PDA

View Full Version : Dana White: Rampage gets title shot if he wins from Jardine.



Sendur
06-03-2009, 12:49
Dana White zegt tijden de pre fights presser op UFC.com dat als Rampage wint hij een titleshot krijgt.

Ik vindt dit zwaar oneerlijk tegenover Machida die volgens mij toch echt de Title mag claimen nu.

Ik vind dit weer een zware tegenvaller van de UFC en van Dana White.

Zal Machida ooit een title shot krijgen????:crying:

dirk5
06-03-2009, 12:55
Zal Machida ooit een title shot krijgen????:crying:

ach, Evans heeft hem uiteindelijk ook gekregen dus ik ga er van uit van wel.

De eerlijkheid is in ieder geval ver te zoeken.

Boutsen83
06-03-2009, 13:35
en als Jardine wint krijgt hij zeker een title shot
hahaha

Emilio
06-03-2009, 15:01
Idd. Daar kunnen ze weer een mooi dramatisch evenement van maken. Teamgenoot tegen Teamgenoot.

Spencer
06-03-2009, 15:47
Misschien hierna een wedstrijd maken, Rampage vs. Machida ? Kijken wie er wint, die mag daarna voor de titel... :)

Biiyen
06-03-2009, 16:39
en als Jardine wint krijgt hij zeker een title shot
hahaha


Neen, als Jardine wint dan krijgt Machida de titel shot. En het gevecht vind plaats op UFC100.

Rooie draad mensen, rooie draad.

Sendur
06-03-2009, 20:22
Neen, als Jardine wint dan krijgt Machida de titel shot. En het gevecht vind plaats op UFC100.

Rooie draad mensen, rooie draad.
\



Jep zo gaat het.

kooivechter
06-03-2009, 20:47
vind het schandalig van die white. dit kun je toch aan niemand verkopen dat Machida niet gelijk een titel shot krijgt. Ongelofelijk dit. Amerikanen zoals Lesnar krijgen na 1 gewonnen partij een titel shot en lyoto na 6 gewonnen partijen achter elkaar, zelfs nog nooit een ronde verloren in de octagon, moet nog wachten als jackson wint. Dat hij elke keer zo ongestoord z'n gang kan gaan deze man. pure commercie ook in deze sport.

Allinn
06-03-2009, 21:38
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten

kooivechter
06-03-2009, 22:21
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten

dat hebben we gezien hoe hij als een nicht vocht in z'n laatste partij.

MilfhunterMMA
06-03-2009, 22:28
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten

maak van niemand in ieder geval maar 1. En als hij vecht als een nicht, mag ik vragen hoe vaak jij je aars geriskeerd hebt in de ring?

Sendur
07-03-2009, 14:18
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten

\
Dit slaat echt nergens op wat een domme quote van jou zeg.

VOlgens mij hoor jij hier niet echt thuis als je Machida als een nicht vind vechten.

Hij is de 1e die Franklin K.O sloeg en hij in ongeslagen en hij sloeg ongeslagen Thiago Silva K.O

Gewoon dikke klets wat je daar zegt.

YoMarK
07-03-2009, 16:10
Gewoon dikke klets wat je daar zegt.
x2.

Bovendien kopen mensen juist wel een kaartje voor iemand als machida, tenminste de echte fans.

Blythe
07-03-2009, 16:20
Het zou zeker retarded zijn als Jackson direct weer een titleshot krijgt als hij van Jardine wint.

Imo eerst Machida vs. Jackson en de winnaar van die partij tegen Evans.

tom l
07-03-2009, 19:47
Machida verdiend een title shot harder als quinton imo. Ik denk echter dat Rampage toch verliest van Evans indien hij een title shot krijgt. Ik denk dat Machida het meeste kans heeft om Evans van de troon te stoten. Blijven hopen dat Machida-Evans er snel van komt!

tom l
07-03-2009, 19:50
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten

euh.... hmmmmm Wat is jou definitie van 'als een man vechten'? Zonder tactiek gewoon rammen? In dat geval vecht Machida inderdaad niet als een man, want hij is zowat de meest intelligente vechter die er momenteel rondloopt. Ik (en heel veel mensen op dit forum met mij) zien Machida wel graag vechten, dus hou je fokking bullshit voor je.

YoMarK
07-03-2009, 20:11
Misschien wat later dan "eerlijk" was geweest, maar Machida krijgt echt wel z'n titleshot.

majide
07-03-2009, 20:16
Machida moet het volgende in de rij

danielsan
08-03-2009, 22:41
Ja tuurlijk is het commercie. Machida moet maar als een man vechten en niet als een nicht, niemand wil hem zien vechten


Denk dat jij het beter bij wwe worstelen of zo kan houden!
Machida is de meest getalenteerde vechter die de ufc heeft!!!

Pride_187
08-03-2009, 23:22
quinton is anders wel duidelijk top 3 ufc. alles gewonnen behalve discutabel verlies tegen forrest griffin. rashad evans was ook daar in de top na de winst op liddel. Machida ook. Ze moeten toch een voor 1 aan de 1 beurt komen. Verschil is, Rampage is al een gevestigde naam en Machida was zich nog op de ladder omhoog aan het werken.

Pride_187
08-03-2009, 23:23
btw, mocht 1 van de 2 geblesseerd uitvallen, zal die waarschijnlijk tegen machida vechten. Misschien wel interim titel?