PDA

View Full Version : Quinton Jackson doesn’t care what Joe Rogan wants to see in a fight *spoiler



Tony
10-03-2009, 08:46
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/05/rampage_ufc_champion.jpg

“You telling me that Joe Rogan is criticizing me telling me that I’m just boxing, who cares, it’s MMA. I can do whatever I want to do. It’s my fight, right? It’s my fight style. I can come out doing kung-fu if I wanted to. Who cares? Joe Rogan’s a jiu-jitsu guy. I noticed he’s kind of biased toward jiu-jitsu guys. I’m not a jiu-jitsu guy. You can ask most fans what they want to see. They want to see people out there rolling around the ground or do they want to see people out there slugging it out?”
-Former UFC light heavyweight champion Quinton Jackson responds to Joe Rogan’s UFC 96 commentary via Steve Cofield on Cagewriter (http://sports.yahoo.com/mma/blog/cagewriter) following his unanimous decision win over Keith Jardine at the “Jackson vs. Jardine” event on March 8. “Rampage” has been taking some heat for his performance against “The Dean of Mean,” but nevertheless still walked out of The Nationwide Arena a winner last Saturday with a chance to challenge Rashad Evans for the 205-pound strap at UFC 98 on May 23. After all, a win is a win…or is it?

Sendur
10-03-2009, 09:04
Fuck Joe Rogan!

Dat die lame ass zelf even in de Octagon stapt, met zijn domme grappen.

Robbie!
10-03-2009, 09:13
Wat een gelul van die Rogan. Ieder z'n stijl.

Remco
10-03-2009, 12:01
Hallo, hij is toch commentator. Sjonge jonge.

The Bulldog
10-03-2009, 12:05
Rogan heeft toch gelijk.....Rampage laat de laatste tijd vooral veel boksen zien....so what....hij kan ook zeer makkelijk naar de groend en daar pounden...laat hem lekker kijken waar hij knokt....zolang hij die titel maar weer pakt...

Il Loco
10-03-2009, 12:07
Rogan heeft toch gelijk.....Rampage laat de laatste tijd vooral veel boksen zien....so what....hij kan ook zeer makkelijk naar de groend en daar pounden...laat hem lekker kijken waar hij knokt....zolang hij die titel maar weer pakt...

Not going to happen.

Ja of wel waarna hij hem weer mag afstaan aan Machida na een tijdje.:)

The Bulldog
10-03-2009, 12:09
heb er ook aan hard hoofd in , maar hoop het echt wel

Il Loco
10-03-2009, 12:15
heb er ook aan hard hoofd in , maar hoop het echt wel

Ik gun het Evans en Machida meer dan Jackson.

tom l
10-03-2009, 12:19
In mma doe je gewoon wat werkt voor je. Als je het met boksen alleen kan halen, waarom zou je dan iets anders doen? Dat is nu juist het coole aan mma, dat verschil in stijlen.

De man van 14K
10-03-2009, 12:29
Rogan is a tool. Fucking douchebag

renamer
10-03-2009, 12:35
in de lhw klasse zitten eigenlijk geen grondvechters meer als je het mij vraagt.. mss mir maar eens op een dieet zetten oid

De man van 14K
10-03-2009, 12:36
daar ken nog wel een paar kilo af.. ;)

Pepe the Ice-Murderer
10-03-2009, 13:10
Bring in Bas Rutten, Stephen "the fight professor" Quadros & Mauro Ranello!!!

Zou pas vette shit zijn, heerlijke commentaren, spontaan, recht uit het hart, geen Amerikaanse schreeuwerige bullshit. Plus de Pride nostalgie hé... aaah Pride... heimwee...

Jani
10-03-2009, 13:12
Wat een gezeik over Rampage zijn style,

Liddell heeft altijd precies hetzelfde gedaan,alleen dan veel lelijker.

er zijn genoeg toppers die alleen maar heel erg goed zijn in een vechtstyle (Aoki,Mia.Liddell en Lesnar)

in de UFC is ook iedereen veel zwaarder als in pride,waardoor we denk ik de slams van Rampage minder zullen zien.

el bastardo
10-03-2009, 20:20
Rampage is toch effectief met hetgeen wat hij doet. Wat meer afwisseling en het gebruik van zijn benen zouden hem nog beter maken.
Hoop dat hij Evans sloopt, want dat vind ik een mega drol! (ook al is hij goed) Wil Machida vs Rampage zien voor de titel!

T15Boxing
10-03-2009, 20:47
Jackson heeft gelijk, Rogan is biased als het gaat om grondwerk. Ik neem die clown niet serieus, en hij is mega irritant en de grootste reden waarom ik UFC niet kijk.

anonymous001
10-03-2009, 20:53
Ik vind Rogan een erg goede commentator en verder ook een sympathieke kerel. En het is ook waar dat het jammer is dat al die partijen bij de LHW's veredelde kickbox partijen zijn, tegenwoordig. Maar Jackson heeft wel een punt dat hij gewoon moet kunnen vechten zoals het voor hem werkt. Winnen is winnnen. Klaar.

marcelt
10-03-2009, 21:00
Rogan is a tool. Fucking douchebag

off topic: Haha Soprano style. Heb het eindelijk opgezocht (betekenis)

Maarre ja Rampage moet doen wat ie doet, maar hou er wel meer van als ze completer zijn. Zie Anderson Silva.

De dikke nudist
10-03-2009, 22:05
"It’s MMA. I can do whatever I want to do."

dit

/thread

TheHagueBoxer
10-03-2009, 22:13
jackson mag best boksen als hij dat wil maar als ik hem was zou ik tog egt een keer leren om lowkicks te blokken

the boxer
10-03-2009, 22:17
Jackson heeft gelijk, Rogan is biased als het gaat om grondwerk. Ik neem die clown niet serieus, en hij is mega irritant en de grootste reden waarom ik UFC niet kijk.




:twak:

renamer
11-03-2009, 00:13
Rogan doet zelf BJJ, vandaar zijn voorkeur!

bruine ban in het 10th planet systeem (van eddie bravo);)

YoMarK
11-03-2009, 00:53
Jackson heeft gelijk, Rogan is biased als het gaat om grondwerk. Ik neem die clown niet serieus, en hij is mega irritant en de grootste reden waarom ik UFC niet kijk.
Niet gekeken? :whistling:

Ik vind Rogan een geweldige commentator, heeft verstand van zaken en heeft humor.
Daarnaast zoals hierboven al vermeld: Rogan is commentator, dus waarom zou hij niet mogen zeggen dat hij Rampage graag wat completer zou willen zien...heeft ie trouwens ook gewoon gelijk in. Niet alleen het grondwerk, maar ook eens wat lowkicks en takedowns maken. De GnP van Jackson was geweldig om te zien, maar dat is al weer veels te lang geleden.

Sendur
11-03-2009, 09:54
Idd Rogan is irritant!

Zijn stem is irri en dat geschreeuw bij de weigh ins al helemaal!

Bring in Bas Rutten gewoon samen met Mike Goldberg.

The Persian Killer
11-03-2009, 14:44
Listen to Jackson talk about Rogan (2:26 mark):

http://www.youtube.com/watch?v=m5N4a2Up7tQ

amilster
11-03-2009, 19:50
Ik vindt die stijl van Rogan juist wel wat hebben, zorgt ervoor dat ik helemaal pumed voor mn scherm zit.
Vindt ook dattie het vaak goed ziet al heeftie wel overduidelijk voorkeur voor bepaalde vechters en dat kan weleens irritant zijn.

renamer
11-03-2009, 20:02
.... its all over....

....thist fight is brougt to you by.....


ik vind het commentaar bij ufc wel gaan alleen DIE BULLSHIT die die andere kerel uitkraamt... grrrrrrrrrrrrrrrr