PDA

View Full Version : Schilt in Breda



micha
05-03-2009, 09:08
Sem traint vandaag in de nieuwe GG gym in Breda. Helaas kan ik er niet bij zijn om foto's te maken.

Jarno? jij misschien?

Jarno
05-03-2009, 10:02
Ik ga wel kijken, maar heb geen camera van enige betekenis. Heb er ooit is wat foto's in Den Bosch op een persconferentie gemaakt waardoor ik gelijk genezen was/ben.

ashi76
05-03-2009, 20:14
TTT....

En... nog gelukt ?

Jarno
05-03-2009, 21:49
Ja, ben wezen kijken. Omdat er een filmploeg was werd er niemand in de zaal toegelaten, dus ben weer snel pleite gegaan. Had ook al aangegeven geen foto's te maken. Das niet mijn ding en heb er ook geen geschikt toestel voor.

Ze hadden wel 1 ding gedaan wat "leuk" is om te vermelden. In het kader van Errol zijn pot tegen Badr, hadden ze een foto van Badr op een worstel dummy geplakt waar Errol iets mee moest doen. Wat weet ik niet want toen was ik dus al weg.

blackadder
05-03-2009, 21:53
Ze hadden wel 1 ding gedaan wat "leuk" is om te vermelden. In het kader van Errol zijn pot tegen Badr, hadden ze een foto van Badr op een worstel dummy geplakt waar Errol iets mee moest doen. Wat weet ik niet want toen was ik dus al weg.
Ik krijg ineens beelden van Eric Cartman verkleed als Britney Spears die om een een pop met een foto van Justin Timberlake erop heendanst in mijn hoofd. Touch my body ohoh touch my body....:confused:

micha
06-03-2009, 06:28
altijd gezellie in Breda