PDA

View Full Version : Rampage



Casparvdzouw
08-03-2009, 21:54
3x vechten in een korte periode?

Wanderlei December 27, 2008: Oké niet heel veel punches genomen of een zwaar gevecht, maar toch een kamp van 8 week en weg van zijn gezin is niet altijd even lang

Keith jardine March 7, 2009: 3 rondes toch zwaar knokken, ook wel stoten genomen en vele trappen, weer een zwaar kamp achterwege.

Rashad evans: May 23, 2009(ufc 98)

Dat is toch aardig veel 3x in 5 maanden, verdient hij niet wat meer rust of ligt dat nou aan mij ?

Jochem
08-03-2009, 21:56
3x vechten in een korte periode?

Wanderlei December 27, 2008: Oké niet heel veel punches genomen of een zwaar gevecht, maar toch een kamp van 8 week en weg van zijn gezin is niet altijd even lang

Keith jardine March 7, 2009: 3 rondes toch zwaar knokken, ook wel stoten genomen en vele trappen, weer een zwaar kamp achterwege.

Rashad evans: May 23, 2009(ufc 98)

Dat is toch aardig veel 3x in 5 maanden, verdient hij niet wat meer rust of ligt dat nou aan mij ?


Hij wil de Belt! Dat maakt het makkelijk denk ik.

Casparvdzouw
08-03-2009, 21:57
Hij wil de Belt! Dat maakt het makkelijk denk ik.

Dat is zo, als je iets wil moet je er ook volledig voor gaan. MAAR dat maakt het er niet makkelijk op om 3 zware kampen te doorstaan en 3 gevechten in zo'n korte periode

Karel
08-03-2009, 22:03
hij zit in ieder geval in een ritme, hopelijk werkt dat voor hem

anonymous001
08-03-2009, 22:06
Jezus.

Ik ken zat mensen die een keer in de twee weken vechten in het thaiboksen, waarin je toch een stuk meer klappen krijgt...

Casparvdzouw
08-03-2009, 22:11
Jezus.

Ik ken zat mensen die een keer in de twee weken vechten in het thaiboksen, waarin je toch een stuk meer klappen krijgt...

True

Vond het alleen ongebruikelijk voor de ufc om vechters zo vaak te laten vechten in een korte periode

sikkwitttet
08-03-2009, 22:14
Jahwe

ik ken mensen die moeten 5 keer per week werken, goverdomme meer dan 8 uur per dag. en over het verdiende geld moeten ze ook nog eens geld afstaan aan een of andere blauwe brief stuurder.

shit, niet zeiken. 10 jaar geleden huilen dat niemand genoeg kon verdienen, omdat ze niet genoeg verdiende en niet genoeg konden vechten. nu huilen dat ze eens in de 1.5 2 maanden moeten knokken.

kut we worden mainstream. er komen nu al weer de tennis en schaatsers smoesjes. neej ik wil nu niet vol uit gaan, want over 2 maanden wil ik vlammen(tijd zat toch om te herstellen????), of ik laat de 1500 meter voor wat ie is, kwil volgende week goed de 1000 meter kunnen presteren.

nu dus, nee ik wil nu niet vechten, want over 2 maanden moet ik weer misschien.
HELP

Karel
08-03-2009, 22:14
tja als je ouder wordt heb je niet zoveel tijd meer een titel binnen te halen

Casparvdzouw
08-03-2009, 22:17
Ik vraag me af of hij niet wat meer rust nodig heeft voordat hij opnieuw een partij vecht, en dat het ongebruikelijk is voor de UFC om een vechter in een korte periode meerdere keren laat vechten. Ik zeg niet dat het niet MOGELIJK is om dat te doen

geen reden om mij aan te gaan vallen

marcelt
08-03-2009, 22:24
Jezus.

Ik ken zat mensen die een keer in de twee weken vechten in het thaiboksen, waarin je toch een stuk meer klappen krijgt...

Ja alleen jammer dat ze ook allemaal internet op gaan ;)

bryan
08-03-2009, 22:50
wat denk je van american football wedstrijden... ook iedere week een wedstrijd in de NFL.. en is ook echt niet misselijk..

dietrik
08-03-2009, 22:56
Of nederlandse ijshockeyers die snipperuren moeten opnemen om in de play off periode 3 wedstrijden per week te spelen.

In de reguliere comperitie is 2 wedstrijden per week normaal.

KO TKO
08-03-2009, 23:28
Might have been posted but w/e.

By Dana White’s account, UFC 96 was Quinton Jackson’s last test before facing off with light heavyweight champion Rashad Evans this summer. But that was before a nagging knee injury took interim heavyweight champ Frank Mir from his rematch with heavyweight champ Brock Lesnar at UFC 98.

White heard the news in Columbus, and spent the next hours confirming it, with matchmaker Joe Silva in one ear, giving updates, and Evans in the other, interviewing people.

Saturday’s fight did not put the UFC president in an awkward position. Jackson edged Keith Jardine in a hard-fought decision; the stage was set. The only problem was May. They were short a main event.

After the fight, White gave Jackson the happy news he may need to do another quick turnaround to save the May 23 show in Las Vegas. It would be the former champ’s third fight in five months.

“He’s really excited and thrilled,” quipped White at the post-fight presser for the Columbus, Ohio event.

Jackson, while excited to face Evans, was non-committal about whether he’d be ready for UFC 98 in May.

“I want my belt back,” he proclaimed. “I’ve got to talk to my manager, see if everything’s cool. I’ll tell Dana in a couple of days.”

For the first time in his career, Jackson felt he’d burned out prior to the fight. The road wear from a long camp over the pond at the Wolfslair took its toll in the first round.

“I’ve been training really hard,” he explained. “I felt like I was a little bit over-trained tonight. I could feel it in my training camp. I want to be the best I could be and I want to show the world that I am one of the best fighters in the world. I don’t want to be one of these fighters that just gets the win… I want to knock people the hell out.”

In the case that Jackson was not ready to fight, White said he had a back-up plan.

“We’re still going to make sure Quinton is 100-percent,” he said. “It’s not a done deal. Quinton’s got to go – he’s got to get some things checked out, make sure he’s 100-percent healthy, and if he is, that will be the fight. If he’s not, it will be Lyoto Machida.”

Machida has already accepted the bout, according to White.

As the press conference closed, Jackson was hopeful for the shot at the title in May. "You know, I'd do anything for Dana. I'm just sitting here thinking, most likely, my black ass will be up in the mountains training in the next two weeks."

White interjected, "If he feels like he can't take this fight, we don't want him to take this fight."

Jackson left it leaning towards a May 23 date with Evans, however, saying, " I'm gonna try though."

Source: - RAMPAGE HOPEFUL, BUT DATE WITH RASHAD NOT SET - MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=8344&zoneid=2)

Pride_187
08-03-2009, 23:38
3x vechten in een korte periode?

Wanderlei December 27, 2008: Oké niet heel veel punches genomen of een zwaar gevecht, maar toch een kamp van 8 week en weg van zijn gezin is niet altijd even lang

Keith jardine March 7, 2009: 3 rondes toch zwaar knokken, ook wel stoten genomen en vele trappen, weer een zwaar kamp achterwege.

Rashad evans: May 23, 2009(ufc 98)

Dat is toch aardig veel 3x in 5 maanden, verdient hij niet wat meer rust of ligt dat nou aan mij ?

Hij verdient iig genoeg geld in 6 maanden tijd;)

Il Loco
09-03-2009, 00:13
Koscheck dan, die vecht volgens mij vaker, én in kortere tijd..

PS: te lui om te checken hoe vaak, good night.:cool2:

chief108
09-03-2009, 07:56
idd...
5 dagen in de week werken is ook geen pretje hoor :)

als Rampage wil knokken
laat hem dan lekker knokken

Sendur
09-03-2009, 08:59
Dit is juist goed voor Rampage.

Hij weet als hij de belt heeft dat hij daarna wel even time off krijgt.

TOON
09-03-2009, 10:23
Hij wil de Belt! Dat maakt het makkelijk denk ik.

ik denk ook dat meespeelt dat de UFC wil dat hij de belt krijgt....werken ze toch wat meer mee in de matchmaking e.d.

Remco
09-03-2009, 10:29
Persoonlijk denk ik dat Rampage meer last heeft van zijn beperkte arsenaal als vechter dan van het feit dat hij weer eens wat vaker vecht. Ik denk echt dat Rashad hem alle hoeken van de Octagon gaat laten zien. Met alleen een linker- en rechterhoek komt ie er niet. Ik zie Rampage overigens wel zitten als commentator.

Blythe
09-03-2009, 10:56
Jahwe

ik ken mensen die moeten 5 keer per week werken, goverdomme meer dan 8 uur per dag. en over het verdiende geld moeten ze ook nog eens geld afstaan aan een of andere blauwe brief stuurder.

shit, niet zeiken. 10 jaar geleden huilen dat niemand genoeg kon verdienen, omdat ze niet genoeg verdiende en niet genoeg konden vechten. nu huilen dat ze eens in de 1.5 2 maanden moeten knokken.

kut we worden mainstream. er komen nu al weer de tennis en schaatsers smoesjes. neej ik wil nu niet vol uit gaan, want over 2 maanden wil ik vlammen(tijd zat toch om te herstellen????), of ik laat de 1500 meter voor wat ie is, kwil volgende week goed de 1000 meter kunnen presteren.

nu dus, nee ik wil nu niet vechten, want over 2 maanden moet ik weer misschien.
HELP

Lekker appels met peren vergelijken. Om te kunnen pieken in de absolute top van de meest competitieve sporten, kun je niet anders dan zo trainen, je kan er nou eenmaal niet altijd voor de volle 100% staan.

Als je altijd wil pieken zul je nooit de nummer 1 worden.

ontopic:
Ik vind ook dat Jackson wel weer héél snel moet vechten.. daarnaast had ik verwacht dat hij na al die intensieve trainingskampen iets meer inhoud had gekregen (niet alleen stand-up/clinchwerk). Ben benieuwd of hij nog ooit echt gebruik gaat maken van leg kicks en ground&pound..

TheHagueBoxer
09-03-2009, 14:48
ik denk ook dat dit teveel van het goede is voor rampage, vooral omdat hij aangaf al overtrained te zijn voor dit gevecht tegen keith, en hij kan nu dus geen rustperiode nemen...

sikkwitttet
09-03-2009, 19:08
sorry blijf er bij. het is zijn beroep. dus niet bitchen. of het nu optimaal is of niet.gewoon knokken.

andere kant jah hij is best wel eentonig. maar zolang je wint boeiend. aoki wint ook alleen maar op de grond. sowat. hij wint.

Sendur
10-03-2009, 09:13
Geef de title Shot maar aan Machida!!!!!!!!!!!
Die heeft het meer verdient.


Rampage kan beter even tijd rusten, zijn tijd komt wel.

Emilio
10-03-2009, 11:18
Ik vond Rampage ook niet echt heel sterk ogen.

Ik denk dat Rashad te snel voor hem gaat worden.