PDA

View Full Version : 14 maart Kickboxing in Marum



Elsomo Marum
05-03-2009, 19:40
14 maart wordt er in Marum een Kickboxing gala georganiseerd door Sportcentrum Elsomo in Discotheek De Kruisweg. Er staan diverse partijen op het programma met vechters van gerenommeerde scholen. De matchmaking zal begin volgende week bekend worden gemaakt. Van Elsomo zelf komt Patrick Veenstra uit in de C Klasse tegen Jaap Bouman (downHat). Twee ambitieuze vechters, die goed aan de weg timmeren. Patrick is nog steeds ongeslagen en staat garant voor harde acties en spektakel. Hij heeft veel respect afgedwongen met zijn gevechten tegen tegenstanders van KB Arnhem en Bully's Gym. Al met al beloofd het wederom een leuk gala te worden. Jullie zijn uiteraard van harte welkom.
Ik heb digitaal nog een poster van het gala, maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik die in dit topic kan krijgen:fp:. Tot zaterdag 14 maart!!!!!

Haaija
05-03-2009, 19:41
Matchmaking?

Elsomo Marum
05-03-2009, 19:43
Matchmaking?

begin volgende week, zoals in het berichtje staat.

Haaija
05-03-2009, 19:57
begin volgende week, zoals in het berichtje staat.

Sorry was nogal lui om te lezen :P

Jeru
05-03-2009, 21:16
Ik heb digitaal nog een poster van het gala, maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik die in dit topic kan krijgen:fp:. Tot zaterdag 14 maart!!!!!

Stuur anders maar even een PM dan plak ik het er wel in.

Jeru
05-03-2009, 21:42
Hier dan de poster.

http://lh6.ggpht.com/_6V6Uk12CNyA/SbA5Ar2btwI/AAAAAAAAEY0/HJJTwfo4BNY/s800/elsomo1.JPG

Richelieu
05-03-2009, 21:53
Ben benieuwd naar de matchmaking! Gala's in het hoge noorden zijn altijd sfeervol en gemoedelijk!

Elsomo Marum
05-03-2009, 21:57
Ben benieuwd naar de matchmaking! Gala's in het hoge noorden zijn altijd sfeervol en gemoedelijk!

Komen jullie foto's maken? Zou erg leuk zijn.

jan sensei kyokushin
06-03-2009, 08:00
Komen jullie foto's maken? Zou erg leuk zijn.Osu mixfight laat zich wel van de goede kant zien denk ik Elsomo ik ben is wel aanwezig :) maar heb andere bezigheden dan foto,s maken ,mixfight heeft goede fotografen door heel nederland
sportgreetz

Respect !!
jan osu

Khanom Thom
06-03-2009, 09:20
Mixfight is zerker aanwezig voor een fotoverslag. Er is een tijdje geleden al contact geweest met de promotor!

RMND
06-03-2009, 17:50
hee
ik moet hier waarschijnlijk ook vechten!
mvg
RMND

yO-c
08-03-2009, 20:39
wanneer komt de matchmaking online ??

Khanom Thom
08-03-2009, 22:08
PROGRAMMA:
RODE HOEK BLAUWE HOEK


1. Iljas ( 14 jr ) Saban vs Remmelt Top (14 jr) Muay Thai Factory max 51 KG Nw Jeugd 3x1

2. Kevin van Riezen (16 jr) Virija Gym vs R. Meijering (16 jr) Bruinsma Sport max 64 KG Nw Jeugd 3x1

3.Guy Munster ( 15 jr) MuayKai vs Karim Elhadouchi KB Arhem max 56 KG Nw jeugd 3x1

4. Sharrona Sibbald (16 jr) MuayThai Factory vs Johanna Corbi (14 jr) KB Sneek max 58 KG Nw Dames 3x1

5. Mike Veldman (15 jr) Baguala Gym vs Esra van Houten ( 14 jr) Mejiro Gym Fr. max 63 KG Nw jeugd 3x1

6. Dylan Reijer (13 ) Team vd Giessen vs Robin Sluis ( 14 jr ) Bruinsma Sport max 58 KG Nw Jeugd 3x1

7. Chris Hoven (17 jr) Masalao Gym vs Wesley Ijzendoorn (16 jr) KB Arnhem max 69 KG Nw jeugd (scheenb.) 3x1

8. Helleen van den Heuvel MuayKai vs Viviana Grazziano Rayong Sports (Duitsland) max 55 KG Nw Dames 3x1.5

9. Afir Shah Choy Bo vs Michel Kloetstra Team Schilt max 75 KG Nw 3x1.5


10. Oubait Loasana vs Asaias Ferrera MuayKai max 61 KG Nw 3x1.5

11. Safa St Saban Saban vs Michel Santing Muay Boran Gym max 57 KG C 3x2

12. ......................... MuayKai vs Jamir Salih KB Arnhem max 68 KG Nw 3x1.5

13. Brandon Loasana vs Edgar Bagdasary ArtofDefence max 63 KG Nw 3x1.5

14. Dennis Kloetstra Team Schilt vs Jamsheed Sedighi KB Arnhem max 70 KG C 3x2

15. Isabel Rotermundt (17 jr) Bruinsma Sport vs Jolanda Maas Saban max 58 KG C Dames 3x2


PAUZE PAUZE PAUZE


16. Robert KB Bremen vs Hans Duin Muay Thai Factory max 82 KG Nw 3x1.5

17. Mehmet Durak Saban vs Cihan Koylu Rayong Sports (Duitsland) max 68 KG C 3x2

18. Islem Arkoub Loasana vs Christoph KB Bremen max 71 KG Nw 3x1.5

19. Tine KB Bremen vs Rianne Mulder Team Schilt max 63,50 KG Nw Dames 3x1.5

20. Hakan Ozay Rayong Sports (Duitsland) vs Fernando Goodings Mejiro Gym Fr. max 72 KG C 3x2

21. Kristof KB Bremen vs Alexander Quell Rayong Sports (Duitsland) max 76 KG C 3x2

22. Jos Ploeger Ultimate Gym vs Hycham Taybi Loasana max 76 KG C 3x2

23. Kalid El Ghamarti Mejiro Gym Fr. vs Onur Ugurlu Rayong Sports (Duitsland) max 72 KG C 3x2

24. Michel Bos Baguala vs Daniel Klok Ultimate Gym max 91 KG Nw 3x1.5

25. Harold Röder Team vd Giessen vs Martin Hoppe KB Bremen - 72,5 KG B 5x2

26. Patrick Veenstra Team Elsomo vs Jaap Bouma Downhat Gym max 99,5 KG C 3x2

MRT
09-03-2009, 13:22
Ben benieuwd naar de matchmaking! Gala's in het hoge noorden zijn altijd sfeervol en gemoedelijk!
Mijn eerste partij, lang, lang, lang geleden in '88 was bij Somoukil (heette vroeger Matjan Gym volgens mij) en de sfeer was super! Altijd leuk daaro!

Joyce.s.deHaan
09-03-2009, 15:00
Ben benieuwd!

Osu,

Hendy
09-03-2009, 15:53
Mixfight zal aanwezig zijn voor een verslag ;)

We hebben er zin in..

Hendy
09-03-2009, 15:54
Osu mixfight laat zich wel van de goede kant zien denk ik Elsomo ik ben is wel aanwezig :) maar heb andere bezigheden dan foto,s maken ,mixfight heeft goede fotografen door heel nederland
sportgreetz

Respect !!
jan osu

Gezellig ome jan !

Doen we even een drankje ;)

Osu

Elsomo Marum
09-03-2009, 19:09
Mijn eerste partij, lang, lang, lang geleden in '88 was bij Somoukil (heette vroeger Matjan Gym volgens mij) en de sfeer was super! Altijd leuk daaro!

Er zijn in het verleden hele mooie partijen gevochten in Marum. Gerald Zwane vs Marvin Irion, Bob Schreiber, Ezechiël, Simson, Lobles, Nelson, Veselic. En zo zijn er nog meer. Ze hebben er allemaal gestaan. En let op: ook dit keer gaat het los!!!.

Mooi dat mixfight erbij zal zijn!!!!:thup:

jan sensei kyokushin
10-03-2009, 07:21
Gezellig ome jan !

Doen we even een drankje ;)

OsuOsu afgesproken Top kapper Styllist fotograaf Hendy als als als ik toegelaten wordt ik zeg altijd als :)
sportgreetz .

osu

Elsomo Marum
11-03-2009, 23:40
Beste mensen,

Het beloofd volle bak te worden zaterdagavond. Inmiddels zijn er in de voorverkoop al meer dan 175 kaarten verkocht. Vanuit het verleden weten wij dat de meeste kaarten aan de kassa verkocht worden. Hierbij nog een verzoek aan alle deelnemers: wees op tijd bij de weging (17.00). Als je onverhoopt niet kunt vechten door een blessure of iets anders? Kan gebeuren, maar laat het aub meteen weten. Scheelt veel stress en ergenis bij de matchmakers/promotor en het is wel zo netjes naar je tegenstander toe. Lijkt logisch, maar in de praktijk is het vaak anders (helaas):crying:.
Vrijdag komt er in het Dagblad van het Noorden een interview met Patrick Veenstra en Django Tomasoa. Zodra we een kopie hebben, zal ik hem posten.
groet en tot zaterdag!

Elsomo Marum
13-03-2009, 18:09
:D

blackadder
13-03-2009, 18:39
Aangezien ik een lift heb hoop ik maar dat er nog kaarten aan de deur te krijgen zijn.

Elsomo Marum
13-03-2009, 19:02
Aangezien ik een lift heb hoop ik maar dat er nog kaarten aan de deur te krijgen zijn.

Maak je geen zorgen. De Kruisweg heeft een hele grote zaal. Tenzij je echt veel later komt, zijn er vast kaarten te krijgen bij de deur.

blackadder
13-03-2009, 22:33
Maak je geen zorgen. De Kruisweg heeft een hele grote zaal. Tenzij je echt veel later komt, zijn er vast kaarten te krijgen bij de deur.
Achteraf gezien niet nodig. Mijn Bob had al kaarten gereserveerd.:D

Effective
15-03-2009, 11:19
Was een gezellig gala, jammer dat er zoveel partijen uitgevallen waren, maar de sfeer was echt top!! Vooral bij de laatste partij van Veenstra vs Bouma ging het dak eraf:thup:.

Richelieu
15-03-2009, 11:30
Was een gezellig gala, jammer dat er zoveel partijen uitgevallen waren, maar de sfeer was echt top!! Vooral bij de laatste partij van Veenstra vs Bouma ging het dak eraf:thup:.

haha, inderdaad!! De partij Veenstra vs Bouma was erg leuk om te zien. De Kruisweg ging compleet los. Volgens mij is Veenstra de enige C-klasser met een eigen supportersclub + bijbehorende merchandise. :) De openbare waarschuwing in de derde ronde heeft hem zeker de partij gekost!! Meer foto's en verslag volgen later vandaag!!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Marum/IMG_82.jpg

By the way....volgelingen van de enige echte Mixfight legende Pendakar Ray zijn ook gisteravond gesignaleerd in Marum!!!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Marum/IMG_71.jpg

Effective
15-03-2009, 12:57
By the way....volgelingen van de enige echte Mixfight legende Pendakar Ray zijn ook gisteravond gesignaleerd in Marum!!!



Hahahaha! Dat zijn mensen van een teakwondoclub uit drachten, trainers en verzorgers liepen allemaal met een zwarte band om:D.
Heeeeeeel apart.:D

blackadder
15-03-2009, 13:02
Hahahaha! Dat zijn mensen van een teakwondoclub uit drachten, trainers en verzorgers liepen allemaal met een zwarte band om:D.
Heeeeeeel apart.:D
Ik vond die bling bling op hun kleren wel wat hebben. Alsof ze regelrecht uit een jaren '90 karate film waren gestapt.

Khanom Thom
15-03-2009, 13:05
Hahahaha! Dat zijn mensen van een teakwondoclub uit drachten, trainers en verzorgers liepen allemaal met een zwarte band om:D.
Heeeeeeel apart.:D

Ja WTF, het leek wel de oudere all-style wedstrijden uit de jaren tachtig! Ze hadden ook groot op de rug een plaatje van een tijger staan met de volgende tekst erbij; Kickboxing American Syle. Ebn de tekst fighter op borst...

Heeeeeeel apart ;)

Elsomo Marum
15-03-2009, 13:15
haha, inderdaad!! De partij Veenstra vs Bouma was erg leuk om te zien. De Kruisweg ging compleet los. Volgens mij is Veenstra de enige C-klasser met een eigen supportersclub + bijbehorende merchandise. :) De openbare waarschuwing in de derde ronde heeft hem zeker de partij gekost!! Meer foto's en verslag volgen later vandaag!!

Patrick heeft een trouwe schare van supporters van meer dan 100 supporters!, waarvan de "harde" kern inmiddels een t-shirt heeft aangeschaft met Patrick zijn naam en foto in actie. Zijn halve woonplaats loopt uit om hem te zien vechten. Uiteraard niet alleen omdat het een dorpsgenoot is, maar vooral omdat het spektakel is als hij in de ring staat. Hij staat garant voor harde acties en een enorme fighting spirit. Jammer, dat het onbeslist was. Ik ben het met Richelieu eens, dat de waarschuwing hem de partij heeft gekost. Patrick was gewoon beter, met alle respect naar Jaap toe. Ook hij heeft een goede partij gevochten. Natuurlijk respecteren wij de beslissing van de scheidsrechter, al zijn we zelf van mening dat een vechter niet steeds voorover moet gaan hangen. Je loopt dan gewoon de kans op een knie in je gezicht. Maar goed,het was een leuke avond. Alle bezoekers bedankt, mixfight bedankt en in het bijzonder alle supporters van Patrick. Het was weer grandioos.!

m.g
15-03-2009, 13:16
Hahahah ... altijd leuk om te zien dat er nog trouwe volgelingen zijn van de Pendakar Ray.