PDA

View Full Version : [spoiler] Dana White injures himself at UFC 96 because of referee Yves LaVigne



Tony
09-03-2009, 09:34
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/08/danawhite-playboy1.jpg

“I’m worried about Pete Sell. I sent him to the hospital to get an MRI…. As you’ve heard me so many times — especially in the last few weeks — and wait until The Ultimate Fighter (TUF) comes out to talk to me about judging and officiating in this sport right now. It drives me crazy because it’s such a personal thing. These guys train so hard and those two kids [Aaron Riley and Shane Nelson] have been in camp for six to eight weeks, training, and then they fly out here to fight and it gets stopped like that. People make mistakes all the time, but that was a bad one. I was unhappy with the Pete Sell fight tonight, too. Yves LaVigne is actually usually a very good referee. I’m serious — I’m not even kidding — I hurt my arm tonight banging on the Octagon for him to stop that fight. I’ve never done that in eight years. I don’t even know what to say. It drives me crazy.”
– A fired up Dana White talks about referees and judges in the wake of UFC 96: “Jackson vs. Jardine.” The company president was very upset that Yves LaVigne did not stop Matt Brown from assaulting Pete Sell sooner and Rick Fike from not letting Aaron Riley defend himself longer against Shane Nelson. He also foreshadows that we can expect more of the same on the upcoming season of The Ultimate Fighter (TUF), which is set to debut on April 1. Joy.

Sendur
09-03-2009, 09:57
Ja was ook echt erg, na die eerste knockdown was hij al klaar.

Tony
09-03-2009, 10:09
Tja dat krijg je he.. het is toch nooit goed.. altijd is er gezeur achteraf omdat ze een gevecht te snel stoppen..

Sell ging neer.. en ik dacht in eerste instantie... "die krabbelt wel weer op"... Yves sprong ertussen maar zei toen "ga maar door"... Erg vreemd en had zoiets nog nooit meegemaakt.

Van de ene kant..
Stel dat Sell zich wel degelijk prima herstelde.. dan was dit een super call geweest van Yves... alleen was Sell wel degelijk de kluts kwijt en had het gevecht gestopt moeten worden.

dikke reps voor Matt Brown.. Hij zag dat Sell niet helemaal fris en fruitig was en wilde hem niet meer beschadigen dan nodig was...

Brown outclassde Sell gewoon... Damn... had dit nooit gedacht... Wat een killer is die gast.

bquiroga
09-03-2009, 13:01
Dat was echt een vreemde partij, Sell kreeg rake klap na rake klap maar hij ging maar niet knock out.. die afwezige, lege, blik in zijn ogen was echt eng om naar te kijken. Ik had het ook niet vreemd gevonden als hij later in elkaar was gezakt om vervolgens in coma te gaan..

Bij dit soort partijen waar het verschil in niveau dusdanig is dat het meer een slachtpartij word, kan ik het begrijpen dat sommige mensen dit maar een barbaarse tak van sport vinden..

Hiro
09-03-2009, 13:07
Dit was absoluut een grote fout van Yves Lavigne! Normaal vind ik hem echt een goede scheids maar hier heeft hij duidelijk een steek laten vallen. Ertussen komen is gewoon einde wedstrijd.Of ie nou aangeslagen was of niet of dat hij misschien zou herstellen doet er niet meer toe dan.

Il Loco
09-03-2009, 13:11
Lol @ die foto van Dana. Kijk hoe hij met zijn handen zijn biceps groter probeert te laten lijken haha.

sikkwitttet
09-03-2009, 13:41
dude dana is hardcore. heb je ooit dat bankdrukken van hem gezien ahahahahaaaa
maar ot ik vond ook slechte call van ref. maar wel weer ff reclame voor nieuwe tuf. ik sloeg mijn hand kapot blablabla en oohja niet vergeten het zal vaker gebeuren voor nieuwe tuf. oke right, toeval?? i think not. was van te voren bedacht. nee grapje, maar zou zijn hand echt kapot zijn??? jammer dat zijn bek niet even kapot is, en dat ie voor 2 weken ofzo even niks kuts kan zeggen dan

Tsuki
09-03-2009, 13:44
echt een blunder van die scheids .................. dus waarom afgeven op dana ............. die gast zorgt er wel voor dat de sport groeit en jullie maar haten omdattie de pik heeft op fedor ............. LOL

superfreak
09-03-2009, 14:37
heeft iemadn het filmpje van de brown vs Sell fight?

Pepe the Ice-Murderer
09-03-2009, 16:08
heeft iemadn het filmpje van de brown vs Sell fight?


check MMA Video Links (http://mmavideolinks.to)

bquiroga
09-03-2009, 16:31
dana's reactie is te zien op z'n vlog...

YouTube - Dana White UFC 96 Video Blog - 3/7/09 (http://www.youtube.com/watch?v=sTWCJIvevyU#t=5m05)

tering wat gaat hij te keer zeg :s check bij min. 5 ongeveer...

sikkwitttet
09-03-2009, 20:01
moet zeggen zo hard gaat ie niet te keer vind ik, bij min 5 dan.

XedgeX
09-03-2009, 21:37
dana's reactie is te zien op z'n vlog...

YouTube - Dana White UFC 96 Video Blog - 3/7/09 (http://www.youtube.com/watch?v=sTWCJIvevyU#t=5m05)

tering wat gaat hij te keer zeg :s check bij min. 5 ongeveer...

beginnen met de misfits, kan al bijna niet meer fout gaan.