opkomst, maar misschien al bekend is..
wat is de gedachte achter het opkomstnummer?

simtekf1
04-03-2009, 23:02
oh ja, en een die ik me nog afvroeg toen Hoost zijn oren dicht probeerde te stoppen tijdens zijn opkomst, maar misschien al bekend is..
wat is de gedachte achter het opkomstnummer?

??
Deze begrijp ik niet helemaal.

marcelt
04-03-2009, 23:44
Je wordt veel gedist de laatste tijd door een deel van de fans. Wat vind je van kritiek dat je geen vechter zou zijn of dat je een aansteller of acteur bent? Trek je je dat aan?

De man van 14K
05-03-2009, 00:36
hoe vaak wil je de K1 winnen voordat je stopt?

RMND
05-03-2009, 00:45
zou je hem mischien kunnen vragen,
wat zijn mooiste trucjes zijn en waar die het meest voor traint?
groeten!
RMND

Kingster
05-03-2009, 00:52
Is remy bijgelovig en zo ja hoe uit zich dit?

Omdat remy vaak onder een enorme druk staat hoe gaat hij hiermee om? Krijgt hij misschien begeleiding?

Is het in nederland nog steeds een probleem om een goede sponsor te vinden?

Leest remy hier op mixfight? :D

De man van 14K
05-03-2009, 01:32
Wat krijg je betaald bij een losse partij knokken?
Heb je een contract voor meedere partijen of wordt dat afzonderlijk bekeken?
Geef je je verdiensten op als inkomsten belasting of stop je dit in een VOF of staat het op een rekening in Monaco?

;)

De man van 14K
05-03-2009, 01:34
oh ja nog 1, schnabbel je ook nog wel eens bij in Japan? (Shows oid?)
Wordt je vaak gevraagd voor Nederlandse optredens?
Ben je weer on speaking terms met André Mannaart en zie je je zelf ooit weer terug gaan naar Mejiro?

ZakKa!
05-03-2009, 02:33
Of hij een rematch met Badr wil. Vooral omdat hij ook zelf heeft aangegeven dat hij het
niet leuk vind om op zo'n manier te winnen.

Shytown
05-03-2009, 09:29
Wat is het grootste verschil tussen de training van Vos en Mejiro? En heeft deze switch ook invloed gehad op je stijl van vechten? Zo ja, welke invloed?

Tony
05-03-2009, 09:35
Goed bezig Cyril... Ook goeie oplossing mbt fotografie... Want ik zou het nooit gered hebben.

Ik ben vooral benieuwd naar zijn verwachtingen mbt de partij tegen Overeem.. En dan vooral in hoeverre zijn gameplan anders is omdat ie nu tegen een MMA ipv K1 vechter staat.

Tsuki
05-03-2009, 10:02
Topic svp niet gebruiken om flauwe grappen te maken, die kennen we zo langzamerhand wel.


ppppfffff maar goed dat ik eerst ff de topic heb door gelezen, ik had er nl al een paar op de plank liggen ..................

Illest
05-03-2009, 10:24
:cool2:

Vraag aan Remy:

Is het een bewuste keuze niet te reageren op de uitlatingen/interviews van Hari? Of ie er simpelweg nog geen verzoek geweest om jouw kant van het verhaal te horen?

Bud S
05-03-2009, 10:38
ben je nog duizelig zie je nog steeds alles dubbel ? ;)

PigDog
06-03-2009, 13:53
ben je nog duizelig zie je nog steeds alles dubbel ? ;)

Ja, hij dacht effe dat hij 4.000.000 dollar verdient had....


Sorry Roy, maar hij begon...

:whistling:

Tsuki
06-03-2009, 13:56
hey hun mogen wel en ik niet ............ NIET EERLIJK

ROY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doe er eens wat aan

liberty85
06-03-2009, 13:57
Of hij nog eens in een film te bewonderen is ik bedoel hier niets mee ik dacht dat hij in een paar films te zien was.

Sendur
06-03-2009, 14:23
Hoe voelt het om "amateursporter" van het jaar te zijn met 3 WGP titels op zak?
Was je beledigd? Of vond je het wel grappig zoals de meesten op mixfight.

x2:thup:

mykey73
06-03-2009, 15:13
Of hij nog eens in een film te bewonderen is ik bedoel hier niets mee ik dacht dat hij in een paar films te zien was.

ja hij heeft in de film Honor gespeeld...
een van de slechtste film die ik ooit heb gezien :$

blackadder
06-03-2009, 15:17
ja hij heeft in de film Honor gespeeld...
een van de slechtste film die ik ooit heb gezien :$
Samen met Don Frye.

Illest
06-03-2009, 15:18
ja hij heeft in de film Honor gespeeld...
een van de slechtste film die ik ooit heb gezien :$

Ik vond 'm beter dan 'Moroccan Heel'....zeg eerlijk?

schijnt wel een 2e te komen 'Revenge Of The Heel'...

ben benieuwd

Richelieu
06-03-2009, 15:21
heren, heren...beetje ontopic graag. We willen maandag wel met goede vragen aankomen. Hoe slecht of goed een film is zoek ik wel op IMDB op. Heb zelf ook wel een aantal pittige vragen waar ik antwoord op hoop te krijgen.

Illest
06-03-2009, 15:29
heren, heren...beetje ontopic graag. We willen maandag wel met goede vragen aankomen. Hoe slecht of goed een film is zoek ik wel op IMDB op. Heb zelf ook wel een aantal pittige vragen waar ik antwoord op hoop te krijgen.

Sorry Harmen...vrijdagmiddag he..:blush:

on topic:

Ben benieuwd of Remy bereid is vragen te beantwoorden over dat hele gedoe met Hari.

Je hoort/leest echt niks uit kamp Bonjasky..

Tony
06-03-2009, 15:33
Ik hoef eerlijk gezegd helemaal niks meer te horen over die hele Badr-gate.... now is the time... ouwe koeien boeien niet... Badr was fout... Remy heeft de titel... deal with it.

rafi
06-03-2009, 15:35
wat hij van badr als persoon en sporter vindt.

Illest
06-03-2009, 15:37
Tony,

Daar ben ik het ook helemaal mee eens...

Maar ben toch benieuwd of ie echt verder kon en of het klopt wat Hippo zei (volgens Hari)

Tja, ben daar gewoon benieuwd naar...die partij tegen Overeem is leuk, maar dit is momenteel toch nog een 'hot' item...daar kan je niet omheen.

Effective
06-03-2009, 16:12
Zie je Tyrone Spong als concurent voor de K1 titel?

dontmindme
06-03-2009, 17:53
aan welke trainer(s) heb je het meeste gehad, als beginnende vechter?

Janine
07-03-2009, 02:13
Topic svp niet gebruiken om flauwe grappen te maken, die kennen we zo langzamerhand wel.


:please:

Ik had me er zo op verheugd toen ik de titel van het topic las:crying:

Janine
07-03-2009, 02:17
Heb je na al die titels nog duidelijke carrieredoelen in het kickboksen, wil je misschien iets totaal anders nog gaan doen (mma, acteren enz)?
Heb je vaak momenten waarop je terugkijkt op je carriere, alles wat je eigenlijk al bereikt hebt, wat denk je dan?
Kijk je nog wel eens je oude partijen terug (ook die paar verliespartijen), dus ook naar Eurosport enzo?
Wie is voor jou echt een voorbeeld als kickboxer?
Naar welk moment in de vechtsport (misschien partij ofzo) heb je met verbazing zitten kijken?
Welke vechtsporten volg je zoveel mogelijk?


:hugegrin:

De man van 14K
07-03-2009, 07:14
heren, heren...beetje ontopic graag. We willen maandag wel met goede vragen aankomen. Hoe slecht of goed een film is zoek ik wel op IMDB op. Heb zelf ook wel een aantal pittige vragen waar ik antwoord op hoop te krijgen.


wat zijn jouw 'pittige' vragen dan Harmen?

adenane
07-03-2009, 09:33
wat zijn jouw 'pittige' vragen dan Harmen?

Of Remy van sambal houdt..
(sorry, ik weet dat 't zó flauw is en dit topic hier niet voor bedoelt is maar ik lig hier echt in een deuk!)