PDA

View Full Version : MIR INJURED; OUT OF UFC 98 BOUT WITH LESNAR

Biiyen
07-03-2009, 00:36
Just as quickly as it was announced, a UFC heavyweight title unification bout between current champion Brock Lesnar (http://www.mmaweekly.com/new-ff.asp?ff=BLesnar) and interim titleholder Frank Mir has apparently been scrapped.

Fiveouncesofpain.com reported that Mir suffered a back injury that has kept him from training recently and caused his removal from the UFC 98 main event bout.

Multiple MMAWeekly.com sources, however, indicated that it is a knee injury that has precluded Mir from training. They also said that he recently underwent surgery to repair the knee, which will sideline him for the next four to six weeks to allow the knee to sufficiently heal.

The UFC had no comment at the time of publication. It is currently unknown if the promotion will try to find a replacement for Mir in the bout with Lesnar, or if they will move to insert a new UFC 98 headline bout.

Slome
08-03-2009, 12:35
wie is Brooke??? we kijken toch niet met ze alleen naar the bold & the beautifull....

Dana White has heard nothing from Mir’s camp about the knee injury.

http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2008/06/dana.jpg

Despite reports of Frank Mir pulling out of his fight with Lesnar due to a new injury, Dana White has heard nothing about the fight being pushed back to a later date.

“I don’t know anything about it, so I honestly couldn’t tell you anything about it,” White said of Mir’s injury and the report that the fight was off. “I’m not too worried about it now. If that were the situation, I’d know about it. I honestly don’t know right now. I haven’t talked to Frank and I haven’t talked to Lesnar and if that’s the situation, I’m not going to make any statements until I talk to everybody.”

dietrik
08-03-2009, 12:41
White met een dead kennedy's shirt. Het moet niet gekker worden.

anonymous001
08-03-2009, 12:50
White met een dead kennedy's shirt. Het moet niet gekker worden.

Intromuziekje van de UFC wel eens gehoord?

Mij verbaast het iig niets...

Maar grappig is het wel: het is nog een antichristelijk shirt ook (sort of)...

Jani
08-03-2009, 13:46
hij zal wel worden verplaatst naar ufc 100

MB667
08-03-2009, 14:03
zijn genoeg andere gasten die toch tegen hem kunnen vechten en een kans maken.....

anonymous001
08-03-2009, 14:04
zijn genoeg andere gasten die toch tegen hem kunnen vechten en een kans maken.....

Bv. de winnaar van Carwin-Gonzaga! :eek:

MB667
08-03-2009, 14:15
gewoon noguera tegen hem laten vechten.

oliebol
08-03-2009, 15:36
Ik zeg... Fedor :p zou toch leuk zijn, Fedor zou de partij wel willen maar ik denk de UFC niet

sikkwitttet
08-03-2009, 16:33
i smell a HOAX???

anonymous001
08-03-2009, 16:45
i smell a HOAX???

Idd!

Wat is je bron, Biiyen?

appelsap
08-03-2009, 17:14
Idd!

Wat is je bron, Biiyen?

Geen hoax want ik heb gisteren met mensen gesproken die met Mir trainen. Hij is idd geopereerd aan zijn knie en Mei komt iets te vroeg. Ze willen het naar juli verplaatsen...(idd UFC 100), maar de vraag is of Lesnar daar mee akkoord gaat.
Dana heeft ook nog wel wat te zeggen want die heeft er ook ongeveer persoonlijhk voor gezorgd dat Monitauro vocht, ondanks een gescheurde knieband een week na een zware antibiotica kuur mbt een staphinfection...All for the money babe...

Spencer
08-03-2009, 19:18
Erg jammer van de blessure, zat al uit te kijken naar de wedstrijd :(

Biiyen
08-03-2009, 20:03
i smell a HOAX???

Geen HOAX, gisteren nogmaals bevestigd tijdens de PPV. Mir Vs Lesnar gaat naar UFC 100 en Rampage Vs Evans gaat naar UFC 98.

Mack
08-03-2009, 21:15
wie is Brooke??? we kijken toch niet met ze alleen naar the bold & the beautifull....

Hoe weet jij dat ze in de Bold & the Beautiful speelt?? ;)

sikkwitttet
09-03-2009, 13:52
oke geen bull. maar blijf het toch wel allemaal te mooi vinden(oke blessure is nooit mooi). opeens word de fight der fights in de ufc natuurlijk die van ufc 100. brock vs mir. kun je voorstellen. gweoon gay. weet zeker dat dit gehyped als een bitch wordt.a fight to forget all other fights. tonight at the ufc 100, its the ultimate showdown in ufc and mma history. damn, gayer dan kimbo

nick
09-03-2009, 17:26
http://www.youtube.com/watch?v=vpRlDLeGu9Q

Mark105
09-03-2009, 17:29
Als je een contract bij de UFC tekent betekent dat gewoon dat je vecht wanneer en tegen wie Dana dat wil.
Wat ook logisch is, anders word het natuurlijk een puinhoop.
En bevalt dat je niet. Moet je je contact inleveren.