PDA

View Full Version : Badr Hari is gefocust op Sem .......



Jamila
10-03-2009, 12:51
Na wikken en wegen heeft het managment van Badr besloten om de partij tegen Errol Zimmerman niet door te laten gaan. Zijn prioriteit en zijn focus ligt bij Sem Schilt. Wetende dat Errol zeker geen tussendoortje is, is dit misschien een wijs besluit.

Badr ik wens jou een goede voorbereiding tegen Sem en we zien je wel in de Arena.

Ik tel de dagen af.


Gr, Jamila:thup:

Il Loco
10-03-2009, 13:04
Na wikken en wegen heeft het managment van Badr besloten om de partij tegen Errol Zimmerman niet door te laten gaan. Zijn prioriteit en zijn focus ligt bij Sem Schilt. Wetende dat Errol zeker geen tussendoortje is, is dit misschien een wijs besluit.

Badr ik wens jou een goede voorbereiding tegen Sem en we zien je wel in de Arena.

Ik tel de dagen af.


Gr, Jamila:thup:


En heb je een site of iets waar je die informatie vandaan hebt?

The Bulldog
10-03-2009, 13:08
Ondanks dat Jamila met opvallende regelmaat irritant aanwezig is....heeft ze wel altijd kloppende nieuwtjes over GG knokkers...

vanuit de kern zullen we maar zeggen?!?!?

ik denk dat schilt Badr sloopt....

dirk5
10-03-2009, 13:17
Partij op k-1 of mma regels ;) ?

denk dat Sem deze partij zal winnen.

Highline
10-03-2009, 13:17
bah dat is balen

Wheelie
10-03-2009, 13:19
Ik heb gehoord dat Peter Aerts in plaats van Badr gaat vechten ;)

Tony
10-03-2009, 13:23
En heb je een site of iets waar je die informatie vandaan hebt?

gg insider....

Regiel
10-03-2009, 14:18
Badrrrrrrr gaat dit winnen:D

micha
10-03-2009, 15:14
Jammer

ik graag de rematch gezien

JeMalleMoer
10-03-2009, 15:18
En heb je een site of iets waar je die informatie vandaan hebt?

Want als het op een site staat klopt het namelijk wel. :rolleyes:

blackadder
10-03-2009, 15:54
ik denk dat schilt Badr sloopt....
Ik ga ook voor Sem. Schilt op total loss!!!

adenane
10-03-2009, 16:20
Jammer dat Badr niet vecht in Japan. Maar aan de andere kant: stel je voor dat hij geblesseerd raakt of er gebeurt iets anders dan komt zijn partij in de Arena in gevaar. Sorry voor Japan maar dan heb ik liever dat hij dit afzegt en zich optimaal kan voorbereiden voor zijn pot tegen Schilt. Aangezien Sem ook niet vecht de 28ste en zich helemaal focust op zijn partij tegen Badr, is dat niets meer als normaal van Badrs kant.

En mooi dat Peter tegen Errol vecht, Hij wilde zo graag knokken. En nu heeft Errol zich niet voor niets voorbereid en kan hij rekenen op een meer als geduchte tegenstander!

doom
10-03-2009, 16:44
Sem vecht wel zelfs een week na 28 maart in Japan een nma partij,en boelshit dat Badr zich focus op schilt hij heeft gewoon geen zin tegen Zimmerman te gevaarlijk,Maar Peter is echt een Samurai die knokt wel en zoekt ze niet uit

adenane
10-03-2009, 17:11
Sem vecht wel zelfs een week na 28 maart in Japan een nma partij,en boelshit dat Badr zich focus op schilt hij heeft gewoon geen zin tegen Zimmerman te gevaarlijk,Maar Peter is echt een Samurai die knokt wel en zoekt ze niet uit


Ik denk dat je dan op Dream 8 doelt. Ik zie de naam van Schilt nergens bij staan. Niet bij confirmed en ook niet bij rumoured, dus ik weet niet zeker of hij daar wel vecht. En waarom zou Badr zijn partij tegen Zimmerman te gevaarlijk vinden en zijn tegenstanders uitzoeken? Hij heeft toch al van Errol gewonnen, nog niet eens zo heel lang geleden!

tom l
10-03-2009, 17:16
Ik hoop dat Badr wint gewoon om Jamila het zwijgen op te leggen.

oliebol
10-03-2009, 17:21
denk dat als Sem een flinke klap kan verkopen op Badr zijn kaak dat het over is voor Badr. Ik ga dus voor Sem

Kameleon
10-03-2009, 17:50
Ik hoop dat Badr wint gewoon om Jamila het zwijgen op te leggen.

Hahaha....is wat voor te zeggen, maar ik ben bang dat zij wel gelijk gaat krijgen. Ik geef Sem verreweg de meeste kans.

Spike_tm
10-03-2009, 18:19
Geen fan van de style van Sem, geen fan van het gedrag van Badr.
Objectief ga ik voor Sem op stopstoot = Badr totall loss...
(zo iets als Sem vs Sefo)

simtekf1
10-03-2009, 18:20
Sem vecht wel zelfs een week na 28 maart in Japan een nma partij,en boelshit dat Badr zich focus op schilt hij heeft gewoon geen zin tegen Zimmerman te gevaarlijk,Maar Peter is echt een Samurai die knokt wel en zoekt ze niet uit

Wat lul jij dan stom, Badr geen zin omdat Zimmerman te gevaarlijk is?
Kerel Badr vecht in Amsterdam tegen Schilt, de allergevaarlijkste van allemaal!!!

ashi76
10-03-2009, 18:22
Badr is kansloos tegen Sem...
Ik kijk dan ook erg uit naar deze partij. :thup:

TOON
10-03-2009, 19:04
Badr die een partij afzegt????? dat kan toch niet jongens.....! Kom op he! het is Badr!!
die gast wil staand of liggend vechten, maakt hem niet uit, hij is toch zo'n echte knokker, zo'n straatvechter?????

zoals Spike tm al zei:
Objectief ga ik voor Sem op stopstoot = Badr totall loss...

Badr gaat nog te vaak zitten op een stoot, en volgens mij zijn er weinigen met zo'n power als Schilt....

Jamila
10-03-2009, 20:26
Sem gaat gewoon zijn werk doen en laat zien waarom hij 3 times on a row champion is.


Gr, Jamila:thup:

T15Boxing
10-03-2009, 21:58
Mentaal mentaal mentaal.

Badr is altijd mentaal sterk, no fear. Kijk naar Bonjasky, zowat een originele versie van Badr. Die gast had alles om Sem te verslaan maar zn kop was nooit goed waardoor hij nooit kon winnen.
Remy en Badr kunnen Schilt verslaan als ze aanvallen en dat zal Hari zeker doen.

"We gaan hem natuurlijk wel gewoon afslachten in die ring"

petjekick
10-03-2009, 22:03
Sem gaat gewoon zijn werk doen en laat zien waarom hij 3 times on a row champion is.


Gr, Jamila:thup:
HAHAH X2

marcelt
10-03-2009, 22:06
Ik hoop dat Badr wint gewoon om Jamila het zwijgen op te leggen.


Haha dat gaat je niet lukken ;)

ZakKa!
10-03-2009, 22:07
Ik vind dit heel erg jammer. Ik had me verheugd op de rematch Badr Zimmerman.

delightone
11-03-2009, 01:16
Ik durf hem aan beide niet te geven.
Ik betwijfel of het wel een hele goede match up is denk niet dat het een hele mooie partij wordt omdat hun vechtstylen niet echt samen matchen in mijn ogen.

Wat niet weg neemt dat ik deze partij HEEL graag wil zien.

connect
11-03-2009, 09:16
vind het juist een goeie beslissing hij heeft veel zware partijen gevochten in een korte periode paar flinke knock downs gekregen, denk dat het wel goed is om het lichaam enigzins rust te geven en goed voor te bereiden op schilt.
En van zimmerman heeft ie al gewonnen dus hij heeft op dit moment meer te winnen tegen schilt imo.

MRT
11-03-2009, 09:39
Sem vecht wel zelfs een week na 28 maart in Japan een nma partij,en boelshit dat Badr zich focus op schilt hij heeft gewoon geen zin tegen Zimmerman te gevaarlijk,Maar Peter is echt een Samurai die knokt wel en zoekt ze niet uit
Dat is wat mij betreft wat kort door de bocht. Bij een goede periodisering zoek je als professional de juiste momenten uit. Kijk maar naar andere sporten; daar doen ze dat ook. Als het in de voorbereiding gewoonweg blijkt dat het het beste is voor Badr om de partij tegen Zimmerman over te slaan, dan is dat een prima keuze. Misschien niet leuk voor Zimmerman maar wel een goede keuze in de voorbereiding naar zijn 'piek' moment. Daarbij kan ik me ook heel goed voorstellen dat dit ook een goed gebaar is naar zijn management na alles wat er gebeurt is de afgelopen paar maanden.

PigDog
11-03-2009, 12:12
Ik dacht dat Badr een knokker was, en vies van dat tactische gedoe.....
Nou ja....

Mark105
11-03-2009, 12:30
Lijkt me een verstandige keuze van Badr. Zal hij dan toch nog wat geleerd hebben van zijn afslachting tegen Alistair?

Ronald
11-03-2009, 20:12
Objectief ga ik voor Sem op stopstoot = Badr totall loss...
Objectief ga ik voor Badr op kopstoot... en Sem slaat 'm totall loss ;)

Jenny S
11-03-2009, 20:36
Sem op een zware KO, hij sloopt hem volgens mij

Jenny

http://jenski.hyves.nl/

simtekf1
12-03-2009, 10:32
waar ligt Strijen ongeveer?

:D:D:D:D

Jamila
12-03-2009, 19:16
Eigenlijk wel lachen wat Dave Jonkers zegt in de RingSports hij zegt dan, waarom iedereen zo een bombarie maakt over deze partij. Badr heeft immers verloren van een MMA vechter die regelmatig mee traint met de A- kickboxers van GG. Natuurlijk is Badr spectaculair en is hij een goede vechter, maar wat hij heeft laten zien op oudejaars avond en daarna in België, tegen een NO-name is het echt veel beter dat hij nog even serieus traint. Laten we hopen dat een gefocuste Badr beter is als een Badr op oudjaars avond en dan kan het inderdaad een wereld partij worden zoals de promotor en de toeschouwers hopen.

Gr, Jamila:thup:

A.F.
12-03-2009, 19:20
Eigenlijk wel lachen wat Dave Jonkers zegt in de RingSports hij zegt dan, waarom iedereen zo een bombarie maakt over deze partij. Badr heeft immers verloren van een MMA vechter die regelmatig mee traint met de A- kickboxers van GG. Natuurlijk is Badr spectaculair en is hij een goede vechter, maar wat hij heeft laten zien op oudejaars avond en daarna in België, tegen een NO-name is het echt veel beter dat hij nog even serieus traint. Laten we hopen dat een gefocuste Badr beter is als een Badr op oudjaars avond en dan kan het inderdaad een wereld partij worden zoals de promotor en de toeschouwers hopen.

Gr, Jamila:thup:


Ja wat leuk zeg!

Een badr die korte metten maakt met Peter en die Errol ook nokkie slaat....

je hebt echt gelijk... Hij moet zeker nog ff trainen ja.... Vergetende ..dat ie 3 weken voor oud en nieuw 3 partijen heeft gevochten en een aantal knockdowns heeft gehad!.... Badr had wat goed te maken met oud en nieuw voor het publiek en ze fans.... daarom heeft ie gevochten... Wil een scherpe |Badr wel tegen Alistair zien ... kijken hoe dat gaat

Trouwens ...

Hoe is het met de ZOGENAAMDE ziekte van Karaev????

En onze weddenschap? wat doen we daarmee....

oliebol
12-03-2009, 19:40
Vind dat idd nergens op slaat dat je altijd niet GG vechters naar beneden haalt en heel subjectief bent met die informatie. En over GG vechters alleen maar de positieve kanten belicht.
Ik denk dat dit best een spannende partij kan worden en vind het nergens op slaan dat Badr nog maar heel hard zou moeten gaan trainen.
Denk wel dat Sem de partij wint dat wel:p

BJJrajawali
12-03-2009, 19:48
Badr heeft gewoon veel mensen tegen zich door zijn gedrag, zowel in als buiten de ring.....

Als hij zich bijvoorbeeld meer zou opstellen als Melvin Manhoef zou Badr meer fans hebben gehad, qua vechten is het wel een killer behalve tegen Alistair dan hahah:twak:

Wiseguy
12-03-2009, 19:57
Eigenlijk wel lachen wat Dave Jonkers zegt in de RingSports hij zegt dan, waarom iedereen zo een bombarie maakt over deze partij. Badr heeft immers verloren van een MMA vechter die regelmatig mee traint met de A- kickboxers van GG. Natuurlijk is Badr spectaculair en is hij een goede vechter, maar wat hij heeft laten zien op oudejaars avond en daarna in België, tegen een NO-name is het echt veel beter dat hij nog even serieus traint. Laten we hopen dat een gefocuste Badr beter is als een Badr op oudjaars avond en dan kan het inderdaad een wereld partij worden zoals de promotor en de toeschouwers hopen.

Gr, Jamila:thup:

Dit slaat werkelijk nergens op. Ben je vergeten wat hij met vechters van GG heeft gedaan voor de partij tegen Alistair.
Dan heb ik het over de heren Leko en Zimmerman.
Een vergeet niet wat hij met Aerts heeft gedaan. Aerts is nota bene de man die er voor zorgde dat Schilt niet aanwezig was op de WGP.

Jij hebt echt geen kijk op de sport.

JeMalleMoer
12-03-2009, 20:35
Dit slaat werkelijk nergens op. Ben je vergeten wat hij met vechters van GG heeft gedaan voor de partij tegen Alistair.
Dan heb ik het over de heren Leko en Zimmerman.
Een vergeet niet wat hij met Aerts heeft gedaan. Aerts is nota bene de man die er voor zorgde dat Schilt niet aanwezig was op de WGP.

Jij hebt echt geen kijk op de sport.

Ach, het feit dat ze zo druk maken om badr bij gg zegt al genoeg. Ze droomt zelfs over hem.

Jamila
12-03-2009, 21:05
Heey pittje,

Ben je daar weer heb je een beetje kunnen oefenen met je brain training? en nog wat tel is tot 10?

Gr, Jamila:thup:

Jamila
12-03-2009, 21:12
Ja wat leuk zeg!

Een badr die korte metten maakt met Peter en die Errol ook nokkie slaat....

je hebt echt gelijk... Hij moet zeker nog ff trainen ja.... Vergetende ..dat ie 3 weken voor oud en nieuw 3 partijen heeft gevochten en een aantal knockdowns heeft gehad!.... Badr had wat goed te maken met oud en nieuw voor het publiek en ze fans.... daarom heeft ie gevochten... Wil een scherpe |Badr wel tegen Alistair zien ... kijken hoe dat gaat

Trouwens ...

Hoe is het met de ZOGENAAMDE ziekte van Karaev????

En onze weddenschap? wat doen we daarmee....

Flipper ja ik wil met je wedden ik zeg dat Saki het toernooi wint en jij zegt Melvin. Als jij wint blijf ik 3 weken weg en als ik win blijf jij 2 weken weg, deal or no deal?

Kan je in ieder geval Melvin helpen met het ijzen en herstellen van zijn blessures ( misschien een beetje masseren ):lol:

Gr, Jamila:thup:

Gr, Jamila:thup:

PigDog
12-03-2009, 21:29
Jij hebt echt geen kijk op de sport.

Jij wel!

Jamila
12-03-2009, 21:34
Er zijn goeie ijsblokjesmachines, die het hokisaki, komen genoeg blokjes uit om saki te helpen hestellen.

Wat dacht je van 666?

Gr, Jamila:thup:

Wiseguy
12-03-2009, 21:34
Jij wel!

Sarcasme?

PigDog
12-03-2009, 21:38
Nee, bewondering!

Wiseguy
12-03-2009, 21:46
Aah zie dat je uit Breda komt.

A.F.
12-03-2009, 21:56
Flipper ja ik wil met je wedden ik zeg dat Saki het toernooi wint en jij zegt Melvin. Als jij wint blijf ik 3 weken weg en als ik win blijf jij 2 weken weg, deal or no deal?

Kan je in ieder geval Melvin helpen met het ijzen en herstellen van zijn blessures ( misschien een beetje masseren ):lol:

Gr, Jamila:thup:

Gr, Jamila:thup:

hahahaha... we zullen zien!

Deal!!!

edit: en als Tyrone wint!!! dan blijven we allebei een week weg!!!! Dat heb ik wel voor me medemixfighters over!

PigDog
12-03-2009, 21:59
Aah zie dat je uit Breda komt.

Ik kom niet uit Breda, ik woon in Breda. Ik kom uit den Haag, heb gewoond in Nijmegen, Arnhem, Nootdorp, Enschede en dan nu Breda.

Dus als dat jou iets zegt.........

Jamila
12-03-2009, 22:05
hahahaha... we zullen zien!

Deal!!!

edit: en als Tyrone wint!!! dan blijven we allebei een week weg!!!! Dat heb ik wel voor me medemixfighters over!


Ok het is een deal en ook ik blijf een week weg als Tyrone wint.

Te Rusten:sleep1::sleep1:

Gr, Jamila:thup: