PDA

View Full Version : Hesdy Gerges wint wederom!!!!



badrdemo
09-03-2009, 00:10
Hesdy Gerges heeft vanavond 8 maart op het Beatdown gala in amsterdam wederom gewonnen!!!
Zijn tegenstander was niemand minder dan Brian Douwes die hij overduidelijk op punten wist te verslaan.
Respect voor beide vechters maar petje af voor Hesdy die keer op keer de winst mee naar huis weet te nemen. Osu!!!

Richelieu
09-03-2009, 00:12
Gerges is erg goed bezig! Ben nu wel heel benieuwd naar zijn partij @ Amsterdam FightClub!!

Qtie-Pie
09-03-2009, 01:06
Gerges is erg goed bezig! Ben nu wel heel benieuwd naar zijn partij @ Amsterdam FightClub!! Harmen ik heb je gemist :ehhh:

doom
09-03-2009, 08:30
Topper die gozer

De man van 14K
09-03-2009, 10:25
gerges is zeker een topknokker..

Slome
09-03-2009, 10:31
Gerges komt er wel.... als ie dr al niet is:fp:

doom
09-03-2009, 14:50
hij is er bijna over 4 weken Ricardo vd Bos

Jarno
09-03-2009, 15:20
Jammer dat er geclincht mocht worden in deze partij. Kwam de partij niet ten goede imo...

gieloe
09-03-2009, 15:47
Ik heb nog nooit zo een 'slechte' vechter gezien met zoveel overwinningen. Ik begrijp werkelijk niet dat er niemand uit de subtop deze jongen gewoon verslaat.
Ik vindt dit een zeer onatractieve vechter die toch telkens weer zijn tegenstanders op een zeer eendimensionale manier weet te verslaan. Ik heb zelfs weleens vergelijkingen gelezen op diverse fora met Badr Hari of dat hij beter zelfs zou zijn. Het moet niet gekker worden denk ik dan. In mijn ogen heb je daar veel meer kwaliteit voor nodig. Maar goed, hij heeft het toch maar weer even geflikt gisteren. Chapeau!

doom
09-03-2009, 16:41
zo slecht is die dan zeker niet als hij steeds wint misschien in jouw ogen maar niet in de ogen van de jury

rafi
09-03-2009, 16:45
Ik heb nog nooit zo een 'slechte' vechter gezien met zoveel overwinningen. Ik begrijp werkelijk niet dat er niemand uit de subtop deze jongen gewoon verslaat.
Ik vindt dit een zeer onatractieve vechter die toch telkens weer zijn tegenstanders op een zeer eendimensionale manier weet te verslaan. Ik heb zelfs weleens vergelijkingen gelezen op diverse fora met Badr Hari of dat hij beter zelfs zou zijn. Het moet niet gekker worden denk ik dan. In mijn ogen heb je daar veel meer kwaliteit voor nodig. Maar goed, hij heeft het toch maar weer even geflikt gisteren. Chapeau!
x2 dat vind ik ook. btw doom is het zelfde als jamilla. de een is golden glorie slet en de ander chakuriki snol.

badrdemo
09-03-2009, 17:07
Ik heb nog nooit zo een 'slechte' vechter gezien met zoveel overwinningen. Ik begrijp werkelijk niet dat er niemand uit de subtop deze jongen gewoon verslaat.
Ik vindt dit een zeer onatractieve vechter die toch telkens weer zijn tegenstanders op een zeer eendimensionale manier weet te verslaan. Ik heb zelfs weleens vergelijkingen gelezen op diverse fora met Badr Hari of dat hij beter zelfs zou zijn. Het moet niet gekker worden denk ik dan. In mijn ogen heb je daar veel meer kwaliteit voor nodig. Maar goed, hij heeft het toch maar weer even geflikt gisteren. Chapeau!

Misschien kan jij hem effe verslaan toch?
Snap niet dat je dat je zo respectloos over een vechter praat na dat je 1 partij van hem heb gezien.
Het was idd een niet al te mooie partij maar dat lag aan beide vechters.
Hesdy wou wel op afstand vechten maar Brian kwam steeds eenzijdig met 2 hoeken en viel hij in Hesdy zijn armen waarop Hesdy slim zin punten pakt door te knieen en Brian deed dat dus weer niet.
Kijk je kan zeggen wat je wilt maar het verhaal is heel simpel.
Brian heeft gewoon niet kunnen winnen van Hesdy en dat is een feit.
En dat de beste stuurlui aan wal staan is ook een feit.
Respect voor beide vechters die er allbei zeker gaan komen. Osu!!

oliebol
09-03-2009, 17:08
sommige vechters lijken ook niet heel erg goed, maar als je tegenover ze staat weet je gewoon niet wat je kunt doen omdat ze alles doorhebben en er anders op reageren als je dacht. Zulke tegenstanders zijn vervelend om tegen te staan :p Ze zijn wel gewoon erg goed, maar als je de partij van buitenaf ziet lijkt de vechter helemaal niet zo fantastisch. misschien is dat bij Hesdy ook wel een beetje?

badrdemo
09-03-2009, 17:10
x2 dat vind ik ook. btw doom is het zelfde als jamilla. de een is golden glorie slet en de ander chakuriki snol.


Beetje meer respect vriend met je slet en snol!!
Kom een keertje langs bij gg of chakuriki dan zullen ze jouw als sletje gebruiken!!! En dat is 100%

rafi
09-03-2009, 17:25
Beetje meer respect vriend met je slet en snol!!
Kom een keertje langs bij gg of chakuriki dan zullen ze jouw als sletje gebruiken!!! En dat is 100%
ben je gek weetje hoe ver dat rijden is.:D en dan kom er het zelfde als jouw er uit te zien. heb daar geen zin in
http://farm4.static.flickr.com/3077/3132619710_f8a7fbd069_o.jpg


http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/funny-pics-151698/images/smilies/roflol.gif

badrdemo
09-03-2009, 17:51
ben je gek weetje hoe ver dat rijden is.:D en dan kom er het zelfde als jouw er uit te zien. heb daar geen zin in
http://farm4.static.flickr.com/3077/3132619710_f8a7fbd069_o.jpg


http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/funny-pics-151698/images/smilies/roflol.gif

Gab het feit dat je dit soort plaatjes op je computer heb staan zegt al genoeg man. Dat je dat soort dingen zo snel tevoorschijn toverd maakt al duidelijk dat je een heel assortiment van dat soort gay dingen op je computer hebt. Wat ben jij een viezerik zeg. Dat je homo bent ok maar dat je ons gaat lastig vallen met fotos die je hebt geschoten op je favoriete homo ontmoetingsplaats gaat wel heel erg ver. En dat je dit soort fotos plaatst op kickbox forums laat iedereen ook wel weer weten met wat voor oog jij de vechters bekijkt. Ik stop bij deze ook de discussie met jouw want vind het misselijkmakend. Kom ook maar niet langs gg of chakuriki want het zou alleen leuk zijn als je het niet lekker zou vinden maar bij jouw is het een soort van droom die uit zou komen en dat gun ik je niet.

rafi
09-03-2009, 17:55
nee. als ik kom dan kom ik voor jouw en dan gaan we samen lekker stappen in amsterdam. gapieeeeeeeeee

gieloe
09-03-2009, 19:59
hahaha rafi die pic is echt priceless! Echt een supergoede en ik begrijp dat hij deze op zijn computer heeft staan puur zodat hij deze kan posten voor mensen met subjectieve meningen zoals Doom en Badrdemo.

En Badrdemo ik heb het niet alleen over deze partij tegen brian maar meerdere partijen die ik gezien heb van hem. En de mooiste was tegen Guinty Vrede in Utrecht! Dat zegt dat ook wel weer wat, aangezien hij die vrij kansloos op KO verloor.

Dragao
09-03-2009, 20:12
lol lang niet gezien Goatse.cx

nu ga ik weer niet goed slapen

Rverm
09-03-2009, 20:41
ook ik ben niet zo'n fan van hesdy gerges...heb hem een aantal x zien knokken en vind er niks speciaals aan...hij heeft lengte voordeel...maar verder weinig extra's...in nederland is het een degelijke vechter maar meer dan dat zou die niet bereiken.

doom
09-03-2009, 22:00
wat een zielepoot die gieloe

RisingSun
09-03-2009, 22:20
Haha lol, ik heb zon vaag vermoeden dat rafi meer in vechtsport heeft bereikt dan badrdemo :D

Marchant
09-03-2009, 22:34
ook ik ben niet zo'n fan van hesdy gerges...heb hem een aantal x zien knokken en vind er niks speciaals aan...hij heeft lengte voordeel...maar verder weinig extra's...in nederland is het een degelijke vechter maar meer dan dat zou die niet bereiken.


Als je hesdy echt een beetje zou volgen dan had je geweten dat hij al meer heeft bereikt dan alleen in nederland:fp:.
Dus volgens mij heb je een beetje last van het papagaai syndroom,
"Lekker mee lullen met de andere"

Hesdy Gerges
Weight: 100kg
Titles: Dutch champion 2008
/ Benelux champion 2008
/ European champion 2008
Resultes: 28fights - 24win/3lose/1draw/10k.o.

Ik Bedoel het kan zijn de je een vechter niet mooi vind vechten of dat het niet je favoriet is maar ga geen onzin uitkramen dat zo iemand niet kan vechten.

En ik vindt je foto ook wel een beetje vreemd Rafi, maar ieder zijn smaak:wacko:
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/rafiloves.jpg

Marchant
09-03-2009, 22:46
Nou, ik heb Hesdey nu twee keer zien vechten, hij is taai en countered goed.
Maar denk dat Hesdey rustig gebracht moet worden...dan komt het goed. Maar geen hypes omtrent zijn persoon! Denk dat Tom hetzelfde denkt....

:beerchug:

Rverm
09-03-2009, 23:19
Als je hesdy echt een beetje zou volgen dan had je geweten dat hij al meer heeft bereikt dan alleen in nederland:fp:.
Dus volgens mij heb je een beetje last van het papagaai syndroom,
"Lekker mee lullen met de andere"

Hesdy Gerges
Weight: 100kg
Titles: Dutch champion 2008
/ Benelux champion 2008
/ European champion 2008
Resultes: 28fights - 24win/3lose/1draw/10k.o.

Ik Bedoel het kan zijn de je een vechter niet mooi vind vechten of dat het niet je favoriet is maar ga geen onzin uitkramen dat zo iemand niet kan vechten.

En ik vindt je foto ook wel een beetje vreemd Rafi, maar ieder zijn smaak:wacko:
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/rafiloves.jpg

ik volg vechtsport zeer op de voet, vind zijn startlijst ook indrukwekkend als je dat zo ziet...alleen zie hem de echter niet de echte top bereiken wat veel andere wel zien gebeuren. vind dat ie weinig overtuigend wint altijd. dat ie niet kan vechten heb ik nooit gezegd alleen vind hem geen overtuigende vechter, niet iemand die ik veel meer zie bereiken dan wat ie nu doet...

Marchant
09-03-2009, 23:27
ik volg vechtsport zeer op de voet, vind zijn startlijst ook indrukwekkend als je dat zo ziet...alleen zie hem de echter niet de echte top bereiken wat veel andere wel zien gebeuren. vind dat ie weinig overtuigend wint altijd. dat ie niet kan vechten heb ik nooit gezegd alleen vind hem geen overtuigende vechter, niet iemand die ik veel meer zie bereiken dan wat ie nu doet...

Tja oke ieder zijn mening maar ik vindt van de 24 gewonnen partijen 10 ko wel overtuigend is bijna 1ko op 2 partijen.
En vergeet niet dat hier ook partijen bij zitten waarvoor hij zich toen niet of nauwelijks op heb kunnen voorbereiden , waar hij op het laatste moment inviel.

gieloe
09-03-2009, 23:44
Tja oke ieder zijn mening maar ik vindt van de 24 gewonnen partijen 10 ko wel overtuigend is bijna 1ko op 2 partijen.
En vergeet niet dat hier ook partijen bij zitten waarvoor hij zich toen niet of nauwelijks op heb kunnen voorbereiden , waar hij op het laatste moment inviel.

Je zal al die partijen maar achter elkaar moeten gaan zien. Ik denk dat je je uiteindelijk stierlijk zal vervelen. Dat is wat ik ermee bedoelde. En anders moet je me eerste post nog maar eens goed doorlezen.

Marchant
10-03-2009, 00:36
Ik heb nog nooit zo een 'slechte' vechter gezien met zoveel overwinningen. Ik begrijp werkelijk niet dat er niemand uit de subtop deze jongen gewoon verslaat.
Ik vindt dit een zeer onatractieve vechter die toch telkens weer zijn tegenstanders op een zeer eendimensionale manier weet te verslaan. Ik heb zelfs weleens vergelijkingen gelezen op diverse fora met Badr Hari of dat hij beter zelfs zou zijn. Het moet niet gekker worden denk ik dan. In mijn ogen heb je daar veel meer kwaliteit voor nodig. Maar goed, hij heeft het toch maar weer even geflikt gisteren. Chapeau!


Je zal al die partijen maar achter elkaar moeten gaan zien. Ik denk dat je je uiteindelijk stierlijk zal vervelen. Dat is wat ik ermee bedoelde. En anders moet je me eerste post nog maar eens goed doorlezen.

Ik hoef jou post niet opnieuw door te lezen voor begrijpend lezen had ik een 6+ op school ruim voldoende dus.
Maar als je mijn post doorleest zie je dat ik ook aleen mijn mening hier over geef, en als jij het een saaie vechter vindt prima maar dat wil niet zeggen dat het een "Slechte vechter" is.
Bedoel ik vind de 10km schaatsen saai maar toch zit elke keer thialf vol :eek:
Er zijn dus genoeg mensen die dat wel mooi vinden.;)

gieloe
10-03-2009, 01:01
6+ is in mijn ogen NET voldoende. Neem het nog een paar keer door anders. Wie weet wordt dit wel een topic waar je voor de rest van je verdere leven profijt van zal hebben. Succes man!

badrdemo
10-03-2009, 01:23
Je zal al die partijen maar achter elkaar moeten gaan zien. Ik denk dat je je uiteindelijk stierlijk zal vervelen. Dat is wat ik ermee bedoelde. En anders moet je me eerste post nog maar eens goed doorlezen.

Zet al jouw partijen is op youtube dan.
Ik wil wel effe zien hoe het wel moet weet je.
Of je gaat effe naar chakuriki en ga je effe sparren met Gerges en leert hem wat van je technieken.
Zal hij echt wel op prijs stellen. Succes!

badrdemo
10-03-2009, 01:34
ik volg vechtsport zeer op de voet, vind zijn startlijst ook indrukwekkend als je dat zo ziet...alleen zie hem de echter niet de echte top bereiken wat veel andere wel zien gebeuren. vind dat ie weinig overtuigend wint altijd. dat ie niet kan vechten heb ik nooit gezegd alleen vind hem geen overtuigende vechter, niet iemand die ik veel meer zie bereiken dan wat ie nu doet...

Niet meer bereiken dat dat ie nu doet???
Let op ok!!
Paul Hooplot Onbeslist
Roger Pinas win ko
Ginty vrede lose ko r.i.p
Bob van Boxmeer win Tko
Wendell Roche win points
Murad bouzidi lose points maar ik was daar toen en van mij mocht het onbeslist zijn. Maar goed verlies is verlies!
Het 4 mans toernooi Brian douwes, Bob van Boxmeer, Hesdy Gerges en Big Mo. Eerste partij tegen Big mo win points en tweede partij Bob van Boxmeer win tko.
Wendell Roche win points
Jerrel Venetiaan win points en hij wist het 1 dag van te voren. Ze vroegen hem op de persconferentie of hij wilde knokken en deed het en won. Over karakter gesproken.
Jan muller win points
Brian Douwes win points.

Dit is alleen de A klasse en ik ben een paar buitenlandse partijen vergeten waar ik het niet van weet. Hij heeft in oosterijk , italie en egypte gevochten.
12 b partijen allemaal gewonnen. En dat in 1 jaar!!
Deze jongen is in 1 jaar van de c naar de a klasse gegaan en zit nog maar 2 jaar in die klasse.
Geef hem wat tijd en hij komt er wel.
Het is een proces dat langzaam komt maar uiteindelijk zal het er allemaal wa spectaciulairder uitzien en alles.
Probeer jij eerst dit hierboven voor elkaar te krijgen en post dan weer wat ok.
Succes en osu!!!

gieloe
10-03-2009, 01:56
Beste Badrdemo,

Dus eigenlijk mogen we alleen kaartjes kopen en voor de rest ons mond houden? Volgens mij werkt het hier niet zo, en zeker niet op fora! Tuurlijk zijn het mooie prestaties allemaal. En wie weet dat het er wel allemaal wat spectaculairder uit zal gaan zien in de toekomst. Maar als er iedere keer aparte topics voor deze vechter aangemaakt gaan worden dan moet je tegen dit soort kritiek ook bestand wezen.

Rverm
10-03-2009, 02:19
Niet meer bereiken dat dat ie nu doet???
Let op ok!!
Paul Hooplot Onbeslist
Roger Pinas win ko
Ginty vrede lose ko r.i.p
Bob van Boxmeer win Tko
Wendell Roche win points
Murad bouzidi lose points maar ik was daar toen en van mij mocht het onbeslist zijn. Maar goed verlies is verlies!
Het 4 mans toernooi Brian douwes, Bob van Boxmeer, Hesdy Gerges en Big Mo. Eerste partij tegen Big mo win points en tweede partij Bob van Boxmeer win tko.
Wendell Roche win points
Jerrel Venetiaan win points en hij wist het 1 dag van te voren. Ze vroegen hem op de persconferentie of hij wilde knokken en deed het en won. Over karakter gesproken.
Jan muller win points
Brian Douwes win points.

Dit is alleen de A klasse en ik ben een paar buitenlandse partijen vergeten waar ik het niet van weet. Hij heeft in oosterijk , italie en egypte gevochten.
12 b partijen allemaal gewonnen. En dat in 1 jaar!!
Deze jongen is in 1 jaar van de c naar de a klasse gegaan en zit nog maar 2 jaar in die klasse.
Geef hem wat tijd en hij komt er wel.
Het is een proces dat langzaam komt maar uiteindelijk zal het er allemaal wa spectaciulairder uitzien en alles.
Probeer jij eerst dit hierboven voor elkaar te krijgen en post dan weer wat ok.
Succes en osu!!!

vriend, ik snap dat je fan van hem bent, heb net even voor je gecheckt en www.hesdygerges.nl (http://www.hesdygerges.nl) bestaat nog niet. dus claim die domeinnaam en begin daar een site over hem waar geen kritiek gegeven kan worden. maak je over mijn startlijst maar niet druk, ik train een btj en verder voetbal ik. Je bent vast zo'n grappenmaker die nu gaat reageren met hou het dan bij voetbal maar ik ben gewoon iemand die vechtsport al 5 jaar zeer intensief volgt en een liefhebber van de sport is. en nu ga ik een tosti maken...

A.F.
10-03-2009, 02:57
Lol...

Dus we hebben nu badrdeno, doom voor chakuriki .... Jamila voor GG... Mr1leg voor Tommy

Ben ik nog iemand vergeten?

Oeiiiii.... Micha helemaal vergeten

En chief voor hardcore

connect
10-03-2009, 09:27
hesdey heeft niet de meest spectactulaire stijl maar zijn resultaten spreken voor zich en dat ie een dag van te voren een partij aanneemt tegen iemand als venitiaan die 2x van bonjasky won getuigd van de correcte mentaliteit.
wat ik ook weet is dat het een echt trainingsbeest is.
ik denk trouwens dat ie van ricardo vd bos op tko gaat winnen.
laatst won saki een wereldtitel van een nobody laat dan zo'n hesdey een keer een kans wagen lijkt miij.

badrdemo
10-03-2009, 10:45
Beste Badrdemo,

Dus eigenlijk mogen we alleen kaartjes kopen en voor de rest ons mond houden? Volgens mij werkt het hier niet zo, en zeker niet op fora! Tuurlijk zijn het mooie prestaties allemaal. En wie weet dat het er wel allemaal wat spectaculairder uit zal gaan zien in de toekomst. Maar als er iedere keer aparte topics voor deze vechter aangemaakt gaan worden dan moet je tegen dit soort kritiek ook bestand wezen.

Tuurlijk hoef jij niet je mond te houden alleen wil ik jouw in laten zien dat Gerges niet vecht om jouw te vermaken maar om zijn brood te verdienen en om te winnen en dat doet ie op dit moment goed!!!
Semmy Schilt heeft ook niet de meest mooie vechtstijl maar wint wel 4 keer de k1. Denk je dat het hem wat kan schelen dat mensen hem saai vinden met een miljoen bij elkaar gevochten euros op de bank?
Jij bent typisch zo een kleuter die zelf altijd al vechtsporter heb willen worden maar nooit over de angst van klappen krijgen bent gekomen en het toen maar gewoon is gaan volgen en van achter zijn computer vechters afkraakt. Gerges traind er elke dag keihard voor en zoals je ziet liegen zijn resultaten er niet om!!! Je zou best wat meer respect voor hem kunnen tonen wat hij kennende ook zeker voor jouw zou doen ook al ben je niks!!!

adenane
10-03-2009, 11:32
Tuurlijk hoef jij niet je mond te houden alleen wil ik jouw in laten zien dat Gerges niet vecht om jouw te vermaken maar om zijn brood te verdienen en om te winnen en dat doet ie op dit moment goed!!!
Semmy Schilt heeft ook niet de meest mooie vechtstijl maar wint wel 4 keer de k1. Denk je dat het hem wat kan schelen dat mensen hem saai vinden met een miljoen bij elkaar gevochten euros op de bank?
Jij bent typisch zo een kleuter die zelf altijd al vechtsporter heb willen worden maar nooit over de angst van klappen krijgen bent gekomen en het toen maar gewoon is gaan volgen en van achter zijn computer vechters afkraakt. Gerges traind er elke dag keihard voor en zoals je ziet liegen zijn resultaten er niet om!!! Je zou best wat meer respect voor hem kunnen tonen wat hij kennende ook zeker voor jouw zou doen ook al ben je niks!!!

Wat mensen je duidelijk proberen te maken hier is dat hoe goed iemand ook is, het soms niet aantrekkelijk oogt en mensen er nooit een kaartje voor zullen kopen. Kijk maar naar Chabari, die wint ook bijna alles maar er zijn sommige die het een straf vinden om er naar te kijken. Maar aan de andere kant, Hesdy's palmeiras liegt er niet om, dus hij zal wel kunnen kickboksen maar sommigen vinden zijn stijl niets, net zoals er mensen zijn die Italiaans voetbal niets vinden, terwijl ze bijna alles winnen.

gieloe
10-03-2009, 14:52
Tuurlijk hoef jij niet je mond te houden alleen wil ik jouw in laten zien dat Gerges niet vecht om jouw te vermaken maar om zijn brood te verdienen en om te winnen en dat doet ie op dit moment goed!!!


Wow Badrdemo,

Wat een post met haat zeg, het ziet er meer naar uit dat jij een gefrustreerde keyboardwarrior bent dan ik. Grappig dat je zegt dat ik mijn mond niet hoef te houden maar aan de andere kant als ik hem dan open doe dan krijg ik zo een denigrerende post terug. Tenzij je met je volgende post mijn mond weer open kan laten vallen van verbazing denk ik dat ik na deze post niet eens meer de moeite zal nemen om te reageren op jou.

Op jou bovenstaande quote wil ik even reageren de rest zal ik maar achterwege laten omdat het nooit mijn bedoeling is geweest om met modder te gooien in dit topic zal ik me daar ook niet tot verlagen. Daarbij wil ik je ook nog even duidelijk maken dat ik voor iedere vechter die de basistechnieken beheerst en de ring instapt respect heb. Dus zeker ook voor hesdey! Maar goed, in zekere zin vecht Hesdey wel om mij te vermaken en met mij nog meer mensen. Want zonder fans geen kaartverkoop! Geen kaartverkoop is geen gala! En wilt hij er ook nog eens redelijk van kunnen leven dan zal er toch wel wat meer om de hoek gaan komen kijken dan op dit moment het geval is.