PDA

View Full Version : Rampage Jackson and Rashad Evans video [spoiler]



Tony
09-03-2009, 08:35
YouTube - UFC 96 - Rampage Jackson vs Rashad Evans (http://www.youtube.com/watch?v=X85I_mHuyQk&eurl=http://mmamania.com/)

BoysNoize
09-03-2009, 08:45
That is one cool mo'fo ! (rampage)!

Ben echt benieuwd naar deze partij!!!Zie het zomaar gebeuren dat rampage het naar de grond gaat brengen!

Tony
09-03-2009, 08:47
Ik hoop ook rampage... Maar ik denk dat Evans het kunstje weer gaat flikken en de decision pakt (of een late (T)KO

Sendur
09-03-2009, 08:55
Ik hoop echt op Rampage.

Heb echt een schijt hekel aan Evans, komt ie stoer doen tegen Rampage viezie ignorent cocky bastard.


Hopen op een dikke K.O van rampage.

Slome
09-03-2009, 09:20
SPANNEND!!:thup:

Tony
09-03-2009, 09:37
Ik hoop echt op Rampage.

Heb echt een schijt hekel aan Evans, komt ie stoer doen tegen Rampage viezie ignorent cocky bastard.


Hopen op een dikke K.O van rampage.

lol.. nee rampage dan.. haha.. ze zijn allebei hetzelfde.. alleen heeft rampage meer humor.

Maarre, op een of andere manier mag niemand Evans.. en niemand vind Evans echt goed.. hij heeft gewoon "altijd geluk"... ;)

Ik denk dat Evans gewoon een retegoeie knokker is.. top bokser en top worstelaar...

Jani
09-03-2009, 09:40
Het word zeker een hele vette partij !!

Ik hoop op Rampage,al zal het heel close gaan worden

Remco
09-03-2009, 10:31
Rashad maakt hem volledig af. Rampage is wat mij betreft tegen Forrest en Jardine door de mand gevallen. Hij kan op dit niveau niet alleen maar rekenen op zijn hoeken. Daarnaast komt ie tegenwoordig haast 'verlegen' over, niet hongerig genoeg. Rashad is te 'elusive' (zoals Joe zal zeggen) voor Quinton en zal vrij eenvoudig winnen. Jammer hoor, want ik vind Rampage een prima gozer.

goro
09-03-2009, 10:46
http://www.youtube.com/watch?v=MdTBWodX_vc&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90739

Nog een beetje meer

Tony
09-03-2009, 10:49
Rashad maakt hem volledig af. Rampage is wat mij betreft tegen Forrest en Jardine door de mand gevallen. Hij kan op dit niveau niet alleen maar rekenen op zijn hoeken. Daarnaast komt ie tegenwoordig haast 'verlegen' over, niet hongerig genoeg. Rashad is te 'elusive' (zoals Joe zal zeggen) voor Quinton en zal vrij eenvoudig winnen. Jammer hoor, want ik vind Rampage een prima gozer.

x2...
Rampage is een prima bokser met prima head movement.. maar hij is te eenzijdig.. Geen effectief combinatie gebruik.

Vooral tegen Forrest zag je echt goed dat ie behoorlijk wat tekortkomingen heeft.

Ik denk ook Evans by KO

Tomcraft86
09-03-2009, 11:22
x2...
Rampage is een prima bokser met prima head movement.. maar hij is te eenzijdig.. Geen effectief combinatie gebruik.

Vooral tegen Forrest zag je echt goed dat ie behoorlijk wat tekortkomingen heeft.

Ik denk ook Evans by KO


In wat voor opzicht is Evans veelzijdiger dan Rampage dan? Wat kan Evans meer of beter dan Rampage?

Naar mijn mening zit er namelijk weinig verschil tussen...

BoysNoize
09-03-2009, 11:24
Ik denk dat Rampage jullie dan nog wel 's kan gaan verrassen..

Die trainingen van hem bij Wolfslair beginnen zijn manier van vechten te beinvloeden...Zag tegen Jardine toch ook al wat trappen tussendoor, een takedown met wat gnp erna..
En wat Joe ook zei..ik denk dat Rampage op de grond ook geen slechte zal zijn als hij hierop traint..die gozer is bruut sterk ook..

Als Rampage zijn groundgame en takedowns (hij heeft al een worstelachtergrond) kan verbeteren zal Rampage alleen maar sterker zijn

Wiseguy
09-03-2009, 11:39
In wat voor opzicht is Evans veelzijdiger dan Rampage dan? Wat kan Evans meer of beter dan Rampage?

Naar mijn mening zit er namelijk weinig verschil tussen...


Rampage is een one trick pony die afhankelijk is van het boksen.

Rashad kan goed boksen maar ook trappen kijk maar naar die ene ko. Ook is hij een topworstelaar en beschikt hij over een geweldige gnp.

Ik ben voor rampage maar ben bang dat hij neer gaat.

Il Loco
09-03-2009, 11:54
Evans heeft alles behalve veel geluk gehad, hij is gewoon een goede technische vechter met een meesterlijk game plan.

Ik zeg dan ook KO voor Rashad!:)

Tony
09-03-2009, 11:54
In wat voor opzicht is Evans veelzijdiger dan Rampage dan? Wat kan Evans meer of beter dan Rampage?

Naar mijn mening zit er namelijk weinig verschil tussen...

Stootcombinaties...
Ik vind Evans gewoon scherper boksen.. En ik vind dat Evans meer varieert dan Rampage.

Voor de rest geef ik je idd gelijk dat het twee dezelfde types zijn.

MilfhunterMMA
09-03-2009, 14:22
Ik hoop Rampage op slam, maar Evans is inderdaad wel ontzettend goed. Rampage heeft een vettere vechtstijl dan Evans, tegen Chuck en Forrest liep hij te cirkelen en te wachten op de grote knal.

TheHagueBoxer
09-03-2009, 14:44
als dit gevecht op ufc 98 is, vrees ik het ergste voor Rampage... hij zegt in die staredown al dat hij overtraint was voor dit gevecht ( was ook snel na zijn vorige gevecht) en dit herhaalt hij ook nog in de blog van Dana... en dan moet hij over 2,5 maand weer aan de bak? lijkt me een beetje veel van het goede.

hopelijk neemt hij het gevecht niet aan ( zou zowiezo verstandig zijn) want dan krijgt Machida teminste eindelijk zijn shot.

Judas
09-03-2009, 15:03
Kijk erg uit naar deze partij! Wat Rampage betreft, vind ik hem nu eentoniger vechten dan in Pride. Misschien dat z'n bokswerk beter is geworden, maar hij lijkt worstelend en in de clinch minder sterk te zijn dan voorheen.
Neemt niet weg dat ik een grote fan van hem ben en hoop dat hij Evans neerhaalt, al zal het naar mijn mening een coin-flip worden wie er zal winnen!

http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/progress.gif

Sendur
09-03-2009, 15:06
Rampage is niet eentonig hij gaat gewoon voor de K.O.

Tegen Hendo vocht hij ook goed op de grond en controleerde het gevecht ook op de grond.

Hij kan het wel maar doet het niet, tegen Rashad zal hij wel moeten.

Wat Rashad betreft zie ik in hem de volgende Tito Ortiz, liever een superstar dan een champion.

Judas
09-03-2009, 15:12
Ik zeg niet dat hij eentonig is, maar eentoniger dan in Pride. Toen gebruikte hij meer z'n worstelen, knietjes en slams. Het gaan er niet om wat je kan, maar wat je laat zien.

Blythe
09-03-2009, 15:42
Haha vet, gevecht gaat lekkere hype veroorzaken..

Als Jackson precies vecht zoals hij tegen Jardine deed, dan zie ik het toch een beetje somber in. Hij kan gewoon niet voor 100% vertrouwen op de knockout. Toch zie ik liever Jackson met de titel want ik vind Rashad maar een cocky ventje (alhoewel hij het wel weet waar te maken..)

Hopelijk wordt het een spetterend gevecht!

MilfhunterMMA
09-03-2009, 16:43
Ik zeg niet dat hij eentonig is, maar eentoniger dan in Pride. Toen gebruikte hij meer z'n worstelen, knietjes en slams. Het gaan er niet om wat je kan, maar wat je laat zien.

klopt wat je zegt

marcelt
09-03-2009, 17:09
Vind Rashad een erg goede vechter; maar het is wel wat saai af en toe.

XedgeX
09-03-2009, 17:19
met een beetje fantasie lijkt het net alsof hij tegen een spiegel staat te praten

Tony
09-03-2009, 17:31
dat Rampage in pride minder eentonig leek kwam misschien ook doordat ie daar wel eens wat vaker tegen een (soort van) pannekoek stond.

Plus (misschien nog het belangrijkst), toen mocht ie knieen op de grond...
Als rampage iemand met zijn worstelskills op de grond kreeg, kon ie direct lekker doorvegen met brute gnp en knieen naar hoofd... Dat ziet er ineens al een heel stuk fijner uit :)

Judas
09-03-2009, 17:39
dat Rampage in pride minder eentonig leek kwam misschien ook doordat ie daar wel eens wat vaker tegen een (soort van) pannekoek stond.

Plus (misschien nog het belangrijkst), toen mocht ie knieen op de grond...
Als rampage iemand met zijn worstelskills op de grond kreeg, kon ie direct lekker doorvegen met brute gnp en knieen naar hoofd... Dat ziet er ineens al een heel stuk fijner uit :)

Daarom moeten ze ook heel snel de regels omgooien in de UFC;).