PDA

View Full Version : Binnenkort twee vrienden op K-1 regels Melvin Manhoef vs Badr Hari.



K-1sunstarr
07-03-2009, 13:16
Beste mixfight forumleden zoals bekend vecht Melvin voor de K- 1 Heavyweight Title Tournemant.
Dus vroeg of laat komen Melvin en Badr tegen elkaar te staan.
Wie gaat “ KO” want ze kennen elkaar zwakke kanten, ze zijn vrienden en trainingsmaten, ze kennen elkaar door en door.
Wie van de twee win op K-1 regels.

Tony
07-03-2009, 13:20
Ik ben geneigd om te zeggen dat Badr wint...

Maar dat is alleen als hij Melvin op afstand weet te houden. Als Melvin de afstand goed gecontroleerd krijgt en hij weet binnendoor te komen... Dan denk ik serieus dat Badr ff op zwart gaat.

Badr is nog niet zo heel lang geleden door Alistair geKO'ed... Dat zal denk ik ook wel een bepalende factor gaan worden..

WAR Manhoef!!!

Wiseguy
07-03-2009, 13:29
Deze 2 zullen nooit tegen elkaar uitkomen. De enige manier is via de WGP. Een dan wint Badr dit overduidelijk. Het verschil in reach is enorm!

Kingster
07-03-2009, 13:32
Mocht melvin het heavyweight tournament winnen dan verwacht ik wel dat hij een ticket krijgt voor de laatste 16. Mocht hij deze pot dan winnen dan komt hij badr vast wel tegen in de Wgp final.

Ben meer fan van melvin dan van badr, dus........... Go melvin!

simtekf1
07-03-2009, 14:06
De enige optie is idd de Final want ik denk niet meer dat Hari qua gewicht nog voor de Heavyweight titel kan vechten. (vorig jaar zat hij al op 98 kg en dat word alleen maar meer)

Wil er niet eens over na denken wie eventueel zal winnen, mijn favo's.

TOON
07-03-2009, 14:21
badr is al vaker gaan zitten op stoten van tegenstanders die minder power hadden dan Manhoef....dus als ie de afstand klein kan houden, zoals Aerts tegen Schilt dan heeft ie een kans....ik weet het eerlijk gezegd niet, eerst zien dan geloven deze partij...

Evilman
07-03-2009, 16:49
badr is washed up :p
go manhoef!

pwie
07-03-2009, 17:13
Deze 2 gaan nooit tegen elkaar vechten zijn maatjes al hun hele leven heb dit wel eens gelezen dus komt er nooit.

Wiseguy
07-03-2009, 18:38
Dit is ook een pot die ik absoluut niet wil zien. In de 1e plaats omdat het vrienden zijn en in de 2e plaats omdat ik fan ben van beide en geen partij zou kunnen kiezen dus wie er ook zou winnen zou er gemengde gevoelens aan overhouden.

rafi
07-03-2009, 18:40
Deze 2 gaan nooit tegen elkaar vechten zijn maatjes al hun hele leven heb dit wel eens gelezen dus komt er nooit.
x2 die 2 zijn als broers van mekaar

oliebol
08-03-2009, 00:32
Lijkt mij niet dat Badr zijn vriend Manhoef uit gaat dagen voor de k-1 titel, ik denk eerder dat hij nu maar voor die superheavyweight titel gaat ofzo. Maar als ze tegen elkaar uitkwamen en Badr zou het slim spelen dan zou hij dit wel winnen denk ik, het lengteverschil is echt groot en daar zou Badr dan slim gebruik van moeten maken

goro
08-03-2009, 02:47
wrom open je zo een belachelijke topic?