PDA

View Full Version : Zijn er galas op 14 en 15 maart in Nederland?



Haaija
05-03-2009, 19:45
Hallo allemaal,


Ik vroeg me af of er nog wat leuke galas zijn op 14 en 15 maart ?


Met vriendelijke groet,

Haaija!

Jochem
05-03-2009, 20:08
net over de grens respect.1

Khanom Thom
05-03-2009, 20:20
14 Maart Marum (Groningen) georganiseerd door sportschool Elsomo.

blackadder
05-03-2009, 20:21
Kruisweg in Marum.

Khanom Thom
05-03-2009, 20:26
Kruisweg in Marum.

Kom je ook Blackadder? Ik sta daar ook met 4 duitsers...

Haaija
05-03-2009, 20:40
Dankje wel jongens voor de response:D matchmaking?

Bosco Baracus
05-03-2009, 22:29
Ik vroeg me af of er nog wat leuke galas zijn op 14 en 15 maart ?

Voor het Kickboksen moet je naar Malden maar voor het MMA moet je naar RESPECT.1 in Herne, net over de grens bij Arnhem/Nijmegen/Enschede/Venlo. Een gala dat zich voolledig richt op Mixed Martial Arts!! Er vechten veel Nederlanders en een kaartje kost maar 15 Euro!!


http://www.respectfc.de/images/RESPECT1-Banner.jpg (http://www.respectfc.com)

Volledige matchmaking en routebeschrijving:
RESPECT.1 - MMA Fight Club - New Line-Up 14 maart 2009 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89236)

blackadder
05-03-2009, 22:41
Kom je ook Blackadder? Ik sta daar ook met 4 duitsers...
Ik wil wel. Een van onze jongens vecht daar zijn eerste partij. Nu moet ik alleen nog een lift zien te ritselen. 4 Duitsers? Waar haal je die vandaan? De Tempel Fightschool?

Fr3ddy
05-03-2009, 23:31
Hoogwoud de 14e

De man van 14K
05-03-2009, 23:34
LoL. Freddy kent zijn Noordhollandse klassiekers ;)

Kan me nog een Melvin Manhoef herinneren die daar Guus Cift (die is dr niet meer) met 1 kneiterharde lowkick de ring uit trapte.
Echt niet normaal, die Guus dacht toen ook.. fuck deze shit, ik blijf leggen

Maar verder een leuk gala, Hoogwoud. Alleen is die sporthal wel erg groot voor 1 zo'n ring.
Ik vind het Zonnehuis en Zilvermeeuwen wat 'gezelliger'

raveboy
06-03-2009, 00:18
LoL. Freddy kent zijn Noordhollandse klassiekers ;)

Kan me nog een Melvin Manhoef herinneren die daar Guus Cift (die is dr niet meer) met 1 kneiterharde lowkick de ring uit trapte.
Echt niet normaal, die Guus dacht toen ook.. fuck deze shit, ik blijf leggen

Maar verder een leuk gala, Hoogwoud. Alleen is die sporthal wel erg groot voor 1 zo'n ring.
Ik vind het Zonnehuis en Zilvermeeuwen wat 'gezelliger'


Schermerhorn en Hoornse vaart vond ik dan toch wat leuker altijd, misschien ook omdat het bijna altijd Loeks ( en Gym Alkmaar ) vs de rest was

DennK
06-03-2009, 01:53
Voor het Kickboksen moet je naar Malden maar voor het MMA moet je naar RESPECT.1 in Herne, net over de grens bij Arnhem/Nijmegen/Enschede/Venlo. Een gala dat zich voolledig richt op Mixed Martial Arts!! Er vechten veel Nederlanders en een kaartje kost maar 15 Euro!!


[/URL][URL]http://www.respectfc.de/images/RESPECT1-Banner.jpg (http://www.respectfc.com)

Volledige matchmaking en routebeschrijving:
RESPECT.1 - MMA Fight Club - New Line-Up 14 maart 2009 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89236)

Zal er zijn! 2 vechters van Cool-gym moeten.

Hoogwoud is ook een leuke gala. Ziet alles wel goed daar. Met zilvermeeuwen is het wel wat gezelliger.. maar vind ik de lokatie wat minder.

PartySnipes
06-03-2009, 09:26
volgens mij den bosch de 15e?

edit: http://www.wfca.nl

Khanom Thom
06-03-2009, 11:00
Ik wil wel. Een van onze jongens vecht daar zijn eerste partij. Nu moet ik alleen nog een lift zien te ritselen. 4 Duitsers? Waar haal je die vandaan? De Tempel Fightschool?

Nee, niet van Tempel fight School maar van Rayong Sports, de sportschool van Serdar Karaca.

blackadder
06-03-2009, 11:34
Nee, niet van Tempel fight School maar van Rayong Sports, de sportschool van Serdar Karaca.
Nou. Ik ben benieuwd. Helemaal omdat er momenteel als gevolg van de *ahem* "wereldtitel partij" Saki vs Arndt Bunk in Schiedam op het kampfkunstboard.de een discussie plaatsvindt over welke Duitse vechters goed genoeg zouden zijn om het tegen Nederlandse vechters te redden.:hugegrin:
Welke klasse vechten die dan?

Khanom Thom
06-03-2009, 11:42
Nou. Ik ben benieuwd. Helemaal omdat er momenteel als gevolg van de *ahem* "wereldtitel partij" Saki vs Arndt Bunk in Schiedam op het kampfkunstboard.de een discussie plaatsvindt over welke Duitse vechters goed genoeg zouden zijn om het tegen Nederlandse vechters te redden.:hugegrin:
Welke klasse vechten die dan?

Nieuweling & C-klasse...
Als je kijkt naar de oude garde vechters uit Duitsland dan kan het kloppen dat "wij nederlanders" het spelletje veel beter begrijpen. De nieuwe lichting Duitse vechters zijn natuurlijk niet gek en nemen steeds meer "ons" spelletje over.
Over het algemeen is het niveau hier natuurlijk veel hoger, ook omdat wij bijna elk weekend een gala hebben waar je binnen anderhalf uur kan zijn. In Duitsland is het veel gespreider en kan je als sportschool niet elk weekend naar een gala.

blackadder
06-03-2009, 12:13
Nieuweling & C-klasse...
Als je kijkt naar de oude garde vechters uit Duitsland dan kan het kloppen dat "wij nederlanders" het spelletje veel beter begrijpen. De nieuwe lichting Duitse vechters zijn natuurlijk niet gek en nemen steeds meer "ons" spelletje over.
Over het algemeen is het niveau hier natuurlijk veel hoger, ook omdat wij bijna elk weekend een gala hebben waar je binnen anderhalf uur kan zijn. In Duitsland is het veel gespreider en kan je als sportschool niet elk weekend naar een gala.
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet zo. Ik heb aardig wat partijen, via internet weliswaar, gekeken de laatste tijd van nieuwe lichtingers. En het aantal vechters die onze manieren toepast was daarbij toch echt nog een uitzondering. En dat was dan meestal tegen tegenstanders die niet op hetzelfde niveau waren. Mijn inziens tenminste. Maar goed. Ik vind het toch wel komisch. Vroeger moest men naar Thailand of Japan om een naam te maken. Nu komt men naar Nederland.
:hugegrin:

Richelieu
06-03-2009, 12:24
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet zo. Ik heb aardig wat partijen, via internet weliswaar, gekeken de laatste tijd van nieuwe lichtingers. En het aantal vechters die onze manieren toepast was daarbij toch echt nog een uitzondering. En dat was dan meestal tegen tegenstanders die niet op hetzelfde niveau waren. Mijn inziens tenminste. Maar goed. Ik vind het toch wel komisch. Vroeger moest men naar Thailand of Japan om een naam te maken. Nu komt men naar Nederland.
:hugegrin:

Hou in ieder geval de Duitse vechter Moe Panzu in de gaten! Traint inmiddels ruim een half jaar bij Angelo Gym in Glanerburg/Gronau en is erg goed bezig in Nederland. Op Slamm!! V won hij een B-partij van Foazi Beddhar (Fight Plaza) op KO in de eerste ronde en afgelopen weekend was hij toch beduidend beter dan Justin Dapp (FC van Dams) op het RINGS / K1 MAX gala en won dan ook deze B-partij op punten. Deze Panzu is een Duitse vechter met zeer veel potentie en erg leuk om te vien vechten (aantrekkelijke aanvallende stijl)

oliebol
06-03-2009, 12:32
En vergeet Schneidmiller niet, ook een goede vechter.
Chalid Arrab is toch ook niet een van de minste. Maar over het algemeen zit er in Nederland wel meer potentieel denk ik.

Khanom Thom
06-03-2009, 12:33
Vroeger moest men naar Thailand of Japan om een naam te maken. Nu komt men naar Nederland.
:hugegrin:

Hou in ieder geval de Duitse vechter Moe Panzu in de gaten! Traint inmiddels ruim een half jaar bij Angelo Gym in Glanerburg/Gronau en is erg goed bezig in Nederland. Op Slamm!! V won hij een B-partij van Foazi Beddhar (Fight Plaza) op KO in de eerste ronde en afgelopen weekend was hij toch beduidend beter dan Justin Dapp (FC van Dams) op het RINGS / K1 MAX gala en won dan ook deze B-partij op punten. Deze Panzu is een Duitse vechter met zeer veel potentie en erg leuk om te vien vechten (aantrekkelijke aanvallende stijl)

Yep Moe Panzu! Ook zo'n Duister die zijn kwaliteiten hier komt opvijzelen.
18 April vecht Serdar Karaca tegen Donald Berner op Enter the Dragon in Arnhem, Karaca is ook in Nederland om "het Nederlands kickboksen te leren". Binnenkort een intervieuw met hem hier op MF!

blackadder
06-03-2009, 12:50
En vergeet Schneidmiller niet, ook een goede vechter.
Chalid Arrab is toch ook niet een van de minste. Maar over het algemeen zit er in Nederland wel meer potentieel denk ik.
Schneidmiller zeker. Maar ja. Dat is er maar een in een land met meer dan 80 miljoen inwoners he?
Maar die schijnt naar wat ik heb van horen zeggen ook regelmatig tijd in A'dam door te brengen bij Mejiro.
Ik denk ook niet dat het zozeer aan de vechters en een gebrek aan potentieel ligt maar eerder aan de trainers aldaar.
Sommigen schijnen het aardig moeilijk gehad te hebben tijdens de Train The Trainers workshops van onder andere Lucien Carbin in Haltern. Wederom van horen zeggen van andere deelnemers.

oliebol
06-03-2009, 13:40
ja je hebt gelijk:p als je kijkt naar de hoeveelheid mensen die er wonen zijn er veels te weinig topvechters eigenlijk.
lijkt mij ook wel dat als er goede vechters zijn, dat die dan gebrek aan goede trainers hebben. maar goede sparringspartners zullen ze dan ook weer niet echt hebben denk ik zo, als het niveau daar niet al te hoog ligt.

blackadder
06-03-2009, 14:31
maar goede sparringspartners zullen ze dan ook weer niet echt hebben denk ik zo, als het niveau daar niet al te hoog ligt.
Dat is inderdaad een klacht die ik vaak tegenkom.

Ellen
06-03-2009, 18:38
LoL. Freddy kent zijn Noordhollandse klassiekers ;)

Kan me nog een Melvin Manhoef herinneren die daar Guus Cift (die is dr niet meer) met 1 kneiterharde lowkick de ring uit trapte.
Echt niet normaal, die Guus dacht toen ook.. fuck deze shit, ik blijf leggen

Maar verder een leuk gala, Hoogwoud. Alleen is die sporthal wel erg groot voor 1 zo'n ring.
Ik vind het Zonnehuis en Zilvermeeuwen wat 'gezelliger'

Als we het over Noordholland hebben........
14 maart Hoogwoud, word weer leuk!!
18 April Zaandam
10 Mei Akersloot
23 Mei Den Helder<--- Fr3ddy in actie!! Jij ook Rosso???? ;-)